مجلهی Automobile مقالهای جامع دربارهی محصولات آیندهی بامو را منتشر نموده است. ما پیش از این اخبار مربوط به Z4 و سری ۶ را پوشش دادهایم اما حالا جزئیات بیشتری را دربارهی سایر مدلها در اختیار شما قرار میدهیم.
طبق شنیدهها، عضو جدید خانوادهی X یعنی X2 سال آینده معرفی خواهد شد. X2 به فرم کوپهی ۴ درب بوده و از نظر قیمتی به X3 نزدیکتر خواهد بود. شاسیبلند بسیار لوکس X7 هم در سال ۲۰۱۸ از راه خواهد رسید و به رقابت با مرسدس بنز GLS و رنجروور خواهد پرداخت. بامو همچنین نسخهی فوق لوکسی از این شاسیبلند را با تجهیزات و قدرت بیشتر در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. خودرویی که شایعات دربارهی آن بسیار است، یعنی سری ۹، هنوز منتظر چراغ سبز نهایی است. اگر مجوز صادر شود، این کوپهی ۴ درب از پیشرانهی ۶ سیلندر خطی توئین توربو به همراه دو موتور الکتریکی با عملکرد بالا استفاده خواهد کرد که قدرتی ۵۰۰ اسب بخاری داشته و در سال ۲۰۲۰ آمادهی فروش خواهد بود. تنها چند ماه پیش، بامو سومین مدل توسعه یافته توسط بخش i یا همان پروژهی iX را معرفی نمود. هاچبک الکتریکی که در قد و قوارهی سری ۳ است پیش از سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی خواهد شد. دیگر تغییرات در آیندهی مدلهای بامو، خودروهای کمفروشی همچون سری ۳ جی تی را تحت تأثیر قرار خواهد داد و ممکن است که این خودرو با سری ۴ گرن کوپه جایگزین گردد. جالب آنکه بامو گفته برنامههایی برای از دور خارج کردن سری ۱ هاچبک دارد و ما امروز میدانیم که در سال ۲۰۱۹ با سری ۲ گرن کوپه جایگزین خواهد شد. منابع ما گفتهاند که سری ۱ هاچبک ممکن است تحت مدلهای مختلف توسعه یابد.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
علي
۴ خرداد ۱۳۹۵یا خدا . اگه این مدلا بیاد رو خط تولید ی تکان اساسی به بازارها میده که هیچ ، ی جورایی هم مقابل شرکت مرسدس بنز قرار میگیره و بالانس سهام سبد فروش بیشتر خودروها تغییر میکنه .
مهدی 911
۴ خرداد ۱۳۹۵بی ام و = زیبایی بنز =اصالت و نواوری پورشه = مهندسی و عملکرد ائودی = پیشرفت فقط المان
احمد باقری
۴ خرداد ۱۳۹۵البته خوبه نگفتی پورشه= زیبایی
در کل، بسیار عالی گفتی. واقعا مدلهای بی ام دبلیو برای سالهای آینده، زیبا هستند، البته مدلهای مرسدس هم عالی هستند، البته بی ام دبلیو باید روی طراحی داخلی خودروهاش یه کار اساسی انجام بده، مرسدس دراین زمینه عالی کار کرده.
بهنام طیبی
۴ خرداد ۱۳۹۵اقای باقری شما چرا مشکل داری با پورشه؟؟؟؟
علیرضا
۴ خرداد ۱۳۹۵اصالت و نوآوری پورشه؟!!!بی ام و خودش از سردمداران نوآوری وتکنولوژیه پورشه قیافه 911 رو بتونه با حفظ اصالت تغییر بده 20 ساله همین شکلیه نمیخواد نوآوری دیگه ای به خرج بده
Nima
۴ خرداد ۱۳۹۵کاش BMW روى طراحى داشبورداش یه تجدید نظر بکنه(از سرى ۳ تا ۷ شبیه همن فقط بزرگ شدن)
رقباش هم توى راهن که یکم دیرتر یا با هم میرسن از جمله کادیلاک هاى XT9-CT8-CT9 که به ترتیب 250000 دلار و ۱۰۰.۰۰۰ دلار و ۳۰۰.۰۰۰ دلارهستن.
ولى این BMW ها عالین کلا، من BMW رو توى ایران به دلیل داشتن قیمت بهترنسبت به بنز ها بیشتر میپسندم.
حسین
۴ خرداد ۱۳۹۵باید تمرکز به محصولات پرفروش بکنه، نه خاص! نکه خاص نسازه ، اما تمرکزش باید روی پرفروش ها مثل سری۵ و سری 3 و کراس اور های ارزان باشه!
بهنام طیبی
۴ خرداد ۱۳۹۵بی ام و همین الانش هم تکنولوژی های خوبی بکار میبره
مهسا مهیسی
۴ خرداد ۱۳۹۵چه اهمیتی داره از نظرمردم ایران هیوندای خداست ماشیناش عالین اوناکه ارزش خرید نداره ادعا میکنن پرفروشترین برند آمریکاست !اروپاست ! دنیاست ! اصن از آلمان وایتالیام سرتره جنسیس وبا بنز مقایسه می کنن وکوپه رو با مازراتی هموطن ایرانی عزیز 95 درصد مشتریای تلگرام ایرانین دنیا کسی ازش استفاده نمی کنه 5 درصد بزور بعد همین ایرونی های همیشه درصحنه میان میگن بهترینه !!!!
حسن
۵ خرداد ۱۳۹۵نمیخوادقضاوت کنی یه لحظه سرچ کن ببین 20 بیست تا خودرو پر فروش2015 دنیا کدومه و ب ام وکجای کاره مخصوصا اروپا .خوبی و بدی را بازار و مصرف کننده تعیین میکنه نه عشق شما به یه برند خاص.بعد شما که تلگرام نمیری و وقت داری برو بگو تعرفه واردات را بردارن تا ایرانی ها هم پورشه سوار بشن .من تلگرام میرم وقت ندارم.یا شما هم میری تلگرام وغذاهات میسوزه اما خودتا جزء اون 5 درصد خارجی که میرن تلگرام حساب میکنی.
خسته شده
۵ خرداد ۱۳۹۵آره تعرفه و بردارن ایرانی ها همه پورشه سوار میشن همیشه حق با شما نوجوانانه
great britain
۵ خرداد ۱۳۹۵اصلا تلگرام -اینستاگرام- لاین و………….. چی هست؟؟؟؟؟
باور کنید من فقط اسمشون رو شنیدم!!!!! یه چندبار هم به طور اتفاقی از نزدیک دیدم ولی اصلا تا حالا باهاشون کار نکردم.
از دنیای مجازی یه آدرس ایمیل برای خودم دارم که اونم 2 یا 3 ماه یک بار سر میزنم.
اصلا اونایی که گفتم به چه درد میخوره حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان(احسان سابق)
۴ خرداد ۱۳۹۵در دنیای ازاد و واقعی غرب اگر یک روز پیشرفت نکنی میمیری و این همه پیشرفت و احترام رو اتفاقی بدست نیاوردن
علیرضا۴۲۲۵
۵ خرداد ۱۳۹۵پیشرفت با کار و تلاش و زحمت بدست میاد نه با دست روی دست گذاشتن و رانت کلاه برداری شیره به سر مردم مالیدن قورباغه رو جای قناری فروختن
سهیل
۵ خرداد ۱۳۹۵به شدت منتظر سری2گرن کوپه هستم
i5هم که دلمو برده بدجور
اتاق9با موتور6سیلندر خطی و تویین توربو?500hp
ایکس7که دیگه نگووووو لامصب بیاد غول شاسی بلندا میشه
اصلا من دیگه حرفی نمیزنم چون ب ام و کارو بلده که بنز رو به چالش بکشه
ساسان
۵ خرداد ۱۳۹۵دوستان خودروهای آمریکا و ژاپن و آلمان از بقیه کشورها خیلی بهترن اما باید اینم گفت که از بین این سه تا واقعا خودروهای آمریکایی یه چیز دیگن با قیمت مناسب بهترین کیفیت رو در اختیار مشتری میزارن. واسه همینم هست که بازار آمریکا یه بازار کاملا آزاد و رقباتی هست و تعرفه گمرک و این چرت و پرت های مثل بقیه کشورها رو نداره چون به صنعت و تکنولوژی خودشون مطمینن میدونن که تو رقابت و پیشرفت و تکنولوژی کم نمیارن. حتی آلمان و ژاپن هم برای حمایت از صنعت خودروسازیشون واسه اینکه توان رقابت داشته باشن و به طرف بحران مالی نرن برای خودروهای غیرآلمانی و غیر ژاپنی تعرفه گمرک و مالیات دارن اما آمریکا کاملا آزاده
خسته شده
۵ خرداد ۱۳۹۵کی اینارو گفته کی میگه در المان و ژاپن تعرفه و گمرک دارن اونجا هم مثل تموم جاهای دیگه آزاده مردم اون کشورها علاقه ای به خودروهای آمریکایی ندارن به خاطر خیلی چیزها هیچ ربطی نداره به هیچ چیزی ضمن اینکه آلمان سرتر از اون دوتاست فقط تویه این مدل های ب ام و نگاه کنی میفهمی سرآمد کشورها کیه
ساسان
۵ خرداد ۱۳۹۵چرا اتفاقا آلمان و ژاپن و اکثر کشورها به جز آمریکا واسه واردات خودرو و اکثر محصولات صنعتی تعرفه گمرک و مالیات دارن. برای نمونه فورد موستانگ تو آمریکا قیت پایه ش از بیست و خرده ای هزار دلار شروع میشه اما همین مدل تو آلمان با احتساب تعرفه گمرک و مالیات سی و خرده ای هزار دلار شروع میشه البته تو آلمان بر اساس یورو هست که با تبدیل به دلار این برچسب قیمت رو میخوره که بازم با وجود افزایش قیمت به خاطر گمرک و مالیات فورد موستانگ تو کلاس خودش تو آلمان پرفروش ترین خودرو شد و رکورد کلاس خودش رو زد اونم در حالیه که اولین بار فورد موستانگ به صورت جهانی عرضه میشه و تو کل اروپا و دنیا رکورد فروش این کلاس رو زد.
ساسان
۵ خرداد ۱۳۹۵در مورد تجارت آزاد هم همین چند مدت پیش بود که اوباما به اروپا و از جمله آلمان و بعد هم به ژاپن سفر کرد و با اونها در مورد آزاد کردن تجارت و برداشتن تعرفه گمرک و مالیات مذاکره کرد حالا مونده به قبول کردن اتحادیه اروپا که تعرفه گمرک و مالیات رو بر محصولات صنعتی بر میدارن یا نه که البته با مخالفت شدید مردم کشورهای اروپایی هم روبرو هستن. وقتی هم که میگن تعرفه گمرک و مالیات دارن منظور این نیست که مثل ایران یک و خرده ای برابرقیمت محصول تعرفه مالیات میگیرن. اما به هر حال همچون آمریکا آزاد نیستند