بامو سری ۶ گرن توریزمو دیگر در بازار ایالاتمتحده عرضه نمیشود و به نظر میرسد حالا دلیل این اقدام بامو مشخص شده است. هرچند نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این خودرو همچنان در اروپا عرضه میشود اما بامو بهتازگی اعتراف کرده است که سری ۶ گرن توریزمو با استایل بحثبرانگیز خود مطابق سلیقهٔ همه نیست. رئیس طراحی این شرکت «آدریان ون هویدنوک» اخیراً در مصاحبهای با اتوکار گفته است که در مناطق خاصی برای سری ۶ گرن توریزمو تقاضای قدرتمندی وجود دارد اما در بازارهای دیگر بههیچوجه جذاب و پرفروش نیست. این موضوع کاملاً قابلدرک است زیرا آمیختهای از یک هاچبک بزرگ، یک استیشن و یک سدان چیزی نیست که همه دوست داشته باشند خصوصاً در اروپا و آمریکا.
به گفتهٔ هویدنوک، سری ۶ گرن توریزمو در چین فروش بالایی دارد اما خریداران در بزرگترین بازارهای اروپا مثل انگلستان، آلمان و ایتالیا بیشتر به سری ۵ سدان یا استیشن علاقه دارند. بااینحال به نظر میرسد حداقل فعلاً تقاضا در چین برای ادامهٔ حیات سری ۶ گرن توریزمو کافی باشد. این ماشین بهتازگی مورد فیسلیفت و بهروزرسانی هم قرار گرفته که و ویژگیهایی مثل جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی بامو برخوردار شده که هردو از طریق نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی ارائه میشوند.
علاوه بر این، همهٔ مدلهای سری ۶ گرن توریزمو در همهٔ بازارها به سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت مجهز هستند که پیشرانهٔ درونسوز را همراهی میکند. به گفتهٔ بامو، قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف این خودرو ۱۱ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به موتورهای قبل از فیسلیفت دارد و همچنین مصرف سوخت آنها هم کاهش یافته است. بامو سری ۶ گرن توریزمو مدل ۲۰۲۰ هماکنون در اکثر کشورهای اروپایی قابل خریداری است و قیمت پایهٔ آن در آلمان از ۶۲,۸۰۰ یورو آغاز میشود.
ali (chevy nova)
۴ شهریور ۱۳۹۹قابل پیش بینی بود
خودشونم اعتراف کردن
M3csl
۴ شهریور ۱۳۹۹بازم همین که مثل سدان های شورولت و فورد
درشو گِل نگرفتن و به زباله دان تاریخ نپیوسته غنیمته
ali (chevy nova)
۴ شهریور ۱۳۹۹عه
جدی میگی؟؟؟؟
عرفان
۵ شهریور ۱۳۹۹وقتی نسل بعدیش نمیاد ینی اینم رفت تو دفتر تاریخ
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۹زیباست ولی هر کسی پول خریدنشو نداره
Ahmad
۴ شهریور ۱۳۹۹چینی ها سلیقشون هم با کل دنیا متفاوته
nikzad
۴ شهریور ۱۳۹۹شاید حرف شما کمی درست باشه اما یکی از دلایلی که در چین فروش خوبی داره اینکه چین تقریبا دو هفتم جمعیت جهان رو داره به همین دلیل صلیقه های زیادی هم اونجا هست چون افراد یک ملت قرار نیست که شبیه هم باشند.
کافر مقدس
۴ شهریور ۱۳۹۹چقدر ناز دارن خارجی ها . البته نازشون حاصل سالها خودرو با کیفیت خریدن هست که رسما خریداران خودرو در اروپا و آمریکا سطح بالایی از درک و ماشین شناسی رو دارن برای همین محصولاتشونم برای عرضه به همین مشتری ها اینقدر با کیفیت هست و کمپانی ای نمیتونه قسر در بره مثل ما
SS
۴ شهریور ۱۳۹۹خیلی زیبا و البته گرون!
افکت سه بعدی چراغ در عکس اول خیلی جالبه
ارشیاsvj
۴ شهریور ۱۳۹۹شبیه x4 که سدان شده باشه.
قبل فیس لیفت خوشگل تر بود.
محمد
۴ شهریور ۱۳۹۹چینیها کلا به سدان لوکس علاقه نسبتا بالایی دارند
Hadi
۴ شهریور ۱۳۹۹آخر رقابت درون شرکتی بیمر این ماشینو به این وضع رسوند…
با اومدن سری۸ ضربه بزرگی به این ماشین وارد شد…
اگه ب ام و میخواد این ماشینو زنده نگه داره باید مثل قبل به مدل کوپه، کانورتیبل و فست بک تبدیلش کنه…
حسین دهمرد
۴ شهریور ۱۳۹۹یه باله ی عقب کم داره البته یه کوچولوی متعارف که چسبیده باشه به صندوق. الان زیادی شوتینگ بریک شده
Dna
۴ شهریور ۱۳۹۹بی ام و لطفا نسل بعدی I8
Me
۴ شهریور ۱۳۹۹ولی همچنان برای ما عزیزِ
بهنام
۴ شهریور ۱۳۹۹نمای جلوش رو دوست دارم
مهدی موتورز
۴ شهریور ۱۳۹۹سوال این بروز شده همون سری ۶ نادر فقیه زادس؟
بهنام
۴ شهریور ۱۳۹۹اره
سورنا
۴ شهریور ۱۳۹۹تو بیا ۶۳۰ کروک رو دوباره تولید کن ببین چقدر فروش میره لامصب هنوزم زیباسسسسسسسسسست
مرتضی
۴ شهریور ۱۳۹۹واسه خانواده ها از سری 5 بهتره
net
۴ شهریور ۱۳۹۹صندوق عقبش کشیده نیست کسی نمیخره
رضا
۵ شهریور ۱۳۹۹اتفاقا به نظر من این فضای کاربردی استیشن ها رو با حس اسپرت هاچبک ها و ظاهر شکیل سدان ها با هم داره
شاید تبلیغات براش خوب انجام نشده ولی به مراتب جذاب تر از استیشن ها هست
Milad AMG
۵ شهریور ۱۳۹۹چیه این بابا
طرف سری ۵ رو ول کنه اینو بخره؟؟
مگر اینکه خل باشه
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۹بی شخصیت هست این سری 6 جدید
سری 6 قدیم تکلیفش با خودش روشن بود
اما این یکم شتر گاو پلنگه
طراحیش برای سری 6 که داداش کوچیک سری8 هست مناسب نیست
کسی که سدان بخواد قطعا میره سراغ سری 5