بامو M2 کامپتیشن از نظر افراد زیادی جزو بهترین ساختههای بخش M در سالیان اخیر بوده ولی معرفی مدل M2 CS شاید کمی از جذابیتهای آن کم کرده باشد؛ اما به یاد داشته باشید که این خودرو در پیست مسابقه هنوز هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
به منظور دیدن اینکه M2 کامپتیشن چه تواناییهایی دارد، مجله اسپورت اتو نمونهی نارنجیرنگ این خودرو را به پیست مشهور هاکنهایم در آلمان برده است. این مجله مدل مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی را انتخاب کرده و زیر خودرو هم لاستیکهای چسبان میشلین اسپورت کاپ ۲ قرار داشته است.
این خودرو توانسته در شرایط هوایی سرد یک دور پیست را در ۱ دقیقه و ۵۷.۶ ثانیه طی کند. برای مقایسه بد نیست بدانید این خودرو تقریباً ۲ ثانیه کندتر از بامو M2 CS جدید و پورشه ۷۱۸ کیمن GTS بوده اما میتواند مچ خودروهایی همچون تویوتا سوپرا، بامو Z4 M40i، پورشه ۷۱۸ باکستر T و مرسدس-ای ام جی A45 S را بخواباند.
نیروبخش این خودروی دوستداشتنی همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی بکار رفته در M3 و M4 میباشد. این نیروگاه قدرت ۴۰۵ اسبی داشته که برای خودرویی با قیمت پایه ۵۸۹۰۰ دلاری در آمریکا کاملاً قابلتوجه میباشد.
در مقابل باید گفت M2 CS نسخهی بهروز شدهی همان پیشرانه با قدرت ۴۴۴ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری را در دل خود جای داده است. M2 CS همچنین از سیستم تعلیق تطبیقی جدید، سیستم اگزوز اسپورت، قطعات فیبر کربنی و کاپوت جدید سود میبرد. تنها ۲۲۰۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و با اینکه هنوز قیمت آن اعلام نشده اما میدانیم که نسبت به مدل کامپتیشن گرانتر خواهد بود.
ایمان
۱۹ آذر ۱۳۹۸جانم M۲ CS با اون مشخصات و چهره دوست داشتنی
تولید محدود بودنش هم دلیل محبوبیت زیادش هست
?? BMW ??
نوید جهرمی
۱۹ آذر ۱۳۹۸به نظرم که از آئودی تی تی جذابتر بود. هم صداش، هم حس رانندگیش
مهراد
۱۹ آذر ۱۳۹۸خودرویی بسیار زیبا و با وقار
آدم لذت میبره
عملکردش هم کاملا تحسین برانگیزه
?BMW?
kf
۱۹ آذر ۱۳۹۸فکر کنم یه جواب خوبی و عالی به audi TTRS perfomance داد که فکر کنم چند روز بیش تست شد اما m2 گیربکس دستی داشت که کند تره از اتوماته