درحالیکه بسیاری از خودروسازان اقدام به بازگشایی دوباره دفاتر و کارخانههای خود در اقصی نقاط دنیا کردهاند، صنعت خودرو ماههای بسیار سختی را تجربه کرده است. لوکس سازان دردسرهای زیادی داشتهاند و BMW جدیدترین خودروسازی است که به دنبال ایجاد برخی تغییرات است تا بتواند در دنیایی که شیوع کرونا کاملاً دگرگونش کرده دوام بیاورد. هزینههای شرکتها بالا رفته زیرا مراکز تولید و نمایندگیها بسته بودهاند و فروش خودرو در بازارهای جهانی نیز به شدت افت کرده است.
بنا به گزارش رویترز، یکی از منابع نزدیک به بامو تائید کرده این خودروساز آلمانی به دنبال اخراج حداقل ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود است تا بتواند هزینهها را کاهش دهد. بامو گفته به توافقی با انجمن کارکنان دست یافته که شامل اقدامات کارکنان برای آیندهای پایدار است. همانند هر شرکت دیگری، اخراج کارگران آخرین مرحله این اقدامات بوده و اگرچه شاید اقدام ایده آلی نباشد اما خب تصمیماتی گرفته میشود تا از وضعیت مطلوب کمپانی اطمینان حاصل شود.
دیگر خودروسازان سطح بالای اروپایی نیز تغییرات زیادی را اعلام کردهاند که از جمله آنها میتوان به بنتلی و استون مارتین اشاره کرد. ما کاملاً مطمئن هستیم که بامو آخرین خودروسازی نیست که چنین اقداماتی را به کار میبندد.
در خبر مرتبط دیگر باید گفت هر دو شرکت مرسدس و BMW اعلام کردهاند فعالیتهای مشترک خود در زمینه تکنولوژیهای خودران را به حال تعلیق درآورده و هر یک مسیر خود را طی میکند. اگرچه شانس از سر گیری این پروژه وجود دارد اما هر دو شرکت آزادانه با شرکای دیگر همکاری خواهند کرد.
ali (chevy nova)
۲ تیر ۱۳۹۹قابل پیش بینی بود
OMID-LAMBO
۲ تیر ۱۳۹۹این خبر رو در مقابل ثبت نام میلیونی مردم همیشه در صحنه برای خرید 75هزار فرغون وطنی قرار بدیم ! ! !
.
این بود زندگی ؟؟؟
سورنا
۲ تیر ۱۳۹۹حقمونه داداشی
ممد ژانگولر
۲ تیر ۱۳۹۹bmw هم به فناشوندگان ملحق شد ?
Nikzad
۲ تیر ۱۳۹۹بلاخره شرایط سخته شرکت ها باید در کمترین زمان بهترین تصمیمو بگیرند واقعا کار سختیه فک کن یه شرکت زیر دستته مجبوری فکری برای زنده موندنش کنی البته یکی از مزایای شریک بودن اینکه چند تا فکر در دسترس هستش.
Mf1
۳ تیر ۱۳۹۹این مشکلات خودرو سازی مشکلات همه خودرسازان میشه نه تتها خودروسازان انکلیسی