بامو در حال کار بر روی نسل جدید سری ۱ است اما میخواهد به ما یادآوری کند نسل فعلی این خودرو هنوز هم در دسترس افرادی است که درباره جنبههای یک هاچبک دیفرانسیل جلوی نزدیک به خودروهای مینی هیجان زیادی نشان نمیدهند. این خودروی دیفرانسیل عقب را هماکنون میتوان در فرم بدنهی سه و پنج درب و با طیف وسیعی از پیشرانههای چهار و شش سیلندر سفارش داد.
نه تنها سری ۱ جدید از طراحی دیفرانسیل جلو استفاده خواهد کرد بلکه به احتمال زیاد نسخه شش سیلندر را نیز از دست خواهد داد. این پیشرانه در مدل پرچمدار M140i قدرت ۳۴۰ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داد. تمامی این اتفاقات باعث میشوند جذابیتهای مدل فعلی برای برخی افراد بیشتر شود.
نسل جدید این خودرو احتمالاً اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد و همانگونه که گفتیم برخی از شاخصههای نسل فعلی را از دست خواهد داد. استفاده از پلتفرم UKL باعث خواهد شد وزن خودرو کاهش یابد و این موضوع برخلاف افزایش نسبی ابعاد خودرو به منظور بهبود فضای کابین خواهد بود.
تولید نسخه جدید M140i در دستور کار خواهد بود اما پیشرانه ۴ سیلندر جایگزین نسخه ۶ سیلندر خواهد شد و احتمالاً بهصورت انحصاری با سیستم xDrive عرضه خواهد شد. شاید یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت بالاتر از ۳۰۰ اسب بخار در قلب خودرو بتپد. این پیشرانه به همراه وزن کاهش یافته میتواند به ارائه پرفورمنس برجسته تعبیر شود.
حرکت از طراحی دیفرانسیل عقب به جلو شاید مشکل بزرگی برای خریداران این کلاس خودرویی نباشد زیرا اکثر آنها به اینگونه موارد اهمیتی نمیدهند. مطالعهای که در سال ۲۰۱۰ توسط بامو انجام شده بود نتایج شوکه کنندهای را نشان داد. ۸۰ درصد مالکان سری ۱ معتقد بودند این یک خودروی دیفرانسیل جلو است! [دانلود ویدئو]
“مطالعهای که در سال 2010 توسط بامو انجام شده بود نتایج شوکه کنندهای را نشان داد. 80 درصد مالکان سری 1 معتقد بودند این یک خودروی دیفرانسیل جلو است!” یعنی این جمله رسما داغونم کرد!!!!!خدایا!!!!!!!!! اما من ساختار دیفرانسیل عقب رو دوست دارم مخصوصا تو نسل اولش که تو ایران هم هست!!!!! مطمئن هستم bmw تو نسل بعد هم دینامیک خوبی داره ولی این سری هم مثل سری 2 دیفرانسیل جلو میشه!
موافقش نیستم از چرخه تولید خارج شه بهتره باید یه رقیب گردن کلفت در مقابل هاچبک قدرتمند بنز بسازه تا این چنگ دو غول المانی بیشتر شه و بعدش به هاپیر کار بسازه بندازه تو رینگ جدال با پروجکت وان بنز بعدش یه فکری واسه شاسی بلندهای خودش بکنه تنوع شاسی بلندهای بنز خیلی زیاده شده فک کنم بی ام و هم تسلیم قدرت شاسی بلندهای بنز شده یعنی اصلا نمیتونه رقیبی واسه G500 4*4 یا G63 6*6 بسازه اما از حق نگذریم بنزم تا الان نتونسته واسه i8 بی ام و رقیبی بده بیرون
بی نام
۳ مرداد ۱۳۹۶کلاس A بنز : لایک
سری یک Bmw : دیس لایک
مجید
۳ مرداد ۱۳۹۶“مطالعهای که در سال 2010 توسط بامو انجام شده بود نتایج شوکه کنندهای را نشان داد. 80 درصد مالکان سری 1 معتقد بودند این یک خودروی دیفرانسیل جلو است!”
یعنی این جمله رسما داغونم کرد!!!!!خدایا!!!!!!!!!
اما من ساختار دیفرانسیل عقب رو دوست دارم مخصوصا تو نسل اولش که تو ایران هم هست!!!!!
مطمئن هستم bmw تو نسل بعد هم دینامیک خوبی داره ولی این سری هم مثل سری 2 دیفرانسیل جلو میشه!
ستاره های بی فروغ(Daniel)
۳ مرداد ۱۳۹۶داداش کی بهت گفته سری 2 دیف جلوعه؟
سری 2 دیف عقبه.
مجید
۳ مرداد ۱۳۹۶منظورم سری 2 اکتیو تور بود که MPV هست نه مدل های مثل M2 !!!!!!
شرمنده!!!!!!اشتباه شد!!!!
Omid622
۶ مرداد ۱۳۹۶موافقش نیستم از چرخه تولید خارج شه بهتره باید یه رقیب گردن کلفت در مقابل هاچبک قدرتمند بنز بسازه تا این چنگ دو غول المانی بیشتر شه و بعدش به هاپیر کار بسازه بندازه تو رینگ جدال با پروجکت وان بنز بعدش یه فکری واسه شاسی بلندهای خودش بکنه تنوع شاسی بلندهای بنز خیلی زیاده شده
فک کنم بی ام و هم تسلیم قدرت شاسی بلندهای بنز شده یعنی اصلا نمیتونه
رقیبی واسه G500 4*4 یا G63 6*6 بسازه اما از حق نگذریم بنزم تا الان نتونسته واسه i8 بی ام و رقیبی بده بیرون