تولید یکی از جذابترین خودروهای بامو یعنی M4 GTS به پایان رسید و بنا به گفتههای بیمر پست تعداد ۸۳۰ دستگاه از این خودرو ساخته شد.
تعداد ۸۰۳ خودرو تحویل مشتریان گردیده و بقیه نمونهها خودروهای پیشتولیدی و خبری بودهاند. این میزان تولید برخلاف گفتههای بامو در زمان عرضهی M4 GTS بوده است. بامو در آن زمان اعلام کرده بود تنها ۷۰۰ دستگاه از خودرو را برای مشتریان خواهد ساخت. بامو تنها شرکتی نیست که تعداد بیشتری از خودروهای خاص خود را میسازد. اگر به منابع داخلی شرکتها بتوانید اعتماد کنید میتوان گفت شرکتهای بیشماری خودروهای زیادتری نسبت به سقف اعلامی خود تولید میکنند. البته برخی هم در واقع تعداد خودروی کمتری نسبت به آنچه اعلام کردهاند میسازند مثل لامبورگینی مورسیه لگو SV.
البته بر پایهی شنیدهها میتوان گفت مشتریان زیادی از این افزایش تولید بامو ناراحت نیستند. در کل این خودرو از پیشرانهی ارتقا یافتهی ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر و مجهز به دو توربو سود برده و توانایی تولید قدرت ۴۹۳ اسب بخاری را دارد. این قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخها منتقل میشود. بامو M4 GTS همچنین اولین خودروی تولیدی است که از سیستم تزریق آب سود میبرد.
Saied
۱۸ آذر ۱۳۹۵Bmw عالیه.
Nima
۱۸ آذر ۱۳۹۵اولین خودرو نیس که از سیستم تزریق آب استفاده میکنه
اون دفعه مطلبش توى خود پدال بود
اولدزمبیل جت فایر 1962 اولین خودرو توربو و داراى سیستم تزریق آب هست
مجید
۱۸ آذر ۱۳۹۵ای کاش ما هم یکی از اون 803 نفر بودیم!!!!!!!!!!یا حداقل میتونستیم پشت نمونه خبریش بشینیم!!!!!!!!شب جمعه ای بغضم گرفت!!!
M4
۱۸ آذر ۱۳۹۵ای جاان !
TRX
۱۸ آذر ۱۳۹۵ایشالا چند ماه بعدخبر نسل جدید 3 و 4 میاد
خبر سرمایه گذاری بی ام و تو ایران امروز خیلی جالب بود امیدوارم حقیقت داشته باشه
احمد باقری
۱۸ آذر ۱۳۹۵ماشین خیلی خوبی بود.
GOD BLESS AMERICA
۱۹ آذر ۱۳۹۵این خودرو ( M4 GTS ) شاهکاره اما برای کسانی که نمیدونن میگم.
تاریخچه فناوری تزریق آب به دهه چهل میلادی و مسابقات درگ در ایالات متحده آمریکا باز میگرده که به دلیل استفاده از سوخت با اکتان پایین و ایجاد حرارت بالا در موتور به کار گرفته شد.
در واقع تزریق آب در دورهای بالا باعث افزایش مجازی 10 واحدی اکتان سوخت و خنک کاری محفظه احتراق میشود .
و برای اولین بار به صورت عمده در دهه های چهل و پنجاه میلادی در بین سازندگان و علاقمندان کلاس هات راد و بر روی موتورهای 350 جی ام اجرا شد.
البته به دلیل استفاده از بلوکه های ابتدایی چدنی و فولادی تزریق آب نیاز موتور خودرو به سرویسهای دوره ای را افزایش میداد و به دلیل ایجاد اکسید (پدیده زنگ زدن) باعث کوتاه شدن عمر مفید موتور خودرو میشد.
طراحی مدار پر فشار و انژکتور تزریق آب در دهه چهل میلادی از افتخارات فعالان مسابقات درگ در ایالات متحده آمریکا محسوب میشه.
اینا رو گفتم چون بی ام و روی این تکنولوژی خیلی مانور داد یه وقت این امر بر دوستان مشتبه نشه که این تکنولوژی آلمانیه.