ششمین نسل بامو M5 نیازی به معرفی ندارد. از یک سوپر سدان بسیار سریع، بسیار راحت، بسیار پیشرفته و اولین M5 با سیستم چهار چرخ محرک حرف میزنیم…
سیستم xDrive تنظیم شده توسط بخش M بامو نه تنها تأثیر منفی روی تواناییهای دریفت M5 جدید نداشته بلکه باعث شده راننده لذت و اطمینان بیشتری را تجربه کند.
با این وجود ویدئویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد یک M5 با دریفت در یک پیست را نشان نمیدهد بلکه در یک اتوبان آلمانی بدون محدودیت سرعت فیلمبرداری شده است.
شما از خودتان بپرسید چرا این ویدئو که مشابه آن پیش از این هم دیده شده دوباره بررسی شده است. خب باید بدانید در ویدئوی مورد بحث شاهد ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت M5 جدید تنها در ۳.۲ ثانیه هستیم که دودهم ثانیه سریعتر از عدد رسمی اعلامی توسط سازنده میباشد.
این زمان احساسبرانگیز با شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۳ ثانیهای همراه میشود اما باید گفت این رکورد چند دهم ثانیهای کندتر از زمان اعلامی توسط بامو بوده است. نهایتاً خودرو به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سرانجام حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند.
رسیدن به این حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعتی امکانپذیر است زیرا خودرو به پکیج راننده M سفارشی مجهز بوده و باعث میشود سقف سرعت خودرو از ۲۵۰ به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت برسد. به نظر میرسد حداکثر سرعت M5 مورد بحث با جیپیاس اندازهگیری شده زیرا کیلومتر شمار خودرو عدد ۳۱۲ کیلومتر در ساعت را نشان میدهد.
خب پیام این رکوردها در صورت درست بودن چیست؟ آیا قدرت M5 بهتر از آن چیزی است که بامو میگوید؟ یا اینکه خروجی هر پیشرانه میتواند کمی با ادعاهای رسمی سازنده متفاوت باشد؟
[دانلود ویدئو]
Sajjad
۱ تیر ۱۳۹۷خارج از بحث اصلی به یه نکته اشاره کنم
جی پی اس شیب جاده رو در نظر نمیگیره
چون از دید بالا ثبت میشه، اگه ماشین توی سربالایی یا سر پایینی باشه، مثلا با سرعت 50 مایل بر ساعت حرکت میکنه ولی چون جاده شیب داره، از بالا سرعت کمتری رو نشون میده و هرچقدر شیب بیشتر باشه خطای جی پی اس بیشتره
شما اگر برای مثال جاده رو یه مثلث در نظر بگیرید، زاویه بین ضلع سطعی (زمین) و وتر (خود جاده) همون شیبه و هر چقدر زاویه بیشتر باشه، جسمی که روی وتر در حال حرکته، چون داره از مسیر اصلی (ضلع سطحی) خودش منحرف میشه، زمان بیشتری رو برای رسیدن به نقطه مورد نظر که انتهای مثلث و نزدیک به ارتفاع مثلث هست تلف میکنه.
دوستان اگر اشتباهی داشتم اصلاح کنید خوشحال میشم.
در ضمن، این حرف من نه به معنای شیب دار بودن اتوبان های المانه و نه به معنای اشتباه بودن رکورد بی ام و، تعصب نداشته باشید و موضع نگیرید. یک بحث علمی ساده بود.
shirko
۱ تیر ۱۳۹۷غول بی شاخ و دم حریف می طلبه ، به شدت منتظر m8 هم هستم اون دیگه اخرشه .
مهدی
۱ تیر ۱۳۹۷غول بودنشو موافقم اما نمیتونم به یه غول خوش تیپ و با شخصیت و پرستیژ خاص مونیخی بگم بی شاخ و دم
بی شاخ و دم به یه ماشین امریکایی خاص یا یه لامبو میخوره چون وحشین خیلی وحشی
دوست دارم بهش بگم هیولای متشخص
دوستان راجع به سیستم ایکس درایو فوق العاده منصوب روی این هیولای متشخص حتما بخونید فوق العادس
ALIREZA
۱ تیر ۱۳۹۷چه سواری قشنگی دیدن این فیلم حس خوبی به ادم میده چه برسه به رانندگی ولی چه فایده دست ما تو ایران فقط به فیلمش میرسه چونکه عمرا با این وضع بازار یه گذر موقتش رو هم بتونیم بخریم
مهدی
۱ تیر ۱۳۹۷m5 سلطان کلاس خودشه.بهترین درنوع خودش.تازه این راننده حرفه ای نبوده.وسرنشین اضافه داشته.
ا.سد.مرتضی
۱ تیر ۱۳۹۷حالا خوبه این فراری یا مک لارن یه کاری کردن بقیه هم یا گرفتن یه خورده بالا تر بگن بعد کمتر در بیاد ملت بگن واوو از گفته های کارخونه هم بهتره !!
جمع کن با این کلکا قدیمی شد حالا مگه چون بی ام و هست یا چون فرهنگ اروپاست یعنی هیچ کس این کار رو نمیکنه ؟