بامو سری ۸ کوپه پذیرای برادر روباز خود در تأسیسات دینگولفینگ آلمان خواهد شد.
پرچمدار کانورتیبل این برند آلمانی به همراه سری ۵ و سری ۷ در سایت لاور باواریا ساخته میشود. بامو به تازگی حدود ۱۱۴ میلیون دلار را جهت آمادهسازی تولید این خودروی جدید در تأسیسات یاد شده صرف کرده است.
با وجود رقبای مهمی همچون مرسدس بنز S کلاس کابریولت، بامو سری ۸ کانورتیبل دارای سقف نرم چندلایه است. این سقف با فشار یک دکمه و در عرض ۱۵ ثانیه باز و بسته میشود. سقف سری ۸ کانورتیبل بهصورت استاندارد با رنگ مشکی عرضه میشود اما با پرداخت مبلغ بیشتر میتوان آن را با طرح نقرهای آنتراسیت سفارش داد. البته همین آپشن باعث کاهش وزن خودرو شده و در عین حال ایزولهی صدای فوقالعادهای را هم به ارمغان میآورد.
بامو سری ۸ کانورتیبل از مارس سال ۲۰۱۹ وارد بازار میشود و با دو پیشرانه در دسترس خواهد بود. اولی که از نوع 840d xDrive است از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی با قدرت ۳۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متر سود میبرد؛ اما مدل بنزینی که M850i xDrive نام دارد ز پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو استفاده خواهد کرد. قدرت و گشتاور این پیشرانه به ترتیب برابر با ۵۳۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر است.
net
۲۰ آبان ۱۳۹۷در حال حاضر بی ام و سری ۸ کابریولت زیباترین ماشین روباز جهان هست
Reza
۲۰ آبان ۱۳۹۷??????? و دیگر هیچ
shirko
۲۰ آبان ۱۳۹۷اخه تو چرا این قد زیبایی لعنتی ??