بامو عادت دارد قدرت و گشتاور پیشرانههای خود را کمتر از حد واقعی اعلام کند. کافی است نگاهی به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بکار رفته در تویوتا سوپرا بیندازید که قدرت بیشتری نسبت به ادعاهای سازنده دارد. همین موضوع دربارهی بامو X3 M کامپتیشن جدید هم صدق میکند.
این خودرو به تازگی در تست داینو شرکت کرده و قدرت ۴۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۵ نیوتون متری در چرخ ها را نشان داده است. بامو ادعا میکند پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی جدید این شاسیبلند خروجی ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۵۹۸ نیوتون متری در میللنگ داشته بنابراین زمانی که اتلاف قدرت و انرژی را در نظر بگیرید (حدوداً بین ۱۰ تا ۲۰ درصد) بنابراین با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه خواهید رسید که X3 M کامپتیشن در حقیقت قدرت ۵۲۴ اسبی و گشتاور ۶۶۵ نیوتون متری دارد.
از آنجایی که ما حالا میدانیم قدرت و گشتاور X3 M کامپتیشن بیشتر از اعداد اعلامی توسط بامو بوده بنابراین به جرات میتوان گفت نسلهای بعدی M3 و M4 نیز همین وضعیت را خواهند داشت زیرا قلب آهنین این سه خودرو با یکدیگر مشترک خواهد بود.
MOHAMAD.n.r
۱۴ مهر ۱۳۹۸باز خدا خیرشون بده که قدرت رو کمتر اعلام میکنن و مثل چینی هاو تا حدی هم کره ای ها قدرت رو زیاداعلام نمیکنند.
اوایلی که سوناتا yf اومده بود توی هر سایت ایرانی و خارجی میرفتی قدرت رو ۱۹۷ اعلام کرده بودند ولی توی درگ ها از کمری ۱۷۶ اسبی با اختلاف میخورد.
یا سانتافه ۱۸۸ اسبی با وزن ۱۶۵۰ از ایکس تریل ۱۷۰ اسبی با وزن ۱۵۷۰ با اختلاف میخوره(درسته که وزنش ۸۰کیلو بیشتره ولی نسبت قدرت به وزنش ازایکس تریل بیشتره وگیربکسش هم AT هست و اگر قدرت اعلام شده واقعی باشه باید برنده باشه یا حداقل پا به پا بروند نه این که کلی عقب بیوفته)
Sajjad
۱۴ مهر ۱۳۹۸اولا اونا کم اعلام نکردن در واقع قدرت سر فلایویل رو اعلام کردن که تا به سر چرخ میرسه مقداری ازش تلف میشه.
دوما خودرویی که کمترین اتلاف قدرت رو داشته باشه قطعا توی مقایسه برنده میشه و خب مشخصه که ژاپنی ها کارشون بهتر و دقیق تره.
سوما بیشتر اعلام کردن قدرت یه شگرد و دروغ تبلیغاتیه تا هنگام مقایسه، خودرویی که قدرتش کمتر اعلام شده عملکرد بهتری نسبت به اعداد و ارقام روی کاغذ داشته باشه تا یه جورایی سر مشتری و مجلات تست خودرو کلاه بزارن.
کوروش
۱۴ مهر ۱۳۹۸مشتریان خودرو های امریکایی که نیستند سرشان کلاه بره کسی که بیمر می خره حتما با بهترین خودرو کلاسش طرفه
Sajjad
۱۵ مهر ۱۳۹۸یکم از اتلاف قدرت و فنی ماشین سر در میآوردی متوجه میشدی این تقلب مثل تقلب توی وزن کشی مسابقه رزمیه. برتر بودنی که با تقلب باشه هیچ اعتباری نداره به جز برا چهار تا بچه سن که که فقط عشقشون آمار و ارقامه و فکر میکنن این شرکتها معجزه دارن که رو داینو قدرت بیشتری میدن.
MAHDI
۱۴ مهر ۱۳۹۸ای جانم X3M
ایمان
۱۴ مهر ۱۳۹۸فقط کافیه بعد از حرف M کلمه Competition بیاد
اون موقع هست که رقبا پشتشون به لرزه میفته
? BMW ?
Behrouz. anzali
۱۵ مهر ۱۳۹۸چه شخصیتی داره این x3m !!فکر نکنم کسی وجود داشته باشه تو دنیااز ته قلبش بی ام دبلیو رو دوست نداشته باشه !!