بی ام و

مدیر ب‌ام‌و M: نیازی به M4 گرن کوپه نیست

با اضافه شدن M3 تورینگ و M4 کانورتیبل به خانواده M3 و M4 به نظر می‌رسد سؤال احتمال افزوده شدن پسوند M به تمامی نسخه‌های این خانواده ارزش پرسیدن را داشته باشد. رابرت پیلسل مدیر پروژه M3 و M4 می‌گوید ب‌ام‌و خودروی M4 گرن کوپه را تولید نخواهد کرد.

مجله آلمانی بیمر تودی در مصاحبه با این مدیر ارشد احتمال تولید نسخه M از سری ۴ گرن کوپه را جویا شده است.

پیلسل در پاسخ گفته است:

ما برای اولین بار روی محصولات اصلی و شناخته شده خود تمرکز کرده و سپس به دنبال تولید مدل‌های تورینگ خواهیم بود و معتقدیم همین آرایش خوبی خواهد بود. ما نیازی به تولید M4 گرن کوپه نمی‌بینیم.

اگرچه این مدیر ب‌ام‌و اشاره‌ای به دلیل عدم نیاز شرکت در تولید M4 گرن کوپه نداشته اما حداقل می‌دانیم که آینده این خانواده چگونه خواهد بود.

پیلسل همچنین به اینکه چرا تولید M3 تورینگ بیشتر از مدل‌های استاندارد طول کشیده اشاره داشته است.

او گفته است:

ب‌ام‌و M3 تورینگ خودروی کاملاً جدیدی برای ماست و فعلاً برخی کارهای این خودرو باقی مانده است. ما فقط بدنه متفاوتی را روی شاسی کنونی نگذاشته‌ایم و در نهایت خواهید دید که این خودرو پکیجی متقاعد کننده به اندازه سایر مدل‌ها خواهد بود. برخی تنظیمات باید روی این خودرو صورت گیرد.

پیلسل همچنین گفته که M3، M4 و M4 کانورتیبل روی بازار آمریکای شمالی تمرکز دارند که این خبر خوبی برای طرفداران ب‌ام‌و M در آمریکاست. البته خبر بد اینکه تمرکز اصلی M3 تورینگ روی آلمان، اتریش، سوئیس و ایتالیا خواهد بود.

پیلسل افزوده است:

گیربکس‌های دستی به ویژه در آمریکای شمالی هنوز هم تقاضای زیادی دارند. ما همچنین استفاده از این گیربکس را به عنوان اصل پایه در M3 دیده‌ایم زیرا گیربکس دستی یعنی از معدود شباهت‌های فنی‌ای است که در تمامی شش نسل این خانواده داشته‌ایم؛ بنابراین ما نه تنها این کار برای مصرف‌کنندگان بلکه برای خودمان هم انجام می‌دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    پدال کار واو درگ دو نسل ۹۱۱ توربو اس رو گذاشته

    اگه‌ خواستی بزارش
    نتیجه رو که میدونیم
    نسل جدید میبره

    موافقم 12
    مخالفم 6
    1. Nima RST

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (52 ديدگاه)

      دقیقا، اینجور درگ ها رو میدونی کی میبره فقط کنجکاوی بدون با چه اختلافی میبره.

  2. Sina10

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    بهتر

    دیگه ماشین زشت دیگه ای به ماشینای ب‌ام‌و اضافه نشه خیلی بهتره

    موافقم 14
    مخالفم 13
  3. مهدی موتور

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    بی ام و چقدر مدل داره?
    ولی من دیگه عکس اول واسم خیلی عادی شد

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. علی-کیوج

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (173 ديدگاه)

      بی ام و اینقدر رو این جلو پنجره تاکید میکنه که آخر واسه همه عادی شه
      هر چند که واسه همه نمیشه!

      موافقم 7
      مخالفم 2
  4. اشکان

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (213 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه به غیر از جلو پنجرش که داخل آفساید هست

    موافقم 6
    مخالفم 8
  5. AMANTE

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    بی ام و از این مدل حرف ها زیاد گفته، به طور مثال گفت که چلوپنجره های بزرگ مخصوص مدل های لوکس هست تا ابهت و… ماشین رو نشون بده.
    هیچ عجیب نیست توی یکسال آینده شاهد M4 گرن کوپه باشیم.

    موافقم 6
    مخالفم 4
  6. Artin 2332@

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    راستش اولش خیلی خیلی با جلو پنجره بی ام و مشکل داشتم ولی حالا، یکمی قابل تحمل تر و البته حتی در بعضی از عکس ها دوسش دارم??

    موافقم 7
    مخالفم 1
  7. ماکان

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . اگر که بی ام و M4 گرن کوپه را هم می ساختند و تولید انبوه می کردند بهتر بود .

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا