۲۱ سپتامبر ۲۰۱۲ روزی تلخ برای کمپانی بی ام و بود چرا که در اتوبان A92 و درست در نزدیکی بزرگترین خط تولید خود در Dingolfing آلمان، یکی از تست درایورهای خود را برای همیشه از دست داد . . .
راننده ۴۵ ساله این خودرو که هنوز هویت او اعلام نشده، درحال تست سرعت سری۳ هیبریدی در اتوبان A92 به سمت Deggendorf بوده که به گفته شاهدان با انحراف ناگهانی یک دستگاه کامیون روبرو می شود؛ اینجاست که راننده این خودروی هیبریدی برای جلوگیری از برخورد با کامیون به راست می کشد اما متاسفانه با قسمت عقب کامیون تصادف کرده و بعد از چندین متر کشیده شدن خودرو توسط کامیون در کناره جاده متوقف می شود. همانگونه که از تصاویر مشخص است شدت این تصادف مرگبار به قدری بوده که حتی سری۳ بی ام و که یکی از ایمن ترین سدان های اسپرت جهان محسوب می شود نیز نتوانسته جان راننده آنرا حفظ کند.
پکیج باطری های خودرو با آنکه آسیب جدی دیده اما خوشبختانه منجر به آتش سوزی نشده است. هرچند راننده کامیون از صحنه تصادف گریخته و پلیس هنوز هم مقصر اصلی این ماجرا را مشخص نکرده، اما واضح است که تست درایورها رانندگان بسیار مجربی هستند که علی الخصوص در چنین شرایطی قاعدتا می توانند بهتر و سریع تر از هر راننده دیگری واکنش نشان دهند؛ از این رو احتمال مقصر بودن راننده پروتوتایپ هیبریدی بی ام و بسیار کم است.
حسین
۶ مهر ۱۳۹۱هرماشینی بود به این روز میافتاد.چه پراید چه سمند اینم که BMW به این روز افتاده.هرماشینی با این سرعت تو چنین لحظه ای باشه له میشه.ببینید دوستان منفجر نشده ماشینای ما تو سوختگیری خود به خود آتیش گرفتنشون پیش کش منفجر میشن.من خودم هر بار میرم سوختگیری به خدا اشهد انمو میخونم.نباید انتظار داشته باشیم تو ایجور تصادفا هیچ اتفاقی نیافته.راننده با تجربه بود میتونست کنترل کنه.روحش شاد یادش گرامی(مدیر عامل شرکت سایپه و ایران خودرو و…)
هادی
۶ مهر ۱۳۹۱روحش شاد. مردی نازنینی بود. امان از دست این رانده تریلیای ….
bardeia
۶ مهر ۱۳۹۱ببینید چرخ هاش کاملا سالم هستش موتورش 1cmهم به اتاقش نزدیک نشده فاصله ی بین چرخ عقب وجلو هم تغییر نکرده درضمن بااین که باطرییش آسیب دیده ماشین حتی یک جرقه هم برای آتیش گرفتن نکره به این می گن ماشین نه ماشین های داخلی ما که در پمپ بنزین منفجر میشن.
hamed
۸ مهر ۱۳۹۱بنزمحکم تره
peiman09
۱۴ مهر ۱۳۹۱بنز نرمتره و بی ام و سریعتر و محکمتر
هیچکاره
۱۵ مهر ۱۳۹۱این یکی دیگه از تجربه های بی ام و میشه تا بالای ماشینا رو از جمله ستون و شیشه و … محکم تر و ایمن تر بسازه تو ایران پراید 20 ساله کشته میده و مهم نیست
صمد
۱۹ مهر ۱۳۹۱این ب ام و مثل پیکان سابق بوندند یادش به خیر که چقدر محکم در برابر تصادفات مقاومت میکردند
mahoma
۳۰ مهر ۱۳۹۱اگه پراید بود عمرا رانندش میمرد-آخه چی میسازن این آلمانی ها
aryamehr
۲۵ آبان ۱۳۹۱هی میگن ماشینای خارجی ایمنیش بیشتره بابا راننده مرده بازم میگن نه خوبه آتیش نگرفته این همه پای بی ام پول بدی بازم بمیری خوب بهتره کمترپول بدی توماشین ایرانی بمیری مردن مردنه دیگه ولی واقعا جدااز شوخی جای تاسف داره کمپانی که اینقد مردم ایران واسش سرو دست میشکونن رانندشوبه کشتن بده من که شنیده بودم بی ام تو دره افتاده چیزیشون نشده سرنشینا وقتی اینو دیدم نظرم عوض شد نسبت به ماشینا حالا هرکی دوست داره دیس لایک کنه من نظرم همونه
ahmad
۲۷ آبان ۱۳۹۱منم بی ام را بهترین ماشین میدونم هیچ وقت نظرم ازش بر نمی گرده وبه اندازه دوست دخترم دوستش دارم