بی ام و

افشای تصاویر ب‌ام‌و سری 1 سدان مخصوص چین

وب‌سایت Xcar اخیراً تصاویر جدیدی از نسخه سدان ب‌ام‌و سری ۱ در فضای مجازی منتشر کرده که تمامی زوایای آن را به‌صورت کاملاً مشخص نشان می‌دهد.

bmw-1-series-sedan-05

bmw-1-series-sedan-03
به نظر می‌رسد این مدل در حال آماده شدن برای رونمایی رسمی در نمایشگاه گوآنگژو بوده و عمداً یا سهواً مقابل لنز دوربین عکاسان قرار گرفته است.
برخلاف آنچه که شاید عموم مردم تصور کنند، نمای ظاهری شباهت زیادی به برادر هاچبک ندارد و بهره‌گیری از مواردی چون چراغ‌های تازه جلو و عقب باعث شده شخصیت جداگانه‌ای نسبت به آن داشته باشد.

فضای داخل اتاق اما آشنا می‌نماید. همان خط و مشی کنونی موجود در سایر مدل‌ها در ابعادی کوچک گنجانده شده است. خطوط نارنجی روشن روی درب‌ها و زیر کنسول جلو خبر از نورپردازی ویژه‌ای می‌دهند که پیش از این وجود نداشت. شکل دربازکن‌ها نیز با نسخه هاچبک فرق می‌کند.

20161101124443391730904751384
سری ۱ سدان هنگام ورود به بازار (فقط بازار چین) در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ حداقل سه گونه با پیشرانه‌های متفاوت خواهد داشت: 118i با پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو ۱۳۶ اسب بخاری؛ 120i با پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر ۱۹۲ اسب بخاری؛ 125i با همان پیشرانه ۲ لیتری و خروجی ۲۳۱ اسب بخار.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (431 ديدگاه)

    کاشکی منم چینی بودم!!!!!!

    1. سعید

      ۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (222 ديدگاه)

      نگو ای کاش منم چینی بودم
      چین 25 سال پیش آنچنان جایگاهی نداشت و کره 25 سال پیش شبیه چین الان بود، ما باید همت کنیم 25 سال دیگه شبیه چین الان باشیم وگرنه امثال هند این فرصت رو از ما خواهند گرفت.
      پس آرزوی چینی بودن پاک کردن صورت مسئله ست.
      باید ماهیگیر شد نه با ماهی راضی شد.

      هممون دوس داریم ایرانی پیشرفته داشته باشیم اما نمی دونم چرا نمیشه، عیب کار کجاس

      1. Bavaria

        ۱ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        عیب کار رو اگه بخوای بدونی خودش چند تا مقاله میشه و سر نخو میگیری و میری تا کار به ناکجا آباد میکشه و خودت میگی امیدی به صنعت خودرو کشور نیست
        یک مورد خیلی خیلی کوچیکش اینه
        دولت به خودرو سازها (مثل سایپا یا ایرانخودرو که دولتی هستن بدون هیچ مطالعه ) تحمیل میکنه که در فلان شهر یک سایت تاسیس کنن
        حالا مشکلات اقتصادی و سیاسی مسائل پشت پرده،مسائلی که اصلا ربطی به خودرو سازی نداره ولی …..

      2. نوید جهرمی

        ۱ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (3793 ديدگاه)

        من دیگه امیدی ندارم . میخوام از ایران برم

        1. Mehdi TuRbO

          ۱ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2362 ديدگاه)

          منم همینجور

        2. Mehdi TuRbO

          ۱ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2362 ديدگاه)

          لیسانسمو بگیرم میرم

      3. MPH

        ۱ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (431 ديدگاه)

        اگه با همین روال پیش بره25سال که هیچ تا ابد با فاصله زیادی از دنیا عقبیم
        من که هیچ امیدی ندارم

      4. Sardar

        ۱ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (165 ديدگاه)

        عزیزم هند حدود ۲ هزار سال نوری از ما جلو هست . ما عقبتر از آنیم که می اندیشی .

      5. رضا پ

        ۲ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (216 ديدگاه)

        هممون میدونیم عیب کار کجاس !

    2. سیاوش

      ۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (163 ديدگاه)

      منم دیگه امیدی ندارم از نظر عاطفی وابسته شدم وگرنه همین سنیم که شدم کل زندگیم به بطالت گذشت از این بدترم میشه

  2. سهیل

    ۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (222 ديدگاه)

    وااای خیلی خوووبه.اقایونه تاجر پیش به سوی ب ام و سری1سدان
    بازارش خوبه هاااااااااا
    مدیران خودرو
    کرمان خودرو
    راین خودرو
    ببینم کدومتون میتونید واردش کنید هااااا

  3. محمد

    ۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (37 ديدگاه)

    چین و بازار چین و شرکت های چینی بعد از این مهره تاثیر گذاری چه تو قیمت چه کلاس مصرفی خودرو و در آینده تکنولوژی خودرو خواهند داشت و دارند

  4. علي

    ۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    اون (((مهر و نوشته چینی )))منو کشته که به قدری گنده و بزرگه که باید سرتو از لابلای نوشته رد کنی تا خود ماشینو ببینی.
    با تچکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا