نسل جدید بامو سری ۸ هنوز هم به خبرسازی ادامه میدهد و دو نسخهی کوپه و کانورتیبل آن به شدت خودنمایی میکنند. در این میان تیونرها نیز سریعاً دست به کار شده و اقدام به دستکاری این گرندتورر لوکس آلمانی کردهاند.
برای مثال فورجیاتو یک دست از رینگهای شاخص خود با نام اورولوجیو M را در نظر گرفته که دارای لبه خارجی طلایی مشابه در تصاویر بوده و میتوان آنها را با ابعاد ۲۰، ۲۲ و ۲۴ اینچی سفارش داد.
بامو سری ۸ جدید از طراحی نرم و دینامیکی سود میبرد و البته همان دلربایی و جذبهی خودروهایی همچون سری ۶ کوپه و کابریوی قبلی را دارد. البته نمونهای که در تصاویر مشاهده میکنید داستان دیگری داشته و چندان چنگی به دل نمیزند.
از نظر ما ابعاد این رینگها برای سری ۸ خیلی بزرگتر از حد لازم بوده و با طراحی خاص این خودرو هماهنگی ندارد.
حدس میزنیم این رینگها در خودروهای بزرگتری همچون رولزرویس فانتوم یا مرسدس-مایباخ هم ظاهر جالبی ایجاد نکنند. البته برای سری ۸ جدید، رینگهای ۲۰ اینچی M با الگوی Y بسیار جذابتر جلوه خواهند کرد.
Khosrow
۱۹ بهمن ۱۳۹۷شبیه درب دارو هست این رینگ / افتضاااح ..
مزدا
۱۹ بهمن ۱۳۹۷شبیه رینگ های رولزرویس هس.
جذاب نیس اسپورت نشون نمیده
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۷در واقع شبیه رینگ طلایی دور ساعتهای رولکس هست
که احتمالا تیونر هم همینو مد نظر داشته تا لوکس بنظر بیاد
.
اما شخصا نه اکثر ساعتهای رولکس رو میپسندم
که گاهی اوقات معادل دلاری اونها از اکثر ماشینهای گران خارجی هم گرانتره حتی در اروپا و آمریکا
.
و نمیپسندم چون اکثرا بیش از اینکه خاص باشن، شبیه هم هستن با رنگ زرد توی چشم زن طلا که رنگ طلای زرد و پر زرق و برق در حالی که طراحی های برنزی و طلای کهنه بیشتر روی بورسه طراحانه که اون برق زرد رو نداشته باشه
و اینکه تنها یه تاج روی اون ساعت دستتون باشه، شده نماد لوکس گرایی حالا هرچی باشه یا سلیقتون نباشه
یا حتی تقلبی باشه
در حالی که ساعتهای خاص تر رو بیشتر میپسندم
و البته مدلهای معدودی هم داره همین رولکس که همینقدر خاصه اما زیاد در دسترس نیست
مثل مدلهای بند دار رولکس با طراحی قرمز آتیش و مشکی
….
و البته همینطور، نه این رینگ ماشینو میپسندم
چون بازم بیشتر از اینکه توجهش روی خاص بودن باشه، توجهش روی لوکس بودنه
اما تنها در هر جمع خودرویی جلب توجه میکنه همین
در حالی که روح خاصی نداره
Bilbo
۱۹ بهمن ۱۳۹۷باورم نمیشد تاثیر رینگ ها روی زیبایی بیرونی تا این حد بالا باشه….
M
۱۹ بهمن ۱۳۹۷تعویض رینگ سری هشت که سهله شما حتی اگه ماشین چینی هم دارید چند روز رینگ رو نشورید بعدش که تمیزش کردین از بیرون یه نیگاه کنین انقدر قیافش بهتر شده فکر میکنی پورشس! (البته تا چند دقیقه که قیافه ماشین برات تازگی داره بعدش که میره میشینه سر جای خودش)
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۷رینگ و لاستیک پهن و حتی رنگ بدنه کاملا روی طراحی خودرو موثره
همین رینگ روی همین بیمر اما با رنگ بدنه تیره مثل خاکستری یا مشکی نمای بهتری خواهد داشت
net
۱۹ بهمن ۱۳۹۷در حال حاضر بی ام و سری۸ کابریولت زیباترین ماشین روباز جهان هست.ببینید چقدر این بی ام و سری۸ کابریولت بخاطر رینگ زشت شده واقعا رینگ خیلی در زیبایی ماشین تاثیر داره.رینگ اصلی خودش که خاکستری تیتانیوم بود خیلی قشنگ بود
امیر
۱۹ بهمن ۱۳۹۷فورجیاتو بعضی وقتا سبک مغز بازی درمیاره
OMID
۱۹ بهمن ۱۳۹۷بد هم نشده
net
۱۹ بهمن ۱۳۹۷Omid
کجای این رینگ قشنگه?
OMID
۲۰ بهمن ۱۳۹۷نگفتم قشنگه
گفتم انقدرها هم که میگن زشت نیست
مهدی
۱۹ بهمن ۱۳۹۷مال خودش یه دنیازیباتره
مهدی
۱۹ بهمن ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/11/BMW-8-Series-Convertible-7.jpg
https://www.carmag.co.za/wp-content/uploads/2018/11/8series-convert-800×480.jpg
https://cmsimages-alt.kbb.com/content/dam/kbb-editorial/auto-shows/los_angeles/2018/2019-bmw-8-series-convertible/10-2019-bmw-8-series-conv-LA.jpg
مهزیار
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ماشینی که زشته.. زشته
چه با رینگ آلومنیومی چه طلایی
Mor
۱۹ بهمن ۱۳۹۷اگر دقت کنید این رینگ از همون رینگیه که زیر ماشین
BMW M3 GTR E46 NFS Most wanted
بود
مانی
۲۰ بهمن ۱۳۹۷To conclude, Mercedes Benz is a better owner’s car while BMW is a better driver’s car. The difference of how much better the BMW is to drive over Mercedes Benz is negligible in current times but the tech Mercedes Benz packs in, by any means, is not“negligible”.
شاید زیاد ربط نداشته باشه اما جمله خیلی قشنگیه
مرتضی مقدم
۲۰ بهمن ۱۳۹۷زشت شده و سبک.ابهت و وقار و اصالت بی او و رو نداره