پس از انتشار کلیپی کوتاه و گالریای محدود، بامو چندین تیزر تصویری از نسل جدید بامو سری ۳ را منتشر کرد. این خودرو بهصورت رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.
تصاویر یاد شده مدل M340i M پرفورمنس را نشان میدهند. این نسخه تا زمان معرفی مدل کامل M3 به عنوان پرچمدار سری ۳ عمل خواهد کرد. منابع نزدیک به شرکت گفتهاند M340i دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۱ نیوتون متر خواهد بود. این نسخه بهصورت استاندارد با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و طراحی دیفرانسیل عقب عرضه خواهد شد اما سیستم چهار چرخ محرک نیز بهصورت آپشن در دسترس خواهد بود.
یکی از تغییرات جالب نسل جدید سری ۳ را میتوان در بخش عقب دید. این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته تا پیچخوردگی مشهور Hofmeister را تغییر دهد و از طراحی تیزتر در گوشهی شیشههای عقب استفاده کند. شاید طرفداران سنتی بامو از این حرکت ناراحت شوند اما از نظر ما حرکتی مثبت محسوب میشود.
بامو اخیراً اعلام کرده نسل جدید سری ۳ روز سهشنبه دوم اکتبر معرفی خواهد شد.
علاوه بر مدل M340i M پرفورمنس یاد شده، ویژگیهای جدید دیگری هم در خانواده سری ۳ جدید دیده خواهد شد. در پایهترین حالت شاهد مدلهایی خواهیم بود که از پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری بنزینی و دیزلی استفاده میکنند. همچنین شایعاتی درباره تولید حداقل دو نسخه پلاگین هیبریدی با استفاده از پیشرانههای ۱.۵ و ۲ لیتری هم به گوش رسیده است.
ایمان
۶ مهر ۱۳۹۷ای جانم بی صبرانه منتظر نسل جدید سری ۳ و مهم تر M3 هستیم …. ???? BMW ????
معین م
۶ مهر ۱۳۹۷اون ۳ سیلندر ۱٫۵ لیتری نابودم کرد
میرم بمیرم …
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷علی شوی چطور روت میشه همچین شاهکار مهندسی رو با موستانگ مقایسه کنی (البته با احترام به موستانگ ولی این معجزس)
(Ali (Chevy nova
۶ مهر ۱۳۹۷مهدى
حرفت رو مىزنى بعد مىگى با احترام به موستانگ
اىن روشها قدىمى شده
در ضمن من مقاىسه نکردم بازار بىن المللى مقاىسه کرد و شکر خدا نتىجه دلخواه من بدست اومد
بد نىست فروش موستانگ رو باز ببىنى تا متوجه نکات مبهمى که ازش دارى بشى
موستانگ با فروش 10/000/000 تو اوج هست مهدى و اگه بد بود تو بازارهاى بىن المللى و ازاد و بشدت رقابتى سالى بىش از 75000 تا فقط در امرىکا فروش نداشت
و مثل همىشه
((انکار واقعىت نشونه ترس هست))
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷من میگم موستانگ عالیه ولی این فرا زمینیه
تقسیم وزن 50 به 50
ضریب آیرودینامیک 24 صدم
M3 که نسخه پرچمدار اصلی باشه تمامی رقبا رو از دم نبود میکنه
ب ام و سلطان
۶ مهر ۱۳۹۷تا اونجایی که امار داره میگه از ۲۰۱۵ به اینور موستانگ هی تو سر فروشش خورده و با کاهش های سی و چند درصدی مواجه شده بعدم مقایسه موستانگ اشغال که حتی ایمنی رو نمیتونه پاس کنه با شاهکار دو قرن توهین به شعور تموم تاریخ انسانهاست مگر اینکه جای آدم چیزه دیگه ای باشه
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷اماری که بی ام و گرفته لابد ??
ب ام و سلطان
۶ مهر ۱۳۹۷چه ربطی داره به آمار ب ام و سال ۲۰۱۵ ۱۲۰ هزار تا ۲۰۱۶ هشتاد هزار هفده هفتاد هزار امسالم قطعا کمتره چون آمارهای ماهانه اینو میگه وقتمو دیگه صرف این بحث نمیکنم یه سریچ کنی در میاری همه اینارو من مثل بعضی ها شانتاژ و مغلطه نمیکنم چون هم المان سلطان ماشین سازی دنیاست هم ب ام و نماد قدرتش همراه با مرسدس نیاز نیست برای چند ترول بچه سال اینو اثبات کنم
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷شاهکار مهندسی ماشینی نیست که با قیمت های فضایی بتونه رقیب هایی رو شکست بده که نصفش قیمت دارن
شاهکار اون ماشینی هست که بتونه با کمترین قیمت ممکن گنده تر از خودش رو به چالش بکشه
قیمت اضافه ماشین های اسپرت بی ام و رو خرج موستانگ بکنی بهتر از این ماشین های بی ام و میشه 😎💪
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷ببخشید کدوم تیونری میتونه اطلاعاتی که از سری سه بهت دادم رو رو موستانگ اونم فقط با چند هزار تا پیاده بکنه
فکر کردی بی ام و فورده که الکی چند صد هزار دلار واسه اسم GT بگیره وگرنه خود ماشین هییییییچیییی نیست
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷فقط چند هزار تا برای مثال میگم . ماشینی آلمانی نام ببر صفر تا صدش زیر ۳/۵ باشه ولی قیمت از ۷۰ هزار تا بالا تر نباشه
اره همه ماشین های اروپایی زیر چهار ثانیه قیمتشون بالای ۱۲۰ هزار تاس
این یعنی تکنولوژی نه یه تبلت وسط کابین با چند تا سنسور
Mohammad
۶ مهر ۱۳۹۷شما ها از ماشین فقط همین چیز هارو میدونید ؟؟
فورد جی تی اصلا برای رکورد زدن ساخت نشد . همه کسایی که فورد جی تی رو میخریدن میدونستن از رقبا ضعیف تره ولی قیمتش بالاتره
فورد جی تی قرار بود جی تی گذشته رو به یاد بیاره . برای همین همش پیش فروش شد و رفت
ماشین خیلی وقت ها رکورد شکستن بهتر بودن تو سرعت و این چیز ها نیست
میشد جی تی رو خیلی قوی تر از این ساخت ولی نساختن چون اون موقع دیگه فورد جی تی نبود
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷بی ام و M5 کامپتیشن با اون همه تجهیزات رفاهی و لوکس زیر قیمتی که گفتی شتاب 2.8 ثبت کرده
mahdy
۶ مهر ۱۳۹۷یعنی فورد جی تی قوی نبود که میگی اگه قوی بود جی تی نبود؟
جیتی سر آمد زمان خودش بود و فراری بزرگ رو شکست داد جی تی جدید هم باید همچین کاری میکرد ولی بوووقه
pooyan
۶ مهر ۱۳۹۷واقعا سخته باور کردن ب ام و 3 سیلندر
shirko
۶ مهر ۱۳۹۷ب ام و روی این سری زیاد مانور می ده ، فک کنم زیادی فوق العاده ست !!!
Saeed
۶ مهر ۱۳۹۷به نظرم سنگ محک و شاهکار کلاس خودشه.انصافا تو خودروهای لوکس فکر نکنم هیچ کشوری حتی ژاپن هم به پای آلمانیها برسن و همینطور که ژاپنیها تو ساخت خودروهای اقتصادی استادن ،ساخت خودروهای لوکسم انگار تخصص آلمانیهاس.
احمدرضا
۶ مهر ۱۳۹۷سری 3 واقعا فراتر از یک ماشینه واقعا عاشقشم امیدوارم نسل بعدیش بهتر هم باشه
رامتین
۶ مهر ۱۳۹۷یعنی میشه نسخه پایه bmw 320i که 2لیتری 200 اسبی هست را روزی با 500 تومن خرید؟؟ قیمت کارخونش که 35000 دلاره. فقط وقتی ممکنه که تعرفه ها صفر باشه. والا من مثلا سال دیگه 1میلیارد داشته باشم درست ماه قبلش قیمت میشه 2 میلیارد!! گویا bmw ما رو دوست نداره…
مهدی
۶ مهر ۱۳۹۷سلطان کلاس.پسر درحالی داره میاد که پدرش باوجود تمام رقبا هنوز روتخت پادشاهی نشسته.میگه پدرپاشور تافرزندخلفت به رقبا یاد بده لذت رانندگی وپرفومنس وکیفیت سری۳ یعنی چی.واقعا اسطوره است سری۳مثل۹۱۱
Bilbo
۷ مهر ۱۳۹۷نمای عقب به شدت خوب و با ابهته