نه! این بار شکست نخورده است! آلفارومئو جیولیا QV این بار توانسته است پرفورمنس بیرحمانه خود در خط مستقیم را به همگان نشان دهد.
علیرغم اینکه محصول آلفا فاقد سیستم کنترل لانچ مشابه با رقبای آلمانی است اما هنوز هم میتواند در کنده شدن از زمین حریفان خود را به خوبی بترساند. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی این ایتالیایی جسور خروجی ۵۰۳ اسب بخاری دارد.
قبلاً دیده ایم که جیولیا در مسابقه درگ توانسته بامو M3 و مرسدس C63 S را شکست دهد اما این بار شاهد یک شتابگیری کامل هستیم که در آن زمان شتابهای صفر تا ۴۸ کیلومتر در ساعت، صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت، صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و صفر تا ۲۴۱ کیلومتر در ساعت ثبت شدهاند. به نظر شما از بین این سه خودرو کدامیک زودتر از همه میتواند به سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعت برسد؟! یک آزمون دیگر تعیین لپتایم یا زمان یک دور پیست است. در اینجا هم آلفا چالشی سخت را در پیش رو دارد.
آیا بامو M3 مجهز به پکیج مسابقهای که قدرت کمتری دارد دیرتر از همه به رکورد یاد شده خواهد رسید؟ آیا مرسدس-ایامجی C63 S هیولا به همه خواهد خندید؟ یا اینکه آلفارومئو جیولیا QV یک سنگ محک جدید در این کلاس است؟
ویدئوهای زیر را مشاهده بفرمایید تا پاسخ سؤالهای خود را پیدا کنید.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۳۱ تیر ۱۳۹۶زنه اصلا راننده نبود ولی در اخر بنز همه را خورد یا بهترین یا هیچ
hamed
۳۱ تیر ۱۳۹۶مرسدس با موتور 4 لیتری
آلفا با موتور 2/9 لیتری
Kamran
۳۱ تیر ۱۳۹۶ندیده میگم بی ام و دور پیسـت
رو از حـریف ها سریـع تر مـیزنـه
ـ
مرسدس هم درگ خط مستقیم
از دو رقیب خـودش سریـع تره
ستاره های بی فروغ(Daniel)
۳۱ تیر ۱۳۹۶BMW تو پیست غوغا کرد.
ندید زدی تو خال.
از اعتماد شما به BMW متشکریم.
hamed
۳۱ تیر ۱۳۹۶در 3 sector ابتدایی ، آلفا پا به پاش رفته بود
در آخرین sector ، بیشتر بنظر میاد که راننده خطا کرده باشه و اختلاف حدود1ونیم ثانیه بوجود اومده
Amir. noghte
۳۱ تیر ۱۳۹۶این 0.1 ثانیه ها چیزی نیستن بریم سراغ معیار های دیگه
Amir. noghte
۳۱ تیر ۱۳۹۶بنز توی دور (شتاب ثانویه ) خیلی خوب جلو میافته از رقبا
به درگ های gts نگاه کنید کاملا متوجه میشید
نویدی
۳۱ تیر ۱۳۹۶خدای هندلینگ BMW
ارش
۳۱ تیر ۱۳۹۶تو پیست بی ام و همه رو شکار کرد.
#ali.m#
۳۱ تیر ۱۳۹۶اصلا کاری به این مقایسه ها ندارم .
و برام مهم نیست .
واسه من بهترین این کلاس همونm3هست که قبلا هم گفتم .
ACR VIPER
۳۱ تیر ۱۳۹۶دیدگاه شخصی من
اصلا طراحی آلفا به دل نمیشینه
در نهایت انتخاب بین بنز و بی ام ومیمونه که هردوشون واقعا عالین
ولی نظر بنده بنز است
فرشاد
۳۱ تیر ۱۳۹۶(نتایج کلی این تست)
بهترین شتاب ۰ تا ۳۰ مایل: ب ام و
بهترین شتاب ۰ تا ۶۰ مایل: آلفارومئو
بهترین شتاب ۰ تا ۱۰۰ مایل: آلفارومئو
بهترین شتاب ۰ تا ۱۵۰ مایل: مرسدس بنز
بهترین لپ تایم پیست: ب ام و
کلا اختلاف فاحشی نداشتن و نتایج خیلی نزدیک بودن، در حد صدم و دهم ثانیه.
Amir Schumacher
۳۱ تیر ۱۳۹۶.
این کارت خیلی خیلی خیلی خوب بود. ??
حجم نداشتم دانلود کنم .
فرشاد
۱ مرداد ۱۳۹۶عزیزی شما ❤
شتاب ۰ تا ۳۰ مایل: ب ام و، آلفا، بنز
شتاب ۰ تا ۶۰ مایل: آلفا، بعدشم مشترکا بنز و ب ام و
شتاب ۰ تا ۱۰۰ مایل: آلفا، بنز، ب ام و
شتاب ۰ تا ۱۵۰ مایل: بنز، آلفا، ب ام
لپ تایم پیست: ب ام و، آلفا، بنز
كوروش
۳۱ تیر ۱۳۹۶دوست دارم بیمر مترادف هندلینگ یعنی بی ام و
امید
۳۱ تیر ۱۳۹۶آلفا عالیه و کولاک کرده…از نظر شتاب گیری که هر دو آلمانی رو شکست دادو اگر اشتباه نکنم این بنز که در این مسابقه مورد استفاده قرار گرفته موتورش هشت سیلندره و حداقل هزار سی سی بیشتره.. پس برنده نهایی آلفاست..
شهروز
۶ مرداد ۱۳۹۶آلفا از هر نظر از بنز و بی ام و برتر بود
MAHDI
۱ خرداد ۱۳۹۹فعلا که در پیست ترکید از دست M3