افرادی که میخواهند بامو M8 گرن کوپه خود را ارتقا داده و به محصولی در حد و اندازه سوپرکارها تبدیل کنند باید مستقیماً به جی پاور مراجعه نمایند.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این خودرو با نصب پکیج مرحله ۳ جی پاور قدرت عظیمی پیدا میکند. این نیروگاه در حالت استاندارد قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته اما با نصب پکیج یاد شده قدرت آن به ۸۰۸ اسب بخار و گشتاور هم به ۱۰۰۰ نیوتون متر میرسد.
پیکربندی آنلاین جی پاور نشان میدهد که قیمت نرمافزار پرفورمنس GP-820 برابر با ۴۵۹۵ یورو بوده درحالیکه توربوشارژر ۵۹۵۰ یورو، خروجیهای اگزوز اسپورت ۵۳۶۰ یورو و سیستم اگزوز ویژه با چهار خروجی فیبر کربنی هم ۵۹۵۰ یورو قیمت دارند. این خودرو در حالت استاندارد حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته هرچند با وجود پکیج راننده M سقف سرعت M8 گرن کوپه به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت میرسد. البته با سفارش حذف کننده محدودیت سرعت ۴۹۵ یورویی، سرعت این خودرو به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ارتقا خواهد یافت.
پکیج مرحله دو جی پاور باعث دستیابی به قدرت ۷۵۹ اسب بخار و گشتاور ۹۳۰ نیوتون متر میشود درحالیکه پکیج مرحله اول نیز قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری را به راننده اعطا میکند. فعلاً مشخصات عملکردی این خودرو اعلام نشده اما نسخه استاندارد M8 گرن کوپه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای دارد.
از دیگر بهبودهای این خودرو میتوان به نرمافزار سیستم اگزوز بهتر با قیمت ۲۴۵ یورو، کاپوت فیبر کربنی سفارشی با قیمت ۵۹۵۰ یورو، بال کربنی دینامیک با بهای ۳۳۳۲ یورو، رینگهای ۲۱ اینچی، پوشش پیشرانه ۱۷۸۵ یورویی و غربیلک فرمان اسپورت اشاره کرد.
NAVID۰۰۹۸
۱۱ بهمن ۱۳۹۹قبول دارید سری ۸ ، موفقیتی کسب نکرد !
کلاً انگاری bmw طِلِسم شده و مثل بنز و آئودی نمیتونه خودروهایی با پرفورمنس فوعلاده بالا و موفق تولید کنه !
منظورم خودردهایی در حد R8 یا GT هست !
البته درسته که M5 و M8 و حتی M6 همه چیز تمام هستن ولی در بحث کوپه و سوپراسپرت هنوز کاری نکرده که بشه زنگ خطر !
MAHDI
۱۱ بهمن ۱۳۹۹اول اینکه فروش خودروهای M بیشتر از AMG و RS هستش. دوم اینکه چون ب ام و سوپراسپرت تولید نکرده ربطی نداره به نتونستن.
همین M8 گرن کوپه در خط مستقیم تنها سدان بنزینی جهان بود که مسیر 400 متر CARWOW رو در حدود 10.8 ثانیه ثبت کرد در حالی که همین تایم برای GT63S زمان 11.1 ثانیه و برای RS7 بهترین تایمش 11.4 ثانیه بوده.
البته درگ های زیادی از مجلات و کانال های مختلف بین بین 3 خودرو برگزار شده که نتیجه همینطور بود. که آخرین درگ بین. M8 گرن کوپه و GT63S و پورشه تایکان توربو S بود و چون در مسیر طولانی بود M8 گرن کوپه پیروز شد.
در پیست هم گرن کوپه عملکرد خیلی قوی داره.
************
حالا دیگه M5 کامپتیشن و M3 CS و M4CS و M2CS و X3M کامپتیشن و X4M کامپتیشن و X5M و X6M کامپتیشن ووو.. بماند که چه در خط مستقیم و چه در پیست خودشون رو ثابت کردن قبلا?
Reza.M
۱۱ بهمن ۱۳۹۹من هنوز هنگ اینم که چرا بی ام و اومد m5 cs رو داد بیرون درصورتی که باید اون موتور و ارتقا ها رو روی همین گرند کوپه میزد که بشه رقیب amg gt63s
NAVID۰۰۹۸
۱۱ بهمن ۱۳۹۹آقا MAHDI
از RS شاید فروش M بیشتر باشه ، ولی فکر نکنم فروشش از AMG بیشتر باشه !
البته من خبر ندارم ، اگه امکان داره منبع اطلاعاتی فروش اینها را میفرمائید ؟
Mr.X
۱۲ بهمن ۱۳۹۹https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7/
اینکه مال امریکاس و کل بی ام و و بنز رو میگه (مطلب بالایی مال پدال)
ولی فروش AMG در سال 2020 125,129 دستگاه بوده/ ولی BMW M در همون سال 144,218 دستگاه فروش داشته. در کل هم کل دایملر 2 میلیون 310 هزار/ و کل بی ام و (بی ام و و مینی و رولز) 2 میلیون 490 هزار
اینم میتونی مطالعه بفرمایی
https://www.carthrottle.com/post/bmw-m-sold-more-cars-than-mercedes-amg-in-2019-amid-new-model-assault/
یا حتی این
https://www.bmwblog.com/2021/01/13/bmw-m-outsells-mercedes-amg-in-2020/
یا حتی این!!!
https://www.bmwblog.com/2020/01/14/bmw-m-outsold-mercedes-benz-amg-in-2019/
یا اصلا سرچ کن BMW M Sold More Cars Than Mercedes-AMG خبراش میباره از تو گوگل
مهرداد كمال
۱۱ بهمن ۱۳۹۹مثل همیشه بهترین کامنت از طرف اقا مهدی مرسی?
SS
۱۱ بهمن ۱۳۹۹یه سوالی که چند وقتی هست ذهنم رو مشغول کرده اینکه با توجه به اینکه M8 سری گرونتر و بزرکتر M5 محسوب میشه اما چرا غالب توجهات به M5 معطوفه؟
همین موضوع رو در خصوص میزان فروش M8هم میشه فهمید که خیلی کمتر از M5 هست، پس اون وقت تولید M8 چه توجیهی داره!؟
MAHDI
۱۱ بهمن ۱۳۹۹پدال جان درگ مکلارن 720 و مکلارن 765 رو بزار?
R@m!n
۱۱ بهمن ۱۳۹۹جی پاور کلن کلاس ماشینای بی ام و رو عوض می کنه
Ramin
۱۱ بهمن ۱۳۹۹هزنیه کل تیونینگ حدود 33 هزار یورو شد !!!!!!
این یعنی اگه بخواهیم با قیمت 140 هزار یورو ایش جمع کنیم مجموعا 175 هزار یورو باید پول بدیم…. گارانتی و تجهیزات هم اضافه کنیم میشه 180 هزار یورو…
به عبارتی میشه 190 هزار دلار…..
هزنیه 190 هزار دلار برای یه ام 8 و تیونینگش …..
?????????????
نمیدونم چی بگم….
MAHDI
۱۱ بهمن ۱۳۹۹پدال جان این کامت هارو حذف کن?
JDM
۱۱ بهمن ۱۳۹۹اسم سایتو از pedal به pedal e bmw تغییر بدید
محمدهادی
۱۱ بهمن ۱۳۹۹پسر چه قدرت خوبی پیداکرده
ظاهرشم که شبیه یه خفاش فیل کش شده
دمشگرم تیونرای معتبر جهان ببین وقتی یه پروژه برای ارتقا میخوان انتخاب کنن چه گزینه هایی رو انتخاب میکنن و چه نتیجه های درخشانی از پروژه بیرون میاد
ایول
Khosrow
۱۱ بهمن ۱۳۹۹همه چی عالی مگر رنگ افتضاح رینگ ها ..
رامتین
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ابهت سری8 خوشم میاد و چهره بهتری نسبت به بقیه محصولات این شرکت داره اما نتونست مثل M6 خیره کننده باشه.
?Ali Hossein?
۱۲ بهمن ۱۳۹۹مشتی مدل هشتی دقیقا همینه!!????
کامل:
مشتی مدل هشتی عالی متعالی!!!
خخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!
ماکان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹سلام . خیلی دوست دارم که از مدل سری 8 انشاالله نسخه آلپینا B8 را هم هرچه زودتر تولید کنند .
ماکان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹در ضمن اگر که مدل سری ۹ بی ام و را هم برای رقابت مستقیم با برخی خودرو های دیگر مانند نسخه مایباخ بنز کلاس S تولید می کردند خیلی خوب بود .