تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از بامو سری ۴ جدید منتشر شده و همهی ما منتظر دیدن این خودرو با جلوپنجرهای هستیم که بحثهای زیادی را به راه انداخته است.
شاید ما کمی بیشتر از حد انتظار منتظر این خودرو بمانیم اما معتقدیم تصاویری که خواهید دید بهترین رندرها از این خودرو تاکنون بوده و انتظار معرفی این خودرو را آسانتر میکنند. طراح این رندرها از کانسپت i4 برای به تصویر کشیدن سری ۴ گرن کوپه جدید استفاده کرده است.
شایان ذکر است بامو سری ۴ گرن کوپه و i4 الکتریکی از طراحی و بدنهای مشترک استفاده خواهند کرد و بنابراین این رندرها ایدهای واضح از آنچه خواهیم دید را ارائه میکنند.
واضح است که برخی تفاوتها بین این دو خودرو وجود خواهد داشت. بامو i4 از سپرهای منحصربهفرد و ورودیهای هوای بسته شده در جلو استفاده خواهد کرد و خبری از خروجیهای اگزوز در عقب نخواهد بود. همچنین عناصر آبیرنگ و رینگهای آئرودینامیک خاص محصولات الکتریکی شده بامو نیز در این خودرو دیده خواهند شد.
اما سری ۴ گرن کوپه به احتمال ۹۰ درصد شبیه این رندرها خواهد بود که از جمله این موارد میتوان به جلوپنجره بزرگ کلیوی شکل اشاره کرد. این نوع طراحی را دوست داشته باشید یا نه فرقی نمیکند زیرا نسل جدید سری ۴ به احتمال زیاد چنین طراحیای را به کار خواهد گرفت.
همانگونه که در تصاویر جاسوسی دیده شده کابین این خودرو شبیه نسل جدید سری ۳ خواهد بود، دو خودرویی که از پلتفرمی مشترک استفاده میکنند.
انتظار میرود طیفی از پیشرانههای ۴ و ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی و همچنین حداقل یک سیستم پلاگین هیبریدی در این خودرو بکار رود. شاید بامو برای اولین بار M4 گرن کوپه را نیز تولید کند اما فعلاً چیزی تائید نشده است.
حسین
۲۹ فروردین ۱۳۹۹جلو پنجره ش خیلی تو ذوق میزنه.
امیر
۲۹ فروردین ۱۳۹۹جلو پنجره زشت شبیه به چیزی کرده رو به ما اونو مگه مجبوری عوضش کنی انقد حالت طبیعی خوشگل دیگه
ارش
۲۹ فروردین ۱۳۹۹فوق العاده زیباست .
♤Angus_812♤
۲۹ فروردین ۱۳۹۹با اینکه خیلی بزرگه ولی خودش میتونه تحولی باشه برای نسل های بعدی ماشیناش
من به بی ام و و مرسدس بنز اطمینان کامل دارم که ماشیناشون همیشه بهترینن
وقتی رونمایی شد نظرا همه عوض میشه
.
۲۹ فروردین ۱۳۹۹این چیه آخه دارن به کجا میبرن این کمپانی رو طراحاشون سری 8 دهه نود و سری 5 های e34 , e39 کجا این سری 7 مسخره و این سری 4 خنده دار کجا کاش طراحا یه بازگشتی به عقب داشته باشن چون اکثر خودرو های 20 سال پیش به مراتب زیبا تر از خودرو های مدرن امروز ان
ATa
۲۹ فروردین ۱۳۹۹جدا از مسایل کانسپت ظاهری به هر روی، این رویکرد طراحی نمی تواند به لحاظ عملکردی مفهوم پایداری داشته باشد! چرا که با تحول موتورهای الکتریکی و جایگزینی با درون سوزها در آینده نزدیک برندهای بزرگ بایستی بدنبال حفظ امضای استایل طراحی خود در بخش های دیگری از پلتفرم باشند. فرم بدور از عملکرد در تضاد با علم طراحی است.
Hadi
۲۹ فروردین ۱۳۹۹همه چیش خوبه فقط…
کاش همون جلو پنجره سری ۳ رو روش میذاشتن…
احمدرضا
۲۹ فروردین ۱۳۹۹جلو پنجرش فاجعس واقعا
پلاکم بیاد روش که دیگه هیچی
Khosrow
۲۹ فروردین ۱۳۹۹ابعاد جلوپنجره عملا دست تیونرها رو هم بسته / از پشت شبیه جنسیس کوپه شده / 4 کوپه فعلی خیلی خوبه / منتظر میمونیم ..
نویدی
۲۹ فروردین ۱۳۹۹اسپورت و به شدت هیجان انگیز…همون چیزی که از سری ۴ انتظار میره
F22RAPTOR
۲۹ فروردین ۱۳۹۹طراحیش اصلا جالب نیست
رامتین
۲۹ فروردین ۱۳۹۹اگر این جلوپنجره بزرگ برای سری 4 نهایی بشه، بیشک m4 هم متعاقبا همین جلوپنجره را خواهد داشت. از طرفی سری3 جلوپنجره کوچک و معقولی داره و طبیعتا m3 نباید جلوپنجره بزرگ داشته باشه و اون هم با جلوپنجره کوچک ارائه میشه. خب پس کسی که جلوپنجره بزرگ دوس نداره میره m3 میگیره و به m4 حتی فکر هم نمیکنه. اصولا m4 چه مزیتی داره نسبت به m3? صرفا کوپه بودنش و دو درب بودنش؟!!! عملا حس میکنم فروش m4 با این تغییرات خراب میشه. ضمنا موتور m3 و m4 و گیربکس و تعلیق و ترمز و همه چیزشون یکیه. مگه اینکه بی ام و m3 را هم مثل m4 با جلوپنجره بزرگ ارائه کنه که ملت مجبور بشند m4 هم بخرند.
Alireza
۲۹ فروردین ۱۳۹۹جلو پنجره رو گند زدی توش به درک چیکار به خم هافمیستر داری!!! یه مشت طراحه …. که میخوان تمام اصالت بی ام و رو از بین ببرن اگه توجه کنید دارن خم هلفمیستر رو تو بی ام و های اخیر حذف می کنن این هیچ توجیهی نداره به غیر مرض
(Saeed(peugeot
۲۹ فروردین ۱۳۹۹من با وجود اینکه خیلی از دوستان به طراحی و جلوپنجره این ماشین ایراد گرفتن …..من دوسش دارم و مطمئنا تو رونمایی اصلیش همه عاشقش میشن
بهنام
۲۹ فروردین ۱۳۹۹امیدوارم بعد از رونمایی با همچین صحنه ای روبرو نشیم.
علیرضا
۲۹ فروردین ۱۳۹۹نمیشه گفت چون بی ام و هستش پس حتما زیباست یا بی ام و اصلا اشتباه نمیکنه . قطعا این طرح شکست میخوره همونطور که طرح سری هفت سال ۲۰۰۹ شکست خورد و بی ام و حتی به این شکست اعتراف کرد و با فیس لیفت هم نتونست سری هفت رو نجات بده و بدجور از اس کلاس عقب افتاد . به نظرم شرکتها باید از مشتری ها بیشتر استفاده کنن و مشورت بگیرن . البته هم مشتری عام هم خاص
MAHDI
۲۹ فروردین ۱۳۹۹بهت قول میدم شکست نمیخوره.چون میدونن چی تولید کنن که نظر مردم رو جلب کنه. شما میگی شکست میخوره.حتی اگه همه دنیا بگن زشته اما فروش خوبی خواهد داشت.
سینا BMW
۲۹ فروردین ۱۳۹۹. چراغاش خوبه ولی جلوپنجرش، زیاد خوب نیست
فرشاد
۲۹ فروردین ۱۳۹۹متاسفانه مثکه واقعا قراره بعد از ۲۵سال طرفداری بی ام و و زدن پوسترای تولیدات دلنشینش به در و دیوار اتاق و همینطور کل کل و دفاع ازش دربرابر طرفداری بنز و ائودی، سرمو از سر شرمندگی بگیرم پایین و کتمان کنم طرفدار این شرکت بودم…
بنده طراح این جلوپنجره رو هرجا ببینم با ماشین از روش رد میشم که گند زد به یه عمر اعتبار ارزوهام
عرفان
۲۹ فروردین ۱۳۹۹طراحی جلو پنجره این شکلی بنظرم تو بعضی مدل ها جواب داده و زیبا شده اما این m4 رو زد نابود کرد
حیف شد
MAHDI
۲۹ فروردین ۱۳۹۹https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/04/2021-BMW-i4-rendering.jpg
Siawest
۲۹ فروردین ۱۳۹۹قطعا نسخه تولیدیش زیبا خواهدبود