بامو از طریق کاتالوگ M پرفورمنس خود راههای زیادی را برای تمایز سری ۸ گرن کوپه نشان داده است. البته حداقل یک راهحل دیگر نیز برای جذابتر شدن جایگزین سری ۶ گرن کوپه وجود دارد و آنهم مراجعه به شرکت آلپینا برای ارتقای این خودرو میباشد.
آندراس بوونسیپن رئیس آلپینا در مصاحبه با CNET اظهار داشته مصرفکنندگان باید منتظر جانشین سری ۶ گرن کوپه باشند و بنابراین ارتقای سری ۸ گرن کوپه توسط این شرکت تائید شده است. او خاطرنشان ساخته خودروی موردبحث در کنار مدل بهروز شدهی B7 عرضه خواهد شد. موضوع جالب اینکه محصولات بیشتری از آلپینا روانهی بازار آمریکا خواهند شد.
با توجه به روش نامگذاری محصولات آلپینا میتوان گفت نام این خودرو به احتمال زیاد B8 خواهد بود. البته این اولین باری نیست که آلپینا از نام B8 استفاده میکند چراکه در دههی ۹۰ نیز شاهد استفاده از این نام برای سری ۳ کد E36 بودهایم. آلپینا در آن زمان ۲۲۱ دستگاه B8 ساخت که اکثر آنها از نوع سدان و کوپه بودند ولی چند دستگاهی نیز بدنهی استیشن و کانورتیبل داشتند.
طرفداران آلپینا قطعاً ارتقای سری ۸ اولیه در دههی ۹۰ را به یاد دارند. این خودرو در مدلهای 850i، 850Ci و 850CSi تولید شده بود و نام آن B12 بود چراکه در بطن خودروها پیشرانهی ۱۲ سیلندر بامو M70 با حجمهای ۵ و ۵.۷ لیتر و حداکثر قدرت ۴۱۲ اسب بخار قرار داشت.
ایمان
۱۰ تیر ۱۳۹۸واقعاً آلپینا جادوگره و یک BMW رو به حد آخرش میرسونه
هم نهایت لوکس گرایی و جذابیت و هم نهایت پرفورمنس
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸البته این تصویرکامپیوتری کیت Mهستش که چون واقعی نیست جذابیت سری8 واقعی رو نداره.
من تصاویر زیادی از سری8 گرن کوپه با پوشش استتاری دیدم اما با سپرجلو کاملا متفاوت وخیلی شبیه به کانسپت سری8 کوپه که چندتا از عکس های جاسوسیش رو همینجا میفرستم.حالا یا اون آلپینا b8 هستش ویا سری8 گرن کوپه هستش اما باسپرمتفاوت مثل سری3 که دونوع طراحی داره.
وقتی تایید شدن بگید کدوم جذاب تره ازدید شما؟؟؟
نوید جهرمی
۱۰ تیر ۱۳۹۸در حالت کلی اگر ازم بپرسن بین M و آلپینا، کدومو انتخاب میکنی، به راحتی میگم آلپینا.
ام تمرکزش روی اسپورتی بودن و آلپینا روی لاگژری بودنه. با رنگ جذابش و رینگ های نوستالژیش.زیبا، لوکس، قوی
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸حالا که آلپینارو دوست داری فیلم های تست وبررسی آلپیناB7 جدید رو ببین که چه چیزی شده. بی نهایت باشکوهه
نوید جهرمی
۱۱ تیر ۱۳۹۸اصن همون موقع که عکساشو گذاشتی جیگرم حال اومد. بی نقصه.
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/10/19/bmw-8-serie-gran-coupe-c962919102018200804_1.jpg
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2020-bmw-8-series-gran-coupe-looks-boring-in-latest-spyshots_2.jpg
https://ph-classic-prod-images.s3.amazonaws.com/nimg/39306/_SB10807.jpg
https://ag-spots-2019.o.auroraobjects.eu/2019/03/12/bmw-8-series-gran-coupe-c328912032019185700_1.jpg
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/_sb10807.jpg?itok=xh-nElVH
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸این عکس هایی که فرستادم مدل گرن کوپه سری8 جدای ازاینکه سپری کاملا متفاوت داره.اگه دقت کنید سراگزوزهاش هم تفاوت داره
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸https://ag-spots-2019.o.auroraobjects.eu/2019/03/12/bmw-8-series-gran-coupe-c328912032019185700_5.jpg
http://stat.overdrive.in/wp-content/uploads/2017/05/2018-BMW-8-Series-Concept-6.jpg
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/bmw-8seriesindepth-039.jpg?itok=xXhgxxi6
car lover
۱۰ تیر ۱۳۹۸فرمون باید دورش کلفت باشه دقیقا مث همین
فرمون نازک اصلا حس خوبی نداره حتی فرمونای معمولی هم حس خوبی ندارن
هرچقد قطور تر و اغشته به جیرتر بهتر
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸فرمون های به قطور بودن معروفن.طوریکه وقتی یه زن پشت فرمون میشینه دستاش دور فرمون انگار مال یه بچه است.توفیلم های بررسی خودروهای BMW وقتی طرف فرمون رو دست گرفته کاملا مشخصه که پره مشت طرفه.که منم خیلی خیلی اینطوری خوشم میاد
M
۱۱ تیر ۱۳۹۸اره واقعا
فرمون مثه موسه هرچی گنده تر بهتر! به جز اوون چوبی های قدیمی که اتفاقا با وجود نازک تر بودنشون فوق العاده بودن
MAHDI
۱۱ تیر ۱۳۹۸M جان اگه یادت باشه یکی دوروز قبل معرفی سری8 گرن کوپه چندتاعکس کامل ازش بیرون اومد.حالا دیشب چندتا عکس کامل ازX6 هم اومده که اگه دوست داشتی توBMW BLOG میتونی ببینی
مرسدس مایباخ
۱۳ تیر ۱۳۹۸برای بی ام و احترام قائلم و قبول دارم که سری ۸ ماشین فوق العاده ای است ولی هر کار میکنم نمیتونم نسبت به ماشین های لوکسی مثل بنتلی کانتیننتال و مرسدس S کلاس ترجیحش بدم