نسل جدید گل سرسبد خودروهای سدان لوکس بامو رونمایی شد. خودرویی با فناوریهای نوین، وزن رژیمی و پیشرانه هیبریدی که بیانگر بازیگری تازهنفس در رده خودروهای این کلاس است.
در نگاه نخست، بامو سری ۷ جدید تغییرات دراماتیک و چشمگیری نسبت به گذشته را نشان نمیدهد. اما درواقع این یک خودروی کاملاً جدید و البته پیشرفتهتر است. در ایالاتمتحده، سری ۷ جدید منحصراً در یک نسخه با فاصله بین دو محور کشیدهتر تحت کد G12 ارائه میشود. در حالی که در اروپا میتوان مدلهای استاندارد با فاصله بین دو محور معمولی با کد G11 را نیز یافت. طول نسخه کشیدهتر به ۵۲۳۸ میلیمتر و فاصله بین دو محور جلو تا عقب آن به ۳۲۱۰ میلیمتر میرسد که میتوان فضای پایی رؤیایی برای سرنشینان عقب را در آن متصور شد. عرض این خودرو ۱۹۰۲ و ارتفاع آن ۱۴۷۹ میلیمتر میباشد. مدل کوتاهتر هم طولی به اندازه ۵۰۹۸ و فاصله بین دو محوری به اندازه ۳۰۷۰ میلیمتر دارد. طراحی سری ۷ جدید را میتوان مخلوطی از طراحی سری قبلی با برادران کوچکتر آن نظیر سری ۳ و ۴ دانست. جلوپنجره کلیوی شکل معروف بامو با شبکه میلهای اکتیو همراه شده که فلپ های آن بهصورت خودکار برای خنک شدن موتور در مواقع مورد نیاز باز میشوند. چراغها نیز کمی اغراقشدهتر به نظر میرسند که در تماس با جلوپنجره قرار میگیرند و همانند مدل i8 از تکنولوژی لیزری استفاده میکنند.
سیستم تعلیق بادی در جلو و عقب علاوه بر آسایش بیشتر و سواری راحتتر، مرکز ثقل پایینتری در سرعتهای بالا را ایجاد میکند. استفاده از مواد سبکوزن باعث شده تا وزن خودرو ۱۳۰ کیلوگرم کاهش یابد. این موضوع نتیجه استفاده از موادی چون فیبر کربن در ترکیب با فولاد، منیزیوم، پلاستیک و آلومینیوم میباشد. برای نخستین بار نیز دربها و صندوق بار از جنس آلومینیوم ساخته شدهاند. هرچند که ممکن است از این رژیم وزنی به دلیل کاهش ۲۰۰ کیلوگرمی وزن پلتفرم، انتظار بیشتری داشته باشید، اما درواقع چنین تمهیداتی بیشتر به جهت خنثی نمودن افزایش وزن ناشی از ابعاد بزرگتر و تجهیزات بیشتر رفاهی و ایمنی و تقویت کلی ساختار خودرو است. درعینحال به گفته یکی از اعضای هیئتمدیره بامو، این خودرو سبکوزنترین سدان لوکس در این سگمنت میباشد.
بامو 740i بهعنوان مدل پایه از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۲۰ اسب بخار سود میبرد. کارایی و پاسخگویی این موتور نسبت به سلف آن بهبود یافته است. در یک پله بالاتر میتوان مدل 750i xDrive را با موتور V8 به حجم ۴.۴ لیتر و قدرت ۴۴۵ اسب بخار انتخاب کرد. هر دوی این مدلها از یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته سود میبرند که با سیستم ناوبری خودرو نیز مرتبط است. به طوری که بهصورت خودکار عملکرد آن با توجه به وضعیت رانندگی و شرایط مسیر تغییر میکند. در ابتدای سال ۲۰۱۶ میتوان یک مدل پلاگین هیبریدی را در این سری شاهد بود. مدل 740e xDrive از فناوریهای توسعه یافته مدلهای i3 و i8 بهره میبرد. در این خودرو، یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوی بنزینی با یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس هشت سرعته خودکار جفت میشود. باتریهای لیتیوم یون با کمک موتور خودرو یا توسط منابع خارجی از طریق شارژر استاندارد، تغذیه میشوند. این خودرو را میتوان از طریق ایستگاههای شارژ عمومی یا شارژر مخصوص i Wallbox بامو شارژ کرد. این مدل در حالت تمام الکتریکی میتوان مسافت ۳۷ کیلومتر را با بیشینه سرعت ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت طی نماید. از دیگر ویژگیهای جالب این خودرو میتوان سیستم سرگرمی بهروز شده iDrive را نام برد. صفحه نمایشگر لمسی علاوه بر اینکه کاربری آسانتری دارد، از ژستهای حرکتی نیز پشتیبانی میکند. این ژستهای حرکتی را میتوان شخصیسازی نمود و یک حرکت خاص دست را مثلاً برای پاسخ دادن به تماس تلفنی یا تنظیم صدا تعریف کرد. ویژگیهای دیگر سری ۷ جدید شامل نمایشگر ۱۲.۳ اینچی داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی متحرک مرکزی، شارژر بیسیم برای گوشی تلفن همراه، صندلیهای عقب گرم شونده همراه با هشت انتخاب برای ماساژور و سه سطح شدت ماساژ، برنامه احیای بدن برای جلوگیری از کوفتگی و خستگی در سفرهای طولانی، پکیج رایحه داخلی با هشت عطر spritz، نمایشگر سربالا با کیفیت گرافیکی بالا برای راننده، نسل جدید دستیار پارک خودکار و سقف پانوراما میباشند.
قیمت پایه بامو از ۸۱ هزار دلار برای مدل شش سیلندر و ۹۷۴۰۰ دلار برای مدل ۸ سیلندر آغاز میشود. حالا باید منتظر رقابت سری هفت جدید با کلاس اس مرسدس باشیم.
امکاناتش خیلی بیشتر اس کلاسه درضمن ب ام و اولین هدآپ رو ساخت و حالا بهترین هد آپ هم روی این خودرو نصبه که حتی دفتر تلفن رو هم میشه چک کرد و تماس ها رو جواب داد
سلام. چرا اینو میگید؟! ایم ماشین با تاخیر یک سال و نیمه نسبت به بنز اومده ولی به جز ژست حرکتی نمایشگر و شارژر بی سیم،من چیزی ندیدم که بنز کمتر داشته باشه.
نکنه بنز پارک خودکار داره یا هچین وزن کمی داداش سری 7 قبلی با اختلاف کمی از مرسدس شکست خورد به دلیل کمتر بودن امکانات داخلیش ولی چرا ب ام و سری 3 هنوز هم از سی نسل جدید بهتره چون ب ام و وقتی یه ماشین رو که مثلا جدید میکنه امکانتی رو اضافه میکنه ولی بنز نه مثلا اس کلاس 2014 و 2015 هیچ تفاوتی ندارند ولی بنز میتونه چند تا چیز اضافه کنه ولی نمیکنه
علاوه بر این پرده ای روی روی سقف شیشه ای میاد که با رنگ های قرمز و آبی و… حالت شب رو زیبا تر میکنه و چراغ های فرش مانند که بر کناره های در هستند و وقتی پیاده میشی جلوی پات رو مثل فرش نور روشن میکنن ویا شارژ بدون بیسیم باز هم بگم میتونید برید توی سایت bmw.tv و فیلمشو ببینید خیلی خفنه
شما یا خبر نداری یا خودتو به بی خبری میزنی!!! بنز بهترین و اولین پارک خودکار رو رو ماشیناش داشت از سری قبلی ام رو ماشینش بود و امکانات فوق العاده ای که بنز داره اصلا نمیدونی اسمش چیه چه برسه به کاراییش !!! مثلا قابلیت ثابت بودن شاسی در پیچ و زاویه های خیابان و در آخر اینکه هیچ وقت ب ام و به عنوان لاکشری به بنز نمیرسه چون قیافش اسپرت هست اما بنز اصالت داره و لوکسی و تجمل از چهره ماشین دیده میشه !! رقیب بنز بنتلی و رولز رویسه نه ب ام و
اینکه بهترین پارک خودرکاربنز ساخت گزافه گویی بیش نیست. ولی بگو ببینم کدوم کمپانی پارک خودکار از راه دور از طریق سویچ ماشین رو ساخت و گذاشت روخط تولیدش??? اصلا بنز چندها ابداع تکنولوژی روی این نسل s داشت??? چندتا عز اون امکانات خارق العاده ی بنز رو بگوببینم. قابلیت صاف موندن شاسی که قدیمی شد. رییس دایملر گفته که مایباخ ماشاید بتونه بابنتلی رقابت کنه ولی به رولزرویس نمی رسه. اون وقت تو بنز رو درحد رولزرویس بی ام و میدونی??? نسل قبل سری هفت با اختلاف کم از s 2014 شکست خورد یعنی نسل قبل s رولوله میکرد. شما با بنز از پس همین بی ام و بربیاید بنتلی و رولزرویس پیشکش. حتما یه سر به کامنت پایینیت هم بزن…
مجیک بادی کنترل بادی مرسدس از کل آپشنای بی ام و ارزشش بیشتره ؛ تکنولوژی که هفت سال وقت و انرژی مهندسای مرسدس رو گرفت و نتیجش هم این شد که اگه با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت از روی مانع رد بشی هیچ لرزشی رو تو کابین احساس نمی کنی جادوی به تمام معنا … حالا شما بیا از سیستم ناوبری و جسچر های حرکتی بی ام و تعریف کن ؛ تکنولوژی که خیلی وقت پیش رو موبایل های سامسونگ معرفی شد و پارک خودکار که اگه اشتباه نکرده باشم اولین بارلکسوس پیادش کرد ! چیه بی ام و رو بالاتر از مرسدس میدونین من نمی فهمم !!
انتظار بیشتری از ب ام و میرفت هنوزم عاشق برند مرسدسم اما منصفانه سری ۵ رو برتر از E میدونم Z4 رو برتر از slk میدونم توی نسل قدیم سری 3 رو برتر از کلاس C میدونستم چون تعصبی رو برند ندارم الانم بخوام منصفانه بگم S مرسدس هنوز بدون رقیبه
دوست من،آخه چرا اطلاعات غلط و بى پایه و اساس میدى؟! باور کن بى ام و اونقدر بزرگ هست که نیاز نداشته باشه ما بخوایم با بستن دروغ و کارهایى که نکرده بزرگش کنیم! تکنولوژى هدآپ دیسپلى براى آمریکاست و سالها قبل آمریکا معرفیش کرد،چون این تکنولوژى ابتدا تا سال هاى طولانى به صورت تکنولوژى برتر فقط در صنعت هوایى نظامى استفاده میشد و همونطور که میدونى آمریکا خداى صنعت هواییه اولین شرکت خودروسازى هم که از هدآپ دیسپلى استفاده کرد جنرال موتورز آمریکا بود که در سال ۱۹۸۸ این تکنولوژى رو در اولدزموبیل کوتلاس و پونتیاک گرند پریکس ارائه داد شرکت هاى آلمانى سال ها بعد و از اواسط دهه ى ۲۰۰۰ این تکنولوژى رو روى بعضى محصولاتشون ارائه دادن http://en.m.wikipedia.org/wiki/Automotive_head-up_display
شاید داشبوردش شکوه کمتری داشته باشه اما بقیه کابین مخصوصا عقبش لوکس تر نباشه کمتر از بنز نیست. ضمنا همین داشبوردش کلی مزیت نسبت به s داره مثل کیلومتر شمار واقعا طبیعی تر که حس خیلی بهتری نسبت به کیلومتر شمار s که کاملا دیجیتالی و برروی یک صفحه LCD است به آدم میده. یه سر به bmwblog بزنید چندتا ویدیو گذاشته ببینید دهنتون باز میمونه. مشخصات فنیش هم اعلام شدs500 که موتورش 8 سیلندره شتابش برابر4.8 ثانیه است یعنی برابر با سری 7 قبلی اما این نسل750 شتابش 4.3 ثانیه است یعنی برابر با s600 که موتورش 12 سیلندره!!!!! چندتا مقاله دیگه هم راجع به سویچ و پکیجM و اتاقش گذاشته برید ببینید تا کفتون کامل کامل و بیش از زمان رونمایی s کلاس ببره!!!;-)…
ب ام و واسه سری 7 پکیج ام نداره پس 750 بالاترین سریشه و واسه مقایسه یاس با S63 مقایسه بشه که شتابش 4 ثانیه است و اینکه موتورش 8 سیلندر 5.5 BITURBO است البته گشتاور اس بیشتر از این سری 7 …..
عمویی خیلی تند نرو. اول اینکه بی ام و پکیج ام نداره ربطی به این نداره که شما750 رو با s63 مقایسه کنی یعنی استدلالت منو کشته. بی ام از موتور پایه هشت سیلندرش بدون افزایش قدرت شتاب دوازده سیلندر بنز رو گرفته به خاطر کاهش 130کیلوگرمی به دلیل فیبر کربن. اینکه بنز تکنولوژی و توانایی هایفنی اش به گرد پای بی ام و نمی رسه دلیل نداره بری مدل پایه بی ام و رو با مدل تقویت شده بنز مقایسه کنی. بزودی آمار میاد و می فهمی که حتی مصرف و تولید گاز های آلاینده اش هم کمتر از بنزه. این چنین تکنولوژی که باید گفت به کل اس کلاس می ارزه…
سلام. راستش منم تا حالا خبری از برنامه ب ام و برای آفرود نشنیدم. ب ام و انقد پروژه رو دستش هست الان که بعید میدونم حالا حالاها بره سمت آفرود. اما خب هیچی بعید نیست!! به هر حال من اطلاعی ندارم. اما یه نکته راجع به X7: اونم اینکه X7 قراره یک شاسی بلند فول سایز باشه و احتمالا لوکس ترین محصول ب ام و باشه، یعنی از سری 7 هم لوکس تر.
نکه کابین مرسدس بنز Sکلاس تو نسل جدیدش از این رو به اون رو شد. همه ی خودرو سازی ها برای طراحی هاشون چهار چوب خاصی روتالیف کردن و هر سال کیفیتش رو بهتر و بیشتر میکنن. اگه نظر چند نفر رو درباره ی ماشین های BMWبپرسی همه از خاص بودنش حرف میزنن نه از تکراری بودن و خسته کننده بودنش.
والا داداش بنز هر کلاسش با کلاس دیگش طراحیش فرق میکنه ولی بی ام و تو هر کلاسیش که بشینی شبیه هم هیچ تغییر آنچنانی نداره که چشم گیر باشه…طراحی عقب این ماشین فوق العادست ولی داشبورد جلوش اینا اصلا…داداش من از خیلی ها پرسیدم هرکی داشته یا داره گفته تو همه بی ام و ها تقریبا شبیه هم و خسته کننده شده این تکرار…همین تاپ گیر هم نشست تو بی ام و گفت بازهم همون اتاق تکراری !!!
اون پرده شیشه لچکی عقبش میارزه به کله صنعت خودروسازی ایران رینگاشوووووو یه عده رو هیچکس جز خودشون نمیتونه درکشون کنه که ایراد فضایی رو ماشین میزارن!!!!!!! خودمون چی سوار میشیم و از چه ماشینهایی ایراد میگیریم!!!!!!!
سلام bmw یکی از بهترین سریهای خوش فرم و در برگرفته از تکنولوژی الیازهای حافظه دار را در خود جا داده و از الومینیوم پیرسختی شده که قدرت استقامت در برابر تمام شرایط سخت را دارد استفاده نموده.
قیافه ش به هیچ وجه با بنز قابل قیاس نیست بااینکه خیلی زیباست اما یه پس رفته در طراحی / سال گذشته عکسای این طراحی لو رفته … مشخصه بی ام و برنامه مشخصی برای سری هفت در مقابل اس کلاس نداره.. بی ام و به نظر باید یه تجدیدنظری در طراحیاش بکنه
سلام.واقعا خوبه درمورد ظاهر که این کلاس مهم ترین چیز براش وقاره که این داره،اونم از نوع بی ام و ش.طراحی داخلیشم عالیه،شیک و ساده و دم دست.ولی طراحی داخلی بنز مال یه نسل بعد هست.
بنز برای کسایی هست که میخوان یه نفر ماشینو براشون برونه و اونا تو قصرشون حال کنن. ولی بی ام و واسه اون دیپلمات ها یا پولدارایی که ترجیح میدن پشت رول باشن و از دینامیک و هیجان رانندگی لذت ببرن. گرچه بنز تو این زمینه و بی ام و تو لوکس بودن کم ندارن.
من یری رونماسس این خودرو لحظه شماری می کردم شاید بنز بخاطر با سابقه بودنش تو این زمینه نظر خیلی هارو به خودش جلب کرده ولی BMWهم داره روز به روز بهتر میشه و خودرو سازی هست که فکرش فقط و فقط برای ساخت خودرو سواری نه کامیون و اتوبوس و….
واقعا با کیفیت ساخته شده حتی از رو عکس هم میشه فهمید بنز و بی ام دبیلو با رقابت شون باعث پیشرفت هم دیگه در طول تاریخ شدن و واقعا هردو بهم مدیون هستند و از این رقابت سالم همه دنیا حالش رو میبرن وما حسرتش رو خدا وکیلی یه نگاه به قیمت این ماشین بندازید!!!!حالا صبر کنید بیاد ایران بازم قیمتشو نگاه کنید
درود. خیلی خوشحالم که توی این پست، – بحث به حرفای بیهوده و سطحی کشیده نشد – اطلاعات خوبی رد و بدل شد – افرادی که حرفای تنش ساز زدن با بی محلی روبرو شدن – و جای افرادی مثل «تنش سازها» خالی بود
اما نکات پایانی: یکی از نقاط قوت ب ام و در محصولاتش تقسیم وزن 50/50 هستش که حتی توی این کلاس خودرویی هم رعایت شده و این یعنی اوج مهندسی در طراحی
200 کیلو شاسی رو سبک کردن، کلی هم توی بدنه صرفه جویی کردن، اما اونقدر تجهیزات به این ماشین اضاف شده که وزن کلیش 130 کیلو کم شده نسبت به نسل قبل!!
تغییرات تدریجی در حال انجامه و شباهت بین محصولات جدید و مدل کانسپت گرن لوسو دیده میشه
آپشنهای بیشتری نسبت به اس کلاس داره اما آپشن بیشتر به معنی برتر بودن نیست. نسل قبلش هم در زمان رونمایی آپشنهای بیشتری از S داشت. باید تا زمان آزمایش صبر کرد.
بسیار زیبا و عالی .کشتینمون از بس گفتید این با اون قابل قیاس نیست اون با این قابل قیاس نیست این اون این اون…… هر کس نظر خودشو راجع به این اثر هنری و زیبا بده و بره اینقدرم پای بقیه خودرو ها تو این مقاله باز نکنید این مقاله جهت معرفیه و به هیچ وجه نه مقایسته ایه نه حرفی از بقیه خودرو ها زده.
عزیزم زیاد دنبال من نباش خسته میشی… من میخوام ببینم اون دوستانی که یه زمانی تصاویرش لو رفته بود و میگفتن آقا بزارین بیاد بزارین بیاد میکردند کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که همونه که…کلا بی او و گند زد با این طراحیش…خیر سرش ماشالا نسل جدیده ها…باز داخلش مثل بقیه بی ام و هاست :-D :-D :-D خیلی مسخره هست خیلی…بابا یعنی اینقدر ضعف در طراحی داره بی ام و؟؟؟؟عقبش هم که تعطیله…اصلا ابهت نداره…باز جلوش قابل درکه…خلاصه خسته نباشید با این گندتون. اول ال س دوم ال اس سوم ال اس چهارم اگه پولم رو خواستم بریزم دور اس کلاس…چون هم خرجش زیاده و هم مورد اعتماد نیست برندش…طبق کانسومر ریپورتس کیفیت سایون از بنز بهتره قبول ندارید به آمار رجوع کنید…از سایون!!!!!!!!!!!…متعاسفم واسه بنز و بی ام و که ضعف طراحی دارند…یکم از لکسس یاد بگیرید. اینم واسه اون افرادی که در مورد مسابقات تویوتا حرف های شعر گونه میزدنند…لطفا بییییییییب شید. http://www.topspeed.com/cars/car-news/30-years-of-toyota-at-le-mans-video-ar169863.html
خخخخخخخخخخ باز ژاپنی بازا در برابر عظمت مهندسی آلمانی مغزشون هنگ کرد بحث کانسیومر ریپورت رو وسط کشیدن :))))) فرید : مهندسی ژاپنی از المانی بهتره چون خرج کرولا از بوگاتی کمتره :) […]
راستی بچه ها چطوره ما هم برا ژاپنی بازا (( متعسف )) !!!!!!!!!!! باشیم :)))) خیلی از دوستان ظاهرا تو دبستان املا رو تک ماده کردن بعد حالا راجع به ماشین نظر میدن :)
به خدا وندی خدا قسم اگه خود المانی ها وژاپنی ها این کامنتای ما رو تو پدال ببینن واردات خودرو هاشونو به ایران متوقف میکنن یعنی دقیقا از ماشین مانند تیم فوتبال حمایت میکنیم نمیدونم چرا حتما باید یکی خوب باشه تک باشه عالی باشه چرا نمیشه 10 تا گزینه خوب با برتری های نسبی تو پارامتر های مختلف وجود داشته باشه جان برادر نکنید این کارارو نزنید این حرفا رو .
luis جان شمام جوش نزن مشکل از اینجا شروع میشه که طرف هیچی راجع به ماشین نمیدونه،نه دو تا نقد خونده نه دو تا مقاله،ماشین زیر پاشم پرایده بعد خیلی راحت میاد نظر میده همه ی اونایی که ادعا دارن ما خیلی حالیمونه،استهلاک رو نمیتونن درست بنویسن یعنی واقعا یارو سوادش در حد دبستانه بعد یه جوری نظر میده انگار کارشناس کار اند درایور هست به جا نظر دادن راجع به ماشین بهتره بعضیا برن املا تمرین کنن که ادم مجبور نشه براشون متعسف !!!!!!!!!!!!! شه
خوش خنده. وقتی اوج مهندسی و تکنولوژی خودرو رو یک جا به همراه لوکی و وقار می بینی, اگه با گروه خونیت نساختوکم آوردی بوق بزن. اصولا بوق زدن خیلی بهتر از گفتن جفنگیات است. توی پست قبلی سری هفت کلی از دانش ادبیت تعریف کردم ولی الآن می بینم که املات افتضاحه. سطح اطلاعاتت از دنیای خودرو هم که زیر خط فقره. واقعا برات متاسفم…
به نظر من با توجه به قوانین گمرک که زیر 2500 سی سی باید وارد کرد تنها چیزی که مهمه اینه که بپرسیم آیا امکانش هست مدل 4 سیلندر هیبریدیه این اثر هنری رو وارد کرد؟؟؟
به نظر من بحث بعضی دوستان یه مقدار بی مورده ، اینکه بخوایم بگیم اس کلاس بهتره یا سری 7 درست نیست چونکه هر دو این خودرو ها در بالاترین سطح کیفی، طراحی وتولید شدن و از نظر آپشن هم تقریبا یکسان هستند به غیر از یکی دو آپشن منحصر به فرد که معمولا همه خودرو سازا برای جذب مشتری چند آپشن خاص خودشونو دارن. و به نظر من بزرگترین تفاوت این دو خودرو اینه که ب ام و مثل همیشه استایل اسپورت خودشو حفظ کرده ولی بنز اس کلاس یه ماشین صرفا لوکس و کلاسیکه .
نسبت به نسل قبلش فوق العاده بهتر شده مخصوصا قسمت صندلی های عقب. ولی خیلی سخته(شایدم بعید باشه)که بتونه رکورد S کلاس رو بشکنه: فروش 100 هزار دستگاه تنها یک سال بعد از تاریخ ورود به بازار http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=2864
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴امکاناتش خیلی بیشتر اس کلاسه
درضمن ب ام و اولین هدآپ رو ساخت و حالا بهترین هد آپ هم روی این خودرو نصبه که حتی دفتر تلفن رو هم میشه چک کرد و تماس ها رو جواب داد
مهران72
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام.
چرا اینو میگید؟!
ایم ماشین با تاخیر یک سال و نیمه نسبت به بنز اومده ولی به جز ژست حرکتی نمایشگر و شارژر بی سیم،من چیزی ندیدم که بنز کمتر داشته باشه.
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴نکنه بنز پارک خودکار داره یا هچین وزن کمی داداش سری 7 قبلی با اختلاف کمی از مرسدس شکست خورد به دلیل کمتر بودن امکانات داخلیش
ولی چرا ب ام و سری 3 هنوز هم از سی نسل جدید بهتره چون ب ام و وقتی یه ماشین رو که مثلا جدید میکنه امکانتی رو اضافه میکنه ولی بنز نه مثلا اس کلاس 2014 و 2015 هیچ تفاوتی ندارند ولی بنز میتونه چند تا چیز اضافه کنه ولی نمیکنه
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴علاوه بر این پرده ای روی روی سقف شیشه ای میاد که با رنگ های قرمز و آبی و… حالت شب رو زیبا تر میکنه و چراغ های فرش مانند که بر کناره های در هستند و وقتی پیاده میشی جلوی پات رو مثل فرش نور روشن میکنن ویا شارژ بدون بیسیم باز هم بگم
میتونید برید توی سایت bmw.tv و فیلمشو ببینید خیلی خفنه
صادق
۲۲ خرداد ۱۳۹۴شما یا خبر نداری یا خودتو به بی خبری میزنی!!! بنز بهترین و اولین پارک خودکار رو رو ماشیناش داشت از سری قبلی ام رو ماشینش بود و امکانات فوق العاده ای که بنز داره اصلا نمیدونی اسمش چیه چه برسه به کاراییش !!! مثلا قابلیت ثابت بودن شاسی در پیچ و زاویه های خیابان
و در آخر اینکه هیچ وقت ب ام و به عنوان لاکشری به بنز نمیرسه چون قیافش اسپرت هست اما بنز اصالت داره و لوکسی و تجمل از چهره ماشین دیده میشه !! رقیب بنز بنتلی و رولز رویسه نه ب ام و
جی تی ار
۲۲ خرداد ۱۳۹۴اینکه بهترین پارک خودرکاربنز ساخت گزافه گویی بیش نیست. ولی بگو ببینم کدوم کمپانی پارک خودکار از راه دور از طریق سویچ ماشین رو ساخت و گذاشت روخط تولیدش??? اصلا بنز چندها ابداع تکنولوژی روی این نسل s داشت??? چندتا عز اون امکانات خارق العاده ی بنز رو بگوببینم. قابلیت صاف موندن شاسی که قدیمی شد. رییس دایملر گفته که مایباخ ماشاید بتونه بابنتلی رقابت کنه ولی به رولزرویس نمی رسه. اون وقت تو بنز رو درحد رولزرویس بی ام و میدونی??? نسل قبل سری هفت با اختلاف کم از s 2014 شکست خورد یعنی نسل قبل s رولوله میکرد. شما با بنز از پس همین بی ام و بربیاید بنتلی و رولزرویس پیشکش.
حتما یه سر به کامنت پایینیت هم بزن…
جی تی ار
۲۱ خرداد ۱۳۹۴توی تکنولوژی که قطعا برتره پارک خودکار از راه دور روهم اضافه کن همچنین سیستم ناوبری جدید تکامل یافته و هد آپ دیسپلای که کلی امکانات دارند…
امين
۲۱ خرداد ۱۳۹۴مجیک بادی کنترل بادی مرسدس از کل آپشنای بی ام و ارزشش بیشتره ؛ تکنولوژی که هفت سال وقت و انرژی مهندسای مرسدس رو گرفت و نتیجش هم این شد که اگه با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت از روی مانع رد بشی هیچ لرزشی رو تو کابین احساس نمی کنی جادوی به تمام معنا … حالا شما بیا از سیستم ناوبری و جسچر های حرکتی بی ام و تعریف کن ؛ تکنولوژی که خیلی وقت پیش رو موبایل های سامسونگ معرفی شد و پارک خودکار که اگه اشتباه نکرده باشم اولین بارلکسوس پیادش کرد ! چیه بی ام و رو بالاتر از مرسدس میدونین من نمی فهمم !!
Frankenstein
۲۲ خرداد ۱۳۹۴همه امکاناتش یه طرف…..اون پکیج رایحه داخلی با هشت عطر spritz از پهنا تو حلقم…
:))
AHMADREZA BMW
۲۲ خرداد ۱۳۹۴امین جون این مجیک بادی هم داره
ali2240
۲۱ خرداد ۱۳۹۴انتظار بیشتری از ب ام و میرفت
هنوزم عاشق برند مرسدسم اما منصفانه سری ۵ رو برتر از E میدونم
Z4 رو برتر از slk میدونم
توی نسل قدیم سری 3 رو برتر از کلاس C میدونستم
چون تعصبی رو برند ندارم
الانم بخوام منصفانه بگم S مرسدس هنوز بدون رقیبه
danlelord
۲۱ خرداد ۱۳۹۴آره تو آخر بودن بدون رقیبه
P.G
۲۱ خرداد ۱۳۹۴دوست من،آخه چرا اطلاعات غلط و بى پایه و اساس میدى؟!
باور کن بى ام و اونقدر بزرگ هست که نیاز نداشته باشه ما بخوایم با بستن دروغ و کارهایى که نکرده بزرگش کنیم!
تکنولوژى هدآپ دیسپلى براى آمریکاست و سالها قبل آمریکا معرفیش کرد،چون این تکنولوژى ابتدا تا سال هاى طولانى به صورت تکنولوژى برتر فقط در صنعت هوایى نظامى استفاده میشد و همونطور که میدونى آمریکا خداى صنعت هواییه
اولین شرکت خودروسازى هم که از هدآپ دیسپلى استفاده کرد جنرال موتورز آمریکا بود که در سال ۱۹۸۸ این تکنولوژى رو در اولدزموبیل کوتلاس و پونتیاک گرند پریکس ارائه داد
شرکت هاى آلمانى سال ها بعد و از اواسط دهه ى ۲۰۰۰ این تکنولوژى رو روى بعضى محصولاتشون ارائه دادن
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Automotive_head-up_display
محمد
۲۲ خرداد ۱۳۹۴انتظار بیشتری از بی ام و داشتم، قیافه ماشین قشنگ هست ولی بازهم اس کلاس کوپه یه چیزه دیگه ست وقیافش خیلی زیباتره
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴طرفدارای بنز لطفا آروم باشید واقعا این ماشین بهتر از اس کلاسه با این همه تکنولوژی و…
مهدی
۲۱ خرداد ۱۳۹۴با نظر کاملا منطقی و درست تو موافقم
درود بر سازندگان این خودرو
درودبر BMW
ASTON MARTin
۲۳ خرداد ۱۳۹۴اون چیزی که من دیدم ارابه ی خدا بود نه ماشین
واقعا ایولا
ینی موندم کی میخواد با این مبارزه کنه
اگه رقیبی بالاتر ازین پیدا بشه دیگه … :)
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴کشته منو اون وزنش و حرکات مانیتور و اون مانیتور متحرکه که کنار دسته ی صندلی های عقبه و شارژ گوشی پارک خوکارش
سامان از تبریز
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلطان سدان های فوق لوکس
فقط
MB S class
جی تی ار
۲۱ خرداد ۱۳۹۴شاید داشبوردش شکوه کمتری داشته باشه اما بقیه کابین مخصوصا عقبش لوکس تر نباشه کمتر از بنز نیست. ضمنا همین داشبوردش کلی مزیت نسبت به s داره مثل کیلومتر شمار واقعا طبیعی تر که حس خیلی بهتری نسبت به کیلومتر شمار s که کاملا دیجیتالی و برروی یک صفحه LCD است به آدم میده.
یه سر به bmwblog بزنید چندتا ویدیو گذاشته ببینید دهنتون باز میمونه. مشخصات فنیش هم اعلام شدs500 که موتورش 8 سیلندره شتابش برابر4.8 ثانیه است یعنی برابر با سری 7 قبلی اما این نسل750 شتابش 4.3 ثانیه است یعنی برابر با s600 که موتورش 12 سیلندره!!!!!
چندتا مقاله دیگه هم راجع به سویچ و پکیجM و اتاقش گذاشته برید ببینید تا کفتون کامل کامل و بیش از زمان رونمایی s کلاس ببره!!!;-)…
صادق
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ب ام و واسه سری 7 پکیج ام نداره پس 750 بالاترین سریشه و واسه مقایسه یاس با S63 مقایسه بشه که شتابش 4 ثانیه است و اینکه موتورش 8 سیلندر 5.5 BITURBO است
البته گشتاور اس بیشتر از این سری 7 …..
جی تی ار
۲۲ خرداد ۱۳۹۴عمویی خیلی تند نرو. اول اینکه بی ام و پکیج ام نداره ربطی به این نداره که شما750 رو با s63 مقایسه کنی یعنی استدلالت منو کشته. بی ام از موتور پایه هشت سیلندرش بدون افزایش قدرت شتاب دوازده سیلندر بنز رو گرفته به خاطر کاهش 130کیلوگرمی به دلیل فیبر کربن. اینکه بنز تکنولوژی و توانایی هایفنی اش به گرد پای بی ام و نمی رسه دلیل نداره بری مدل پایه بی ام و رو با مدل تقویت شده بنز مقایسه کنی. بزودی آمار میاد و می فهمی که حتی مصرف و تولید گاز های آلاینده اش هم کمتر از بنزه.
این چنین تکنولوژی که باید گفت به کل اس کلاس می ارزه…
رامکال
۲۱ خرداد ۱۳۹۴راستی مثل این که بی ام و برای آفرود هم برنامه هایی داره درسته؟
BMW4ever
۲۱ خرداد ۱۳۹۴بله بی ام و الان داره روی یه suvفول افرود کار میکنه نمیدونم X7 هست یا یه چیز دیگه حسین جان بهتر از میدونه
AHMADREZA BMW
۲۱ خرداد ۱۳۹۴بله ب ام و فول سایز با نام x7 و با طراحی کاملا لوکس وارد بازار خواهد شد قرار بود یه مدت بعد از سری 7 معرفی شه ولی ازش خبری نیست
حسين
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام. راستش منم تا حالا خبری از برنامه ب ام و برای آفرود نشنیدم. ب ام و انقد پروژه رو دستش هست الان که بعید میدونم حالا حالاها بره سمت آفرود. اما خب هیچی بعید نیست!! به هر حال من اطلاعی ندارم. اما یه نکته راجع به X7: اونم اینکه X7 قراره یک شاسی بلند فول سایز باشه و احتمالا لوکس ترین محصول ب ام و باشه، یعنی از سری 7 هم لوکس تر.
amin
۲۱ خرداد ۱۳۹۴فکر کنم همه معتقد باشن که طراحی اتاق بخش جلویی بی ام و کاملا تکراری و خسته کننده شده همه شبیه هم !!!
مهدی
۲۱ خرداد ۱۳۹۴نکه کابین مرسدس بنز Sکلاس تو نسل جدیدش از این رو به اون رو شد.
همه ی خودرو سازی ها برای طراحی هاشون چهار چوب خاصی روتالیف کردن و هر سال کیفیتش رو بهتر و بیشتر میکنن.
اگه نظر چند نفر رو درباره ی ماشین های BMWبپرسی همه از خاص بودنش حرف میزنن نه از تکراری بودن و خسته کننده بودنش.
amin
۲۲ خرداد ۱۳۹۴والا داداش بنز هر کلاسش با کلاس دیگش طراحیش فرق میکنه ولی بی ام و تو هر کلاسیش که بشینی شبیه هم هیچ تغییر آنچنانی نداره که چشم گیر باشه…طراحی عقب این ماشین فوق العادست ولی داشبورد جلوش اینا اصلا…داداش من از خیلی ها پرسیدم هرکی داشته یا داره گفته تو همه بی ام و ها تقریبا شبیه هم و خسته کننده شده این تکرار…همین تاپ گیر هم نشست تو بی ام و گفت بازهم همون اتاق تکراری !!!
شلبى
۲۱ خرداد ۱۳۹۴با احترام به بى ام و ولى بنز بیشتر به دل ادم میشینه و کابین زیباترى داره
Xman
۲۱ خرداد ۱۳۹۴به نظر من BMW هیچی از بنز کم نداره با اینکه بنز ماشین خیلی خوبیه اما BMW هم پا به پاش داره میاد.
peyman
۲۱ خرداد ۱۳۹۴اون پرده شیشه لچکی عقبش میارزه به کله صنعت خودروسازی ایران
رینگاشوووووو
یه عده رو هیچکس جز خودشون نمیتونه درکشون کنه که ایراد فضایی رو ماشین میزارن!!!!!!!
خودمون چی سوار میشیم و از چه ماشینهایی ایراد میگیریم!!!!!!!
Xman
۲۱ خرداد ۱۳۹۴دمت گرم!
mmazaher
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام bmw یکی از بهترین سریهای خوش فرم و در برگرفته از تکنولوژی الیازهای حافظه دار را در خود جا داده و از الومینیوم پیرسختی شده که قدرت استقامت در برابر تمام شرایط سخت را دارد استفاده نموده.
موسی مهران
۲۱ خرداد ۱۳۹۴قیافه ش به هیچ وجه با بنز قابل قیاس نیست بااینکه خیلی زیباست اما یه پس رفته در طراحی / سال گذشته عکسای این طراحی لو رفته … مشخصه بی ام و برنامه مشخصی برای سری هفت در مقابل اس کلاس نداره.. بی ام و به نظر باید یه تجدیدنظری در طراحیاش بکنه
جی تی ار
۲۱ خرداد ۱۳۹۴واااااااای!!!!!!!!!!!??????????¿¿¿¿¿¿*******
دوست عزیز فازت چیه?
مهران72
۲۱ خرداد ۱۳۹۴سلام.واقعا خوبه درمورد ظاهر که این کلاس مهم ترین چیز براش وقاره که این داره،اونم از نوع بی ام و ش.طراحی داخلیشم عالیه،شیک و ساده و دم دست.ولی طراحی داخلی بنز مال یه نسل بعد هست.
بنز برای کسایی هست که میخوان یه نفر ماشینو براشون برونه و اونا تو قصرشون حال کنن.
ولی بی ام و واسه اون دیپلمات ها یا پولدارایی که ترجیح میدن پشت رول باشن و از دینامیک و هیجان رانندگی لذت ببرن.
گرچه بنز تو این زمینه و بی ام و تو لوکس بودن کم ندارن.
امید
۲۱ خرداد ۱۳۹۴نمای جلوییش واقعا در حد سری 7 نیست !!! تنها نقطه ضعفش این میتونه باشه !!!
سعید ص
۲۱ خرداد ۱۳۹۴اگه پول داشتم تو خرید اس کلاس یا سری 7 یه لحظه هم صبر نمیکردم.
Xman
۲۱ خرداد ۱۳۹۴بنز و BMWهردو فوق الاده هستند وبرای همین انتخاب یکی از بین این دو کار بسیار دشواریه.
danlelord
۲۱ خرداد ۱۳۹۴فقط بی ام و
شک نکن
مهدی
۲۱ خرداد ۱۳۹۴من یری رونماسس این خودرو لحظه شماری می کردم شاید بنز بخاطر با سابقه بودنش تو این زمینه نظر خیلی هارو به خودش جلب کرده ولی BMWهم داره روز به روز بهتر میشه و خودرو سازی هست که فکرش فقط و فقط برای ساخت خودرو سواری نه کامیون و اتوبوس و….
عبدالله
۲۱ خرداد ۱۳۹۴چه عجب بالاخره یک شرکت خودرو سازی در دنیا پیدا شد که بتواند یک خودرو درست کند و پیکان و پراید شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا را به چالش بکشاند.
احسان
۲۱ خرداد ۱۳۹۴واقعا با کیفیت ساخته شده حتی از رو عکس هم میشه فهمید
بنز و بی ام دبیلو با رقابت شون باعث پیشرفت هم دیگه در طول تاریخ شدن و واقعا هردو بهم مدیون هستند و از این رقابت سالم همه دنیا حالش رو میبرن وما حسرتش رو خدا وکیلی یه نگاه به قیمت این ماشین بندازید!!!!حالا صبر کنید بیاد ایران بازم قیمتشو نگاه کنید
danlelord
۲۱ خرداد ۱۳۹۴کدام رقابت؟؟؟
بنز فقط بلده از روی بی ام و کپی کنه
ebi
۲۱ خرداد ۱۳۹۴چراغای عقب نسل قبل ابهت بیشتری داشت
حسين
۲۱ خرداد ۱۳۹۴درود.
خیلی خوشحالم که توی این پست،
– بحث به حرفای بیهوده و سطحی کشیده نشد
– اطلاعات خوبی رد و بدل شد
– افرادی که حرفای تنش ساز زدن با بی محلی روبرو شدن
– و جای افرادی مثل «تنش سازها» خالی بود
اما نکات پایانی:
یکی از نقاط قوت ب ام و در محصولاتش تقسیم وزن 50/50 هستش که حتی توی این کلاس خودرویی هم رعایت شده و این یعنی اوج مهندسی در طراحی
200 کیلو شاسی رو سبک کردن، کلی هم توی بدنه صرفه جویی کردن، اما اونقدر تجهیزات به این ماشین اضاف شده که وزن کلیش 130 کیلو کم شده نسبت به نسل قبل!!
تغییرات تدریجی در حال انجامه و شباهت بین محصولات جدید و مدل کانسپت گرن لوسو دیده میشه
آپشنهای بیشتری نسبت به اس کلاس داره اما آپشن بیشتر به معنی برتر بودن نیست. نسل قبلش هم در زمان رونمایی آپشنهای بیشتری از S داشت. باید تا زمان آزمایش صبر کرد.
ali mtr
۲۱ خرداد ۱۳۹۴عقب قبلیه خیلی بهتر بود توی سایت های خارجی خیلی طراحیش مورد انتقاد قرار گرفته ولی امیدوارم با فروشش تلاش های بی ام و به ثمر بشینه
sdl
۲۱ خرداد ۱۳۹۴خیلی مونده به s برسه
danlelord
۲۱ خرداد ۱۳۹۴آره حالا حالاها مونده تا به رتبه های پایین سقوط کنه و با بنز هم ردیف بشه
MOHAMAD TBAG
۲۱ خرداد ۱۳۹۴تا وقتی که بی ام و هست ………
کسی به بنز فکر نمیکنه ….
danlelord
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ایول
luis
۲۱ خرداد ۱۳۹۴بسیار زیبا و عالی .کشتینمون از بس گفتید این با اون قابل قیاس نیست اون با این قابل قیاس نیست این اون این اون…… هر کس نظر خودشو راجع به این اثر هنری و زیبا بده و بره اینقدرم پای بقیه خودرو ها تو این مقاله باز نکنید این مقاله جهت معرفیه و به هیچ وجه نه مقایسته ایه نه حرفی از بقیه خودرو ها زده.
نوید جهرمی
۲۲ خرداد ۱۳۹۴برادر f sport کم پیدایی؟ تو همه نظرات دنبال نظر شما میگشتم ببینم برای این یکی چی داری
Fsport
۲۲ خرداد ۱۳۹۴عزیزم زیاد دنبال من نباش خسته میشی…
من میخوام ببینم اون دوستانی که یه زمانی تصاویرش لو رفته بود و میگفتن آقا بزارین بیاد بزارین بیاد میکردند کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که همونه که…کلا بی او و گند زد با این طراحیش…خیر سرش ماشالا نسل جدیده ها…باز داخلش مثل بقیه بی ام و هاست :-D :-D :-D خیلی مسخره هست خیلی…بابا یعنی اینقدر ضعف در طراحی داره بی ام و؟؟؟؟عقبش هم که تعطیله…اصلا ابهت نداره…باز جلوش قابل درکه…خلاصه خسته نباشید با این گندتون.
اول ال س
دوم ال اس
سوم ال اس
چهارم اگه پولم رو خواستم بریزم دور اس کلاس…چون هم خرجش زیاده و هم مورد اعتماد نیست برندش…طبق کانسومر ریپورتس کیفیت سایون از بنز بهتره قبول ندارید به آمار رجوع کنید…از سایون!!!!!!!!!!!…متعاسفم واسه بنز و بی ام و که ضعف طراحی دارند…یکم از لکسس یاد بگیرید.
اینم واسه اون افرادی که در مورد مسابقات تویوتا حرف های شعر گونه میزدنند…لطفا بییییییییب شید.
http://www.topspeed.com/cars/car-news/30-years-of-toyota-at-le-mans-video-ar169863.html
ahmad
۲۲ خرداد ۱۳۹۴خخخخخخخخخخ باز ژاپنی بازا در برابر عظمت مهندسی آلمانی مغزشون هنگ کرد بحث کانسیومر ریپورت رو وسط کشیدن :)))))
فرید : مهندسی ژاپنی از المانی بهتره چون خرج کرولا از بوگاتی کمتره :)
[…]
ahmad
۲۲ خرداد ۱۳۹۴راستی بچه ها چطوره ما هم برا ژاپنی بازا (( متعسف )) !!!!!!!!!!! باشیم :))))
خیلی از دوستان ظاهرا تو دبستان املا رو تک ماده کردن بعد حالا راجع به ماشین نظر میدن :)
AHMADREZA BMW
۲۲ خرداد ۱۳۹۴نظرت خیلی خنده دار بود
luis
۲۲ خرداد ۱۳۹۴به خدا وندی خدا قسم اگه خود المانی ها وژاپنی ها این کامنتای ما رو تو پدال ببینن واردات خودرو هاشونو به ایران متوقف میکنن یعنی دقیقا از ماشین مانند تیم فوتبال حمایت میکنیم نمیدونم چرا حتما باید یکی خوب باشه تک باشه عالی باشه چرا نمیشه 10 تا گزینه خوب با برتری های نسبی تو پارامتر های مختلف وجود داشته باشه جان برادر نکنید این کارارو نزنید این حرفا رو .
ahmad
۲۲ خرداد ۱۳۹۴luis جان شمام جوش نزن
مشکل از اینجا شروع میشه که طرف هیچی راجع به ماشین نمیدونه،نه دو تا نقد خونده نه دو تا مقاله،ماشین زیر پاشم پرایده بعد خیلی راحت میاد نظر میده
همه ی اونایی که ادعا دارن ما خیلی حالیمونه،استهلاک رو نمیتونن درست بنویسن
یعنی واقعا یارو سوادش در حد دبستانه بعد یه جوری نظر میده انگار کارشناس کار اند درایور هست
به جا نظر دادن راجع به ماشین بهتره بعضیا برن املا تمرین کنن که ادم مجبور نشه براشون متعسف !!!!!!!!!!!!! شه
جی تی ار
۲۲ خرداد ۱۳۹۴خوش خنده. وقتی اوج مهندسی و تکنولوژی خودرو رو یک جا به همراه لوکی و وقار می بینی, اگه با گروه خونیت نساختوکم آوردی بوق بزن. اصولا بوق زدن خیلی بهتر از گفتن جفنگیات است.
توی پست قبلی سری هفت کلی از دانش ادبیت تعریف کردم ولی الآن می بینم که املات افتضاحه.
سطح اطلاعاتت از دنیای خودرو هم که زیر خط فقره.
واقعا برات متاسفم…
lvlilad
۲۲ خرداد ۱۳۹۴به نظر من با توجه به قوانین گمرک که زیر 2500 سی سی باید وارد کرد تنها چیزی که مهمه اینه که بپرسیم آیا امکانش هست مدل 4 سیلندر هیبریدیه این اثر هنری رو وارد کرد؟؟؟
Behnam
۲۲ خرداد ۱۳۹۴به نظر من بحث بعضی دوستان یه مقدار بی مورده ، اینکه بخوایم بگیم اس کلاس بهتره یا سری 7 درست نیست چونکه هر دو این خودرو ها در بالاترین سطح کیفی، طراحی وتولید شدن و از نظر آپشن هم تقریبا یکسان هستند به غیر از یکی دو آپشن منحصر به فرد که معمولا همه خودرو سازا برای جذب مشتری چند آپشن خاص خودشونو دارن. و به نظر من بزرگترین تفاوت این دو خودرو اینه که ب ام و مثل همیشه استایل اسپورت خودشو حفظ کرده ولی بنز اس کلاس یه ماشین صرفا لوکس و کلاسیکه .
سعید
۲۲ خرداد ۱۳۹۴نسبت به نسل قبلش فوق العاده بهتر شده مخصوصا قسمت صندلی های عقب.
ولی خیلی سخته(شایدم بعید باشه)که بتونه رکورد S کلاس رو بشکنه: فروش 100 هزار دستگاه تنها یک سال بعد از تاریخ ورود به بازار
http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=2864
جی تی ار
۲۲ خرداد ۱۳۹۴سعید جان این رکورد بسیارعالی s بدلیل ورود به موقع دربازار بود آن زمانی که اکثر لوکس ها قدیمی شده بودند. به نظر من هم خیلی سخته این رکورد رو بزنه …
ALiHidden
۲۲ خرداد ۱۳۹۴خیلی هم عالی
قیافش جالب تر شده
ولی به بی ام و رسمی نمیاد بیشتر اسپرت و جوون پسنده
ولی مرسدس یکم رسمی تره
شایان
۲۳ خرداد ۱۳۹۴الانه که بنز یکی بالاتر از این بزنه و اینم یکی بالاتر از اون حال میکنم پیشرفته این دو تا کمپانیو میبینم ماشین یعنی بنز و بی ام و