بامو آمریکا بهای سری ۵ جدید را اندکی پس از نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد.
در ابتدا مشتریان آمریکایی خواهند توانست از بین دو مدل 530i و 540i یکی را انتخاب کنند. سیستم چهار چرخ محرک xDrive بامو نیز بهصورت سفارشی در دسترس است.
بهای مدل تک دیفرانسیل 530i از ۵۲۱۹۵ دلار و بهای مدل چهار چرخ محرک از ۵۴۴۹۵ دلار آغاز میشود. برای خرید مدل تک و دو دیفرانسیل 540i نیز باید به ترتیب ۵۷۴۴۵ و ۵۹۷۴۵ دلار پرداخت کرد. همهی این قیمتها دربردارندهی ۹۹۵ دلار هزینهی تحویل هستند.
بامو 530i 2017 از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر استفاده میکند. 530i با این پیشرانه در مدت ۶ ثانیه (۵.۸ ثانیه با سیستم xDrive) به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد؛ اما نیروبخش مدل 540i پیشرانهی ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۴.۹ ثانیه (۴.۷ ثانیه با سیستم xDrive) ثبت میشود.
بهار سال بعد بامو با ارائهی مدلهای M550i xDrive و 530e و 530e xDrive iPerformance طیف مدلهای سری ۵ را در آمریکا تکمیل خواهد کرد.
GOD BLESS AMERICA
۵ دی ۱۳۹۵یعنی انگار تا شهروند ایالات متحده نباشی و در آمد متوسط رو به بالا نداشته باشی قدرت خرید پایین بهت اجازه نمی ده تو بازار دنبال مدل دلخواه بگردی.
مردهمیشه پیروز
۵ دی ۱۳۹۵عزیزم
60 هزار دلار برای اونا چیزی نیست.درثانی یادت باشه که تمام قسط میخرن بدون یک ریال بهره.
چون اونجا بلاد کفر هست سود نمیگیرن
اما ما چون بلاد اسلام هستیم اولا گمرکی 130 درصدی میگیریم از ملت.
و همینطور سود 40 درصد
انشا که صد سال دیگه درست بشه
دانيال
۵ دی ۱۳۹۵عزیزم اتفاقا خیلیم چیزی هست همون قدر که یه سری۵ تو ایران گرانه تو امریکا هم همینه خیلیم گران هست من خودم تو ایران ۵۲۸ داشتم گفتم اینجا که گمرک نداره پس ادم یه مازراتی میخره باهاش ولی اینطور نیست همچین فکری نکن بدترم هست
ارش
۶ دی ۱۳۹۵دوست عزیز وقتی حقوق یه کارگر ماهر 10000هزار دلاره و کل خرج یه خانواده 3500 دلاره خودت حساب کن واقعا 50تا 60 هزار دلار برای یه همچین ماشینی مفته طرف ده ماه پس انداز کنه یعنی به یکسال هم نمیرسه میتونه یکی راحت بخره حالا اینجا با حقوق 1000تا 2000 دلاری و قیمت 200و300 هزار دلاری .
شایان
۵ دی ۱۳۹۵واقعا هرچقد به این ماشین نگاه میکنم سیر نمیشم.این همه امکانات و انتخاب موتور های قدرتمند و از همه مهمتر بی ام و بودنش.ایشالله روزی برسه بتونیم صاحبش بشیم
شایان
۵ دی ۱۳۹۵سری پنج…حسرت و حسرت و حسرت
مردهمیشه پیروز
۵ دی ۱۳۹۵افرین
36 سال هست حسرت و حسرت خوردیم
37 سال دیگه هم روش.
elemento
۵ دی ۱۳۹۵قیمتش به نسبت واقعا مناسبه .
احمد باقری
۵ دی ۱۳۹۵واقعا عالیه، امکاناتش خیلی زیاده.
گنجی
۵ دی ۱۳۹۵سلام
برام همیشه سواله
اگه 50 هزار دلار یا یه مقدار بیشتر و کمتر برا آمریکایی ها یا اروپایی پولی نیست و به قول یه سری حتی این ماشین ها رو تمام قست میشه اونور خرید چرا وقتی تو آمریکا راه میری خیلی کمتر از ایران ماشین های بنز و بی ام و و … میبینی ؟؟؟
راسیتش اگه جواب بنده رو بدین خوشحال می شم
لطفا بالا شهر و پایین شهر جدا نکنین
نوید جهرمی
۶ دی ۱۳۹۵پول بیمه و مالیات هرساله ای که برای ماشین باید پرداخت بشه. گذشته از این دائما که ماشینشونو بیرون نمیارن که ببینی.
درصد ماشینای لوکسی که دراونجا فروش میره به ماشین های معمولی هم درنظر بگیری رقم بالاییه.
اما این که میگن آیفون تو ایران بیشتر از همه جاس یا پورشه های تهران از آلمان و امریکا هم بیشتره اینا حرفایی بی پایه و اساسه.
هاشم
۶ دی ۱۳۹۵یعنی با حدود 200 تا 240 تومن مینونی همچین شاهکاری را سوار بشی بعد اینجا با این پولمیتونی سانتافه بخری
faramarz
۶ دی ۱۳۹۵چقدر این نسل جدید خفنه