کلاس کراس اوورهای کوپه یا هر واژه صحیح دیگر برای اطلاق به آنها از زمان معرفی تاکنون انتقادهای فراوانی را داشتهاند. البته حقیقت این است که شاسی بلندهای کوپه کاملاً محبوب هستند زیرا نسخههای بیشتر و بیشتری از این خودروها وارد خیابانها میشوند زیرا تقاضا حرف اول را در این میان میزند. بامو بازیگر بزرگ این بازار بوده و سه محصول X2، X4 و X6 را عرضه میکند.
بچه وسط BMW عمر کوتاهی داشت و به نوعی جوانمرگ شد. نسل اول این خودرو بدون فیس لیفتی چشمگیر و عمده از خط تولید خداحافظی کرد. اولین نسل X4 در ماه مارس ۲۰۱۴ وارد خط تولید در تأسیسات اسپارتانبورگ شده و هماکنون پس از تولید دویست هزارمین دستگاه از این خودرو شاهد معرفی دومین نسل هستیم.
رسیدن به چنین رکورد مهمی در کمتر از ۴ سال رویدادی سطحی نیست و نشان دهنده ترکیب درست کراس اوورها و کوپهها حتی با وجود برخی انتقادات میباشد. BMW میگوید نسل فعلی X4 ماه آینده کاملاً از خط تولید خارج خواهد شد تا خط برای تولید نسل جدید آماده شود.
تأسیسات اسپارتانبورگ همچنین مکانی است که کراس اوورهای دیگر شرکت یعنی X3، X5، X6 و X7 در آن تولید شده یا تولید خواهند شد. البته مدلهای X2 و X1 در آلمان مونتاژ میشوند و برادر کوچکتر در هلند نیز متولد میشود.
doubt
۳۰ بهمن ۱۳۹۶اما در مورد ب ام و یه موضوعیو هیچوقت درک نکردم . تولید 6 مدل کراس اوور که به لحاظ کارایی حداقل دو به دو تفاوت چندانی با هم ندارن چه توجیهی داره؟ و اینکه به نظرم باید تو بعضی مدلهای سری x در زمینه فروش موفق نباشه (به علت شباهت و عملکرد نزدیک به هم)
اما تا اونجا که میدونم در عمل خلاف این اتفاق افتاده.
البته اینم بگم شاید یه سری موارد تعیین کننده در رابطه با این قضیه از دید من به عنوان یه عشق ماشین آماتور پنهانه!!!!
بهرحال در کل این موضوع واسم عجیبه
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۳۰ بهمن ۱۳۹۶این نسل ایکس ۴ واقعا خودروی فوقالعادهای بود
همه چیز متعادل بود ولی حیف که به قول پدال جوان مرگ شد
***
M3csl
۱ اسفند ۱۳۹۶X8
خدا کنه چراغ سبز برای تولیدبگیره،،
ب ام و موسس و متخصص شاسی های کوپست،،
آه خدای من با آمدن X8 چگونه میتوان آن حجم عظیم و با ابهت را نادیده گرفت،،،
جسارت ب ام و با تولید X7 وX8 ستودنیست،،
وتنها آرزوم میمونه واسه تولد M7
به امید اونروز،،بقول یه عزیزی:
آرزو کن واسه فردا اگه امروزتو چیدن،،،
آرزوهاتو بغل کن آرزوهات همه چیتن.