در اقدامی کاملاً پیش بینی شده بامو سری ۴ جدید با جلوپنجرهای عظیمالجثه معرفی شد. برخی طراحان پس از این حرکت اقدام به انتشار رندرهای نسخه پرچمدار M4 و مدل کانورتیبل یا کابریو کردند درحالیکه برخی به دنبال متعادل کردن طراحی جلوپنجره این خودرو بودند؛ اما رندر جدیدی که مشاهده میکنید به گذشتهای دورتر یعنی سال ۱۹۹۸ بازگشته است.
۲۲ سال پیش چه اتفاقی رخ داده است؟ در آن زمان بود که Z3 کوپه با روح شوتینگ بریک پدیدار شد. احتمالاً X-Tomi دیزاین هم در زمان طراحی این رندر به فکر Z3 کوپه افتاده بود و میخواست روح آن خودرو را زنده کند. اگرچه این رندر طراحی زیبایی دارد اما شانس زیادی برای دیدن آن در جادهها وجود ندارد. امیدواریم X-Tomi رندری از نمای عقب را هم منتشر کند تا ببینیم نمای عقب این شوتینگ بریک تخیلی چگونه است.
خودروهای شوتینگ بریک این روزها بسیار کمیاب هستند و حتی زمانی که نسخهای جدید معرفی میشود معمولاً محصولی از زاگاتو است که بر پایه خودروهای استون مارتین شکل میگیرد. نگاهی سریع به سبد محصولات بامو نشان میدهد که فضایی برای تولید یک استیشن دو درب وجود ندارد زیرا پیش از آن خودروهای سری ۳ تورینگ و سری ۴ گرن کوپه لیفت بک خودنمایی میکنند.
دیگر رندرهای X-Tomi شامل نسخه کانورتیبل و نسخه M4 می شوند. هر دوی این نسخهها کاملاً شکیل و متناسب در آمدهاند و برخلاف نسخه شوتینگ بریک، به زودی نیز تحقق خواهند یافت. خوشبختانه رندرهای موردبحث تا حدی میتوانند حواس ما را از جلوپنجره بزرگ سری ۴ جدید پرت کنند.
NAVID۰۰۹۸
۲۱ خرداد ۱۳۹۹این bmw سری ۴ هم شده ۰ یا ۱۰۰
یا خوشت میاد
یا خوشت نمیاد
من که نظرم به نسل قبلیه
قبلیه اخموتر ، جااُفتادهتر و bmwتر بود
اما این یه نسل جدید سنت شکنی پس از سالها کرده که باید بِهِش عادت کنیم و جا بیوفته .
بیاحترامی ممنون ، مرسی ، اَه (( نظر شخصی )) .
آرمان
۲۱ خرداد ۱۳۹۹با احترام به نظر شخصیت ولی این نسل برگشته به گذشته بی ام و
بنظر شخصی خودم این خیلی خوبه که سری های مختلف شبیه هم نباشن
قبلا سری 3 و سری 4 تشخیصشون سخت بود ولی حالا کاملا با هم تفاوت دارند و این چیزیه که بنظرم باید خودرو سازی های دیگر هم بهش توجه کنن مثل بنز و آیودی که سری های مختلف فقط از نظر سایز فرق نکنن و قیافه منحصربفردی داشته باشند
با تشکر
رامین
۲۱ خرداد ۱۳۹۹حرفت درسته ولی هیچ وقت تو گذشته جلو پنجره بی ام و شبیه دماغه خوک نبوده.
NAVID۰۰۹۸
۲۱ خرداد ۱۳۹۹مدیر عامل
من نوید هستم
درسته که خیلی راحت نقد میکنم و دنبال این نیستم که همه تائیدم کنند و تا حالا چندین مرتبه هم گفتم هر کسی ناراحته یا نخونه یا دیس بزنه که تقریباً فکر کنم هر ماه یکبار گفته باشم .
جناب عاشق مدیر عامل
یعنی مسئولان سایت پدال اینقدر کار نابلد هستند که فرق بین کاربر واقعی را با غیر واقعی متوجه نمیشن ؟؟؟
اما شما چون کامنتم باب میلتان نیست ، متوجه این میشی که من ارسلان ، کیان ، محسن و… هستم .
هر جوری که عشقت میکشه فکر کنم ، من مسئول ذهن جنابعالی نیستم ، اما یه موقع احساس شاخپنداری نکن !!!
حتماً مسئولان پدال میتونن فرق بین فیک و اصلی را تشخیص دهند که از روزی که وارد پدال شدم تا به امروز ، زیاد آمدند با نامهای متفاوت ولی در وجود یک شخصیت .
این قضیه تازگی نداره ، تمامی هم نداره و این کار فقط از اشخاصی مثل شما بر میاد که راحت تهمت و افترا میزنید .
در ضمن اونی که باید رها کنه بره جنابعالی هستی اگر ناراحتی و اگر نه من حالاحالاها هستم و به اجبار باید تحملم کنی .
جواد خطر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹دقت کردین رنگای آبی نَفتی که برندای خارجَکی میزنن با رنگای آبی نَفتی کِ ساییپاهو ایرانخودرو زمین تا آسمون مُوتفاوته؟؟؟ آبی نَفتی اونا گیرایی خاصی دارِ
مهدی
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ابی نفتی خودرو داخلی؟
جواد خطر
۲۲ خرداد ۱۳۹۹بَضی وَقتا تو خیابون میبینیشون البته خیلی تَکو توک چون اَکثَرَن ماشینای ساییپاهو ایرانخودرو رو با رَنگای سفیدو مشکیو نقرِ ای یا قرمز میبینییم ولی رنگای بِ سفارش مُشتَریَم میزنن…..آب نَفتیایی کِ من دیدم خیلی ضایعو وَشَتناک بودن!!!
SS
۲۲ خرداد ۱۳۹۹دقیقا همینطوره و طرح جدید خیلی سلیقه ای هست
مشکلش این هست که نسل قبل هم طراحی گیرایی داشت و ارتقا دادنش کار سختی هست
رندر رودستر نسل جدید خاص و قشنگ شده
فقط پلاک جلو خیلی جای بدی قرار گرفته
پارسا
۲۱ خرداد ۱۳۹۹پدال جان چرا اینقدر از طراحی نسل جدید سری 4 گارد گرفتی ؟
انفجار جلو پنجره – فراموش کردن جلو پنجره…
مهدی
۲۱ خرداد ۱۳۹۹الان با خودتون می گین بالاخره به دلم نشستی
Hemichan
۲۱ خرداد ۱۳۹۹بهش میاد اسپرت تر میشه
بخصوص با این رنگ آبی
MAHDI
۲۱ خرداد ۱۳۹۹پدال جان آلپینا B5 فیس لیفت معرفی شده. زحمت مطلبش رو بکش. ممنون?
Alireza
۲۲ خرداد ۱۳۹۹این طراحی افتضاح چی بود که دیگه انواع رندر های استیشن و … رو هم ببینیم
ماکان
۲۴ خرداد ۱۳۹۹سلام.انشاالله که از مدل های سری 7 ،سری ۸ ،X5 ،X6 و x7 برای هرکدام از آنها یک نسخه ی پلاگین هیبرید با مجموع قدرت بیش از ۷۰۰ اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند .از تولیدکنندگان بی ام و خواهشمندم که این کار بکنند .با تشکّر