بامو M5 CS 2022 چند روز پیش معرفی شده است. این سدان پرقدرت از نیروگاهی ۸ سیلندر با قدرت ۶۲۶ اسب بخار سود برده و با کاهش وزن قابلتوجه خود توانایی رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت طی ۲.۹ ثانیه را دارد. بامو جزئیات قیمتگذاری M5 CS جدید را منتشر کرده و این خودرو در اروپا بسیار گرانتر از آمریکا میباشد.
اول بیایید نگاهی به قیمت این خودرو در اروپا بیندازیم. بیانیه خبری رسمی بامو نشان میدهد که M5 CS در فرانسه گرانتر از همهجا بوده بهای ۱۹۹۹۰۰ یورویی دارد. این خودرو در آلمان کمی ارزانتر بوده و با قیمت ۱۸۰۴۰۰ یورو عرضه میشود. البته این امر قابلانتظار بوده زیرا فرانسه به خاطر قیمتگذاری بالاتر خودروها نسبت به سایر کشورهای اروپایی شناخته شده و زمانی که شما درباره یک خودروی پرفورمنس همچون M5 CS صحبت کنید، تفاوت قیمت حدود ۲۰ هزار یورویی با در نظر گرفتن مالیاتهای مختلف خیلی دور از انتظار نخواهد بود. البته این بیمر داغ در آمریکا فقط معادل ۱۱۷ هزار یورو قیمت دارد!
بیایید این قیمت را به دلار تبدیل کنیم. بامو آمریکا میگوید M5 CS در این کشور قیمت پایه ۱۴۲ هزار دلاری دارد اما همین خودرو در آلمان قیمتی معادل ۲۱۸ هزار دلار داشته و در فرانسه قیمت آن به معادل ۲۴۲ هزار دلار میرسد. بله شما با پول M5 CS در فرانسه میتوانید یک دستگاه از همین خودرو را در آمریکا خریداری کرده و تنها چند هزار دلار با خرید یک M5 دیگر فاصله داشته باشید. این تفاوت قیمت نه تنها قابلتوجه بلکه غیرعادی است. واقعاً نمیتوان این اختلاف قیمت چشمگیر را بهطور دقیق توضیح داد.
این موضوع حداقل بهطور کامل به قیمت مدلهای عادی M5 مرتبط نیست. M5 استاندارد در آلمان قیمت ۹۱۹۰۰ یورویی یا حدود ۱۱۱۲۵۵ دلاری دارد. در واقع قیمت این خودرو حدود ۸ هزار دلار بیشتر از قیمت ۱۰۳۵۰۰ دلاری M5 در آمریکا میباشد. M5 کامپتیشن سادهترین نسخه M5 در فرانسه بوده و قیمت ۱۳۸۸۵۰ یورویی یا حدود ۱۶۸ هزار دلاری دارد. این خودرو نیز بهطور قابلتوجهی گرانتر از M5 کامپتیشن ۱۱۱ هزار دلاری در آمریکا بوده اما این اختلاف قیمت به پای اختلاف قیمت M5 CS در آمریکا و اروپا نمیرسد.
بله تبدیل ارزها به یکدیگر مقایسه درستی نیست اما زمانی که تفاوتها به این میزان شدید باشند تعجب ما دو چندان خواهد شد.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۹اتفاقاً انتقاد اکثریت رسانهها و مخاطبها همین قیمت بالایش هست که جایگاهش را به خطر میندازه !
اما به من باشه ، به تمام رقبا ترجیهش میدهم و کلاً سری ۵ را دوست دارم که با M پاور ، چه بی M پاور و نسخهی معمولیش .
akrh78
۱۰ بهمن ۱۳۹۹بلک سریز هم میگفتن قیمتش بالاس ارزشش رو نداره ولی الان میپرستنش
این ماشین به رکورد دار پیست تبدیل میشه اونوقت همون منتقدا تعریفشو میکنن
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۹مجموعه بلکسریزهای بنز همه تولید محدود هستند اما این خودرو تولید محدود نیست ؟! هست ؟!
MR.JD
۱۰ بهمن ۱۳۹۹البته که هست
ولی به سبکی متفاوت تر فقط یک سال تولید خواهد شد
امیر
۱۰ بهمن ۱۳۹۹چرا گران فروخته بش این خودرو با هزینه حمل نقل تا آمریکا اون قیمت پس تو اروپا باید ارزانتر باش چون المانی یا اگه مونتاژ هست باز باید قیمت برابر باش مگه ایران که پول خون باباشون بگیرن
R@m!n
۱۰ بهمن ۱۳۹۹بلک سریز سوپرت اسپرته نه یه سدان
akrh78
۱۰ بهمن ۱۳۹۹اصلا نمیفهمم منظورتو
هر کدوم توی دسته خودشون سنجیده میشن
m5cs یه سوپر سدان عملکرد محوره با 4 تا صندلی سطلی
نکنه میخوای قیمت بلک سریز و ام 5 تو یه رده باشن یا ام 5 برا رکورد نورنبرگرینگ بلک سریز رو بشکونه تا ارزش این قیمت رو داشته باشه
اصلا بلک سریز رو بیخیال
amg gt63s قیمتش 160 هزارتا هست
اونوقت 140 هزارتا برا m5cs زیاده؟
R@m!n
۱۰ بهمن ۱۳۹۹منظورم اینه که بلک سریز یه ماشینی که 10 سال بعدم همچنان مشتری داره چون یه ماشین رده بالا و کلاس خاص سوپر اسپرته اما M5 بالا بری پایین بیای سدانه. ده سال دیگه بهش می گن از رده خارج و مطمئن باش 2 سال دیگه این ماشین چنان افت قمیتی می کنه که مالکش حتی نصف قیمت خریدشم بزور بتونه بفروشه. برای amg gt63s هم گرونه. اما نسل قبل بلک سریز الان به قیمتایی سه چهار برابر زمان تولیدش خرید و فروش میشه و مطمئن باش 20 سال دیگه حداقل بالای 5 میلیون دلار قیمتش میشه. اما M5 و امثالش ازشون به عنوان یه مشت ماشین خوب یاد میشه که همین مجلات ماشین و کانالای یوتیوبی یه دوری باهاش می زنن.
Sina
۱۱ بهمن ۱۳۹۹در جواب رامین خواستم بگم که همین یکی دو سال پیش یه M5 متعلق به سه نسل قبل!!! هم قیمت M5 همین نسل فروخته شد!!!!
حالا اینکه مدل CS هستش ، بعید میدونم قیمت و ارزشش تغییری بکنه
تازه به جای کاهش ، گرونتر هم میشه
فورد
۱۱ بهمن ۱۳۹۹شاید تو امریکا تولید میشه
Malt hill
۱۰ بهمن ۱۳۹۹رینگ هاش کوچیک نیست؟!
akrh78
۱۰ بهمن ۱۳۹۹اره به نظر منم کوچیکه تو اولین نگاه تو ذوق میزنه
Farzad
۱۰ بهمن ۱۳۹۹۲۰ اینچی هستن ، شاید تو عکس کوچک به نظر میاد .
NAVID۰۰۹۸
۱۰ بهمن ۱۳۹۹البته فقط خودرو نیست که در فرانسه گرانتر از بقیه جاها هست ، کلاً همهچیز در فرانسه گرونتر هست ، یه فنجون قهوه اسپرسو در ارزانترین حالت حدود ۴ یورو در میاد که در هلند یا آلمان میشه با زیر ۲ یورو خریداریش کرد ، یا حتی بلیط مترو و کرایهی تاکسی و کلاً مردم فرانسه به سبب مالیات زیاد و گرانی اجناس نسبت به بقیه اروپا ضعیفتر و شاید بشه گفت بسیار اقتصادیتر زندگی میکنند !!!
Farzad
۱۰ بهمن ۱۳۹۹سدانی که سوپر اسپرته ?
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۰ بهمن ۱۳۹۹تو آمریکا هم قیمت با کواتروپورته تروفئو هست
اما این کجا و آن کجا…??
مهرداد كمال
۱۰ بهمن ۱۳۹۹تو ایران میومد میشد یک میلیون یورو
OMID
۱۰ بهمن ۱۳۹۹برام جالبه که توی آمریکا از خود کشور مبدا یعنی آلمان ارزونتر در میاد ( مدل های آمریکا توی آمریکا تولید میشن ؟ )
مهدی،:امید اینده
۱۰ بهمن ۱۳۹۹سلام ببخشید مصرفش چقدره
ツSAMURAIツ
۱۰ بهمن ۱۳۹۹M5 پادشاه سدان ها ???
R@m!n
۱۰ بهمن ۱۳۹۹واقعا قیمت گذاری نامعقولی رو این ماشین گذاشته
امیررضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۹اگه ماشین باز باشیم خوب میدونیم که بنز و بامو هر قیمتی رو ماشیناشون بزارن حتماً یه حکمتی پشتشه. مثل جیتیآر بلک جدید که همقیمت دوازده سیلندر های ایتالیاییه ولی وقتی دیدیم چه پرفورمنسی داره گفته الحق که حلالت. اینم مثل اونه. منتظر مسابقات و اعداد و ارقام باشید
MAHDI
۱۰ بهمن ۱۳۹۹CS هستش دیگه
محمد رستمی نژاد
۱۰ بهمن ۱۳۹۹الان فهمیدم بوگاتی چرا اینقدر گرون هست
بیشترش الکی هست
RezaRs
۱۱ بهمن ۱۳۹۹چیش الکیه. هزینه تحقیق توسعه و ساخت هایپر کارها معمولا بیشتر از قیمت فروشه بعدشم
داخل بوگاتی سوار یه خودروی خیلی سریع میشی که مثل یه رولز رویس لوکسه راحته الکی نیست
افشار
۱۰ بهمن ۱۳۹۹مثل این که اگر خدا بخواد و شیطون نخنده شرکت بی ام و دیگه از جلوپنجره های سایز بزرگ و زشت استفاده نمیکنه
?Ali Hossein?
۱۰ بهمن ۱۳۹۹به تومان میشه 5 میلیارد و 317 میلیون…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.خودت میدونی منظورم چیه…
مهیار احمدنیا
۱۰ بهمن ۱۳۹۹بچه ها یه نظر که کمی از برقی بودن در بیاید وقتی که ۱۳ سال پیش نیسان ماشینی ساخت که با یه تیونینگ ساده مانند آلفا ۱۲ و آلفا ۱۰ با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار دلار ۱۱۰۰ اسب گیرتون میاد اونم ۱۳ سال پیش و اینکه با یه توربو شارژ میشه ۰ تا ۱۰۰ لامبورگینی ۲۵۰ هزار دلاری با اون صدا وووووووووو را زیر ۲/۵ ثانیه کرد یه خودرو که ۱۰ سال پیش ساخته شده (لامبورگینی اوو)
رو با قیمت کمتر از ۳۰۰ هزار دلار با تسلا برقی امروزی برابری کنه حتما این روز ها ماشین های برقی باید قیمت کم داشته باشند و اقتصادی باشند مثل جی تی ار که میتونه با بوگاتی رقابت کنه (با قیمت ۲ میلیون دلار و اینکه فقط ارزش بنزین و شاهکار بودنش رو داره آنقدر گرونه البته واقعا ارزش این قیمت رو داره) رقابت کنه یه شرکت بنزینی اقتصادی مانند تسلا (از لحاظ اقتصادی و نوآوری) میتونه سر هر بنزینی رو بالا ببره اید وارم لایک کنید ببینیم چند نفر با این نظر موافقند
ماکان
۱۰ بهمن ۱۳۹۹سلام . من برخی از محصولات بی ام و را شکل ظاهرشان هر جوری هم که باشد بسیار دوست دارم . خسته نباشید .
Mf1
۱۱ بهمن ۱۳۹۹قیمتش خیلی بالاست در اروپاه فکر نکنم کسی اینقدر پول بده یه bmw چهار در بخره.
بنظر من گزینهای بهتر وجود داره با قیمت کمتر
RezaRs
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ببین این یه نسخه خاص ( نه حالا اونقدر)محسوب میشه دیگه طرفدارای خودشو داره
Sina
۱۱ بهمن ۱۳۹۹اگه قیمت GT63 S و پانامرا رو میدیدی هیچ وقت این حرفو نمیزدی
تنها گزینه ارزون تر آئودی RS6 و E63 S و M5 های ضعیف تر هستن ، که خیلی خیلی کند تر هستن
پس در نتیجه این ماشین میارزه
البته تو آمریکا
توی فرانسه که همه چی گرونه ولی خب نمیارزه
ولی اکثرا افرادی که ۱۱۰ هزار دلار پول دارن واسه M5 کامپتیشن ، واسه CS هم دارن ، البته نه همشون ولی خیلیاشون دارن این پولو
این ماشین کلکسیونی هم میتونه باشه
پرهام و رهام
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ماشین جالبی است و طرفداران خودشو داره
Sina
۱۱ بهمن ۱۳۹۹چند نکته وجود داره
بازار اصلی این ماشین میشه آمریکا که قیمت خیلی خیلی ارزونه
و اینکه مثلا بنز GT63 S خودش از بالای ۱۵۰ هزار دلار شروع میشه !!!! پانامرا توربو که خیلی خیلی گرونتره ، اصلا از لحاظ قیمت قابل مقایسه نیست با M5
و خب اینا قطعا به سرعت نسخه CS که آپدیت های مخصوص پیست داشته نیستن
و تا اینجا مشخص شد که ارزشش رو داشته ، هر چند قبول دارم تو اروپا زیادی گرونه ، ولی نسبت به رقبا قیمتش اونقدر ها هم گرون محسوب نمیشه
بعدش اینکه ، مثل ماجرای GT بلک سریز میشه ، همونطور که بقیه دوستان گفتن ، هر جایی که میرفتی همه میگفتن خیلی گرونه و شتابش حتی زیر ۳ ثانیه هم نیست!!
میگفتن که GT R خیلی ازش بهتره
اما با رکورد زدن تو نوربرگرینگ ثابت کرد عدد صفر تا صد بی ارزش ترین عدده !!! و فقط واسه پز دادن و درگه
و نشون داد که به قیمتش میارزه
تازه باعث توقف تولید GT R هم شد? ( البته که از این خبر ناراحت شدم)
این M5 CS هم همونطور که نسخه های عادیش خیلی خیلی فراتر از عملکرد اعلامیش بوده ، قطعا تمام سدان های دیگه رو با فاصله زیاد شکست میده
پس در نتیجه قیمتش که نسبت به رقباش اصلا گرون نیست و عملکردش خیره کننده خواهد بود…