از دست این خبرنگاران سمج یا عکاسان دوربین بدست کجا باید پناه برد ؟! تیم تست بامو در یک روز سرد برفی و درحالیکه سرگرم تست جادهای دو دستگاه ۲۰۱۳ M6 بود، به دام عکاسان خبری افتاد . . .
![BMW 2013 M6 Cabrio](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1677334950574350974-500x333.jpg)
آنچه که میتوان از ظاهر خودرو حدس زد، تغییر سپر جلو، تبدیل اگزوزهای تکی در نسخه استاندارد سری۶ به اگزوزهای دوگانه در طرفین سپر و همچنین رکابهای جانبی جدید است. البته کالیبرهای بزرگ ترمز که از مابین رینگهای آلومینیومی خودروها دیده میشود نیز میتوانند دلیلی بر سیستم ترمز جدید آن باشند.
![BMW 2013 M6 Cabrio](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/6300408322010578515-250x166.jpg)
برای قدرت پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 آن عددهای متفاوتی پیش بینی شده از جمله ۵۵۲، ۵۶۲ و ۵۷۲ اسببخار. گشتاور تولیدی آن نیز به احتمال فراوان عددی در فاصله ۶۸۰ تا ۷۰۰ نیوتنمتر است. وجود گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ساخت M نیز تقریبا قطعی است. چهره نهایی بامو M6 تا اواخر بهار ۲۰۱۲ و در نمایشگاه ژنو مشخص خواهد شد.
![BMW 2013 M6 Cabrio](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1678492715820729201-250x166.jpg)
ابی
۱۸ بهمن ۱۳۹۰واقعا قشنگه
از m3 هم شیک تره هم قوی تر
افرین BMW
aventador twin turbo
۹ مهر ۱۳۹۲عالی!!!!!!!!!!!!
امیرحسین
۲۷ مرداد ۱۳۹۲آقا این فروشیه؟؟منظورم کارخونشه هااا…..!
SINA NASERI
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ام 3 خیلی جذابه