در حال حاضر کراس اوورها از محبوبیت روزافزونی برخوردار شدهاند و همواره فروش آنها رو به افزایش است؛ به همین دلیل اکثر خودروسازان جهان نمایندگانی در این کلاس داشته تا بتوانند سهم بیشتری از این بازار پرسود و جذاب را تصاحب کنند؛ بنابراین ما نیز در اینجا چهار نمونه از کراس اوورهای پریمیوم مطرح بازار را گرد هم آوردهایم تا آنها را به جدالی جذاب دعوت کرده و برترین را از میان آنان برگزینیم.
معرفی خودروها
DS 4 Crossback: DS بهتازگی به یک برند مستقل تبدیلشده و سعی دارد خود را بهعنوان یک برند پریمیوم در سطح جهان مطرح کند. DS 4 برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ و تحت عنوان سیتروئن DS4 معرفی شد و پس از استقلال DS، اکنون بانام DS 4 شناخته میشود. نسخهٔ استاندارد این خودرو چیزی مابین هاچبک کامپکت و کراس اوور قرار داشت تا اینکه با معرفی نسخهٔ Crossback، بیشتر به کراس اوورها گرایش یافت.
آئودی Q3: مدل Q3 در سال ۲۰۱۱ بهعنوان کوچکترین کراس اوور آئودی معرفی شد که البته در حال حاضر این عنوان به مدل Q2 رسیده است. بااینحال Q3 هنوز هم خودروی جذابی است و همچنان میتوان بهعنوان یک گزینهٔ مناسب در بین کراس اوورهای کامپکت روی آن حساب کرد.
بامو X1: نسل نخست این کراس اوور کوچک که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، بر روی پلت فرم دیفرانسیل عقب ساختهشده بود اما در نسل دوم که در سال ۲۰۱۵ رونمایی گردید شاهد یک پلت فرم دیفرانسیل جلو در زیر پوست X1 هستیم.
رنجروور اووک: کوچکترین محصول لندروور/رنجروور در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به موفقیت چشمگیری دستیافت. محبوبیت اووک تا جایی پیشرفت که رنجروور در اقدامی عجیب نسخهٔ کابریولت آن را نیز بتولید رساند. نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ این کراس اوور کامپکت در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد.
طراحی خارجی
DS 4 Crossback: DS 4 کراس بک جدیدترین عضو این گروه بوده و پسازاینکه تحت برند مستقل DS درآمد، مورد فیس لیفت قرارگرفته است. نسخهٔ کراس بک DS 4 حدود ۴۰ میلیمتر ارتفاع بیشتری از مدل معمولی دارد.
آئودی Q3: Q3 به همراه اووک قدیمیترین خودروهای مورد آزمون ما هستند. به همین دلیل Q3 تا حدودی در برابر دیگر رقبا سالخورده به نظر میرسد.
بامو X1: X1 در نسل دوم بهبود بزرگی درزمینهٔ طراحی خارجی داشته و این بار قدرتمندتر از گذشته آمادهٔ نبرد با رقبا است.
رنجروور اووک: خوشبختانه طراحی خارجی اووک آنقدر قوی و جذاب هست که باوجود گذشت چندین سال همچنان زیبا و خواستنی باشد. بهویژه که نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ آن نیز بهتازگی به بازار آمده است.
طراحی داخلی
DS 4 Crossback: موقعیت راننده و راحتی صندلیها در این خودرو بهتر از سیتروئن C4 کاکتوس است. ولی فضای جلوی خودرو تا حدودی تنگ و پدالها کوچک هستند؛ اما فضای قسمت عقب قابلقبول است.
آئودی Q3: از اتاق فوقالعاده خوبی برخوردار است و بهترین کابین گروه را دارد. راحتی صندلیها و ارگونومی خودرو عالی است و صندلیهای عقب بزرگ بوده و دید خوبی دارند.
بامو X1: طراحی داخلی این خودرو نمونهٔ بارزی از دوران پسا بنگل است. درکل X1 طراحی داخلی مناسب و صندلیهای راحتی دارد.
رنجروور اووک: بااینکه اووک در بیرون از طراحی قدرتمندی برخوردار است اما در داخل تا حدودی ضعیف عمل کرده است. ارگونومی ضعیف و فضای تنگ عقبی از معایب این خودرو هستند.
سیستم چندرسانهای
DS 4 Crossback: این خودرو کمتر از نصف اووک قیمت دارد و این نشان میدهد که همچنان با یک خودروی پریمیوم واقعی فاصله دارد. ولی عملکرد سیستم چندرسانهای آن مناسب است.
آئودی Q3: سیستم چندرسانهای آن بااینکه از نسل گذشتهٔ MMI است اما هنوز هم بهترین عملکرد را دارد. سریع و راحت. برای دریافت تمامی امکانات این سیستم و آپشنها ۶۵۰۰ پوند پرداخت ولی بازهم بهمراتب ارزانتر از X1 و اووک است.
بامو X1: این به شما بستگی دارد که آیا از عملکرد سیستم XDrive بامو خوشتان بیاید یا از آن ناراضی باشید. برای سفارش شاخصههای الکترونیکی و تمامی آپشنهای X1 باید مبلغ گزاف ۹۸۵۵ پوند را بپردازید که احتمالاً بر تصمیمگیری شما تأثیر خواهد داشت.
رنجروور اووک: باوجود ارتقاء و بهروزرسانی سیستم چندرسانهای اووک که موجب گرافیک بهتر و عملکرد راحتتر آن شده است اما هنوز هم این سیستم بسیار ساده بوده و برای ماشینی با این قیمت مناسب نیست. آپشنهای زیادی همچون نمایشگر سربالا برای این خودرو قابل سفارش است.
قوای محرکه
DS 4 Crossback: بااینکه حجم پیشرانهٔ آن با سایر خودروهای این رقابت یکسان است اما کمترین قدرت را در بین اعضای گروه دارد. بعلاوه این پیشرانهٔ دیزل تا حدودی زمخت و پُر سروصدا بوده و هرچند در کنار گیربکس اتوماتیک عملکرد خوبی دارد اما این گیربکس دستی مورد آزمایش ما عملکرد یکنواخت و مناسبی ندارد.
آئودی Q3: این خودرو ۴۵ اسب بخار قدرت و ۷۰ نیوتن متر گشتاور کمتری از X1 دارد درحالیکه گیربکس آن نیز بسیار کند احساس میشود. هرچند هنوز هم تعویض دندهٔ دستی قابلتحمل است اما در آئودی احساس طاقتفرسایی دارد. توصیه مکنیم با پرداخت ۱۵۸۰ پوند، گیربکس اتوماتیک آن را سفارش دهید.
بامو X1: سریعترین و قویترین خودروی این گروه که نیرو را از طریق یک گیربکس بدون نقص ۸ سرعتۀ اتوماتیک انتقال میدهد؛ اما صدای موتور تقریباً بهطور کامل توسط صدای برخورد لاستیکها با جاده و همینطور صدای باد پوشش داده میشود.
رنجروور اووک: تجهیز به موتور توربودیزل جدید عمدهترین تغییر فنی این خودرو در نسخهٔ پس از فیس لیفت است. گیربکس ۹ سرعتهٔ آن نیز عملکرد تقریباً یکسانی با نسخهٔ قبل از فیس لیفت دارد اما مصرف سوخت و تولید دیاکسید کربن آن بهتر است.
رانندگی
DS 4 Crossback: در هنگام رانندگی در یک خط مستقیم بسیار راحت است اما در پیچها عملکرد خوبی ندارد. بااینکه ۴۰ میلیمتر ارتفاع بیشتری از نسخهٔ استاندارد دارد اما بااینحال ضعیفترین توانایی آفرود را در بین چهار خودرو دارد. سبکترین فرمان را در بین اعضای گروه دارد که بههیچعنوان خوشایند نیست.
آئودی Q3: سبکتر از X1 احساس میشود و در سرعتهای پایین عملکرد خوبی دارد. فرمان آن اطلاعات سودمندی از سطح جاده منتقل نمیکند و هنگامیکه سرعت خودرو افزایش میابد پایداری آن کم میشود. بعلاوه خودرو در پیچها بیشازحد منحرف میشود.
بامو X1: در سرعتهای پایین سواری غیرمعمولی دارد اما کاملاً برای افزایش سرعت آماده است. در سرعتهای بالا پایداری خوبی داشته و در پیچها عملکرد درجهیکی دارد. فرمان آن بیشترین اطلاعات از سطح مسیر را در بین خودروهای مورد آزمون منتقل میکند.
رنجروور اووک: خشکترین سواری را در سرعتهای پایین در بین اعضای گروه دارد؛ اما وقتی از جاده خارج شده و در مسیرهای ناهموار حرکت میکنید با عملکرد خوب خود این ضعف را جبران میکند.
نتیجه
DS 4 Crossback: به طرز ناامیدکنندهای ضعیفتر از رقبا عمل کرد. به ویژگیهای پریمیوم بیشتری نیاز دارد و درحالیکه باید بهعنوان اولین تجربه در بخش خودروهای پریمیوم ویژگیهای خوبی را برای رقابت با رقبا ارائه کند اما متأسفانه DS 4 کراس بک اینگونه نیست.
آئودی Q3: در توضیح آئودی Q3 میتوان گفت خودروی فوقالعاده راحتی برای رانندگی شهری و سرعتهای پایین و خودروی فوقالعاده دشواری برای رانندگیهای بیرون شهر و با سرعت بالا.
بامو X1: قویترین عضو گروه بوده و جذابترین رانندگی را در میان اعضای گروه دارد درحالیکه تا حد بسیار زیادی نسبت به نسل قبلی خود برتر است؛ بنابراین بامو X1 شایستهٔ عنوان پیروزی در این رقابت است.
رنجروور اووک: سن آن بالا رفته و بیشازحد گرانقیمت است بهگونهای که گرانترین خودروی این رقابت بود درحالیکه ازلحاظ تکنولوژی نیز در پس رقبا قرار دارد.
مشخصات فنی
DS 4 Crossback 2.0 Hdi | آئودی Q3 2.0 TDI Quattro | بامو X1 25d 2.0 XDrive | رنجروور اووک HSE داینامیک | |
قیمت پایه | ۲۳,۴۹۵ پوند | ۳۱,۲۸۵ پوند | ۳۶,۰۶۰ پوند | ۴۷,۸۰۰ پوند |
قیمت مورد آزمایش | ۲۴,۵۴۵ پوند | ۳۷,۹۶۵ پوند | ۴۵,۹۱۵ پوند | ۵۱,۶۵۰ پوند |
پیشرانه | ۲ لیتری توربودیزل | ۲ لیتری توربودیزل | ۲ لیتری توربودیزل | ۲ لیتری توربودیزل |
قدرت | ۱۶۰ اسب بخار | ۱۸۵ اسب بخار | ۲۳۰ اسب بخار | ۱۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۴۰ نیوتن متر | ۳۸۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر | ۴۳۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۶ سرعته دستی | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | چهارچرخ | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتا صد | ۸.۶ ثانیه | ۷.۹ ثانیه | ۶.۶ ثانیه | ۸.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۲۰ کیلومتر/ساعت | ۲۳۵ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۵.۱ لیتر | ۵.۳ لیتر | ۵.۲ لیتر | ۵.۱ لیتر |
وزن | ۱۴۹۶ کیلوگرم | ۱۶۰۵ کیلوگرم | ۱۶۵۰ کیلوگرم | ۱۶۹۰ کیلوگرم |
رتبه | ** | *** | **** | *** |
منبع: carmagazine
فقط آمریکایی
۱۴ تیر ۱۳۹۵مصرف سوختشون چقدر کمه!
فقط انگلستان
۱۴ تیر ۱۳۹۵بهترین و لوکس ترین خودرو کوپه جهان رولزرویس ریس
بهترین و لوکس ترین خودرو کوپه رو دستر دنیا رولزرویس داون
بهترین و لوکس ترین خودرو اسپورت جهان استون مارتین ونکوئیش
بهترین و لوکس ترین خودرو اسپورت رودستر جهان استون مارتین ونگوئیش رودستر
بهترین و لوکس ترین خودرو چهار در جهان رولزرویس گوست
بهترین و لوکس ترین خودرو گرن کوپه جهان استون مارتین راپید
بهترین و سریع ترین خودرو سوپر اسپورت جهان مکلارن P1 gtr
بهترین و سریع ترین خودرو سوپر اسپورت رودستر جهان مکلارن675lt
بهترین و لوکس ترین شاسی بلند جمع و جور جهان جگوار اف پیس
بهترین و لوکس ترین شاسی بلند فول سایز جهان بنتلی بنتایگا
بهترین و قوی ترین شاسی بلند جهان رنجروور LWB اتوبیوگرافی
فکرکنم شرکت بنز شوخیش گرفته بود وگفته بود بهترین یا هیچ
می بینید که حرف اول همه سطح بالاهارو انگلیس می زنه حالا نگید لامبورگینی از استون مارتین بهتره چون اونا دو کلاس متفاوت هستن واستون مارتین یه ماشین اسپورته لوکسه و یا نگید مثلا یه بی ام و m6 از رولزرویس ریس بهتره که خندم می گیره جاداره بگم کدوم ویژگیه بی ام و بهتر از رولزرویسه اگر شتاب منظورتونه که باید بگم اگر وزن بی ام و برسه به 2500کیلو گرم اونوقت برتری شتاب رولزرویس رو می بینید باز هم با یه مثال خوبه دیگه برتری خودروسازیه انگلیس رو ثابت کردم .
Elemento
۱۴ تیر ۱۳۹۵11 تا مثال زدی به جرات میتونم بگم برای هر کدومشون ده تا خودرو میشناسم که هیچ کدومشون اینایی که شما گفتی نیستن. انگلستان خودروساز خوبیه اما بعد از آلمان و ژاپن و آمریکا و ایتالیا و فرانسه و حتی جدیدا کره ی جنوبی.بعد از اینا میشه انگلستان رو قرار داد. نه دیگه در این حدی که شما گفتی. بعدشم بیشتر از نصف اینا اصلا انگلیسی نیستن.
بنز همیشه به شعارش عمل کرده .این جمله اولین بار حدود یک قرن قبل از طرف گوتلیب دایملر برای شعار شرکتش پیشنهاد شد. تجربه نشون داده در هر کلاسی بنز حضور داشته باشه رقیباش کارشون خیلی سخت میشه. بنز یک لوکس ساز و شاید اولین لوکس ساز تاریخ هست اما فروشی بسیار بالا رو تحربه میکنه. این نشون میده در تمام جهان خیلی کسایی هستن که اندازه ی تمام شرکت هایی که نام بردی فقط برای بنز ارزش قائل اند. بر خلاف حرف بعضی ها که میگن ایرانی ها فقط خیلی بنز دوست دارن
لامبورگینی رو همه جا از سوپراسپرت ساز های لوکس و حتی فوق لوکس میدونن. ماشینی که نیم میلیون دلار قیمت داره به نظرت کالای لوکس حساب نمیشه؟؟؟ مدل های تولید محدودش هم که سه چهار میلیون دلار قیمت دارن و قبل از ساخته شدن فروخته میشن.استون در خوابش هم رویای مقایسه شدن با لامبورگینی و فراری رو نمیبینه.
بنتلی
۱۵ تیر ۱۳۹۵المنتو چی میگی برا خودت؟درسته حرف فقط انگلستان هیچ رب طی نداشت ب موضوع ولی اصلا حرف تو هم درس نیس!خودروسازی انگلیس بعد آمریکا و ایتالیا و آلمان و فرانسه و ژاپن و کره قرار میگیره؟!!!از کی تا حالا؟خواب دیدی؟ بیشتر از ده تا میشناسی برا هرمورد ک هیچکدومشون انگلیسی نیستن؟!همه دنیا خودروسازی انگلیسو ب لوکس بودن میشناسن! مثه اینکه فراموش کردی چرا میباخ بسته شد؟چون توانایی رقابت با بنتلی و رولزرویس رو نداشت!بیشتر از نصفشون انگلیسی نیستن؟!!!میشه بگی کدوماش؟!!!نکنه ب خاطر اون پلتفرم قدیمی بی ام و و یا اون اطلاعات و سرگرمی ک با سری 2 هیچ فرقی نداشت یا مثلا اون موتور کم بازده بی ام و رولز رویس فروش میرفت؟!!!نه داداش!رولزرویس ب خاطر رولزرویس بودنش فروش میرفت ،اوج تکمولوژی بی ام و سری هفته ک قیمتش از رولزرویس خیلی ارزون تره!جلب تر وقتی میشه ک هیچ وقت سری هفت ب قیمت رولز رویس فروش نمیره،حتی اگه تولید محدود هم باشه!در ثانی صدبااار گفتم استفاده قطعات مشترک سیاست شرکتای مادر فقط برا کاهش هزینه هس!دلیل اثبات این حرفم پلتفرم جدید رولزرویسه ک خودش طراحیش کرده!اگه مشکلت سهامدارای این شرکتاس باید بدونی یگه اکثر شرکتا جهانی شدن و کارکنا و سهامداراشون از هر کشوری میتونن باشن،الان سهام لامبو هم دس فولکسه، میشه بگی همین لامبورگینی پلتفرم وموتورش از کجا تامین میشه؟ یا مثلا پاگانی؟ب قیمت گرون لامبو افتخار میکنی درحالی ک اصن از قیمتای مک لارن و استون خبر نداری!در ضمن فک کنم با وان77 و ولکان هم آشنایی نداری!فردا هم قراره یک مدل پلاستیکی با اندازه کامل از ابر خودرو خودش ک با همکاری ردبول ساخته رونمایی کنه ک احتمالا سریع تر از چیرونه،محض اطلاع آدرین نیوی طراح نابغه ک الان تو ردبول هس و در این پروژه همکاری داره انگلیسی هس!
بنتلی
۱۵ تیر ۱۳۹۵در ضمن مقایسه استون با لامبو و فراری مثه مقایسه ی افسر پلیس کت و شلوار شیک پوشیده با ی دونده حرفه ای با لباس ورزشیه!
Iman
۱۵ تیر ۱۳۹۵جایگاه انگلیس تو صنعت خودرو مساوی یا بعد از المان هست
ژاپن هم دخلی تو این قضیه نداره چون تولید این تکنولوژی ها عمدتا برای المان انگلیس و تا حدی امریکا بوده
کلا خودرو فقط برای اروپا و معنی اون هم انگلیس و المان هست
کره باید با چین مقایسه بشه البته چین امسال چون تکنولوژی چینی ها مثل کره وام گرفته از فورد امریکا نیست و بومی هست و همین علت پیشرفت عجیبشون هست
great britain
۱۵ تیر ۱۳۹۵المنتو جان همینطوری میگی برای خودت؟
خودروسازی انگلیس هم رده یا دومه یا شایدم سوم از نظر تکنولوژی و کیفیت.منظورم از هم رده با کشورهای آلمان و ژاپن بود.
فرانسه و کره در حد بریتانیا نیستن و حتی آمریکا.
عزیزم کشورهایی مثله ژاپن-آلمان و آمریکا به ترتیب 128-86 و 320 میلیون نفر جمعیت دارن.در حالی که بریتانیا 66 میلیون نفر خب طبیعیه اونها بتونن از خیلی جهات بهتر عمل کنن و بیشتر تولید کنن.
بریتانیا سیاستش اینه کم تولید میکنیم ولی بهترین.
تا جایی که بتونن انبوه میسازن ولی اگه نتونن محدود. ولی هیچ فرقی نداره در هر دو صورت کیفیتشون بی نظیره.عزیزم لامبورگینی که موتورش برای خودش نیست!!!! در حالی که مکلارن برای خودش طراحی میکنه ومیسازه. وهمه میدونن لامبو(با تمامه احترامی که قائلم) در حده مکلارن نیست.
مکلارن تنها رقیبه جدیش فقط پورشه هستش.همون بنز جنابعالی برای تولید هایپرکار با مکلارن همکاری کرد.
بی ام و هم که هایپرکار تولید نکرده تا حالا!!!!!!!!
مطمئن باش هیچکس بخواد لوکس سوار شه و پولش هم داشته باشه بنز سوار نمیشه. یا بنتلی سوار میشه یا رولز رویس.(مگر اینکه عاشق آلمان باشه یا بنز)
عزیزم بنز با مایباخ خودش رو کشت تا بتونه با بنتلی و رولز رویس رقابت کنه. ولی نتونست.مگه تکنولوژی بنز به قل شما برتر نیست؟پس چرا نتوست؟
اینم یادت نره بخش صنعتی رولز رویس که خودروسازی هم بخشی ازش حساب میشه بسیار پیشرفته هستش و ربطی به آلمان نداره.فقط خودروسازیش رو بی ام و خریده.تاکید میکنم بسیار پیشرفته.
بحث خیلی زیاده و منم زیاد حرف زدم.
علي تبريزي
۱۴ تیر ۱۳۹۵اشتباه نکن
بهترین و لوکس ترین خودرو چهار در جهان رولزرویس فانتوم (گوست نیست)
بهترین و لوکس ترین خودرو اسپورت جهان استون مارتین ونکوئیش (بدجوری با این جملت موااافقم)
خسته شده
۱۴ تیر ۱۳۹۵بی بی سی هم چنین جسارته زشتی و نمیتونه بکنه مطمئنا تموم اینا دروغ و مغلطسات elementoدرست میگه/// تموم این برندها با هم در ارزش گذاری نصف بنز هم نیستن اینجاش جالبه که اینو یه منبع انگلیسی میگه پس بهتره تا نابود نشدی برای بقیه برندها زود حرفتو و پس بگیری
حسین
۱۶ تیر ۱۳۹۵آفرین که اینقدر قشنگ اثبات میکنی. فقط یه چیزی رو یاد بگیر، اونم اینکه ریث درسته، نه ریس
ashkan
۱۴ تیر ۱۳۹۵این است موتور دیزل…۲۳۰اسب بخار مصرف ۵.۲لیتر در صد کیلومتر…
رضا
۱۴ تیر ۱۳۹۵قبل از خوندن متن هم میشد حدس زد که بی ام دبلیو اول و ds آخره
محمد حسین
۱۴ تیر ۱۳۹۵نتیجه از اول کاملا مشخص بود … . کاملا …!
ferrari
۱۴ تیر ۱۳۹۵اگه قیمت رنجروور اندازه ائودی و بی ام و بود به بهترین کراس اوور تبدیل میشد
احسان
۱۴ تیر ۱۳۹۵D’s چه خوشگله
sadegh
۱۴ تیر ۱۳۹۵منظور از دوره پسابنگل رو متوجه نشدم!!!
ولی واقعا جالبه،میگه آئودی تو سرعت های بالا سواری خوبی نداره!!!سوار ماشینای سایپا وایرانخودرو نشده بنده خدا!!!البته میدونم،این حرفو باتوجه به رقباش زد!
شایان
۱۴ تیر ۱۳۹۵پسا بنگل منظورش دوران پس از کریس بنگل طراح ب ام و هستش
ALiHidden
۱۴ تیر ۱۳۹۵با تمام احترامی که برای آئودی قائلم باید بگم کابینش اصلا زیبا نیست ! یا حداقل از نظر من جالب نیست.
نمیدونم چرا تو کابینا احساس میکنم مواد به کار رفته بی کیفیت هستن…؟!
درسته اووک واقعا نسبت به بقیه گرونه اما انتخاب من اووک هست.
احمد
۱۴ تیر ۱۳۹۵فکر کنم اصلا DS4 نباید تو این مقایسه باشه
از نظر قیمت خیلی خیلی ارزونتر از بقیست معلومه امکاناتش از مدلی که دو برابرش قیمت داره کمتره ، باید با کراس اورهای هم قیمتش مقایسه میشد
من با اینکه خودم BMW رو خیلی دوست دارم و خوشحالم از اینکه بهتر از حتی رنجرووی شد که ازش گرونتره ولی خب آدم باید انصاف داشته باشه
بنتلی
۱۴ تیر ۱۳۹۵واقعا مقایسه عجیبی بود! قیمت پایه ایکس 1 35 هزار دلار هس و اووک 42 هزار دلار!بعد چطوری اختلاف قیمت هفت هزار دلاری شده اختلاف قیمت 11هزار پوندی؟ مصرف سوخت اووک هم اشتباهه ،چون 3.5 تا هس،کابینش هم فک نکم نسبت ب بی ام و قدیمی ب نظر بیاد! مخصوصا سرعت سنجش!!!
بنتلی
۱۴ تیر ۱۳۹۵عذر میخوام،مصرف سوخت این نسخه اووک 4.5هس،اشتباهی نوشتم3.5،نهایت سرعت نسخه پایه غیر دیزلیش هم 217 هس،فک نکنم برا این مدلش نهایت سرعتش انقد کم باشه!
بنتلی
۱۴ تیر ۱۳۹۵دوستان من بحثی درمورد نتیجه مقایسه و اول شدن بی ام و ایکس 1 دیزلی ندارم ،فقط حرفم اینه ک بخشی از مشخصات نوشته شده یکم مشکل داره!
امیر دهقان دستگردی
۱۴ تیر ۱۳۹۵مشخصات خودروها بطور مستقیم از سایت منبع مطلب گرفته شده است
بنتلی
۱۴ تیر ۱۳۹۵امیر دهقان عزیز من قصد جسارت نداشتم،در این ک شما مطالبو ب صورت کامل ترجمه میکنید هیچ شکی نیس! و واقعا دستتون درد نکنه بابت مطالب خوبتون،ولی چیزی ک خیییلی مطمئن هستم مصرف سوخت 4.5لیتری نسخه 180اسبی دیزل اووک هس!ممکنه سایت منبع هم اشتباه بکنه!در هرصورت اگر موجب دلخوری شما شدم عذر میخوام!
بنتلی
۱۵ تیر ۱۳۹۵خسته شده چی میگی برا خودت؟!!!من از اول هم گفتم بحثی درمورد نتیجه مقایسه ندارم،اووک آخر شده؟!!جدولو نگاه کن رتبش با کیو3 برابره! درضمن یادت رفته مقایسه قبلی اووک امتیاز بیشتری از ایکس3 بدست آورد؟یجگوار اف پیس هم ک بهترین این کلاسه! درضمن من درمورد مصرف سوخت اووک درست گفتم و همون4.5 هس!
احمد باقری
۱۴ تیر ۱۳۹۵جالب بود.
ali
۱۴ تیر ۱۳۹۵ممنون از اقای دستگردی
علي تبريزي
۱۴ تیر ۱۳۹۵آئودی RSQ3 ماشین فوق العاده خوب و لوکسی هست صد حیف که شرکت وارد کننده آئودی در ایران عزیزمون مدل RS وارد نکرده (لازم به ذکر است که موتورش زیر 2.5 لیتری هستش) کاش اونم وارد کنن
یو اس اس اینترپرایز
۱۴ تیر ۱۳۹۵افرین به BMW
خسته شده
۱۵ تیر ۱۳۹۵طرف از سایته مرجع زحمت کشیده درآورده و ترجمه کرده انوقت این انگلیسی پرسته متعصب میگه نه من درست میگم مترجم اشتباه میکنه اونم نه در متن که میشه هزار جور نوشتش و آب و تاب داد در آمار!!!!!!!!! بهتره این افکار پوسیده و از ذهنت دور کنی اینجا اووک شکست خورد این مجله اتومبیل برای انگلیسه مطمئنا با تموم اقتدار خواستن برندش کنن!!! ولی آخر شد اگر در جای دیگه بود از 4 تا پنجمم هم احتمال داشت بشه!!!!!!!
بنتلی
۱۵ تیر ۱۳۹۵خسته شده باز قاط زدی ک! اووک آخر شده؟!!!تو این مقایسه رتبش با آئودی یکی بود،جدولو نگا کن بعد حرف بزن!در ضمن من گفتم ک کاری ب نتیجه مقایسه ندارم و در مورد مصرف سوخت4.5 کاملا حرفم درسته! در ضمن یادت رفته دفه قبل اووک امتیاز بیشتری از ایکس 3 ب دست اورد و جگوار اف پیس هم بهتریتن تو کلاس خودش شده! در ضمن متعصب هم خودتی ! حرفات یادم نمیره!مثلا همین چن وقت پیش بود گفتی فراری چون بلد نیس از توربو استفاده کنه موتور تنفس طبیعی میزارع! !! از آدمی ک همچین حرفی میزنه دیگه چ انتطاری میشه داشت
فقط انگلستان
۱۵ تیر ۱۳۹۵این خسته شده قلابیه به تعداد کامنتش نگاه کنید با اون یکی خسته شده یکی نیست
great britain
۱۵ تیر ۱۳۹۵خسته شده حالا بنتلی یه چیزی گفته من نمیدونم شایدم درست بگه.
ولی من هنوز یادم نرفته در مورد نقش بریتیش ها در فولکس که نویسنده از سایته خوده فولکس در آورده بود. ولی تو بازم قبول نکردی.و گفتی خیلی از جاهاش رو نویسنده سایت از خودش نوشته و اغراق کرده.
خسته شده چیزهایی که به ضررت باشه حتی تاکید میکنم حتی اگه درست هم باشه باز تو قبول نمیکنی.
من نمیدونم چرا.
یو اس اس اینترپرایز
۱۵ تیر ۱۳۹۵خسته شده عزیز به نظرات دیگران احترام بزار لطفا
V.D.T
۱۶ تیر ۱۳۹۵یه چیزی که تو طراحی داخلی فیس های جدید a5,a4,q7 دیده شد در حد انقلاااب بود بود نسبت به فیس های قبلیش. با وجود اینکه فن این شرکتم ولی قبول دارم برتری کامل ایکس1 رو و حتی برتری ایکس3 نسبت به کیو فایو! ولی چیزی که آئودی با کیو 7 نشون داد و کلا فیس های جدیدش به نظرم اگر قرار باشه به همون نسبت تو فیس های جدید کیو 3 و 5 پیاده شه ، چیز خفنی در میاد!