کانال بینالمللی اینستاگرام بامو توانسته بیش از ۱۰ میلیون فالوور را داشته باشد که آن را به موفقترین برند دنیا در بین کانالهای اینستاگرام خودروسازان تبدیل میکند.
عبور از مرز ۱۰ میلیون فالوور نشان دهندهی تعهد بامو به شبکههای اجتماعی است. برای بازاریابی بامو، اینستاگرام چیزی بیشتر از یک کانال ارتباطی دیجیتال است. بامو از این کانال برای به اشتراک گذاشتن سبک زندگی بامو با فالوورها استفاده کرده و البته اخبار جدیدترین مدلها و همچنین تاریخچهی خودروهای خود را به اشتراک میگذارد.
علاوه بر بازاریابی مؤثر بامو، این برند تلاش دارد هیجان و طرفداری هر فرد علاقهمند به این شرکت را جشن بگیرد. با استفاده از هشتگ #bmwrepost، بامو تصاویر گرفته شده توسط طرفداران را منتشر میکند. کجا میتوان اینگونه احساس نزدیکی با برند موردعلاقه را داشت؟ هشتگ #BMW پیش از این بیش از ۱۹ میلیون بار استفاده شده و با فاصلهی زیاد محبوبترین هشتگ برند در صنعت خودروسازی است.
Jörg Poggenpohl رئیس بخش بازاریابی دیجیتالی بامو میگوید:
تلاش و هدف استراتژی شبکههای اجتماعی ما این است که چگونگی استفاده از این ویژگیهای مخصوص کانالها را بهینه بکنیم. اینستاگرام برای برقراری یک گفتار ابتدایی با فالوورها ساخته شده است. این موضوع برای ما مهم است که نه تنها داشتههای خودمان را جشن بگیریم بلکه مهمتر از همه اینکه هیجانها و هواداری علاقهمندانمان را با میلیونها نفر به اشتراک بگذاریم.
بخش بازاریابی بامو به سرعت فهمیده بود که شبکههای اجتماعی ظرفیتهای بسیاری دارد. اولین تصویری که بامو در اینستاگرام منتشر کرده به سیام می ۲۰۱۲ بازمیگردد. تا ماه می ۲۰۱۴ بامو یک میلیون فالوور داشت. از زمان تاکنون ارتباط طرفداری اینستاگرام بسیار رشد کرده است. فالوورهای ۲ میلیونی بامو در اوایل سال ۲۰۱۵ رشد کرد و در پاییز همان سال دو برابر شد. یک سال بعد و در پاییز ۲۰۱۶ نیز بامو از مرز ۸ میلیون فالوور عبور کرد.
پژمان
۲۵ بهمن ۱۳۹۵احتمالا بی ام و زودتر از بقیه شرکت های معتبر و محبوب خودروسازی در اینستاگرام عضو شده مثلا فراری 9 ماه پیش عضو اینستاگرام شده و الان 1.6 میلیون فالوور داره بی ام و سال 2012 عضو اینستاگرام شده مدت زمانی که در اینستاگرام عضو هستن خیلی مهمه
shirkoooo
۲۵ بهمن ۱۳۹۵فقط ب ام و
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵متاسفانه دنیا شده دنیا همین تبلیغات و فعالیت های مجازی.فعالیت در این زمینه ها هم لازمه ی موفقیت خودروسازانه.شاید یکی از دلایل شکست شرکت های بسیار با کیفیت و کم سر و صدایی مثل میتسوبیشی که نتونستن محصولاتشون رو مثل سابق بفروشن همین عدم تکیه بر تبلیغات باشه. با این حال بین بنز و BMW از ابتدای کار بنز رو بیشتر دوست داشتم. گرچه BMW هم خیلی خوبه. امیدوارم هر 2 این شرکت ها در امر فروش و بازار یابی بیش از پیش موفق باشن.
محمد
۲۵ بهمن ۱۳۹۵میتسوبیشی فقط خودرو ساز نیست که بخواد رو اون تمرکز کنه از لوازم خانگی میزنه تا نیروگاه اتمی برقو الانهم دو سه مدل بیشتر ماشین نداره
و اینکه میتسوبیشی بیشتر گیربکس و موتور می فروشه(90% ماشین های چینی) و این سیاستشه نه ضعفش
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۵ بهمن ۱۳۹۵گروه صنایع سنگین میتسوبیشی( Mitsubishi Heavy Industries ) با خودروسازی میتسوبیشی ( میتسوبیشی موتورز) 2 شرکت کاملا جدا هستن
تا 2 سال پیش صنایع سنگین میتسوبیشی بزرگترین سهام دار خودروسازی میتسوبیشی بود تا اینکه جای خودش رو به نیسان داد
اینا 2 تا شرکت جدا هستن.
صنایع سنگین میتسوبیشی حتی جنگنده ی رادار گریز هم تولید کرده که با F/A 22-Raptor رقابت کنه.
اونی که لوازم خانگی میزنه و نیروگاه اتمی ، خودروسازی میتسوبیشی نیست.
pooriya
۲۵ بهمن ۱۳۹۵BMW❤❤❤❤❤
ali
۲۶ بهمن ۱۳۹۵شما ببینید شرکت بی ام و با این عظمت و محبوبیت 10 میلیون فالوور داره بعد بعضی از ادمای بی خاصیت و مسخره و داف نمای داخلی بالای یکی دو میلیون فالوور دارن !!! شبکه های اجتماعی رو ایرانی ها به مسخره گرفتن… سطح فرهنگمون چند صد پله از اروپا و امریکا پایین تره…