خودروهای امروزی بامو اغلب بزرگ و سنگین هستند اما این ایستا ۳۰۰ مدل ۱۹۵۹ که برای حراج گذاشته شده هیچکدام از این ویژگیها را ندارد. این خودروی کلاسیک دو سال پیش توسط یکی از نمایندگیهای بامو در آمریکا خریداری شده و سپس پیشرانه و گیربکس آن موردبازسازی قرار گرفتهاند. رنگ بیرونی سبز روشن، سپرهای کرومی، جا چمدانی در عقب و سانروف پارچهای خاکستری از ویژگیهای بیرونی این ایستای دوستداشتنی هستند.
البته با توجه به سن و سال این خودرو، وجود لکهها و پوسیدگیهایی در بدنهٔ آن مثل قسمت رکابها طبیعی به نظر میرسد. این ایستا روی رینگهای ۱۰ اینچی فولادی مشکیرنگ با قالپاقهای بامو قرار گرفته که در جلو با لاستیکهای کاماک BN و در عقب با میشلن XZX پوشیده شدهاند. ترمزهای جلو کاسهای هستند و چرخهای عقب هم فقط یک ترمز کاسهای دارند که در چرخ سمت راستی قرار دارد.
در کابین کوچک ایستا یک صندلی نیمکتی قرار دارد که توسط نمایندگی مذکور یک روکش خاکستری روی آن کشیده شده است. علاوه بر این، کفپوش خودرو هم تعویض شده و یک قفسه هم در عقب آن نصب شده است. نگاهی به کیلومتر شمار این ایستا نشان میدهد که حدود ۲۶ هزار کیلومتر کار کرده است. این بامو کوچک به یک پیشرانهٔ تک سیلندر ۲۹۸ سیسی مجهز است که ۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی به چرخهای عقب منتقل میشود.
ارشیا
۱۸ فروردین ۱۴۰۰مورمورم شد.
ایزتا=افتضاح تاریخ bmw
مهدی موتور
۱۸ فروردین ۱۴۰۰سخت نگیر حالا
SRT
۱۸ فروردین ۱۴۰۰Bmw 1959:?
Cadillac 1959:?
https://www.instagram.com/p/CMbbcdKAkn7/?igshid=1fs4ol2t9pspd
???
SRT
۱۸ فروردین ۱۴۰۰و البته مشخصات:
Cadillac eldorado 1959
V8 6.4L
345 BHP
590 NM
180KM/H
2295 KG
5715 MM
MR.JD
۲۰ فروردین ۱۴۰۰MERCEDES_BENZ 1956
https://bringatrailer.com/wp-content/uploads/2019/04/1956_mercedes-benz_300sl_gullwing_coupe_155666140389cc14862cExterior-6.jpg?fit=940%2C627
mahan
۱۸ فروردین ۱۴۰۰srt جان الدورادو قابل مقایسه با هیچ ماشینی نیست پدربزرگم لینکلن داشت. 5 مدل لینکلن کانتیننتال و کادیلاک الدورادو و کادیلاک فلیت وود و کرایسلر امپریال و بیوک ریورا جواهر هایی هستند که قابل مقایسه با هیچ خودرویی نیستند.حیف که ما قدرشو ندونستیم و حتی نمی دونیم بعد این نهضت چه بلایی سرش اومد بگذریم ولی هرگلی یک بویی داره ولی واقعا امریکایی های اون دوره یک سبک زندگی بودند و جاشون خالی میمونه
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۱۸ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا ایزتا ماشینی بود که بیامو رو از آشفته بازاری که بعد از جنگ جهانی دوم واسه المان رخ داده بود نجات داد و نزاشت ورشکست بشه.وقتی ماشینای اسپرت و ۸ سیلندر آلمانی هیچ فروشی نداشتن ایزتا تو زمان خودش پرفروش ترین ماشین تک سیلندر دنیا بود با فروش ۱۶۰ هزار دستگاهی.اولین بیامو ایی هم هست که از سال ۱۹۵۷ تا الان توی بریتانیا(برایتون) ساخته شده.
به نظرم ایزتا با اون هیکل کوچیک و بامزه اش جایگاه مهمی توی تاریخ بیامو داره.
( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER
۱۸ فروردین ۱۴۰۰اون سانروف کوچیکش خیلی بامزه اس.
چون ماشین دنده عقب نداشت،وقتی صاحبای ایزتا میرفتن تو پارکینگ دیگه نمیتونستن از پارکینگ یا ماشین در بیان(چون تنها در ایزتا جلوش بود و رو به بیرون باز میشد واسه همین راهی نداشتن که در رو باز کنن و از ماشین بیرون بیان)،یا مجبور بودن دستی ماشین رو بلند کنن و برعکسکنن??
بعدش بیامو مجبور شد یه سانروف اضاف کنه تا حداقل از سانروف بیان بیرون.
PHILIPP
۱۸ فروردین ۱۴۰۰به این حجم از پیشرفت می گویند:
مهندسی آلمانی
GT
۱۸ فروردین ۱۴۰۰اینکه چیزی نیست
مهندسی آلمانی یعنی اولین خودرو کارل بنز و مرسدس EQS در کنار هم
سگ سرابی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰چقدر بامزه است
Benz SLR
۱۸ فروردین ۱۴۰۰به قول بچه های کلاس اولی :
مثل جوجو هست ???? (شوخی)
مهدی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰این ماشین رو خیلی میدیدم و می خواستم بدونم مدلش چی هست الان که فهمیدم بی ام وس شکه شدم خیلی اخه بی ام و شاید ماشین داغون درست کنه ولی نه به این اندازه
Amirreza
۱۸ فروردین ۱۴۰۰این حجم از آپشن در تاریخ بیشماره ، واقعا ما لایق اینهمه آپشن و امکانات رفاهی نیستیم?
مهدی موتور
۱۸ فروردین ۱۴۰۰۱۳ اسب?
Behnam
۱۸ فروردین ۱۴۰۰بسیار خودروی دوست داشتنی و خلاقانه ایه.
۱۸ فروردین ۱۴۰۰این محصول برای سال 1959 هست. یعنی برای 62 سال پیش….
بی ام و تو 62 سال از تخم مرغ رسیدن به M5cs.
ما هم تو 50 سال از منتاژ خودرو های آمریکایی رسیدیم به تحریم خودرو های چینی ! و تولید خودرو های داخلی ! البته ارابه داخلی بهتره…
ارابه الکی گرون و فاقد ایمنی با گارانتی 1 روزه و تکنولوژی 8 سال پیش چینی ها…
تازه افتخار صادرات رو هم میکنن… ?
MahyarM.A.R
۱۸ فروردین ۱۴۰۰یکی از دوتا ماشین بی ام و که جلوپنجره کلاسیک خود را ندارد
mahan
۱۸ فروردین ۱۴۰۰????این دیگه چه سمی بود.البته چندتا خودروی 3چرخی دیگه هم هست که خداروشکر منقرض شدند.ولی ببینید بی ام و از چی به چی رسیده پیشرفت رو میگن این
محمد رستمی نژاد
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ماهان جان ۲۵ اُممیایی اینجا یا خیر
آخه منتظر آمدنت و دیدنت هستم عزیز
mahan
۱۸ فروردین ۱۴۰۰به احتمال زیاد میام خبر میدم بهت.فعلا خداروشکر گمرک کانتینر هارو سرشماری کرده
زیزیگولو
۱۸ فروردین ۱۴۰۰بی ام و از همون هفتاد سال پیش مرتب روی نوار پیشرفت و رو به جلو حرکت کرده تا رسیده به امروز و الآنم این حرکت همچنان ادامه داره و اصلاً پیشرفت کردن یکی از مهمترین ابعاد شرکت بی ام و بوده و خاهد بود
مهردادکمال
۱۸ فروردین ۱۴۰۰اگر تمام خودرو سازهای ایران بیان تمام انرژیشونو رو هم بزارن محاله بتونن این رو بسازن باور کنین برای کوچکترین فیس لیفتها دست به دامان نیروهای بومی چینی میشن
یوسف
۱۹ فروردین ۱۴۰۰این مربوط میشه به بعد از جنگ جهانی دوم
اواخر جنگ متفقین دونه دونه کارخانه های بی ام و رو بمب باران میکردن و کارخانه های بی ام و جز اهدافشون بود چون بی ام و موتور جنگنده های مسراشمیت تولید میکرد
بعد از جنگ بی ام و هیچ کارخانه سرپایی نداشت و کلی خسارت و بدهی بهش تحمیل شد. حتی یک مدت ظروف آشپزخانه تولید کرد تا بتونه دوام بیاره
امین
۲۰ فروردین ۱۴۰۰صندلیش مثل ماشینای امروزی نیست که راننده رو از بغل دستی (شاگرد) جدا میکنه
این صندلی نیمکتی خوبه که دونفری عشقولانه بنشینی کنار هم ریلکس با سرعت سی چهل تا رانندگی کنی و از ؛ در کنار هم بودن، لذت ببرین
حتی وانت بار هایلوکس هم که صندلی نیمکتی داره نمیشه در کنار هم نشست چون برجستگی گیربکس و دسته دنده مزاحمِ