با ۵۶۷ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متری گشتاوری که نسخهی کارخانهای بامو X5 M دارد، قدرت کافی برای رقابت با خودروهای زیادی فراهم است؛ اما این لغت “کافی” در قاموس تیونر مشهور جی پاور جایی ندارد!
این همان دلیلی است که باعث شده تا جی پاور این شاسیبلند باواریایی را وحشیتر کند و آن را به نسخهای قدرتمندتر از لامبورگینی آونتادور بدل نماید. با استفاده از جادوی تیونینگ، پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربوی S63 دارای قدرت ۶۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۵ نیوتون متری است اما آیا این مقدار واقعاً کافی است؟ نه! تجربه مهندسی ۳۵ ساله پشت شماست.
این تجربه باعث شده تا جی پاور ۱۷۳ اسب بخار بیشتر را تولید کند و خروجی کل پیشرانه به عدد عظیم ۷۴۰ اسب بخار و گشتاور ۹۸۰ نیوتون متر رسیده است. این اعداد و رقمها به لطف سیستم اگزوز تیتانیومی سفارشی، توربوهای بزرگتر و بهروزرسانی نرمافزار بای ترونیک ۲ V3 جی ترونیک به دست آمدهاند.
این افزایش قدرت خروجی باعث شده تا X5 M مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۵ ثانیه طی کند و به سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. به منظور هماهنگی با چنین پرفورمنسی، جی پاور در این شاسیبلند از سیستم تعلیق GX6M-RS خودش استفاده کرده و رینگهای فورج کاری شدهی ۲۳ اینچی را نیز زیر خودرو جای داده است.
اما صبر کنید، چیز بیشتری وجود دارد، شاید هم در این مورد کمتر! این تیونر آلمانی میداند که هرکسی یک X5 M هیولا نمیخواهد بنابراین نسخههای ضعیفتر ۶۴۱ اسب بخاری و ۶۸۹ اسب بخاری نیز در دسترس هستند.
حبیب
۱۴ تیر ۱۳۹۵زبونم بند اومد !!!!!!!!!!!!!
یو اس اس اینترپرایز
۱۴ تیر ۱۳۹۵واقعا دمش گرم
امیر
۱۴ تیر ۱۳۹۵ماشین خوشگل و باحالیه ولی من از لحاظ زیبایی سری 5 نسل قیبلی رو بیش تر ترجیح می دم.بنظرم نسل جدید سری 5 شبیه یه خودرو بیماره که اصلا در حد و اندازه بی ام و نیست.
حبیب
۱۴ تیر ۱۳۹۵ازووون حرفا بود ها کجای x5شبیه یه خودرو بیماره چهره تهاجمی به روز با بهترین طراحی شما به این میگی چهره بیمار
Elemento
۱۴ تیر ۱۳۹۵قبلا گفتم بازم میگم بنز و بی ام و برای نرمی سواری ساخته شدن. گیربکسشون برای شیفت های محکم و سریع ساخته نشده. این ماشین فقط لاستیک میسابونه.
mohsen
۱۴ تیر ۱۳۹۵انشالله یه M4 قسمت بشه برونید نرمیرو واستون خیلی نرم میزاره زیر پاش در ضمن شما از بی ام وه و بنز انتظار مکلارن لافراری یا هر سوپر اسپورت دیگرو نداشته باشید
Elemento
۱۴ تیر ۱۳۹۵من بنز e63 سوار شدم. با وجود آ ام گ بودنش خیلی نرم و راحت و خوش فرمون بود. ولی از ام و کلا بی ام و تجربه ی زیادی ندارم. شاید حق با شما باشه.
حبیب
۱۴ تیر ۱۳۹۵بنز بی ام و به حد کافی مدلای سریع پر قدرت دارن ولی نباید انتظار داشته باشین شتابشون در حد لافراری باشه
کارال
۱۴ تیر ۱۳۹۵?????????فقط همینو میتونم بگم
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۱۴ تیر ۱۳۹۵فقط باید گفت یا خدا!
احمد باقری
۱۴ تیر ۱۳۹۵خیلی خوب کار کرده.
احمد باقری
۱۴ تیر ۱۳۹۵خیلی خوب کار کرده. عالی شده.
كوروش
۱۴ تیر ۱۳۹۵مدت ها از تیونینگ خبری نبود ؟ ولی چه توانی داره موتور های بی ام و عملا چند برابر فشار اضافه را اینطور تحمل کنند توی یک مستند دیده بودم تیونر اشنایز (اگه درست گفته باشم) می گفت موتور یک بی ام و رو میشه تا ۴ برابر توان اصلی ارتقا داد ولی خب استهلاکش خیلی زیاد میشه و عمر مفیدش کم ولی تیونینگ مهندسی ما کاملا با عمر یک ماشین عادی برابری می کنه و فقط کمی مصرف سوخت رو زیاد و عمر لوازم مصرفی مثل روغن رو کم می کنه
آرش
۱۵ تیر ۱۳۹۵آخی همش 173 اسب بخار بیشتر! 173 اسب! یعنی حدود یه مزدا s3 گرند تورینگ 2016 -که چند تا پست بالاتر بررسی شد- یا یه سوبارو لگاسی یا فارستر بیشتر!
one:1
۱۷ مرداد ۱۳۹۵رقیب کاین
نه نه معذرت می خوام رقیب f12