جلوپنجرهی بزرگ بامو سری ۷ مدل ۲۰۲۰ جنجالیترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی این برند باواریایی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او انتقادات برخی افراد به جلوپنجرهی این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر بامو برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقی مانده است.
او در مصاحبه با موتورینگ گفته است:
هدف ما اطمینان از این بحث بود که افراد تفاوت بین سری ۷ و ۵ را متوجه شده و آن را تشخیص دهند.
او در ادامه خاطرنشان ساخته است:
من میفهمم که مردم با دیدن سری ۷ فیس لیفت میتوانند شوکه شوند. من انتقادات را متوجه شدهام. فکر میکنم این راه اجتنابناپذیر بوده است. هدف ما طراحی خودرویی بوده که همه آن را دوست داشته باشند اما این امر همیشه ممکن نیست.
فن هوی دونک سلایق شخصی را مساله ای بینالمللی میداند. از نظر او اروپاییها معمولاً خودروهایی با ظاهر عادیتر را دوست دارند و مشتریان اروپایی بیشترین انتقادات را به ظاهر سری ۷ فیس لیفت داشتهاند. در مقابل باید گفت چینیها نیز ظاهر این خودرو را دوست دارند.
پیکان جوانان گوجه ای
۹ تیر ۱۳۹۸هر جور که توجیه بشه زیادی بزرگه مخصوصا اون قسمت که جای کاپوت گرفته اگه کمی ارتفاع کم میکردن جایی دوری نمیرفت ضمنا برای ایجاد تمایز میتونستن چراغ ها را کمی متفاوت کنن
Seyed AMG
۹ تیر ۱۳۹۸واقعا این جلوپنجره برازنده سری ۷ ، قبل از فیس لیفت اصلا طراحیش درخور یک سدان لوکس نبود اما با این فیس لیفت چیزی از S کلاس حداقل از نظر طراحی بیرونی کم نداره .
22
۹ تیر ۱۳۹۸واقعا افتضاحه … جلو پنجره فقط ماله bmw m5 … آدمو به خودش خیره میکنه لعنتی …
Bilbo
۹ تیر ۱۳۹۸تو این نسل ام ۵ همه چیز در حد کمال هست، همه چیز
M
۹ تیر ۱۳۹۸ببخشید میتونم دلیل اون علامت تعجب جلو تیترو بپرسم ؟
خب کار خودشه چه خوب چه بد طبیعیه ازش دفاع کنه
MOHAMMAD.DEMON
۹ تیر ۱۳۹۸تعجب داره خب
شما نگاه کامارو فیست لیفت شد
عموم ازش ایراد گرفتن سریع برطرف کردنش
حالا از طراحی مشکل دار ( از نظر عموم مردم )
میان اینجوری دفاع میکنن
بابا اینتر با خوزه اینجوری جلوی بارسلونا دفاع نکرد
ابولا
Seyed AMG
۹ تیر ۱۳۹۸عزیز جان اون کامارو بود ، این سری ۷ ، اصلا اون فیس لیفت در حد یه ماسل کار آمریکایی نبود ، اما طراحی سری ۷ کاملا با هویت تجملاتی و لوکسش همخوانی داره
MAHDI
۹ تیر ۱۳۹۸پدال جان بررسی وتست آلپینا B7 رو بزار لطفا که واقعا طراحی طوری شده که قطعا یکی از باشکوه ترین سدان های تاریخه.اونم تورنگ سبز خاصی که داره.
MAHDI
۹ تیر ۱۳۹۸ب ام و سری 7فیس لیفت در جدیدترینرقابتی که با مرسدسSکلاس وآیودی A8 داشت این نقاط قوت وضعف رو مقابل رقبا داشت!!!
نقاط ضعف::: ماساژور هایی صندلی هاش که به خوبی مرسدس Sکلاس و آئودی A8 نبود.خشک ترین سواری رو داشت بین Sکلاس و آئودی A8.
نقاط قوت:: بهترین کیفیت کابین رو دراین کلاس داره.بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی رو داره. بهترین عملکرد شاسی وپرفومنس رو بین رقبا داره.
:::فرشاد:::
۱۰ تیر ۱۳۹۸مقایسه سری ۷ فیس لیفت 750i xdrive با S560 4matic که توسط Car Confections انجام شده و به تک تک بخشها امتیاز دادن رو ببین؛ S کلاس اول شد؛ یکی از بخشهایی هم که امتیازش از سری هفت بالاتر بود، کیفیت و حس حال بهتر متریال کابینش در هنگام لمس کردن بود.
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸آقا فرشاد اینو به من که دیگه نگو.اول اینکه در جدیدترین رقابت بین این 3خودرو آئودی A8 اول شد.حتی رقابت قبلی که پدال هم مطلبش رو گذاشت باز آئودی A8 اول شد.
بعدشم سری 7 حتی قبل فیس لیفت در تمام رقابت هاش به این نکته اشاره میکردن که کیفیت کابین بالاتری از S کلاس داره.خوبه اینارو دوستان هم بارها مطالعه کردن.متن ترجمه شده همین رقابت رو خودروبانک هم گذاشته.حتی خوده خودروبانک که Sکلاس مدل S500 رو با پایین ترین مدل سری7 درایران مقایسه کرده اما وقتی نوبت به کیفیت کابین میرسه میگه که در کابین Sکلاس بعضی نقاط کم کیفیت هستن.اینوهمیشه مجله CARWOW واتو اکسپرس بهش اشاره میکنه.من مطلب اون رقابت رو واسه خود دوستان میذارم.
MAHDI
۱۰ تیر ۱۳۹۸مجله WHAT CAR دریه رقابت کامل وحرفه ای مرسدسSکلاس وآیودی A8 وسری7 فیس لیفت رو مقابل هم قرار داده که ریز به ریزتمام قسمت هارو مورد بررسی قرار میدن که بصورت فیلم هستش حتی درقسمت پدال إپارات هم هستش وخودروبانک هم ترجمه شده اش رو گذاشته.
(((درمورد کیفیت کابین سری7 نه تنها تمام مجلات معتبرخارجی حتی مجلات داخلی هم بهش اشاره میکنن که کیفیت بالاتری داره.جالب اینکه این موضوع درEکلاس هم هستش که حتی خودروبانک که باسری 5مقایسه اش میکنه جدای از مجلات خارجی اونم میگه در قسمت هایی از کابین Eکلاس متریال کم کیفیت به چشم میخوره که مایوس کننده است.بحث کیفیت هستش نه طراحی
:::فرشاد:::
۱۱ تیر ۱۳۹۸تو مقایسه سری ۵ و E کلاس خودرو بانک، گفته شده تو برخی قسمتهای خارج از دید، از پلاستیک نسبتا خشک استفاده شده که میتونه باعث دلسری شه اما نگفته در مجموع کیفیت کابین سری ۵ برتره:
در این قسمت نمیتوان برنده نهایی را مشخص کرد زیرا هر دو کابین از نظر کیفیت ساخت بسیار خوب بودهاند و بی ام و کمی روحیه اسپرتتر و در مقابل مرسدس کمی روحیه لوکستر را پیش گرفته است.
net
۱۱ تیر ۱۳۹۸در حال حاضر ایودیa8 مدل ۲۰۱۹ زیباترین و بهترین سدان سایز بزرگ جهان هست
:::فرشاد:::
۱۱ تیر ۱۳۹۸Car Confections، Cars i have driven و . . . معتبر نیستن، اما خودروبانک معتبره!!!! اینا هردوشون با کیفیت هستن اما با توجه به تریم داخلی متفاوت در هر تست، نتیجه هم تغییر میکنه؛ از طرفی سری هفت از S جدیدتره، اگرم اختلاف کیفیتی باشه، جای تعجب نداره.
محمد
۹ تیر ۱۳۹۸این جلو پنجره فوق العاده زیبا و مناسبه…. دوستانیکه میگن بزرگه،،،، مقیاسشون چیه؟
آیا از جلو پنجره جنسیس، هیوندای، آئودی، بزرگتره؟
OMID
۱۰ تیر ۱۳۹۸به شکل جلو پنجره اونا میخوره بزرگ باشن
" Swedish Arrogant Tiger"
۹ تیر ۱۳۹۸درسته زیبایی سلیقه ای هست ولی من به شخصه این فلسفه جلو پنجره بزرگ اکس 7 و سری 7 رو درک نمیکنم ، انگار یه چیز اضافه ای چسبوندن به جلوی خودرو به ماشین نمیخوره.
net
۹ تیر ۱۳۹۸بجای دفاع اگر مسولین بی ام و عذرخواهی کنند بخاطر اشتباه جلوپنجره بزرگ زشت x7 و سری ۷فیس لیفت بهتره
همه دنیا میگن جلوپنجرهx7 و سری ۷ فیس لیفت زشت و بزرگه دیگه چی رو میخوان دفاع کنن
مهدی
۲۸ تیر ۱۳۹۸جلو پنجره بزرگ – کوچک – بدون جلو پنجره – همه رقمه ماله من