پرچمدار محصولات بامو حداقل از نظر پرفورمنس M8 کامپتیشن است. این خودرو واقعاً سریع بوده اما منهارت با تزریق قدرت زیاد به این خودرو یک قاتل واقعی را خلق کرده است. این هیولا که با نام MH8 800 شناخته میشود خروجی ۸۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری را از دل پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو بیرون میکشد. منهارت میگوید این M8 چهار چرخ محرک شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیهای دارد.
آیا این خودرو واقعاً سریع است؟ با Shmee 150 همراه شوید که جلوی فروشگاه منهارت در آلمان توقف کرده تا نگاهی به این خودروی قدرتمند داشته باشد. موضوع مهمتر اینکه او پشت فرمان MH8 800 نشسته و سری هم به اتوبان بدون محدودیت این کشور زده است.
این ویدئو با نگاهی به برخی از تغییرات ظاهری اعمال شده توسط منهارت در محصول پرچمدار بامو شروع میشود. طرح مشکی و طلایی منهارت کاملاً روی M8 جواب داده و به این موارد باید قطعات فیبر کربنی را اشاره کرد. همچنین در کابین نیز فیبر کربن بکار رفته اما تا زمانی که پشت فرمان ننشینید هرگز به ذات واقعی این هیولا پی نخواهید برد.
پیشرانه یاد شده هماکنون به توربوهای جدید، اینترکولر ارتقا یافته، سیستم اگزوز جدید و برنامهریزی دوباره مجهز شده است. سیستم تعلیق نیز ارتفاع پایینتری داشته اما راننده میگوید راحتی خودرو قربانی این ماجرا نشده است. Shmee میگوید داخل خودرو بهطور سورپرایز کنندهای ساکت و آرام بوده و این برخلاف سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت تجربه شده است.
البته MH8 800 میتواند بسیار سریعتر بتازد. این ویدئو دادههای رسمی از شتاب گیری خودرو را ذکر نمیکند اما Shmee سرعتهای بالایی را تجربه میکند. خودرو به راحتی سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را پشت سر گذاشته و حتی به سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت هم میرسد. این در حالی است که خودرو هنوز هم مشتاق به سرعت گرفتن است.
بله M8 کامپتیشن تیون شده توسط منهارت یک بازیگر مخوف در دنیای هایپرکارهاست هرچند یک هایپرکار کامل نباشد.
MAHDI
۳۰ خرداد ۱۳۹۹M8 کامپتیشن در دومین زمان گیری که در پیست هوکنهایم GP داشت تونست زمانی قبلی خودش رو 7 دهم ثانیه ارتقا بده، برای مقایسه شورولت کوروت Z06 در پیست هوکنهایم زمان 1:51.70 رو ثبت کرده و M8 کامپتیشن زمان 1:52.40 رو ثبت کرده و استون مارتین سوپر لگرا با بیش از 700 اسب بخار زمان 1:54.60 رو ثبت کرده توسط مجله SPORT AUTO واقعا دمش گرم!!!!
Irani
۳۰ خرداد ۱۳۹۹خط طلایی کناره های ماشین، زشتش کرده
AMIR / ARMI
۳۰ خرداد ۱۳۹۹اینکه اصلا در حد یه پرچمدار برای یه کمپانی معتبر نیست به کنار
چون پرچمدار کمپانی های رقیب سوپر اسپورت هستن
نمیدونم چرا هی میخوان این گرند تور گنده و سنگین رو با رقبایی سر شاخ کنن که خیلی تیز چابک تر ازش هستن
و اصلا در کلاسش نیستن
MAHDI
۳۰ خرداد ۱۳۹۹نسخه کانورتیبل M8 که 2000 کیلوگرم وزن داره در پیست Lausitzring از مجله AUTO BILD زمان گیری کرده،همین مجله با شورولت کامارو ZL1 1LE ترک پکیج که 650 اسب بخار و 868 نیوتن گشتاور داره با وزن سبک تر این زمان هارو ثبت کردن.
شورولت کامارو ZL1 1LE ترک پکیج // 1:32.55
ب ام و M8 کامپتیشنن کانورتیبل // 1:32.77
*****************************************
دیگه نیاز به توضیح نیست که نسخه کوپه M8 یک ثانیه هم سریع تر از نسخه کانورتیبل هستش،واینکه کامارو ZL1 1LE ترک پکیج یک ماشین پیست محور هستش با وزن سبک تر،البته تنها پیست LAUSITZRING نبوده چون در پیست هوکنهایم GP هم باز M8 کامپتیشن و اینبار شورولت کوروت Z06 که هردو توسط یک مجله زمان گیری کردن Z06 نیم ثانیه تونسته از M8 سریع تر باشه.که بالا زمانش رو نوشتم.این در پیست هستش چون در خط مستقیم M8 نیازی نیست که بگم چه عملکردی داره.این نشان از مهندسی بالا رو میده که همچین ماشین بزرگ و سنگین و لوکسی چنین شتاب و عملکردی داره.
زمان گیری های این خودروهارو میتونیدتو کانال این مجلات ببینیدکه نوع عملکردشون در پیست رو نشون میده.
سینا BMW
۳۰ خرداد ۱۳۹۹کدوم رقیبش ازش سریعتره؟؟؟
اگه استون مارتین DB11 رو میگی که خیلی کند تره، گرون تره
اگه بنز S63 رو میگی که باز هم بامو سریعتره
بامو که از مکلارن ارزون تره
بامو نیاز به سوپراسپرت نداره چون سدان و گرندتوررش از خیلی سوپراسپرتا بهتره.
Moein
۳۰ خرداد ۱۳۹۹استاد سینا کدوم یکی از ماشینایی که الان اسمشونو بردی سوپر اسپورتن؟؟؟
بی ام و M8 خودروی بی نقصیه، ولی تو رنج خودش. این که کسی بخواد اونو با سوپر اسپورتا مقایسه کنه حماقته.
سینا BMW
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ایشون گفته بودن در مقایسه با گرند تورر ها کند تره، که من در اونجا گفتم
MASIHA
۳۰ خرداد ۱۳۹۹میشه شاخص های یه پرچمدار برای یه کمپانی معتبر رو بگی ما هم بدونیم؟؟؟
در مورد رقبای چابک تر هم یکم بیشتر توضیح بده.
امریکایی های پیست محور با قدرت و گشتاور بیشتر و وزن کمتر و قابلیت های مخصوص پیست بازم کم میارن در مقابلش نمونش همون کامارو.
مهراد
۳۰ خرداد ۱۳۹۹از شما که اینقدر خوش سلیقه ای که عکس پروفایلت نشونی از خودروی افسانه ای هست بعیده یک همچین ایراد بنی اسراییلی بگیری !!
بی ام و M8 حد نهایت یک کوپه و گرند توره و هیچ نقصی نداره
⭐❤?BMW?❤⭐
حمید
۳۰ خرداد ۱۳۹۹به نظر من که عالیه
ایمان جباری
۳۰ خرداد ۱۳۹۹M۸ کامپتیشن پرفورمنس فوق العاده ای داره حالا این یکی بماند
ضمناً دلم نیومد این خبر رو به تیفوسی های فراری ندم
غول مرحله آخر V۱۲ های فراری بزرگ تو راهه
یک ۸۱۲ سوپرفست ارتقا یافته و تولید محدود
بی صبرانه منتظر رخ نمایی یکی دیگر از اسب های سرکش مارانلو هستیم
ایمان جباری
۳۰ خرداد ۱۳۹۹قدرت بالای ۸۵۰ اسب بخار
ردلاین ۹۵۰۰ که دیگه آخر آدرنالینه
وزن کمتر نسبت به ۸۱۲ سوپرفست و بهبود آیرودینامیک
یک GT وحشی که قاتل اکثر سوپر اسپرت هاست ?? ??
مهدی
۳۰ خرداد ۱۳۹۹بله… یه موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری با ردلاین عجیب ۹۵۰۰ دور برای خودروی گرندتور ! احتمالا 812gto
مهراد
۳۰ خرداد ۱۳۹۹چیزی که میخوام بگم خیلی حرف ضایع ای هست و همیشه سعی کردم که نگم به هیچ کسی ولی مجبوووورم که بگم ??
منبع داری ؟؟ ???
۹۵۰۰ ردلاین وحششتتننااااککهه ?
مهدی
۳۰ خرداد ۱۳۹۹والا چه عرض کنم حرفی رو زدم که تو وبلاگ ها و سایتها زدن … بعضی جاها ۹۰۰۰ بعضی جاها ۹۵۰۰ و ظاهراً ۸۵۰ اسب هم قدرت
Moein
۳۰ خرداد ۱۳۹۹اتو رولوشن این خبرو منتشر کرده که احتمال زیاد ۹۰۰۰ تای لافراری رو رد میکنه.
Bayerische Motoren Werke
۳۱ خرداد ۱۳۹۹اگر هم باشه تعجب نداره
Porsche 911 GT3RS با موتور تخت 6 سیلندر تنفس طبیعی، ردلاینش از 9000 تا 10000 دور در دقیقه هست که ماشین مال سال 2015عه
BMW M5 با کد اتاق E60 که مال سال 2005عه رد لاینش از 8500 دور تا 10000 دوره
اونوقت واسه اسب سرکش 12 سیلندر مارانلو این عجیبه؟؟!؟!؟!؟؟؟؟؟
ارشیاsvj
۳۰ خرداد ۱۳۹۹من میگم پسوندش tdf باشه مثل اف۱۲
به نظرتون از اس وی جی تو پیست سریعتره؟؟(احتمالا نه چون این موتور جلو هستش و اینکه گرند تورره)
درباره ام هشتم ماشین خوبیه ولی اخه…هیچی وللش
ایمان جباری
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ببین رفیق خودت بحث رو شروع کردی
تو خط مستقیم که خیالت راحت باشه GT فراری ، سوپر اسپرت لامبورگینی رو شرمنده میکنه
در پیست ولی برتری با لامبورگینی هست ولی مقایسه درستی نیست
البته V۱۲ جدید فراری نیم نگاهی به پیست هم داره
ارشیاsvj
۳۱ خرداد ۱۳۹۹خط مستقیمو خودمم میدونم فراریا کلا سریعترن
کجاش مقایسه درستی نیست؟؟فراری فویتره،تقریبا هم وزنن و خب قیمتشونم اختلاف چندانی نداره تازه وزن بیشتر روی محور جلو باعث میشه چسبندگی بخش جلو بیشتر شه و روی فرمون پذیریش تاثیر میذاره تنها فرقشون اینه که فراری گرند تورره(البته دقت که میکنم میبینم فرق کمی هم نیست!!??)دیگه هم ادامه ندیم چون بحثی وجود نداره اصلا مطلب مال بی ام و بود کاش تولید محدود نبود بی ام و کلا با همین قدرتو گشتاور تولیدش میکرد.
ایمان جباری
۳۱ خرداد ۱۳۹۹حیف شد آقا ارشیا ??
بعد از چند وقت اومدیم کل کل کنیم و بحثی رو با هم شروع کنیم شما سریع تمومش کردی
به نظرم گرمی سایت پدال بیشتر به خاطر بحث و جدل هاشه
ای کاش دوستان بیشتر مشارکت داشتن و فقط به خوندن مطالب اکتفا نمیکردن و با هم کل کل دوستانه هم داشتن
نمیدونم چرا !!!! ولی احساس میکنم طرفداران مکلارن و لامبورگینی زیاد از کل کل کردن با ما طرفداران فراری بزرگ خوششون نمیاد
R
۳۱ خرداد ۱۳۹۹برتری فراری ۸۱۲ درمقابل svj فقط تو صفر تا دویسته همین
ایمان جباری
۳۱ خرداد ۱۳۹۹خواهشاً منو جلوی ” آونتادور ” قرار نده
این عشق رو نباید با یک درگ قضاوت کرد
ملاک اصلی ذات خشن و وحشی این سوپر اسپرت هست
درسته ۸۱۲ سوپرفست با اینکه GT هست ولی جوری گردن کلفت و قدرتمنده که با امثال آونتادور مقایسه میشه
میخوام بگم دوتاشون عشقن ولی امضای جهانی فراری ، انجین هایی هست که میسازه و رقیب ندارن
دانیال روشنی
۳۰ خرداد ۱۳۹۹هایپکر کار ؟
بابا بیخیال
حمید
۳۱ خرداد ۱۳۹۹M8 خودروی بنظیری هستش اللخصوص با چاشنی منهارت دیگه به حد علا میرسه???
در ادامه یه مطلبی رو هم میخوام عرض کنم در مورد این کامنتای که یه عده عزیز… یا کل کل های مسخره ای که مخصوصا زیر پست بی ام و میزارن بگم که به لطف کشور ما اکثریت این خودروها سوار نشدیم اما ایراد های بنی اسرائیلی میگیرن یا اینکه نظر های بچه گونشون رو میان اینجا عرض میکنن البته من قصد توهین ندارم به هیچ کس و همه رو برادر خودم میدونم و زیر پست کسی حتی مخالف نظرم باشه حرفی نمیزنم ، چرا؟ چون که نظر هر شخص قابل احترام هستش .منظور حرف من با اون کسایی هستش هر جور شده شرکتی مثل بی ام و رو مثل آب خوردن اینجا به سُخره میگیرن !!! خُب معنی و استدلال این آقایون از کجا نشأت میگیره و آیا اینکه منطق درست و حسابی پشت حرفشون هست یا اینکه همینجوری یه حرفی رو از رو تعصب میزنن؟؟
مطلب طولانی شد ، منظورم رو شاید تونسته باشم به دوستان برسونم .
با آرزوی موفقعیت برای همه
Nikzad
۳۱ خرداد ۱۳۹۹از نظر من بهترین مدل بی ام و هستش که توانایی خوبی هم داره. در مورد رد لاین هم یه توضیحی بدم که بوگاتی شیرون ۸هزار تا رو نمیرسه ولی ببنید چه عملکرد خوبی داره پس فقط معیار رد لاین نیستش. ماشینی مثل دوج وایپر هم نمیرسه به ۸تا چون موتورشون بزرگ تره.
ماکان
۳۱ خرداد ۱۳۹۹سلام.انشاالله که به اضافه ی سری ۵ از مدل های سری ۷ ،سری ۸ ،X5 ،X6 و X7 بی ام و هم یک نسخه ی پلاگین هیبرید البته جوری که موتور درون سوزش از نوع بنزینی باشد را با مجموع قدرت حد اقل ۷۰۰ اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند .از تولیدکنندگان بی ام و خواهشمندم که این کار را بکنند.با تشکّر.