بامو دیگر در سبد محصولات خود جوجه اردک زشتی نخواهد داشت زیرا به تولید سری ۳ گرن توریسمو پایان داده است. به گزارش اتوکار، مدیران این شرکت بهعنوان بخشی از برنامههای کاهش هزینهها، تصمیم به حذف این مدل گرفتهاند زیرا تقاضای بازار برای حفظ آن در سبد محصولات کافی نیست. به همین دلیل سری ۳ گرن توریسمو که بازماندهٔ خانوادهٔ نسل قبلی سری ۳ است، از سایت بریتانیایی فروش بامو حذف شده است درحالیکه نسخههای سدان و استیشن نسل جدید قابل خریداری هستند. از سوی دیگر اما این لیفتبک لوکس در آلمان همچنان در کنار نسخههای سدان و استیشن جدید با قیمت پایهٔ ۴۰,۷۰۰ یورو در حال فروش است.
همچنین میدانیم که برای سری ۳ گرن توریسمو جانشینی در نظر گرفته نشده است زیرا رئیس بامو «هارالد کروگر» در ماه می گذشته در سخنرانی خود در مراسم گزارش مالی بامو در سهماههٔ نخست سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که این خودرو بعد از نسل کنونی هیچ جانشینی نخواهد داشت. سری ۳ گرن توریسمو با وجودی که زیبایی دیگر برادران خود را نداشت اما هردو نسخهٔ سدان و استیشن سری ۳ را باهم ترکیب کرده بود. بااینحال این خودرو که به جوجه اردک زشت بامو معروف شده بود، قربانی اشتهای سیریناپذیر بازار به کراساوورها شد و از خط تولید کنار رفت.
سری ۳ گرن توریسمو برای اولین بار رسماً در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد و سه سال بعد مورد فیسلیفت قرار گرفت. این ماشین با پیشرانههای چهار و شش سیلندر بنزینی و دیزلی و در نسخههای دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک به بازار عرضه میشد. گرن توریسمو کشیدهتر و بلندتر از نسخههای سدان و استیشن سری ۳ بود و ۱۱۰ میلیمتر هم فاصلهٔ محوری بیشتری نسبت به آنها داشت که فضای داخلی زیادی را برای آن به ارمغان آورده بود اما همهٔ اینها برای حفظ سری ۳ گرن توریسمو روی خط تولید کافی نبودند.
محمد
۱۵ دی ۱۳۹۸نسبت به قیمت و کیفیت و کاربردی بودنش خیلی خودرو عالی هست
ایمان
۱۵ دی ۱۳۹۸این شکل ماشین ها طرفدار زیادی نداره به نظرم
همون بهتر که حذف شد ؛ فقط هزینه اضافی داشت
Ferrari Fxx K Evo
۱۵ دی ۱۳۹۸اصلا زشت نیست !
مانی
۱۵ دی ۱۳۹۸به نظر من هم از سدانش خوشگلتره هم از استیشنش
کورش
۱۵ دی ۱۳۹۸خداروشکر
Khosrow
۱۵ دی ۱۳۹۸جوجه اردک زشت هم که باشی خداحافظی همیشه درد داره ..
ak_007
۱۵ دی ۱۳۹۸بهتر. کاش سری پنج جی تی هم حذف بشه!
استیشانشو به چی تی ها ترجیح میدم!