در روزی دیگر و قسمتی دیگر از سری رقابتهای خودرویی پدال به گروه کوپههای متوسط پرداختهایم. کلاسی که در دومین دوئل آن کادیلاک ATS کوپه در برابر هوندا آکورد کوپه قرار گرفت و در آن مجموعاً ۱۷۷۵ رأی به ثبت رسید. از این آراء، ATS کوپه با کسب ۱۱۲۳ رأی یا بهعبارتدیگر ۶۳ درصد از کل آراء، توانست پیروز رقابت شده و به مرحلهٔ بعدی صعود کند درحالیکه آکورد کوپه موفق به کسب ۶۵۲ رأی شده است. در دوئل سوم گروه کوپههای متوسط اما امروز دو اسطوره به مصاف یکدیگر رفتهاند یعنی فورد موستانگ در برابر بامو M4 قرار گرفته است.
شورلت کامارو | دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | هوندا آکورد کوپه |
؟ | کادیلاک ATS کوپه | ||
مرسدس بنز C کلاس کوپه | اینفینیتی Q60 | بامو سری ۴ | فورد موستانگ |
؟ | ؟ | ||
آئودی A5 | لکسس RC | ||
؟ |
فورد موستانگ
موستانگ یکی از مشهورترین نامها در بین خودروهای اسپرت است که پیشینهای طولانی و البته پرافتخار دارد. این ماسل کار اسطورهای آمریکایی برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ معرفی شد و با استقبال و موفقیتی خارقالعاده و فراتر از انتظارات فورد مواجه گردید. این خودرو همچنین از بنیانگذاران کلاس پانی کارها محسوب میشود که البته بعدها پانی کارها با ماسل کارها ادغام شدند. موفقیت موستانگ به حدی بود که دیگر خودروسازان آمریکایی با مدلهای AMC جاولین، شورلت کامارو و دوج چلنجر به آن پاسخ دادند. نسل نخست این خودرو در انواع گوناگون و پس از تجربهٔ تغییرات فراوان تا سال ۱۹۷۳ به تولید رسید تا اینکه در سال ۱۹۷۴ و همزمان با بحران نفتی، نسل دوم موستانگ معرفی شد. نسلی که کاملاً افول کرده بود و اثری از شکوه گذشتهٔ موستانگ در آن دیده نمیشد. سپس در سال ۱۹۷۹ نسل سوم و در سال ۱۹۹۴ نسل چهارم این کوپهٔ آمریکایی معرفی شدند تا اینکه در سال ۲۰۰۵ نوبت به نسل پنجم رسید که توانست شکوه و عظمت موستانگ نسل یک را احیا کند. این خودرو اما هماکنون در نسل ششم خود قرار دارد که در دسامبر سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این نسل هم از لحاظ طراحی همچنان نمایانگر یک موستانگ اصیل است اما بااینحال بسیاری طراحی نسل قبل را برتر و بااصالتتر میدانند. این در حالی است که به لطف عرضهٔ جهانی موستانگ در نسل ششم، این خودرو عنوان پرفروشترین ماشین اسپرت دنیا را در سال ۲۰۱۶ کسب نمود. نسل ششم موستانگ بهتازگی فیسلیفتی را تجربه کرده که طی آن تغییرات زیادی در دماغهٔ خودرو انجام گرفته است. فورد پیشازاین موستانگ را در نسخهٔ استاندارد با سه پیشرانهٔ چهار سیلندر، شش سیلندر و هشت سیلندر عرضه میکرد اما پس از فیسلیفت اخیر، موتور شش سیلندر از لیست انتخابها حذف شده است. بااینحال ما برای این رقابت موستانگ GT را انتخاب کردهایم که مجهز به پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی است. این موتور ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و آنرا از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتۀ اتوماتیک به چرخهای عقب انتقال میدهد. البته بالاتر از موستانگ GT مدل شلبی GT350 قرار دارد که از یک پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V8 با ۵۳۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند و فعلاً تا پیش از معرفی مدل GT500 قویترین نسخهٔ نسل ششم موستانگ محسوب میشود.
بامو M4
هرچند در یک سوی میدان این دوئل یک اسطوره قرار دارد اما در سوی دیگر نیز با اسطورهٔ دیگری مواجه هستیم. یک آلمانی مشهور بنام بامو M4 که آنهم مانند موستانگ از پیشینهای پرافتخار برخوردار است. برای پرداختن به تاریخچهٔ M4 باید به سال ۱۹۷۵ یعنی زمان معرفی نسل اول سری ۳ بازگردیم. خودرویی که بهعنوان جایگزین مدل ۲۰۰۲ به بازار آمد و فقط بهصورت کوپه و کابریولت دودر تولید شد. سپس در سال ۱۹۸۲ نسل دوم سری ۳ معرفی گردید که در این نسل برای اولین بار مدلهای سدان و استیشن هم به خانوادهٔ آن اضافه شدند. همچنین در همین نسل و در سال ۱۹۸۵ بود که نسخهٔ اسپرت و قدرتمند سری ۳ با نام M3 معرفی شد و این سرآغازی بود برای ساخت یکی از برترین کوپههای اسپرت دنیا. نسل اول M3 که در اصل بر اساس نسل دوم سری ۳ ساخته شده بود فقط در دو نسخهٔ کوپه و کابریولت تولید شد اما در نسل دوم که بر اساس نسل سوم سری ۳ ساخته شده بود، نسخهٔ سدان هم به خانوادهٔ M3 اضافه گردید. در نسل سوم اما که در سال ۲۰۰۰ معرفی شد، دوباره نسخهٔ سدان از طیف مدلهای M3 کنار رفت تا اینکه در نسل بعدی مجدداً به خانوادهٔ این ماشین بازگشت؛ اما با معرفی نسل ششم سری ۳ تغییر بزرگی در نام M3 انجام شد زیرا بامو طبق شیوهٔ نامگذاری جدید خود تصمیم گرفت مدلهای کوپهٔ خود را بهصورت مجزا و با اعداد زوج عرضه کند. به همین دلیل در نسل ششم سری ۳، نام نسخهٔ کوپهٔ آن از سری ۳ کوپه به سری ۴ تغییر پیدا کرد. بدین ترتیب بهتبع این تغییر نام، نسل پنجم مدل M3 نیز با نام M4 عرضه شد تا بامو دست به ریسک بزرگی در تغییر نام یکی از مشهورترین و پرافتخارترین خودروهای خود زده باشد. بااینحال نام M3 هنوز در سبد محصولات بامو زنده است زیرا نسخهٔ M سری سه یا در اصل نسخهٔ سدان M4 همچنان با نام M3 عرضه میشود. همچنین علیرغم این تغییر نام، M4 کماکان راه پرافتخار اجداد خود را ادامه میدهد. این کوپهٔ اسپرت آلمانی مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو است که ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود.
مشخصات فنی
فورد موستانگ GT | بامو M4 | |
پیشرانه | ۵ لیتری V8 | ۳ لیتری I6 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
قدرت | ۴۳۵ اسب بخار | ۴۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۵۴۵ نیوتن متر | ۵۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۶ سرعته دستی |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۴.۵ ثانیه | ۴.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳ ثانیه | ۱۲.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۶۵ کیلومتر/ساعت | ۲۶۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر (ترکیبی) | ۱۱ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۱۷۲۸ کیلوگرم | ۱۶۱۳ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۸ متر | ۴.۶۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۲ متر | ۲.۸۱ متر |
قیمت | ۳۲,۹۲۵ | ۶۷,۱۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9785925]
(ali(CHEVY NOVA
۲۰ تیر ۱۳۹۶معلومه موستانگ
(ali(CHEVY NOVA
۲۰ تیر ۱۳۹۶خوب دوستان به فضل خداى مهربان امروز هم 2 تا نظر سنجى دارم و معرفى ىه ماشىن دیگه
1. فورد تورینو تالادگا 1969 لایک
2. دوج چارجر دىوتانا 1969 دىس لایک
دوستان نکته اینکه اىن 2 ماشىن رقىب سرسخت هم تو مسابقات ناسکار 1969 بودن که بسىار مقام اوردن
(ali(CHEVY NOVA
۲۰ تیر ۱۳۹۶نظر سنجى بعد
1. کرایسلر امپریال 1973 لایک
2. بىوک لسابر 1973 دىس لایک
(ali(CHEVY NOVA
۲۰ تیر ۱۳۹۶خوب دوستان ماشىنى رو که امروز مىخوام معرفى کنم براتون هستش
Oldsmobile 442
سال 1964 بود که الدزموبىل هم به پىروى از پونتىاک و شورولت و همچنىن بىوک تصمىم گرفتش که وارد رقابت ماسل کارها بشه
اولدزموبىل نسل اول رو که از سال 64 تا 67 تولىد شد رو با 2 موتور 8 سىلندر عرضه کرد که حجمشون 330 و 400 اىنچ بود
نسل دوم سال 68 تولىد شد و تا سال72 تولىد شد
من به شخصه عاشق مدل 68 هستم
لىست موتورها عبارت بود از موتور 400 و 455 اولدزموبىل
تو اىن نسل بود که شرکت هرست پکىچ زىباى رو برا 442 عرضه کرد
نسل سوم هم سال 73 تا 77 تولىد شد و لىست موتورها بسىار بىشتر از قبل بود
موتورها عبارت بودن از 231 که 6 سىلندر بود. 403 .455. 250 شورولت که 6 سىلندر بود.260 و 350
نسل بعد سال 1978 تا 80 عرضه شد که موتور 305 و 260 براش عرضه شد
دلىل اسم 442 این بود که عدد 4 اول مربوط به کاربران 4 دهنه بود عدد 4 دوم مربوط به گىربکس 4 سرعته و عدد 2 هم مربوط به 2 عدد لوله اگزوز بود
بنزما
۲۰ تیر ۱۳۹۶زیبایی فورد موستانگ
قیمت موستانگ
صدای موتور موستانگ
خرج نگه داری کمتر موستانگ
مشخصات فنی ب ام و
لذت رانندگی و کیفیت رانندگی بی ام و
امکانات بی ام و
دیگه بستگی داره افراد چی رو تو اولویت قرار بدن
aston martin
۲۰ تیر ۱۳۹۶بی ام و انتخاب بهتریه از نظر کیفیتی و حتی کمیت
aston martin
۲۰ تیر ۱۳۹۶به این خاطر گفتم کامنت قبلی رو که بحث آپشن هم مطرحه مطمئن باشید تو بحث اصطحلاک و آپشن بی ام و بهتر عمل میکنه که قیمتش بالاست !مثل ایران خودرو نیستن که قیمتای گزاف الکی بزارن رو خودروهاشون
موستانگ ماشین اسطوره ای و معرکه ایه حرفی درش نیست
اما قطعا با بی ام و اختلافات مشهودی داره
مخصوصا که نظر سنجی های اخیر پدال هم براساس رقابته دقیق بین خودروها نیس و عشقیه بیشتر
M
۲۰ تیر ۱۳۹۶چرا gt350r رو توی دوئل نیاوردین ؟؟
(ali(CHEVY NOVA
۲۱ تیر ۱۳۹۶چون اگه اون مدل رو مىاوردن .سلطان باواریا با ىه بلىت یه طرف مىرفت باواریا المان و بر نمىگشت هرچند باز هم موستانگ با مدل gt بهتر از رقىب ظاهر شد
Parvaz
۲۰ تیر ۱۳۹۶قیمت رو بذاریم کنار، خدایی M4 یه چیز دیگس، موستانگ هم عشقه ولی هرکس به نسبت جیبش انتخاب میکنه، بیمر لوکس ساز هستش موستانگ ماسله، فلسفه شون فرق داره خدایی…
فورد
۲۰ تیر ۱۳۹۶عشق است صدای موتور خورجینی موستانگ
(ali(CHEVY NOVA
۲۰ تیر ۱۳۹۶فورد
اخ گفتى صداى موتور 8 خورجىنى فورد و کردى کبابم
كوروش
۲۰ تیر ۱۳۹۶M4 just
سامان اذری
۲۰ تیر ۱۳۹۶تو مشخصات فننی کفه ترازو یکم به نفع M4 سنگینی میکنه
ولی وقتی بحث قیمت میشه همه معادلات فرق میکنه
با مابه التفاوت موستانگ میشه یه هوندا سیویک تایپ ار یا یه مزدا cx9 خرید
تو این دوئل با احترام خاصی که به بیمر بازها دارم به ماستنگ جی تی رای میدم
35 هزار دلار پول کمی نیست
CNA
۲۰ تیر ۱۳۹۶اینجا همه میلیادرن که به M4 رأی میدن
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶دمت گرم سامان جون یه جوری پای ژاپن رو وسط کشیدی ولی با حدود قیمت m4 میشه gt350 رو گرفت
(ali(CHEVY NOVA
۲۱ تیر ۱۳۹۶درسته سامان جان صحبت شما
#ali.m#
۲۰ تیر ۱۳۹۶موتور 8سیلندر خورجینی مستانگ رو بیشتر از همه دوست دارم .
حتی اگه قیمتشون هم یکی بود انتخاب من مستانگ بود .مستانگ تبدیل شده به یه نماد در خودرو سازی .
و با اصالت تر هم هست .
كوروش
۲۰ تیر ۱۳۹۶اصالت جالب بود …
#ali.m#
۲۰ تیر ۱۳۹۶اصیل بودن مستانگ نسبت به سری 4 ؟
اره هم جالبه هم واقعی.
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
دوست عزیزاصالت سری ۳ ( شما بخون سری ۴ ، حتما قضیه رو میدونی ) به سال ۱۹۶۶ و مدل سری ۰۲ برمی گرده
ماستنگ سال ۱۹۶۵ معرفی شده
اصغر
۲۰ تیر ۱۳۹۶صددرصد M4!
مجتبی
۲۰ تیر ۱۳۹۶mustang که دیگه عشقه کاریش نمیشه کرد.
رای من اسب وحشی آمریکایی.
Porsche & Mercedes
۲۰ تیر ۱۳۹۶خب این دوتا که رقیب هم نیستن!!!!!
یه کوپه آلمانی رو چه به ماسل کار آمریکایی؟؟
با پول یه m4 دوتا موستانگ میدن!!!
ولی بااین حال بازم انتخاب من m4
مجید
۲۰ تیر ۱۳۹۶بدون تردید سلطان باواریا!!!
لذت BMW یه چیز دیگه س چه برسه به M4.من به ب ام و رای میدم و نه دیسلایک ها برام مهم هست و نه نتیجه چون برای من BMW یه چیز دیگه س.
با این که اختلاف قیمت زیادی دارن ولی برتری ب ام و ار لحاظ کیفیت و تکنولوژی کاملا برای من اثبات شده س.مخصوصا بعد از انتشار نتایج آزمون تصادف یورو ان کپ از ماستانگ. من به لطف مناطق آزاد هر دو رو سوار شدم و با این که به ماستانگ به عنوان یکی از بهترین نمونه کلاس پونی کار(اهل فن میدونن فرق این کلاس با ماسل کار چیه) احترام میزارم اما بین این دو اگه تا آخر عمرم هم طول بکشه که بخوام M4 رو بخرم باز هم همین کار رو میکنم.البته قبول دارم که این مدل به سنت شکنی M3 E46 نیست
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
سلام رفیق
باهات موافقم.
درسته کسی که پول داشته باشه هیچ وقتBMW رو کنار نمیذاره
اما میدونی چیه؟!
ما ها هیچ کدوم از قشر خیلی ثروتمند جامعه نیستیم واسه همین قیمت این ماشین ها خیلی بیشتر از باقی فاکتور ها به چشممون میاد.
اهل فن میدونن پختگی مهندسی BMW به ندرت مثالش رو در بین بقیه ی ماشین ها میشه پیدا کرد.
اما قیمت برای کسانی که ۹۵ درصدشون ماشین زیر 50 میلیون سوار میشن هیچ وقت اهمیت خودش رو از دست نمیدهد. ما ها همیشه به قیمت فکر میکنیم .
مقایسه ی این دو تا ماشین از اساس اشتباهه
یکی لوکسه و دیگری کاملا معمولی . معلومه قیمتBMW باید بیشتر باشه.
مثل این میمونه مقایسه بذاری بین تویوتا آریون و رولزرویس فانتوم. بعد بگی من به تویوتا رای میدم چون خیلی ارزون تره ???
DYBALA
۲۰ تیر ۱۳۹۶حرفت تقریبا درست بود
مثالت کاملا اشباه
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
حرفم « کاملا » درست بود !!!
مثالم از اون هم درست تر !!!
«تویوتا آریون» با «تویوتا آوالون» یا با «تویوتا آلیون» هر کدومش که باشه فرقی نمیکنه.
مهم اینه که بفهمی فرق برند لوکس و معمولی رو … .
#ali.m#
۲۰ تیر ۱۳۹۶اگه امکانات اریون و فانتوم با اختلاف قیمت یکی بودن چرا که نه؟ میشد مقایسشون کرد
ولی الان نیست و مثالت غلطه
اما تو این دوئل …
مثال حرف شما (البته ترجمه شدش)
میشه رابطه سیب و گلابی .
در کل خوشحالم که برگشتی خبری ازت نبود یه مدت .
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
نه دوست عزیز
بحث ماشین و کلاً کالای لوکس و پریمیوم چیزی فراتر از امکانات و چهار تا عدد و رقمه که من و شما میخونیم و دلمون باهاش خوشه !
کالای لوکس دردرجه ی اول با کیفیت ساخت و مهندسی برتر ، زحمتی که برای ساخت و طراحیش کشیده شده ( دست ساز باشه که چه بهتر) ، انحصاری و خاص بودن تعریف میشه. نه با یک سری عدد و رقم.
امکانات بالاتر لزوما جزو مشخصات ماشین لوکس نیست.
در بین گوشی ها بهترین مثالش شرکت Verto هست که قیمت گوشی هاش بالای ۱ و نیم میلیارده در حالی که در مقایسه با سری گلکسی سامسونگ که با کوهی از قابلیت ها قیمتش فقط ۲ میلیونه ، اصلا و ابدا ازنظر امکانات هیچ حرفی برای زدن نداره.
ممنون
نرفته بودم که برگزدم. همیشه مطالب رو میخوندم اما همیشه نیازی به کامنت گذاشتن نیست.
تویوتا آوالون ، فولکس واگن پاسات ، مزدا ۶ یا هر ماشین معمولی دیگه ای اگر هزار برابر آپشن ها وامکانات رولزرویس فانتوم رو هم داشته باشن چون مولفه های یک ماشین لوکس مثل فانتوم رو ندارن هیچ وقت نمیتونن با فانتوم مقایسه بشن.
.
کسانی که تجربه ی مقایسه ی هیوندای سنتینیال و ماشین های لوکس اروپایی مثل اس کلاس یا پانامرا رو دارن خوب میفهمن چی میگم.
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶تویوتا هم ۴۰۰ هزار دلار ازت پول بگیره ماشینی بهت تحویل میده که از نظر فنی و کیفیت ادوات و چرم و همه چی دست کمی نداشته باشه از رولز رویس
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
من که تویوتا یا فولکس ۴۰۰/۰۰۰ دلاری نمیشناسم !!!
شاید مدل جدیدی معرفی کرده و من خبر ندارم ، هان ؟؟؟
بحث سر تویوتا و رولزرویس نیست.
بحث بین فانتوم و آوالونه.
بنز هم CLA میزنه 30/000 دلار ، هایپرکار هم میزنه 3/000/000 دلار.
ونوم اف ۵
۲۱ تیر ۱۳۹۶از اون حرفها زدی مگه من گفتم داره میگم اگه همچین پولی بگیره ماشینی در حد رولز رویس تحویلت میده
Amir
۲۱ تیر ۱۳۹۶.
برای سمند هم ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومن خرج کنی راحتی سواری و امکاناتش در حد رولزرویس میشه.
ولی پرستیژ رولزرویس رو فقط رولزرویس و بنتلی و مایباخ دارن.
فیصل
۲۰ تیر ۱۳۹۶بخاطر صدای موتور 8 سیلندر و قیمت مناسب و همینطور علی شوی نوا به موستانگ رای دادم
سیاوش
۲۰ تیر ۱۳۹۶دوستان مصرف سوخت رو درست نوشته؟
وقتی با تنفس طبیعی مصرف سوخت برابر باشه با توربو خوب چه دلیلی داره ادم توربو بگیره !!
MehdiTurbo
۲۰ تیر ۱۳۹۶این لحظه ک من رای دادم رای دقیقن ۵۰ ۵۰ است،قبول دارم بی او پرستیژ تره ولی ی مردونگی و ابهت و کلاسی تو فورد هست ک تو بی ام و نیس مخصوصن اگ ی تیپ خفن باش بزنی،و من اگ خارج بودم ی موستانگ میخریدم با اختلاف ۳۰ هزار دلاریش میشه ی ماشین دیگم خرید اختلاف در حد ی ماشین،ولی شاید اونقدر اختلاف نداشته باشند.
عاشق فوردم.
DEADPOOL
۲۰ تیر ۱۳۹۶رای ما موستانگ
بانصف قیمت همون چیزایو میده که m4میده
ولی چه کنیم به گفته دوستمون آلمانی دوست زیاده☹
تازه صداشم خیلی بهتره مردمم میگن اووووو یارو موستانگ سوار میشه ??
Fit Demon
۲۰ تیر ۱۳۹۶قیمت چی میگه!!!
مهدی
۲۰ تیر ۱۳۹۶موستانگ جی تی دنده ای نسل قبل رو زیاد سوار شدم ماشین اولین چیزی که جلب توجه میکنه گشتاور خیلی بالاش هست جوری که هیچوقت لازم نبود از دنده یک استفاده کنی و نکته دوم اینک چون موستانگ جی تی نسل قبل دیفرانسیل سه تیکه داشت نسبت به نمونه شش سیلندر که دیفرانسیل یک تیکه ( مثل پیکان ) داشت خیییییلی نرم بود خیلی بیشتر از سدانهای خانوادگی کیا هیوندای البته تو نسل جدید هر سه نمونه موستانگ فکر میکنم دف سه تیکه دارن. اما به لحاظ خوشدستی و هندلینگ هیچوقت بی ام و قابل قیاس با ماسل ها نبوده و نیست رانندگی خشن با موستانگ جی تی چنان ترس و دلهره تو وجود ادم میندازه که شما هیچوقت سر پیچها نمیتونید پا روی گاز بذارید و از طرف دیگه اگه تعادل ماشین از دست بره لگدی که خود esp میزنه خودش شوک آوره.
charger
۲۰ تیر ۱۳۹۶من اگه 67000 دلار داشتم یه دونه موستانگ میخریدم با یه دونه ….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
موستانگ دیگه
MAHDI . TUNING
۲۰ تیر ۱۳۹۶منم یه موستانگ با یه چارجر
Hemichan
۲۰ تیر ۱۳۹۶با سه هزارتا بیشتر میشه یه سوپر اسنیک گرفت با 750 اسب قدرت و صفر تا شصت 3.5 ثانیه ای و یک چهارم مایل 10.9 ثانیه ای و اسکید پد 1.2 جی
اینجوری عادلانه تر بود
2017 Shelby Mustang Super Snake
charger
۲۰ تیر ۱۳۹۶آفرین باید حدود قیمتا تو یه سطح باشه
محمد
۲۱ تیر ۱۳۹۶خیلی شیرینی شما !! پراید ندارن صحبت قیمت می کنن ، دوست عزیز یه خودروی لوکس یعنی برچسب قیمت گرون یه ماسل کار داستان دیگه ایی داره … m4 یعنی با شلوارک بشین برو سره کوچه نون بخر فرداش برو پیست پس فرداش کت شلوار بپوش برو جلسه کاریت !!! یعنی یه ماشین همه کاره ، موستانگ هم خوب و عالیه امت اندازه خودش
Ali
۲۰ تیر ۱۳۹۶در انتخاب موستانگ شک نکنید
موستانگ با نصف قیمت m4 تقریبا مشخصات فنی مشابهی داره و خشن تر و جذاب تر هم هست و موتور تنفس طبیعی داره که عالیه
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶درست میگی اگه خیلی از نظر فنی اختلاف باشه پول اضافه گرفتن قابل قبوله ولی اینها تقریبا از نظر مشخصات برابرن
ارش
۲۰ تیر ۱۳۹۶معلومه بی ام و
MAHDI . TUNING
۲۰ تیر ۱۳۹۶راستی تو جدول بزنده دوئل کادیلاک با هوندا و جگوار و شورلت کامارو رو ننوشتید
MOBIN POURMAND
۲۰ تیر ۱۳۹۶سلام.این اولین کامنت منه.خوش امد بگید???
من صددرصد موستانگ رو انتخاب میکنم.چون هم تجربه بیشتری داره هم قیمت بهتری.خب دیگه چی میخوایم؟؟؟؟
اگه به ثانیه ها نگاه کنیم شاید چند دهم موستانگ کم بیاره،اونم در حد چند دهم ثانیه!!
هرکی به موستانگ رای داده لایک کنه و هرکی به ام۴ دیسلایک.
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶خوش اومدی داداش ایشالله که موفق و امریکایی باز باشی
MOBIN POURMAND
۲۱ تیر ۱۳۹۶قربانت.
شایستگی و فریاد های یه امریکایی رو هیچی نمیتونه به وجود بیاره
h
۲۰ تیر ۱۳۹۶m4 کوپه رو تا حالا از نزدیک ندیدم ولی موستانگ تا دلت بخواد و واقعا ماشین عضلانی و با ابهتی هست. موستانگ
حسین
۲۰ تیر ۱۳۹۶فورد موستانگ
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
اولا که این ۲ تا ربطی به هم ندارن
ثانیا انتخابم موستانگه به ۲ دلیل :
۱- تنفس طبیعی و موتور پرقدرت
۲- قیمت خیلی پایین
اگر مصرف سوخت ام۴ خیلی کمتر از فورد بود انتخابش میکردم ولی در این زمینه هم برتری محسوسی نداره.
ماکان
۲۰ تیر ۱۳۹۶سلام خدمت همه دوستان و اساتید گل
لطف کنید یکیتون فرق بین پونی کار و ماسل کار رو بهم توضیح بدید تا اطلاعاتم بیشتر شه مرسی
MAHDI . TUNING
۲۰ تیر ۱۳۹۶لینک میدم که کامل و بدون نقض بخونی
https://www.pedal.ir/آموزش/تفاوت-خودروهای-عضلانی-و-پونی/
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶پونی کار یه مشخصه معروفش کاپوت کشیده و عقب کوچیکشه
مهدی
۲۰ تیر ۱۳۹۶پونی ها معمولا از نظر ابعاد کوچیکتر بودن. کامارو و موستانگ چلنجر پونی هستن و شورلت شول و چارجر و پونتیاک gto و بیوک gsx و … ماسل
TSHDN
۲۰ تیر ۱۳۹۶خداییش آدم وقتی بی ام و رو میبینه حال میکنه و کلا موستانگ از یادش میره ولی از اونور وقتی قیمت 67 هزار تای بی ام و و 32 هزار تای موستانگ و موتور v8 تنفس طبیعی رو میبینه بی ام و از یادش میره!!!با این که عاشق بی ام و هستم ولی خب در کل بخوایم حساب کنیم موستانگ با ارزش تره و من بهش رای دادم
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
عکسای خیلی قشنگی از BMW M4 GT4 بر روی سایت hdcarwallpapers قرار گرفته .
برو به این سایت و از منوی کناریBmw رو انتخاب کن. عکس اول و دوم به خصوص عکس دوم خیلی قشنگن.
برو ببین و لذت ببر…
کارال
۲۰ تیر ۱۳۹۶موستانگ و m4 رو از نزدیک دیدم لامصب موستانگ ابهت داره . خدایی هر وقت رد میشد همه سرشونو میچرخوندن ک نگاش کنن . ?موستانگ عشقه .
Kamran
۲۰ تیر ۱۳۹۶مشخصات Bmw بدجور پوز Mustang به خاک مالیده
ونوم اف ۵
۲۰ تیر ۱۳۹۶کدوم جدول رو میگی منظورت اختلاف ناچیز ۰.۴ ثانیه ای هست
M
۲۰ تیر ۱۳۹۶دوست داشتم با gt350 مقایسه میشد تا بفهمی پوز به خاک مالوندن ینی چی !
محمد
۲۱ تیر ۱۳۹۶m4 cs , m4 compition , یا اگه کمته M4 GTS هست ، موفق باشی
ali
۲۰ تیر ۱۳۹۶در خوب بودن المانی شکی نیست .
ولی مگه میشه یه جوون از خیر موستانگ بگذره ااا
قیافه .صدا.تیپ.خشن.قیمت مناسب.
Hosein
۲۰ تیر ۱۳۹۶اگه موستانگ نسل قبل بود به اون رای میدادم ولی الان به بی ام و رای دادم
amin
۲۰ تیر ۱۳۹۶خیلی تلاش کردم اما باز نتونستم از موستانگ و موتور ۵لیتری ۸سیلندرش بگذرم،حیف که نسل جدیدش به کیش دیگه وارد نمیشه.
ali a
۲۰ تیر ۱۳۹۶اینجا بحث بحثه قیمته و پول تو جیبت.. اگه پولشو داری 100% بی ام و …نداری موستانگ.. هندلینگ و لذت رانندگی رو با بی ام و میشه تجربه کرد..موستانگ هم به عنوان یه کوپه اسپرت ارزان قیمت خیلی خوبه
نویدی
۲۰ تیر ۱۳۹۶هر چقدر پول بدی ،همونقدر آش میخوری.قطعا m4از نظر کیفیت و امکانات از موستانگ خیلی برتره که قیمتش دو برابره ،وگرنه bmw دیوانه نیست که این قیمتو روی m4 بذاره…موستانگ از نظر تجهیزات ایمنی هم خیلی ضعیفه و بیشتر از سه ستاره نتونسته بگیره.
از نظر فنی و مصرف سوخت و شتاب و هندلینگ و جادار بودن کابین هم برتری با m4 هستش.
قیافه هم سلیقه ای ولی به نظر من m4 خیلی اسپورت تر و خشن تره.
بدون تردید m4 انتخاب منه.
MOBIN POURMAND
۲۱ تیر ۱۳۹۶وقتی بحث قدرته نباید معیار ایمنی و رفاه باشه!
(ali(CHEVY NOVA
۲۱ تیر ۱۳۹۶جناب نوىدى
موستانگ ستارهاش کمه درست
از اونور بى ام و استهلاکش زىاده
پس مساوى