آئودی که بزرگترین برند لوکس بازار چین است در حال از دست دادن پیشروی خود در امر فروش خودروهای ممتاز است. با رشد فروش مرسدس بنز و بامو در ماه جولای فاصلهی بین آئودی و رقبای خود در حال کوتاهتر شدن است.
در ماه جولای آئودی در بازار چین ۴۶۴۵۴ دستگاه خودرو را به فروش رسانده که ۹.۹ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان میدهد. بخش عمدهی این افزایش فروش به بازار پررونق کراس اوورها و شاسی بلندها مرتبط است. ترکیب فروش Q3 ،Q5 و Q7 بالاتر بوده و دوباره نشان میدهد که مشتریان چینی علاقهی وافری به کراس اوورهای بزرگ نشان میدهند.
BMW nv ماه گذشته با فروش ۴۰۲۰۰ دستگاه خودرو در این بازار رشد ۱۹ درصدی داشته و بنز نیز با فروش ۳۷۲۷۷ دستگاهی رشد ۲۶ درصدی را تجربه نموده است.
از ابتدای سال آئودی با فروش ۳۳۵۵۸۰ دستگاهی رشد فروش ۶.۵ درصدی داشته درحالیکه بامو نیز رشد ۸.۵ درصدی داشته و ۲۸۷۷۵۳ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است. پس از این دو نیز بنز با فروش ۲۵۷۲۷۶ دستگاهی و رشد ۳۲ درصدی قرار دارد.
هر سه کمپانی در حال آمادهسازی مدلهای جدیدی برای بازار چین هستند. بامو اخیراً X1 با فاصلهی بیشتر بین محورها و سری ۱ سدان را معرفی کرده است. آئودی برنامه دارد تا A4 سدان با فاصلهی بیشتر بین محورها را در ماه سپتامبر به بازار بفرستد و مرسدس بنز نیز پاییز امسال E کلاس سدان با فاصلهی بیشتر در محورها را به بازار چین عرضه خواهد کرد.
منبع: bmwblog
Noble
۳۰ مرداد ۱۳۹۵خوابشو ببینه.
uss zumwalt DDG-1000
۳۰ مرداد ۱۳۹۵چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Noble
۳۰ مرداد ۱۳۹۵تنها دلیلش اینه که من Audi رو بیشتر دوست دارم دوست عزیزم.
uss zumwalt DDG-1000
۳۰ مرداد ۱۳۹۵فدای شما
سلیقه خیلی خوبی داری چون خودم ائودی خیلی دوس دارم
البته بی ام و هم عالیه
محمدرضا
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ما هم که طبق معمول باید منتظر ورژن های جدید پراید و پژو باشیم !
حميد
۳۰ مرداد ۱۳۹۵خوشبحال چینی ها اشغالشون رو میفرستند ما سوار بشیم
خودشون بنز و بی ام دبلیو و ا یؤ دی سوار میشند
Noble
۳۰ مرداد ۱۳۹۵کسایی که به چین مسافرت داشتن مخصوصا کلان شهر ها و مناطقی که مردم از نظر وضع رفاه و سواد بالاترن میدونن اونجا اکثر مردم محصولات فولکس واگن و BMW و BENZ سوار میشن.
Noble
۳۰ مرداد ۱۳۹۵از اقوام برای نمایندگی یک شرکت ایرانی رفته بود چین. میگفت مهندس های شرکت چینی یا Bmw سری 5 و 7 داشتن یا آئودی A4 و A6 و یا بنز e class…. کارمندای معمولی(نه مهندسا) هم 90درصد فولکس واگن دارن.
uss zumwalt DDG-1000
۳۰ مرداد ۱۳۹۵کی اینقدر پولدارشدن چین ها بنز و بی ام و سوارمیشن
سعید
۳۰ مرداد ۱۳۹۵نکته ای که خیلی جالبه اینه که فروش جهانی بنز و بی ام دبلیو الان تقریبا یکی هست، در حالی که بی ام دبلیو توی دو بازار بزرگ اصلی یعنی آمریکا و چین پرفروشتره و بنز در سه بازار بزرگ بعدی یعنی آلمان، ژاپن و انگلستان، این توی آمارهای اخیر پدال مشخصه…
مهدی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵سالهاست که مرسدس بنز رهبر خودروهای لوکس بازار آمریکا هست و امسال هم همینطوره. چند سال قبل لکسوس پرفروش تر بود که الان سوم هست. ضمنا درصد رشد بنز در بازار چین هم نشون میده که در چند سال آینده هر دو رقیب در پس مرسدس خواهند بود
ALIREZA034
۳۰ مرداد ۱۳۹۵هر ستاشون خوبن ولی در بیشتره مدلها که برسی میکنی میبینی پرفورمنس موتور های ائودی در حجم مساوی بهتره که نشان دهنده ی تکنولوژی این ماشین سازه اونم با استهلاک کمتر. فقط ای کاش طراحیه بدنش متنوع تر میشد که در این زمینه بنز و بخصوص بی ام دبلیو عالی عمل کردن.ضمنا طراحی اتاق ائودی بسیار دلنشینه.اههههههههه.اصلا آدم بین این جرمن ها گیج میشه.
سجاد
۳۰ مرداد ۱۳۹۵مگه بی ام و لوکس حساب میشه!
sunmartin
۳۰ مرداد ۱۳۹۵نه پس پژو و ds ها لوکس حساب میشن هرسه برند بنز و بی ام دبلیو و آئودی لوکس هستن بخصوص بی ام دبلیو و آئودی
uss zumwalt DDG-1000
۳۱ مرداد ۱۳۹۵شوخی کرده دوست ما
احمد باقری
۱ شهریور ۱۳۹۵به نظرم بی ام و بهتره.