بی ام و

تغییر چهرهٔ سری یک

ب‌ام‌و طراحی کوچک‌ترین محصول خود را دستخوش تغییر چهره و فیس‌لیفت کرده است تا با جلوه ای بهتر و موقرتر بتواند در چهارمین سال حضور خود، نگاه‌های جدیدی را به سوی خود جلب کند.

2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
خوشبختانه طراحی نامتعارف چراغ‌ها در نسل دوم سری یک، متحول شده‌اند. نسخه جدید چهره ای به‌مراتب جذاب‌تر و مشابه برادران بزرگ‌ترش را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های جلو باریک‌تر و از لامپ‌های LED برای چراغ‌های روزتاب استفاده شده، جلوپنجره دوقلوی برجسته‌تر و سپر کاملاً متفاوت با هواکش‌های بزرگ‌تر، چراغ‌های عقب دو تکه به شکل L با طراحی بهتر و با لامپ‌های LED، اسپویلر جدید، سپر بازطراحی شده عقب و گلگیرهای پهن‌تر همگی دست به دست هم داده‌اند تا سیری یک را جدی‌تر بگیریم.
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
با پا گذاشتن به درون کابین، تجهیزات و لوازم جدید، یک نمایشگر مرکزی ۶.۵ اینچی لمسی در کنسول وسط که می‌توان با پرداخت اضافه و دریافت سیستم ناوبری، آن را با نسخه ۸.۸ اینچی تعویض کرد، دکمه‌ها و دستگیره‌های با روکش کرومی، سیستم تهویه دو ناحیه ای و تجهیزات دیگری نظیر کروز کنترل فعال مبتنی بر رادار و با امکان ترمز و حرکت خودکار، آخرین نسل از سیستم دستیار پارکینگ با امکان پارک دوبل خودکار در فضاهای محدود را مشاهده خواهید نمود.
2015 BMW 1-Series facelift interior
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift interior
2015 BMW 1-Series facelift interior
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift interior
2015 BMW 1-Series facelift interior
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift interior
هر دو مدل سه و پنج درب سری ۱، از پیشرانه‌های بهینه شده ای بهره می‌برند.
  • مدل 116iبا موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۹ اسبی و ۱۸۰ نیوتن متری
  • مدل 118i با موتور ۱.۶ لیتری ۱۳۶ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر
  • مدل 120i با موتور ۱.۶ لیتری ۱۷۷ اسبی و ۲۵۰ نیوتن متری
  • مدل 125i با موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۱۸ اسبی و ۳۱۰ نیوتن متری
  • مدل 116d دیزلی با موتور سه سیلندر ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر
  • مدل 118d با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر
  • مدل 120d با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
  • مدل 125d با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر
  • مدل M135i با موتور شش سیلندر ۳.۰ لیتری توربو با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر
به گفته ب‌ام‌و، این مدل‌ها با بهره‌وری بیشتر در مصرف سوخت ارائه می‌شوند. مدل باشکوه M135i می‌تواند با توجه به افزایش ۶.۸ اسب بخاری، در نسخه دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا صد ۵.۱ ثانیه ای و در نسخه چهار چرخ محرک xDrive شتاب صفر تا صد ۴.۹ ثانیه ای را ثبت کند. برای این مدل می‌توان از یک گیربکس هشت سرعته خودکار Steptronic نیز استفاده نمود که در این صورت شتاب آن حتی به ۴.۷ ثانیه نیز کاهش می‌یابد.
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
2015 BMW 1-Series facelift
۲۰۱۵ BMW 1-Series facelift
هاچ بک ب‌ام‌و با تغییرات ظاهری و باطنی انجام شده به‌مراتب دلپذیرتر از سابق به نظر می‌رسد. این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ رسماً پرده‌برداری شده و از ماه مارس برای خرید در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (419 ديدگاه)

    سری یک فقط هاچ بک داره!؟
    بنظرم هاچ بک از ابهت ماشین می کاهه! هرچند کاربردها و مزایای خودشو داره..

    1. MAFIA

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      با اینکه عاشق بی ام و هستم.ولی محصولات بنز یه سر و گردن بالاتر از محصولات بی ام و نشون میدن.وقتی سری 1 رو با CLA یا M5 رو با E63 یا 740 رو با S600 مقایسه می کنم.

      بنز رو بالاتر و افضل تر می بینم

      1. Ali mtr

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (55 ديدگاه)

        عزیزم بنز همه ى ماشیناش قیمت زیادى داره بى ام و هم اگه چنین قیمتى داشت صد در صد بهتر ازa45 بود در ضمن وایسا 1m بیاد میفهمى کدوم افضل تره

        1. E 36

          ۲۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (917 ديدگاه)

          مشکلت همینه که چیزی نمیدونی فقط کامنت میزاری ، به جای 740 باید 760 رو با S600 مقایسه کنی ، این یکیش بقیه چیزارم بورو یاد بگیر…

    2. ALIUnited

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (135 ديدگاه)

      بدنش که خیلی بروز شده البته هاچ بودنش هم خیلی بهش می آد

      1. "Amir"

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        خیلی قشنگ تر شده نسبت ب قبل مخصوصا چراغای جلوش…

      2. E 36

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (917 ديدگاه)

        خیلی تغییر کرده و عالی شده تقریبا
        رو نسخه M135 بیشتر کار کنن میتونه رقیبی واسه GOLF R400 باشه

  2. Lord Cezar

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (300 ديدگاه)

    بازم نمیتونه رقیب سری a مرسدس بنز بشه با شاهکار a45 . طراحی تکراری داشبورد بازم تو این محصول به چشم میخوره . با 3 لیتر حجم و توربو 326 اسب اونوقت بنز با 2 لیتر و توربو 325 اسب . کی برنده هست ؟

    1. جی تی ار

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      عزیزم اکثر مدل های جدید بنز هم داشبورداشون تکراری هستند cla وgla وc class وa class و… بازم بگم???
      ضمنا این موتور نهایت قدرت را ازش بیرون نکشیده اند وبرای M135است.هنوز M1نیومده.بعدش توی ساخت پیشرانه که دیگه همه میدونن بی ام و بهترین رزومه رو داره. اون موتور بنز هم واقعا قدرت عالی با حجم کم داره,اما ایراداتی نظیراستهلاک بالا راهم خوهد داشت,پس حتی درکلاس خودش هم به عنوان بهترین پیشرانه انتخاب نشده…

      1. مهدی

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (20 ديدگاه)

        از نظر کارشناسی شده و مهم شما بسیار ممنونم…

      2. CizDe - German

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (15 ديدگاه)

        نمیدونم چطوری استهلاک Mercedes رو بیشتر از BMW می بینی !!!

        1. جی تی ار

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          دادش بنده استهلاک بنز رو بالاتر از بی ام و ندونستم.ضمن اینکه استهلاک بی ام و راهم بالاتر از بنز نمیدونم.به هر حال شرایط برای هر کلاس خودرویی متفاوته واینکه استهلاک خودرو های یک برند از یک برند دیگر بیشتر یاکمتره اصولا اشتباهه.چرا مثلا می توان گفت که اکثر خودرو های ژاپنی کم استهلاک هستند.
          حرف من در مورد خاص پیشرانه مورد نظر بود که کاملا هم واضحه واکثر علاقمندان هم ٱنرا می دانستند…

      3. danial

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (37 ديدگاه)

        دوست عزیز این مدلای جدید بنز خوب معلوم شبیه هم هستند چون اتاق جدید معرفی شده توسط بنزه. اما بی ام و چند ساله دیزاین داخیلیشو عوض نکرد؟

        1. جی تی ار

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          دیزاین داخلیشو عوض نکرده??????????????!!!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!
          دوست من هر کمپانی برای هرنسل جدید از مدلش یه اتاق جدید معرفی می کنه,اینو میدونی کههههه????
          اتاق سری سه عوض نشد?سری پنج عوض نشد?اتاق X3 وX5 وX6 عوض نشد???نکنه شما انتظارداری بی ام و روی هرنسل از هرمدلش یه اتاق جدید بزاره????

      4. سعید

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1483 ديدگاه)

        میشه بفرمایید کجای داشبورد c class تکراریه؟داشبوردش کاملا جدیده؛نه قبلا مثلش بوده و نه الان این داشبورد تو مدلای دیگه هست

        1. جی تی ار

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          ای وای ی ی ی ی ی ی… یکم تو کامنتاتون دقت کنید.منظور از تکراری بودن شباهت کابین چند کلاس مختلف است,نه نسل جدید یک سری با قبلیش…

        2. Lord Cezar

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (300 ديدگاه)

          جی تی ار قربون ادم چیز فهم . اینو هنوز تشخیص ندادن منظور من از شباهت داشبورد با دیگر سری ها هست نه نسل های قبلی یک خودرو .همه داشبوردای بنز بدون استثنا با هم متفاوتن اما بی ام و همشون یکی هستن از سری هفت بگیر تا سری 1 همشون طرح کلی یکسانی دارن شاید تو اپشن ها جزئی تفاوت دارن ولی در کل یکی ان.

        3. جی تی ار

          ۲۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          بابا دوست عزیز lord cezar,اول اینکه داشبورد هایی مانند سری 6وسری5وسری4و3و2وX6وX4وX1 ارگونومی وفرم کاملا متفاوتی دارند.توجه کن که سری 3و4و2را یکی منظورم بود.شباهت های مانند این ویا X3وX4ویاX5وX6هم کاملا طبیعیه وتوی بنز هم کاملا نمود داره.مثال هایش راهم یکی از دوستان وبنده هم ذکر کردیم.قبلا هم گفته بودم این امر طبیعی است چون شما هیچ کمپانی با این تنوع برند وحتی به مراتب کمتر از این را سراغ نداری که برای هر سری شان یک اتاق کاملا متفاوت بزنند,اصلا منطقی وعاقلانه نیست.دلیل محکم دیگری رانیز که می توان گفت این است که هر برندی توی هر محدوده قیمتی دوست دارد مشتری هاش از یه سری امکانات رفاهی مطلوب بکسان وارگونومی وزیبای مشابه بهره ببرند.این خود یک سیاست عالی ویک دلسوزی فوق العاده برای مشتری است که الحق بی ام و خیلی خوب این فکر رابرای انواع مشتری هایش کرده است…

      5. Lord Cezar

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (300 ديدگاه)

        منظور من از شباهت داشبورد با دیگر سری ها هست نه نسل های قبلی یک خودرو .همه داشبوردای بنز بدون استثنا با هم متفاوتن اما بی ام و همشون یکی هستن از سری هفت بگیر تا سری 1 همشون طرح کلی یکسانی دارن شاید تو اپشن ها جزئی تفاوت دارن ولی در کل یکی ان.

      6. FcmZ

        ۲۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (114 ديدگاه)

        عزیزم cla وgla وB class وa class رو یه پلت فرم ساخته میشن درضمن برای اینکه قیمتشون منطقی باشه این کارو میکنن.
        ولی در ساخته های بی ام و این تکرار رو بین تمامی سریها حتی شاسی بلندها هم دیده میشه. البته به غیر از سری i.
        ولی خداییش طراح داخلی c class واقعا زیبا و جدیده.

    2. حسین

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. همین موتور در M3 قدرتی معادل 431 اسب تولید میکنه.
      هر کمپانی یه سری موتور داره که در مدلهای مختلف ازشون استفاده میکنه و بنا بر نیاز اون مدل، قدرت و گشتاور های متفاوتی ازشون بیرون میکشه

    3. Frankenstein

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (77 ديدگاه)

      فکر کنم رقیب شاخ به شاخ فولکس واگن گلف هستش…..

    4. bardia

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (181 ديدگاه)

      دوست عزیز در ضمینه ی ساخت پیشرانه بی ام و تنها رقیبی که داره فراریه

      وگرنه اندی سال پیش با ساخت موتور مکلارن F1 بی ام و قدرت خودشو نشون داد

      حتی 10 سال بعد از ساخت اون موتور,موتور مشابه مرسدس بنز روی پاگانی زوندا 70 اسب ابتدای کار از مکلارن F1 پیر ضعیف تر بود

      و با گذشت چند سال حتی با سلطان سوپرکارهای سال 2002 تا 2004 انزو فراری برابری میکرد

      حتی بعد از ساخت فراری F12 با اون موتور وحشی,کارشناسا و نقد کننده ها نظرشون این بود که موتور F12 بعد از اینهمه سال تنها موتوری بود که به زیبایی مکلارن F1 کار می کرد

      و اینایی که گفتم همش شاهکار BMW بود

      1. حسین

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        باریک

  3. جی تی ار

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    به به بهههههههه…
    عجب ماشین زیبایی شده!!!!.فرم عقبش منو یاد سری 6 میندازه.چه طیف گسترده ای داره این موتوراش.اون 109اسبیه رودیدم شاخ درآوردم.فکر کنم قیمتش خیلی پایین باشه.
    درمجموع فوق العاده….

  4. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    آخیییییییییییییییی….!!!!
    خدایی قیافش همیشه رو اعصاب بود
    این کجا قبلی کجا :-D
    این شد یه طراحی درست در حد نام ب ام و
    خدایی این چی بود:
    http://photo.netcarshow.com/BMW-1-Series_2012_photo_01.jpg

    1. رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      خوبه که یک کمپانی همیشه سیر صعودی و پیشرفتی تو طراحی داشته باشه و سال به سال که میگذره محصولات دلچسب تری بده
      ب ام و هم از این قاعده مستثنی نیست و امیدوارم در همه خودروهاش این روند دیده بشه

      1. شاهین

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        رضا میخواستم جوابتو بدم که تو کامنت دوم خوب جمع و جورش کردی! :mrgreen:

        1. Ahmad..F12

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          شاهین جان بهت تبریک میگم واقعاً خوشگل شده

    2. حاج حسن

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      شاهین جان منم میخواستم یه جواب کوبنده بدم بش :| ولی حیف که جمش کرد:) کلن جواب این بنده خدا با من

      1. شاهین

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        حاج حسن من مخلصم! ارادت خاصی بهت دارم داداش
        رضا از خودمونه،هر از گاهی شوخی میکنیم با هم!

        1. حاج حسن

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (46 ديدگاه)

          ارادتمندیم اقا شاهین..

  5. REZA BANIASADI

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    از گلف که بگذریم این یکی از بهترین هاچ بک ها هست

    1. نوید

      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      دوست عزیز از شما بعیده
      CT200h پس چیه ؟؟

  6. علی

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    با این که عاشق بی ام و هستم ولی تو این مورد خاص بنز آ کلاسا ترجیح میدم، آخه زیاد از نمای پشتش خوشم نیومد. شایدم بد عکس باشه و اگه مث بقیه بی ام و هااز نزدیک ببینمش عاشقش بشم.

  7. مهران72

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    چراغ عقب های بی ام و جدیدا خیلی زیبا شده.
    ولی رخ سری یک و دو رو دوست ندارم
    ولی عاشق سری 4 و 6 هستم

  8. صادق

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    درود
    واقعا خوشم اومد ازش، فیس لیفتِ خیلی اصولی و به جایی هستش، نکات نه چندان جالب مدل قبلی رو به کل برطرف کردن و میتونم بگم یه ماشین خیلی خوبه،

    البته منتظر 1M میمونم، چون اصل قدرت اونجاست

    ارادت

    1. شاهین

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      صادق جون عجب حلال زاده ای هستش BMW!
      همین پریروز بود راجع بهش حرف میزدیم ها!

      1. صادق

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        قربون شاهین

        آره، جدی دقت کردی؟؟؟!؟

        اگه میدونستم اینقد حلال زاده اس زودتر در موردش حرف میزدیم

      2. حسین

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        شاهین جان، عزیزم، از سری 7 چه خبر؟؟ :-D

        1. شاهین

          ۲۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          سری 7 هم خوبه! :)
          بیاد میترکونه!

    2. Ali mtr

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (55 ديدگاه)

      دوست ندارم نسل بعدیش دیف جلو باشه البته میدونم خیلى به صرفه تر میشه اما دیف عقب بودنش جذاب تره واقعا منحصر به فردش میکنه تازه قیافه اش هم بهتر شده دیگه جاى حرفى نمیذاره

  9. مهدی

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    شرکت BMWبا این خودرو و چراغ هایی که چند روز پیش رونمایی کرد بازهم قدرت و اقتدار خودش رو در زمینه ی طراحی و ایجاد تکنولوژی های پیشرفته اعلام کرد .امیدوارم که این روند روبه رشد ، با سرعت بیشتری برای ایجاد رفاه و امنیت انسان ها در پیش گرفته بشه…

  10. pony car

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    راضیم ازش

  11. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    شاهین جان داداش واقعاً تبریک.نمیدونم سری 1 رو دوست داشته باشی یا نه ولی من که غافلگیر شدم!
    نسبت به گذشته بسیار زیباتر شده شاهین عزیز :D

    1. شاهین

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      خیلی ممنونم باربد جان!
      این فیس لیفتو خیلی دوس دارم! نمیدونم چرا ولی دو نسل قبلی سری 1 از نظر طراحی خیلی نظرهارو به خود جلب نمیکردن ولی این فیس لیفت واقعا زیبا شده ضمن اینکه طیف کاملی از موتورهارو هم در اختیار گذاشته.
      امیدوارم اونی که سری 1 رو میخره ازش لذت ببره و به یاد ما هم باشه! :)
      ارادت

  12. محمد

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سلام.
    این بی ام و هم مثل بقیه بی ام و ها زیبا و جذاب هستش.بازم گل کاشت.
    این بی ام و جدیدو عکسشو امروز تو اینستاگرام دیدم.از سایت پدال هم و نویسنده محترم خسته نباشید و تشکر میکنم بابت این مطلب زیبا.

  13. godfather

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    ثبات در طراحیش عالیه
    حالا اگه کیا و هیوندای بود یه نسل عوض کرده بودن کلیم کیف میکردن ماشین ساختیم

  14. ارمان

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    قیمت اماراتش برای 118i اندازه بنز a class که ازش ضعیفتره اما توش واقعا ار بنز بهتره , امید وارم حالا که دیف جولو شده مشکل کم جا بودن صدنلی و صندوق عقب حل شده باشه

  15. جواد

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    Super Hot Hatch

  16. سعید

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خداپدرشونوبیامرزه

  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    دیروز معرفی شده قراره 3 ماه دیگه وارد بازار بشه.دنا 4 سال پیش معرفی شد هنوز معلوم نیست کی می خواد بیاد

    1. پیر پشمک موی

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      اگه کشش ندن پس ملت دلال ما کی پول بخوابونن این اشغالارو بخرن اونا ب ریش ما بخندن حالا همینا میان میگن ایران خودرو اشغال سازه ب فکر ما نیست

  18. BMW4ever

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    از این جدیده خوشم اومده ای کاش نسل بعدشم دیفرانسیل عقب و دو دیفراسیل باشه

  19. پیر پشمک موی

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ب حدی عاشق ماشین ژاپنیم ک نظامی داستان شیرین فرهادو از رو من نوشت ولی انصافا این بی ان و ماشین خوبیه جم جور زیبا

  20. یه پسر

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    ام 135 ای با شیش سیلندر و 330 اسب بخارررررر

    با همچین ماشینی می شه آسفالت رو کند

    1. نوید

      ۲۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      البته بستگی به آسفالتش هم داره
      تو ایران میشه ولی بقیه ی جاها نه
      شوخی کردم

      1. یه پسر

        ۲۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        اخ اخ آسفالت ایران که دهن منو آسفالت کرده
        بخدا یه بار فقط بخاطر اینکه نیفتم تو چاله که چه عرض کنم چاه وسط خیابون تصادف کردم :/ :)

  21. احمدرضا ب ام و

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    خییلی خوب شده

  22. پیکان جوانان

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    به نظرم سری آ 45 و آئودی اس 3 از ب ام و میتونن بهتر باشن

  23. علیرضا

    ۲۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    فکر میکنید ۱۲۵i با چه قیمتی در ایران به فروش میرسه؟ اصلا وارد میشه؟

  24. احسان

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اصلا تابلو نیس که فضای حاکم بر نظرات دوستان به شکل تعصبی رو bmw هست! لطفا در لایک کردن یا رد کردن نظر دوستان یکم جنبه انصاف رو در نظر بگیرید هر کامنتی که از bmw تعریف کرده باشه از نظر دوستان لایک داره…

  25. احسان

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    در ضمن جی تی آر عزیز m1 که شما میگی اصلا کمپانی همچین چیزی نزده و نخواهد زد و قویترین نسخه سری 1 همون m135 هست که دو مجله معتبر EVO و AUTO CAR این ماشینو با A45 و گلفGTI مقایسه کرد و در نهایت بنز با اختلاف فاحشی برنده شد و bmw بعد از گلف سوم شد…اگه کسی تو تاریخ bmw مدل m1 سراغ داره به ما هم اطلاع بده لطفا!!!

  26. Jeremy

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    135 همون بود بود که جرمی سوارش شد و تو خط مستقیم ماشین یهو چرخید
    ماشین غیرقابل اعتمادیه

  27. 4MATIC

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    ازنسل قبلش خیلی بهتره

  28. حمید

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    من از ب ام و زیاد خوشم نمیاد و با توجه به شناختی که دارم بنز رو خیلی بیشتر دوست دارم ولی 2 تا مدلش رو واقعا دوست دارم.یکی x4 ویکی همین سری یک که به نظرم از A class بنز جالب تره

  29. 4MATIC

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    اقا حمید هرکی یه نظری داره ولی بنزa45 amgخیلی ازاین سرتره و حداکثر موتور 2لیتری توربو روش نصبه ولی این 3لیتری هم روش نصبه
    ولی به هرحال اون بنزه

  30. حمید

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    اقای 4MATIC من خودم بنز رو بیشنر از ماشین های دیگه دوست دارم و به نظرم سری e بنز یک تریلی از سری 5و7 ب ام و با ارزشتره. اگر کسی قرار باشه بره سراغ ماشین هاچ بک نیمه لوکس و خوب حیفه این رو ول کنه بره سراغ A CLASS چون اگر کسی یه بنز واقعی میخواد داشته باشه باید بره سدان ها و شاسی بلند های بنز رو بخره که هم زیباتر هم لوکس تر وهم قدرتمند تر هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا