سری ۲ ب ام و خودرویی بود که باواریایی ها در جواب CLA اشتوتگارتی ها ساختند. اما از آنجایی که CLA 45 خیلی زود مورد توجه قرار گرفت، ب ام و هم مصمم شد نسخه های ارتقا یافته M235i را روانه بازار کند. البته ما منتظر آمدن M2 بودیم نه M235i ولی به هرحال بگذریم!
بعد از آنکه M235i را به جان لئون کاپرا انداختیم، حالا دوباره آمده ایم تا سرعت M235i را در مقابل CLA45 بسنجیم؛ رقابت امروز ما میان این دو سدان های کوچک اما پر ادعا آلمانی است. با اینکه فاکتورهای مقایسه آنقدرها هم به هم نزدیک نیستند اما نتایج خیلی به هم نزدیک شده . . .
[jwplayer mediaid=”۷۱۹۵۹″]خودروها بدون لانچ کنترل و بدون محدود کننده سرعت و با گیربکس اتومات به این رقابت آمدند:
M235i | CLA45 AMG | |
انجین | I6 – TwinPower Turbo | I4 – Turbo |
حجم | ۳.0L | ۲.0L |
قدرت | 326hp | 355hp |
گشتاور | 450nm | 450nm |
وزن | 1603kg | 1585kg |
گیربکس | 8speed Steptronic | 7speed SPEEDSHIFT DCT |
صفر تا ۹۶ | ۴.8sec | ۴.4sec |
سیستم محرکه | RWD | AWD |
قیمت | ۴۳,۱۰۰$ | ۴۷,۴۵۰$ |
mahan
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اره میلاد جان منم 4 دهم ثانیه شتاب رو فدای دفرانسیل عقب و هندلینگ نمیکنم
البته برای کسانی که دنبال اپشن و اصتحلاک کم و این چیزا مهمه بنز قطعا انتخاب بهتریه
SINA NASERI
۲۰ خرداد ۱۳۹۳فکر نمی کنم کسی بخاطر 4 دهم ثانیه بنز را به بی ام و برتر بداند
که اون 4 دهم هم بخاطر دیفرانسیل عقبشه
SINA NASERI
۲۰ خرداد ۱۳۹۳با این که بی ام 4 دهم ثانیه کم داره ولی بی ام یه چیز دیگس
رهام
۲۹ تیر ۱۳۹۳دوستان بنز ۲۰۰۰ ولى بى ام و ۳۰۰۰ شتاب بنز ۴ دهم بهتره
علیرضا
۱۴ مرداد ۱۳۹۳بنز 2000، اونوقت چه اسب بخاری از توش بیرون کشیده! گیربکسشم که 7 دنده ست در مقابل گیربکس 8 دنده ب ام و. شاید تنها عامل توجیه کننده این برتری بنز قیمت بالاترش باشه.