مجلهٔ آلمانی Autobild بهتازگی مجموعهٔ جدیدی از رندرهای کامپیوتری را از بامو آیندهٔ X7 منتشر کرده است. در این تصاویر گرافیکی برای X7 از برخی از عناصر طراحی نسل جدیدی سری ۵ استفاده شده است. در قسمت جلو، بیشترین چیزی که جلبتوجه میکند جلوپنجرهٔ کلیوی شکل معروف بامو در قالبی بزرگتر است. در این قسمت همچنین ورودیهای هوای بزرگ و چراغهای جلو باریکی دیده میشوند که مانند اکثر محصولات فعلی بامو به جلوپنجره چسبیدهاند. در قسمت عقب نیز شاهد چراغهای کشیده و باریکی هستیم که به سری ۷ جدید شباهت دارند. بامو X7 در نمای عقب طراحی اسپرت و درعینحال پریمیومی را به نمایش میگذارد.
X7 بالاتر از مدلهای فعلی X5 و X6 قرار گرفته و در بخش SUVهای لوکس فول سایز با رنجروور، مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید به رقابت خواهد پرداخت. بخشی که رقابت در آن حداقل در آمریکا اصلاً کار سادهای نیست زیرا رنجروور و اسکالید محبوبترین SUVهای لوکس در ایالاتمتحده هستند و بامو قصد دارد در سهم بازار آنها شریک شود. X7 بزرگتر و لوکستر از X5 بوده و با ۵.۲۵ متر طول قابلیت حمل ۷ سرنشین را در کابین بسیار لوکسی دارد. کابینی که شبیه هیچیک از محصولات فعلی بامو نخواهد بود.
در بخش قوای محرکه نیز بهاحتمالزیاد موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو متعلق به 740i بهعنوان موتور پایهٔ X7 ارائه خواهد شد. بالاترین موتور این خودرو نیز احتمالاً پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو متعلق به 750i خواهد بود درحالیکه احتمال ساخت نسخهٔ پلاگینهیبریدی آن شبیه به سری ۷ نیز وجود دارد. حتی ارائهٔ پیشرانهٔ ۶.۶ لیتری V12 توئین توربو متعلق به M760Li هم برای X7 محتمل است. گفتهشده که بامو X7 در دو مدل تولید خواهد شد. یکی از آنها نسخهٔ استاندارد و دیگری نمونهای فوقالعاده لوکس با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که به خاطر برخورداری از ویژگیهای طراحی متفاوت، بهراحتی از نسخهٔ استاندارد قابلتشخیص خواهد بود. بامو X7 در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده و در سال ۲۰۱۹ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.
منبع: BMWBlog
Scuderia Italia
۲۰ آبان ۱۳۹۵اوففففففف
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۲۰ آبان ۱۳۹۵البته این فقط یه طرح گرافیکیه ولی باید گفت اصلا جالب نیست
یه نگاهی به چلو پنجره عظیم این ماشین و طراحی باریک چراغ جلو بندازین حتی حالت کلی بدنه هم خیلی ساده و قدیمی و سال خورده ست و هوا کش های کوچیکش هم اصلا به ماشین نمیاد
دیفیوزر عقب هم به نظر فقط جنبه ظاهری داره
در کل احتمال همچین طراحی از بی ام و نمیره قطعا …..
Scuderia Italia
۲۰ آبان ۱۳۹۵من که خوشم اومد
مخصوصا از جلو پنجرش.
چون جلو پنجره ی باابهت و بزرگی شده
احمد
۲۰ آبان ۱۳۹۵چراغ و جلو عقب که طرح سری 7 بی ام و است فقط یه مقدار کشیده تر شدند
Bavaria
۲۰ آبان ۱۳۹۵امیدوارم یچی بسازه که جلو اسکالید کم نیاره،من ک خیلی از اسکالید خوشم میاد
جلو پنجرش خیلی مزخرفه
mahdi
۲۰ آبان ۱۳۹۵خیلی عالیه …………..
امیر.عارف
۲۰ آبان ۱۳۹۵خط تولید و تداوم در طراحی خودروسازهای دنیا بقدری ثبات داره که هر کسی که با محصولات آنها آشناست میتواند رندری تغریبا شبیه به آن را متصور شود. اما ایرانیها نمیتونند از آشغال بعدی خودروسازهای وطنی هیچ تصویری را پیش بینی کنند
دانیال
۲۰ آبان ۱۳۹۵اگه این باشه که خیلی بی ریخته
فرشاد سجادیان
۲۰ آبان ۱۳۹۵طرح جلو پنجره هیچ ربطی به بقیه قسمت ها نداره. از تولید اینماشین استقبال میکنم، باعث پیشرفت امثال GLS میشه اما نه با این طراحی، ابهت داره اما تناسب اصلا
حميد
۲۰ آبان ۱۳۹۵طراحی جلو بسیار قوی ولی پشتش یکم تو ذوق میزنه
ارمان
۲۰ آبان ۱۳۹۵چقدر خوب نیست.
چرا هیچی با هم تناسب نداره؟!
بیژن
۲۰ آبان ۱۳۹۵این علامت اختصاریx7 خیلی برام جالبه…
توو اکثر خودروها داره استفاده میشه. از چین وژاپن گرفته تا فرانسه…وحالا هم باواریا یها…!
یادمه زمانهای دور ، قبل تولید سمند ، ایران خودرو فکر ساخت خودرویی با چنین نام اختصاری بود!
احمد باقری
۲۰ آبان ۱۳۹۵ابهت خاصی پیدا کرده.
سیدامین فاخر
۲۴ آبان ۱۳۹۵ایول بالاخره بی ام و هم تو این کلاس اومد
ولی طول خودرو کوتاهه از لچکی پشت شیشه در عقب مشخصه
ای کاش مدل تولیدی کل نمای جلو ش ازین خشکل تر باشه