اکنون بعد از ۲۰ سال شایعات دارند به واقعیت نزدیک میشوند و بامو در حال کار بر روی کوپه مجلل خود یعنی سری ۸ است.
عکسهای جاسوسی و در عین حال کاملاً پوشیده و مخفی این خودرو در اینترنت درز کرده و نشاندهندهٔ عزم جدی بامو برای رقابت با رقیب دیرینهٔ خود است. همچنین تولید نسخهٔ ۴ درب گرندکوپه نیز دور از ذهن نیست.موتور استفاده شده در این خودرو معلوم نیست کدام یک از موتورهای توربوشارژر این شرکت خواهد بود ولی با توجه به پسوندهای بامو نسخهٔ ۸۵۰ یا ام ۸ را میتوان در نظر گرفت.
در طراحی این خودرو میتوان رگههایی از بامو سری ۵ و ۶ و سقف بلند و ادامهدار سری ۷ و رولزرویس ریث را مشاهده کرد ولی هیچگونه تصویر و نمایی از نمای داخل کابین و فضای داخلی برای سرنشینان در دسترس نیست.
BMW E9
۱ مهر ۱۳۹۵بی ام و سری ۸ بر میگردد. 😃
http://orig14.deviantart.net/eb58/f/2009/241/c/6/bmw_850_csi_by_thecarloos.jpg
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵وااااااااااااای عجب چیزیه
نسل به نسل بهتر
مجید
۱ مهر ۱۳۹۵ما منتظر 9 هستیم هیچ جا نمیریم همینجا نشستیم!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ!!!!!!!!سری اتاق های BMW چند سال دیگه باید دو رقمی بشه اگه اینجوری بخواد پیش بره!!!!!!!!!!!!!اما خیلی خوشگله امیدوارم سریع تر تولید بشه
Matador
۱ مهر ۱۳۹۵بهتر بود روی پیشرفت رولزرویس تمرکز میکرد.
البته به احتمال زیاد قیمت سری 8 حدود 200000 دلار باشه که با رولزرویس رقابت نکنه.
S class و Audi S8 بازیگران قدیمی این صحنه هستن. کنار زدن اون ها خیلی سخت خواهد بود.
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این مدل که زیباست
Matador
۱ مهر ۱۳۹۵کی گفت زشته؟
من گفتم تا جا بیوفته کارش سخته بهنام جان.
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵اخ ببخشید
منظورت بد متوجه شده بودم
علی
۱ مهر ۱۳۹۵اس8 کوپه بود و ما نمیدونستیم؟!عجب
Ammar055555
۱ مهر ۱۳۹۵رقابت وارد فاز جدیدتر و پیچیده تری میشود!!!!
رضا
۱ مهر ۱۳۹۵آئودی با جلو پنجره بی ام و!!!!!!
Saied
۱ مهر ۱۳۹۵بی ام دبلیو واسه خودش دنیایی داره و فقط این حرفو اونایی میدونن که این ماشینو روندن.
کسی که این ماشینو برونه یه عمر درگیرش میشه.
محمد حسین
۱ مهر ۱۳۹۵ب ام و نمی دونم چند وقته که داره روی این ماشین کار میکنه اما چیزی که کاملا بدیهی و مشخصه اینه که خیلی دیرتر از اس کلاس اعلام موجودیّت
کرده و این یعنی اینکه فرصت داشته که اولین داوطلبین برای شرکت در این کلاس رو خوب آنالیز کنه و همه ی جوانب ( مثل بازار فروش و … ) از قبل امتحان شده قبلی رو به راحتی در مقابل خودش ببینه . بنابر این با وجود اینکه خیلی خاطر BMW رو میخوام اما اس کلاس رو انتخاب میکنم ؛ چون از اولین های این کلاس بوده و همه چیز رو خودش برای اولین بار امتحان کرده و سود و زیانش رو هم متحمّل شده .
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵خیلی دیرتر اقدام کرده این نظر شخصی شماست
Mohsen
۱ مهر ۱۳۹۵فکر نکنم از لحاظ طراحی داخلی و خارجی به اس کلاس برسن
مخصوصا اس کوپه که وقتی نگاش میکنی با روح و راون ادم بازی میکنه?
uss zumwalt DDG-1000
۱ مهر ۱۳۹۵اس کلاس خیلی زیباست و لوکس خوب
علي
۱ مهر ۱۳۹۵چه شود این رقابت. از مزیتهای bmw :
۱-فرمان پذیری بالا هندلینگ ۲- داشتن یکی از پیشرفته ترین سیستم های صوتی و مولتی مدیا و چیدمان قوی منوها و دسترسی آسان ۳- قابلیت تیونیگ و تقویت خودرو بیشتر از حد استاندارد ۴- قابل اطمینان بودن خودرو در هر شرایط استفاده ۵- تغییر ندادن رادیکالی طراحی بیرون و داخل خودرو در ارائه مدلهای جدید که باعث میشه خریداران و صاحبان مدلهای قدیمی تر احساس پشیمانی و عقب افتادگیه مدل خودروی خود نشوند.
حميد
۱ مهر ۱۳۹۵فاصله بین فقرا و ثروتمندان تو دنیا افزایش پیدا کرده برا بی پولها رنو کیوید ساخته میشه برا پولدارها بی ام وی سری هشت
احمد باقری
۱ مهر ۱۳۹۵رقابتشون جالب خواهد بود.
mohsen
۱ مهر ۱۳۹۵مطمئنم انتظارات یه لوکس اسپورت رو بهتر از رقیباش بر آورده میکنه
ونوم
۱ مهر ۱۳۹۵تو عکس دوم خیلی با ابهته ایکاش جلو پنجرش رو تغییر بدن
علی
۱ مهر ۱۳۹۵هرچی جلوترمیریم چراغ ها باریکترمیشن چندسال دیگه فکرکنم کلا چراغهاروبردارن.
نت
۲ مهر ۱۳۹۵جدیدا شرکتها دارن چراغهای عقب و جلوشونو کوچیک میکنند که خیلی قشنگه مثل این بی ام و
ارین .بنز
۲ مهر ۱۳۹۵منتظرم ببینم طراحی و مشخصاتشو ولی رقیب بزرگی مثل کلاس اس جلوشههههههه
احمد
۲ مهر ۱۳۹۵سبک طراحی سبک هیونداست تو مایه های جنسیس جی 70 جنسیس کوپه جدید زده کلا طراحی های خودرو های جدید هیوندا و کیا ارائه میدن بقیه اسکی میرن
محمد
۲ مهر ۱۳۹۵مطمئنی؟
علی
۲ مهر ۱۳۹۵این که رندره باید ببینیم حجاب برداره چی در میاد زیرش تا با اساتید پدال نظر بدیم ?