اگر بامو M8 کامپتیشن را دوست دارید اما احساس میکنید با اضافه کردن برخی قطعات نسل جدید M3 و M4 خودروی بهتری خواهید داشت پس حسابی شانس به شما رو کرده است! نسخههای سفارشی از خودروهای جدید به قدری زیاد شدهاند که دیگر حس خاص بودن ندارند اما جدیدترین محصول سفارشی بامو چیزی است که M8 را وارد سطح جدیدی نموده است.
این خودرو بامو M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین نام داشته اما باید دانست این خودرو فقط در بازار خودروی سوئیس و لیختناشتاین عرضه خواهد شد. مورد بعدی اینکه باواریایی ها تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهند کرد که ۷ دستگاه بر پایه نسخه چهار درب گرن کوپه شکل گرفته و ۳ نمونه دیگر بر پایه مدل کابریولت خواهند بود. رنگ سفارشی بامو که این بار نقرهای هاکنهایم متالیک است با رینگهای ۲۰ اینچی فورج کاری شده M پرفورمنس هماهنگی بسیار خوبی دارند. این رینگها بسیار شبیه رینگهای بکار رفته در M3 و M4 جدید هستند. این رینگها دارای ظاهر خاکستری مات هستند و تکمیل کننده آنها نیز چندین قطعه فیبر کربنی بدنه از دیفیوزر گرفته تا آینهها و جلوپنجره کلیوی شکل میباشد. کربن بیشتری را میتوان در بخشهایی همچون درپوش باک سوخت و پوشش پیشرانه مشاهده کرد.
داخل کابین نیز دنیای دیگری است چراکه صندلیهای جدید M کربن با تریم نارنجی صخیر و مشکی نصب شدهاند. همچنین یک پلاک کوچک در جلوی کنترلر iDrive نصب شده که نشان دهنده شماره تولید خودروست. پدالهای کربنی روی فرمان به همراه تریم کربن بیشتر تکمیل کننده کار هستند.
از نظر پرفورمنس همچنان شاهد قدرت ۶۱۷ اسب بخاری مشابه مدلهای استاندارد کامپتیشن خواهید بود اما به لطف سیستم ترمز M میتوان بارها و بارها از حداکثر قدرت پیشرانه استفاده کرد. اولین نسخه از M8 کامپتیشن ادیشن پیت لین این ماه در دوسلدورف به نمایش گذاشته خواهد شد هرچند فعلا قیمت آن اعلام نشده است. البته خود ما بامو M5 CS را ترجیح میدهیم…
R@m!n
۱۸ بهمن ۱۳۹۹واقعا تو بحث انتخاب رنگ بی ام و بهترینه.
آخرین روزایی که از تماشای ماشینای بی ام و لذت می بریم.
NAVID۰۰۹۸
۱۸ بهمن ۱۳۹۹جواهری بسیار کمیاب !!!
چرا اونوقت ؟؟؟
خود مقاله میگه M5 را به این ترجیح میده و تازه کار خاصی نکردن به جزء دیزاین متریالها و تغییر جنس قطعات !
تنها خاص بودنش تولید ۱۰تائیش هست که چون اون هم برای فقط سوئیس هست و نه بازار جهانی ، پس همچین خاص هم نیست !
میتوانید یه m8 بخرید و خودتان با این طریق تیونینگش کنید !
پرهام و رهام
۱۸ بهمن ۱۳۹۹کمیاب از نظر اینکه از همه نظر از M4وM3بهتره درسته توی مقاله میگه M5ترجیح میده ولی برای کسائی که عشق بی ام چه هستن جواهری نایاب است
Benz
۱۸ بهمن ۱۳۹۹عالیه
MAHDI
۱۸ بهمن ۱۳۹۹خیلی جذابه. مجله auto bild ب ام و M8 گرن کوپه و پورشه پانامرا توربو S جدید رو در پیست LAUSITZRING باهاشون زمان گیری کرد که M8 گرن کوپه حدود 2 ثانیه سریع تر پیست رو دور زد.
net
۱۸ بهمن ۱۳۹۹بی ام و سری ۸ جز اخرین بی ام و زیبا با جلوپنجره کوچک هست.زیباترین ماشین روباز جهان بی ام و سری ۸ هست در حال حاضر.اگر بی ام بجای سری ۷ فیس لیفت با جلوپنجره بزرگ زشت ،سری هشت ۴ درب تولید میکرد برای رقابت با ایودی a8 و بنز سری اس خیلی فروش میکرد ولی حیف صندوق عقب بی ام و سری هشت ۴ درب کشیده نیست
مهدی
۱۸ بهمن ۱۳۹۹پدال یه سوالی داشتم
چرا درگ بی ام و ایکس 6 با جگوار اس وی ار تو مجله carwow رو نذاشتی اون رو بزار و
مسابقه طناب کشیش رو هم بزار که بین دیفندر ، بنز G63 و جیپ رانگلر هست
اگه میشه هر چه سریع تر بزار
Mazda3
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ممکنه از نظر پدال بعضی خبر ها مهم نباشه که شاید هم قابل چشم پوشی باشه ولی از نتایج مسابقات رالی داکار که مهم هم بود هیچ خبری گذاشته نشد ولی بروز رسانی یکی از خودرو های شرکت کننده تو این مسابقات رو پوشش دادید این در حالیه که این همه خبر از این مسابقه تو منابع خارجی هستش که حد اقلش این بود که نتایج پوشش داده می شد.
MASIHA
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ابهت،ظرافت و زیبایی