بامو طیف گستردهای از شاسی بلندها را عرضه میکند که شامل نسخههای استاندارد X1، X3، X5 و X7 و نسخههای اسپورت تر X2، X4 و X6 میباشد. اکثر این خودروها با نسخهی M پرفورمنس هم عرضه میشوند و جدیدترین عضو این خانواده نیز سوپر شاسی بلندهای X3 و X4 هستند.
به تازگی ویدئویی تبلیغاتی و تجاری از X3 M منتشر شده است. شاخهی آلمانی بامو در این ویدئو، شاسیبلند کامپکت باواریایی ها را خودرویی جذاب و دوستدار شن و ماسه که از کثیف شدن بدنهاش ترسی ندارد معرفی کرده است.
البته که X3 M همچنان یک قلب پرفورمنس داشته بنابراین بهترین نمایش خود را روی آسفالت و با شتاب گیری بیرحمانهاش نشان میدهد.
در زمان رونمایی از دو خودروی X3 M و X4 M گفته شد که این خودروها تنها در عرض ۴.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آنها نیز ۲۸۰ کیلومتر در ساعت است. نیروبخش این دو شاسیبلند لوکس و اسپورت پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی جدید با خروجی ۴۷۳ اسب بخاری و گشتاور ۵۹۸ نیوتون متری میباشد. این نیروگاه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
اگر شما نیازمند نسخهای قویتر باشید میتوانید مدل کامپتیشن را سفارش دهید که قدرت ۵۰۳ اسبی داشته و در بحث شتاب یکدهم ثانیه سریعتر است. سقف سرعت این نسخه نیز به ۲۸۴ کیلومتر در ساعت رسیده است.
قیمت X3 M در آمریکا از ۷۰۸۹۶ دلار آغاز میشود درحالیکه برای خرید مدل X4 M باید حداقل ۷۴۳۹۵ دلار بپردازید. مدلهای کامپتیشن هم ۷ هزار دلار گرانتر هستند.
TESLA
۸ فروردین ۱۳۹۸فرض کنید تعرفه های پرزیدنت ترامپ اجرایی بشه
ایکس 3 ام 70 هزار تا قیمت داره
بیشترین تولید بی ام و هم تو امریکاست اگه اشتباه نکنم
قیمت تموم شدش بشه 100 هزار تا
بی ام و تولیداتش نصف میشه
فروشش نصف میشه
الکی نیست که اروپا اینجوری از پرزیدنت ترامپ میترسه
فرامرز
۸ فروردین ۱۳۹۸مگه سری ایکس ب ام و که کلاْ تو آمریکا تولید میشه هم شامل تعرفه واردات میشه؟
TESLA
۸ فروردین ۱۳۹۸این تعرفه ها فقط مخصوص واردات ماشین نیست
شامل وارد قطعه به امریکا هم میشه
یعنی بیشتر محصولات بی ام و که در امریکا مونتاز یا تولید میشن
تحت تاثیر واردات قطعه های لازم برای تولیدشون افزایش قیمت پیدا میکنن
این یعنی بی ام و که این همه هزینه کرده در خط تولیداتش در امریکا
اشتباه هزینه کرده باید قید تولید در امریکا رو بزنه
یا مثلا همین ایکس 3 ام رو باقیمت مثلا 100 هزار دلاری از امریکا صادر کنه به بازار های دیگه
که اینجوری مشتری هاش رو از دست میده
ADAK
۹ فروردین ۱۳۹۸پرزیدنت !!!
مردم امریکا همه این اتفاقات را باید مدیون اتاق فکر امریکا باشن نه صرفا یه آدم کاکل زری …
تو هم کمتر پاچه خواری کن …
پرزیدنت
پرزیدنت
AMANTE
۸ فروردین ۱۳۹۸آمریکا، اروپا و بی ام و مثل بعضی از کشور ها ( میدونم آمریکا و اروپا قاره هستن ) و شرکت ها الکی الکی الکی نیستن و همه چی رو حساب کتابه.
حالا بر فرض ترامپ تعرفه های ورود ماشین و قطعات رو از اروپا زیاد کنه.
بی ام و و بقیه ی کمپانی های خودرویی و تولید قطعه اروپایی هم خیلی راحت نه قطعه و نه ماشین میفرستن و به آمریکا و اینجوری اروپا آمریکا رو تحریم و تحت فشار میزاره.
بعد از این ماجرا ها خیلی شیک مردم و شبکه های اجتماعی و خبری و… وارد میشن تا آمریکا مجبور بشه دوباره تعرفه ها رو کم کنه.
TESLA
۸ فروردین ۱۳۹۸اره خدایی ترامپ و تحلیل گر هاش چرا این چیزایی که به ذهن شما رسید به ذهنشون نرسیده بود
فکر میکنی اروپا یا هر جای دیگه ای میتونه امریکارو تحت فشار بزار ؟؟
پس چرا دولت ژاپن چند ماه پیش اعلام کرد از خودروسازان خودش
حمایت مالی میکنه تا بتونن در بازار امریکا
بعد تعرفه ها هم حضورشون رو ادامه بدن
چرا ذره ای مثل شما فکر نکردن
یه چیزی رو هنوز متوجه نشدی
این خودرو سازان اروپایی هستن که به بازار امریکا نیاز دارن
بازار امریکا به ماشین های اروپایی نیازی نداره
بی ام و نه تنها بزرگ ترین خط تولیدش در امریکاست
بلکه بزرگ ترین بازارش هم امریکاست
AMANTE
۸ فروردین ۱۳۹۸حرف شما متین ولی حرف و کاری که گفتم کمپانی های اروپایی انجام میدن. در واقع منظورم گزینه ی آخرشون بود.
و صد در صد اولین تصمیم سازش با این تعرفه هاست چون ترامپ که همیشگی نیست.
ولی اگه زیاده خواهی و زیاده روی از طرف ترامپ انجام بشه گزینه آخر کمپانی ها همون حرف من خواهد شد.
بخشی که شما گفتید بی ام و بزرگترین کارخونه تولیدش تو آمریکاست، درواقع خیلی از کمپانی ها تو آمریکا تولید دارن.
و اگه همه دست به اعتراض بزنن و کارکنانشان را موفقت اخراج کنن. ضربه ی بزرگی به اقتصاد و جامع کاری آمریکا وارد میشه. و همینطور ضرر سنگین به شرکت های اروپایی ولی مجبور میشن.
پس هم آمریکا و هم اروپا اولین گزینه شون سازشه و آخرین گزینه حرف های من.
راستی اینو بگم الان خود اروپا هم برای بعضی ماشین های آمریکایی تعرفه زیادی وضع کرده.
овsкиكMас
۹ فروردین ۱۳۹۸تسلا جون ( محمد) اونا ساندیس نمیدن بهت هی پرزیدنت پرزیدنت نکن!
فعلا که اروپا بیشتر از تمام رئیس جمهورهای قبلی مقابل ترامپ وایساده!
نوید جهرمی
۹ فروردین ۱۳۹۸طبق آمار خودشون منفورترین رئیس جمهور امریکاست. اینقدر نیاز نیس سنگشو به سینه بزنین.
حتی دعوای اونا هم نفعش برای مرفهین و بدبختیش برای مردم عادیه. ما هم که ن سر پیازیم ن ته پیاز. هنوز از پس قیمت پیاز و سیبزمینی و گوشت خودمون بر نیومدیم که بخوایم ادعایی برای اونا داشته باشیم.
کوروش
۹ فروردین ۱۳۹۸ما که نگران نیستیم آلمانی ها تا الان روی پای خودشان بودند آمریکایی نیستند که ورشکسته بشوند با پول دولت سرپا بمانند توی همان آمریکا هم گزینه اول و آخر خیلی ها بنز و بیمر هستش
شما باید نگران باشید که اینها برقی بسازند آن وقت تسلا باید باتری قلمی بجای ماشین تولید کند…
پرزیدنت بهتره فکری به حال کیفیت پلاستیک امریکن کارزها بکند چون بکار بردن متریال با کیفیت را ما نا امید شدیم لااقل پلاستیک خوب از آلمانی ها بگیرند
ایمان
۸ فروردین ۱۳۹۸دوست داشتن یک محصول BMW دلیل نمیخواد
همین که BMW هست کافیه ??
NAVID۰۰۹۸
۸ فروردین ۱۳۹۸دوست داشتن دلیل نمیخواد .
عشق ماشین که باشی ،تعصب ، عقل را به پیش میبره .
Iman67
۸ فروردین ۱۳۹۸ایکس ۳ همیشه دوست داشتنی بوده
حسین وی
۸ فروردین ۱۳۹۸شما یه دلیل بیار که ما دوسش نداشته باشیم :))