بی ام و

معرفی رسمی سری 4 جدید، جنجالی‌ترین محصول چند سال اخیر ب‌ام‌و!

اگر با خود فکر می‌کنید که محصولات دو درب ب‌ام‌و تا حد زیادی ناشناس باقی مانده‌اند قطعاً ب‌ام‌و سری ۴ جدید ۲۰۲۱ می‌تواند این نگرانی‌ها را برطرف کند. این کوپه‌ی جدید با یک جلوپنجره بسیار بزرگ مشابه نسخه کانسپت و همچنین تکنولوژی‌های روز، دینامیک سواری بهتر و پیشرانه ۶ سیلندر هیبریدی ملایم جدید معرفی شده است. تمامی این تغییرات خبر از بهبود قابل‌توجه سری ۴ نسبت به نسل قبل را می‌دهند و صرف‌نظر از اینکه سری ۴ را دوست داشته یا از آن متنفر باشید باید گفت این کوپه روی کاغذ بسیار خوب به نظر می‌رسد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

از برخی زوایا نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این خودرو تناسبات طراحی روان و مشابه کانسپت ۴ سال پیش داشته و ضریب درگ آن عدد ۰.۲۵ می‌باشد که نسبت به ضریب درگ ۰.۲۹ نسل پیش بهبود یافته است. این خودرو به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلوی LED تطبیقی و رینگ‌های ۱۸ اینچی عرضه می‌شود.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

اما چیزی که بی‌شک ذهن همه را به خود مشغول کرده جلوپنجره بزرگ ‌سری ۴ جدید است. این بخش هم از کانسپت ۴ الهام گرفته و قطعاً باعث می‌شود سری ۴ با هیچ خودروی دیگری اشتباه گرفته نشود؛ اما این جلوپنجره فقط نقش ‌نمایشی ندارد زیرا طبق گفته ژرمن‌ها، بخشی از جلوپنجره باز شده و هوا را به پیشرانه ۶ سیلندر جدید می‌رساند.

مدل‌های پایه 430i و 430i xDrive دارای نسخه به‌روز شده از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۹ نیوتون متر هستند. مدل دیفرانسیل عقب 430i شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۵ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب مدل چهار چرخ محرک به ۵.۳ ثانیه می‌رسد. سقف سرعت هر دو مدل نیز به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

اما مدل جدید M440i xDrive به پیشرانه جدید ۶ سیلندر ۳ لیتری با تکنولوژی ۴۸ ولتی هیبریدی ملایم مجهز شده است. این مجموعه قدرت ۳۸۲ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته و استارتر ژنراتور ۴۸ ولتی ۱۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این مدل تنها در عرض ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

خریداران اروپایی می‌توانند چهار نسخه دیزلی از این خودرو با نام های 420d، 420d xDrive، 430d xDrive و 440d xDrive را سفارش دهند و همانند مدل‌های بنزینی، تمامی نسخه‌های دیزلی هم به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز بوده و بسته به تریم انتخابی به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک عرضه می‌شوند.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

نسل جدید سری ۴ از دینامیک بهتری هم سود می‌برد. اگرچه پلتفرم این خودرو با سری ۳ فعلی مشترک است اما دارای سیستم تعلیق با تنظیمات خاص خود است تا استحکام بهتری داشته باشد. سری ۴ کوپه نسبت به سری ۳ کمی طویل‌تر، پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر است. البته این خودرو همچنان توزیع وزن عالی ۵۰/۵۰ خود را حفظ کرده است. خریداران همچنین می‌توانند سیستم تعلیق تطبیقی M را سفارش دهند که در حالت اسپورت باعث گیراتر شدن فرمان، دامپرها و پدال گاز می‌شود.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

افرادی که با جدیدترین محصولات ب‌ام‌و آشنا هستند سریعاً کابین سری ۴ کوپه جدید را تشخیص خواهند داد. همان کاکپیت راننده محور سری ۳ سدان در این خودرو نیز دیده می‌شود. پوشش چرم سنساتک با رنگ‌های بژ یا مشکی در این بخش بکار رفته اما چرم ورناسکا نیز به‌صورت سفارشی در دسترس می‌باشد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی ب‌ام‌و iDrive نیز در این خودرو دیده می‌شود. سری ۴ جدید به‌صورت استاندارد از صفحه لمسی ۸.۸ اینچی و صفحه‌نمایش دیجیتال ۵.۱ اینچی در پشت آمپرها سود می‌برد اما صفحه مرکزی ۱۰.۳ اینچی و پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی یک آپشن محسوب می‌شوند.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

از جمله تجهیزات جدید سری ۴ کوپه می‌توان به سیستم ناوبری مبتنی بر فضای ابری اشاره کرد که به‌صورت استاندارد وجود دارد. نسل جدید هدآپ دیسپلی ب‌ام‌و که ۷۰ درصد سطح تابش بیشتری دارد در این خودرو دیده می‌شود. دیگر ویژگی ارتباطی این خودرو اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

از نظر ایمنی تجهیزاتی همچون هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر با دستیار فرمان و اطلاعات محدودیت سرعت وجود دارند. جدای از این تجهیزات استاندارد تجهیزات سفارشی‌ای همچون پکیج دستیار راننده حرفه‌ای هم عرضه می‌شوند که شامل کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پیشگیری از برخورد جانبی و ترمز اضطراری عقب است.

ب‌ام‌و سری 4 جدید 2021

قیمت مدل پایه ب‌ام‌و 430i دیفرانسیل عقب از ۴۵۶۰۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای نسخه چهار چرخ محرک 430i xDrive باید ۴۷۶۰۰ دلار پرداخت کرد. قیمت پایه مدل پرچم‌دار M440i xDrive نیز ۵۸۵۰۰ دلار اعلام شده است. عرضه جهانی این خودرو در ماه اکتبر خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (489 ديدگاه)

    قطعا از نظر فنی، دینامیک رانندگی، سطح رفاه و امکانات و غیره بهتر از نسل قبله ولی از منظر طراحی فاجعه هست. یک دراز بی قواره. مگه کمری سولاراعه که یک متر اوورهنگ جلو عقب داره؟ این چیه خدایی؟

    1. AMANTE

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1907 ديدگاه)

      اولین تغییرات بزرگ همیشه هم خوب از آب در نمیان، درست مثل این بی ام و سری ۴ جدید.
      انتظار یک تحول بزرگ در طراحی داشتم جوری که وقتی از هر طرف ببینیش محو بشی اما طراحی کنار و عقب ماشین ساده و بی حال طراحی شده اینقدر به جلوی ماشین و هماهنگ کردن جلوپنجره فکر کردن که طراحی بخش های دیگه ماشین رو یادشون رفته.
      کاش جلوپنجره اش بجای پهن بودن یه خورده نازک تر بود مثل مدل 328 Hommage.

    2. R

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      خیلی ام خوشگله حرف نداره?

    3. محمد

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (798 ديدگاه)

      اشتباه میکنید دلیل اصلیش اینه که خبر ساز بشه حتی اگه خیلیا نپسندن مثل کار های تسلا که بدون ذره ای هزینه تبلیغ که مدت ها قبل از اومدنش تا مدت ها بعد تمام رسانه ها بهش توجه کنن شما تیتر خبرو ببینی توجه میشی موفق شده
      این جنجال باعث تبلیغات زیاد برای بی ام و میشه

    4. Mohsen. G

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (178 ديدگاه)

      طراحیش زیباست ولی یه مشکلاتی داره که از بعضی زوایا تو ذوق میزنه، شما به درستی به اورهنگ های بلندش اشاره کردید، من به جلو پنجره انتقاد دارم البته نه به بزرگ بودنش… بلکه این جلو پنجره با همه بزرگیش ابهت خاصی به ماشین نداده… جلو پنحره x7 هویت خودرو رو تغییر داده ولی تو سری 4 جدید اگه جلو پنجره کوچکتر قرار بدیم فرق چندانی احساس نمیشه… پدال یه مقاله ای منتشر کرد که توش همین کار رو با کانسپت سری 4 انجام داده بودند که البته زیباتر نشده بود بلکه فقط بدون تغییر به نظر میرسید…. البته این جلو پنجره باعث میشه به ای چیزا فکر کرد و گرنه شاید تو آئودی a8 هم اینکارو بکنیم نتیجه همین بشه… تو این مورد بهش فکر کردم… به جلو پنجره a8 نمیشه دست زد… خیلی هویت اش وابسته به این قطعه است

    5. جواد خطر

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (255 ديدگاه)

      کُلن نسلای جدید بی ام و جلو پنجرِهاشون تو آفسایدِ

      1. سینا BMW

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2428 ديدگاه)

        ابعادش تماما اشتباهه،
        وقتی از جلو نگاهش میکنی انگار یه ماشین اسپرت کوچیکه ولی از بقل خیلی بزرگه،
        نمی دونم چرا ب‌ام‌و اینو نابود کرد
        اگه همون قیافه ی زیبای سری ۳ داشت خیلی خیلی عالی میشد

  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    حالا ک دارم‌با دقط میبینم واقعا زشته چه از نمای جلو و چه عقب !
    این کجا و ، کانسپتی که ازش ، رو نمایی کردن ، کجا

    کابینش هم همون همشگی با غربیلک فرمون تکراری

    ولی خب چشم بسته این هم‌ میگم‌ که از نظر فنی
    با مدل ، پیشن زمین ، تا اسمون پیشرفت ، داشته

    1. آرمان

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (147 ديدگاه)

      اتفاقا کابینش بنظرم نقطه قوتشه تو هرجا تستاشو ببینین همه می گن کابین بی ام و از همه بهتره چه از بنز و دیگران هم از نظر کیفیت و ارگونومی تازه به نظرم این کابین خیلی قشنگتر از کابین بنزه که خودشو راحت کرده یه صفحه دراز اونجا گذاشته حداقل اینجا جدا کرده تا مثل چینی ها نباشه

    2. سینا BMW

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2428 ديدگاه)

      کابینش مشکلی نداره ولی دلیل خوب شدن پرفورمنس اینه که از مشخصات سری ۳ استفاده کرده،

      1. سینا BMW

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2428 ديدگاه)

        شاید کمی مسخره باشه حرفی که می زنم ولی چراغاش شبیه هیوندای آزرا ۲۰۱۸ شده!!

  3. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    حتی نمای عقب اش هم از نظر زیبایی و در
    مقایسه با نسل قبلی گیرا و با ابهت ، نیست

  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    حالا مثلا این‌ماشین میخواد با مدل M4 از نظر طراحی زیبا تر
    بشه‌ ؟؟ اخه تا کی وایسیم این ماشین رو با اون‌ مدل ببنیم که
    بعد بگیم اره خودشه الان شد یه Bmw نابِ همیشگی :)

    1. MASIHA

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      لا اقل خوشحالم که این حالا حالا ها به ایران نمیاد
      با نسل قبلی حال میکنیم و قدیمی نمیشه?

  5. بهزاد

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    آلمانی ها شل کردن تو بحث خودرو هم بنز هم بی ام و

    1. net

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (3483 ديدگاه)

      جلوپنجره بزرگ زشته.این همون بی ام و سری ۸ هست فقط جلوپنجره و یه کم چراغ جلو تغییر داده و جلوپنجره کوچک و چراغ جلو باریک سری ۸ قشنگتره

      1. آرمان

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (147 ديدگاه)

        به نظر من که خیلی خوشگل شده

  6. iman

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    کلا نسل جدید سری سه و چهار جذابیت دو نسل قبلی رو ندرن با این طراحی گزینه های بهتری تو بازار هست

    1. سینا BMW

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2428 ديدگاه)

      ولی برعکس ، سری ۳ جدید فوق العادس،
      هر چقدر این سری ۴ بد بود، سری۳ عالی دراومده،
      شاید بخاطر اینکه هنوز M3 نیومده این حرفا زده میشه ولی وقتی M3 بیاد همه رو نابود میکنه

  7. Amir evolution

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اصن نمیشه پلاک جلو زد….. زیبایش خراب میشه، البته زیبایی نسل قبل بهتر بود

  8. javad

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (43 ديدگاه)

    بی ام و خسته نشد انقد از این طراحی داخل استفاده کرد؟

    1. آرمان

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (147 ديدگاه)

      اتفاقا کابینش بنظرم نقطه قوتشه تو هرجا تستاشو ببینین همه می گن کابین بی ام و از همه بهتره چه از بنز و دیگران هم از نظر کیفیت و ارگونومی تازه به نظرم این کابین خیلی قشنگتر از کابین بنزه که خودشو راحت کرده یه صفحه دراز اونجا گذاشته حداقل اینجا جدا کرده تا مثل چینی ها نباشه

      1. مانی

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        بی‌ ام و صد سال دیگه هم یه کابین به زیبائی اس کلاس نمیتونه بسازه
        کابینش تو همه مدل‌ها از ۲۰سال پیش همین شکلیه،خدایی خسته نشدی
        مرسدسA,C,GLS,G,EQC,AMG-GT, و S متفاوته اما بی‌ ام و کلا همین یکی‌ رو بلده!!!!

        1. MASIHA

          ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (946 ديدگاه)

          از نظر شما شاید اس زیباتر باشه
          ولی من سری 7 رو ترجیح میدم
          این حرفا هم جز بحث باز کردن هیچ کاری نمیکنن!!!

        2. MAHDI

          ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (5357 ديدگاه)

          عجب خخخخخخخخخخ!!!!
          مرسدس A کلاس و CLA و GLA و GLB دقیقا یک کابین دارن.
          مرسدس GLE و GLS هم یک کابین دارن.
          مرسدس GLC و و مرسدس C کلاس دقیقا یک کابین دارن!!!!
          مرسدس E کلاس و مرسدس CLS هم دقیقا یک کابین دارن ووو….
          اینا نسخه های کوپه و چهار در هم دارن که دقیقا یکی هستن.
          اینارو گفتم که نگی فقط ب ام و اینطوه!!!!!
          اونطور که شما بالا گفتی منم بخوام بگم سری1 هاچبک و سری2 و سری3 و سری5 و سری7 و سری8 و X1و X3 و X5 و i8 و i3 و سری2 اکتیو و… کابین های متفاوت دارن!!!
          اما همونطور که برای کابین های بنز بالا گفتم::
          ب ام و سری3 و سری4 کابین یکی دارن
          ب ام و X5 و X7 کابین یکی دارن
          مثلا X3و X4 کابین یکی دارن همونطور که GLC و GLC کوپه و مرسدس C کلاس سدان و کوپه یک کابین دارن.
          مثلا X5 و X6 و X7 یک کابین دارن همونطور که GLE و GLE کوپه و GLS یک کابین دارن.
          این شرایط رو آئودی هم داره!!
          مثلا Q7 و Q8 و A6 و A7 و A8 یک کابین دارن.
          مثلا A4 و A5 و Q5 یک کابین دارن.
          و چند مدل دیگه.
          پس چه ب ام و و چه مرسدس و چه آئودی در کلاس های مختلف کابین های شبیه بهم دارن.

  9. Farzad

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2561 ديدگاه)

    زشت ترین بی ام و تاریخه . بی ام و ای که همیشه به خاطر چهره ی جذابش دوست داشتنیه . نسل های قبلش رو ببینید واقعا زیبا و جذاب بودن ، سری چهار F32 مخصوصا …

  10. رامتین

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3255 ديدگاه)

    در کل شکی نیست طراحیش افت کرده اما با این وجود من طراحی نسخه پایه سری چهار یعنی 420 یا 430 را بیشتر میپسندم. بهرحال تفاوتهایی در اسپویلرهای کناری چلوپنجره دارند.

  11. علی

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ب ام و نمیخواد کابین و عوض کنه؟ خیلی تکراریه دیگه

  12. (Saeed(peugeot

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (395 ديدگاه)

    داخل برام جذابیت جدید بودن و نداشت ….. ولی بیروش و خیلی خوشم اومد ….. عالی شده

  13. محمد

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    جلو پنجره شو فاکتور بگیریم بقیه چیزاش خوبه

  14. Aran Milan

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    به نظر من بی ام و نباید به این سمت حرکت کنه اصلا لزومی نداره به ترکیب برنده دست بزنی

  15. Sina

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (835 ديدگاه)

    اگر از پشت به این ماشین نزدیک بشی دیوونش میشی
    عقبش فوقلاده زیباست از بغل نگاهش میکنی حرف نداره داخلش کیفیتش بی نظیر و پر از امکاناته تا اینکه یهو میرسی به جلو که از جلوش نگاهش کنی یهو سر جات میخکوب میشی میگی این دیگه چه کوفتیه که دستشویی کرده تو جلو پنجره این نکنه کپی چینی ب ام و است
    میگن بعضیا از جلو دوستش دارن بعضیا نه که سلیقه ایه ولی هرجور حسابش کنی واقعا افتضاحه افتضاحه
    مگه موتورش نسبت به مدل سال قبل چقدر هوا بیشتر میخواد
    هوای بیشتری هم بخواست مثل آوالون حالا نه به اون افتضاحی سپرشو شبکه شبکه ای طراحیش بکرد

  16. امیر

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (47 ديدگاه)
  17. Sina

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (835 ديدگاه)

    اصلا ما ب ام و رو دوست داریم چون قیافه ش از جلو عصبانی قوی و مغروره با کسی هم شوخی نداره
    این خو از جلو مثل **خل های مالیاتی میمونه که همه انگولیش میدن????

  18. Khan

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    دیگه خیلی باید دیوونه بی ام و باشی بری اینو بخری، افت قیمتش هم فکر کنم وحشتناک باشه. فکر کنم به دوسال نکشیده فیس لیفت اساسی واسش بزنن. این جلوپنجره فارغ از بزرگ بودنش زشته. مدلای دیگه که بزرگه یه تناسبی داره این اصلا تناسبی هم با کلیت ماشین نداره

  19. Ali Keyhani

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    به نظر من همه چیش تقریبا اوکیه جز جلوش

  20. مهرداد كمال

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2020 ديدگاه)

    همه چی که زیبایی نیس اونم یه امر سلیقه ایه بنظر من برا این قیمت و سگمنت بازار خیلی شیکه و بینهایت متناسب
    مسئله اصلی دینامیک و مسائل کیفی هستش که مطمینا ایرادی به اون نیست
    خوش اومدی نسل جدید سری ۴

  21. دانیال روشنی

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (175 ديدگاه)

    جلوش اینقدر افتضاحه که بقیه عیب هاش رو میپوشونه
    این جه طراحیه؟

    1. علی

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (162 ديدگاه)

      نمی دونم چی بگم ?
      من بر خلاف کاربران پدال از این طراحی خیلی خوشم آمده !!!
      حتی از گلف جدید هم بیش تر از نسل قبلی خوشم آمد ازش

  22. Shelby

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (13 ديدگاه)

    من انقدر منتظر موندم تا معرفی شه بعد نظر بدم…
    آقا به نظر من طراحیش حرف نداره خیلی صیقلی و خوش ساخت…
    ریسک بجایی بود به نظرم از طرفی تنها نکته منفی فقط اون پلاکشه که اونم حل میشه به زودی…?????

  23. ♤Angus_812♤

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (426 ديدگاه)

    چرا خودمونو گول بزنیم بگیم با گذشت زمان میشه عادت کرد به طراحیش
    باز x7،x6،سری۷و۳و۵ قابل قبولتر هستن نسبت به این
    به قول اون دوستمون بی ام و خواسته فقط جنجالی باشه تا خودشو مثله تسلا رو زبون بندازه
    من هیچ جوره باش ارتباط نگرفتم
    به عنوان یه طرفدار بی ام و اصلا جالب نشده و پسرفت بزرگی هست

    1. ♤Angus_812♤

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (426 ديدگاه)

      تنها چیزی که ارومم میکنه اینه که از نظر پرفورمنس و تکنولوژی یکی از بهترین بی ام و هاس و اینکه میتونه نسل قبلو محو کنه
      ولی شاید اگه پولشو داشتم میخریدم

  24. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    حال نکردم ، یجوریه .

  25. فرشاد

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یعنی اون قسمت که ارم جلو خورده اعصاب ادمو خورد میکنه
    اخه چرا اون فرورفتگی باید باشه؟!
    انگار زوری چپوندن همه چیزو کنار هم
    لعنت به این طراحای جدید
    امیدوارم فروش نداشته باشه این سبک جلوپنجره بره تو موزه

  26. TRX

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (315 ديدگاه)

    هر تغییری یک سری منتقد داره ، به نظر من که این خودرو بی نظریه ، چهره ی عضلانی خودش و بزاریم کنار موتور تند و تیزش. ابعاد کامپکتش ، به نظر من خودروی فوق العاده موفقی میشه.
    این و در نظر بگیرید که سمت دیگر عشق ، تنفر هست مطمعنم حداقل نصف کسانی که از روی عکس ها طراحی این خودرو رو قضاوت میکنند زمان دیدنش عاشقش میشند ، خیلی ها زمان معرفی x7 ازش انتقاد میکردند و من به طور قاطع عاشقش شدم ، الان بزرگترین منتقد های خودرویی x۷ را ستایش میکنند.
    اینو در نظر بگیرید که بازار هدف این محصول سن ۲۰-۳۰ سال هست.
    توی این سن شما یک انسان ریسک پذیر و و دنبال هیجان هستید ، چی از این هیجان انگیزتر، یک بی ام و با چهره ی تهاجمی و عضلانی در دهه سوم قرن بیست و یکم!
    حال اگر سن شما از ۳۰ سال بیشتر است و جویای هیجانید ولی با این حجم از اغراق ارتباط برقرار نمیکنید باید سراغ سری ۳ برید.

  27. MAHDI

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5357 ديدگاه)

    من دیشب که معرفی شد و تصاویرش رو دیدم نا امید شدم.البته نه بخاطر جلوپنجره اش چون میدونستم این طراحی رو داره.فقط بخاطر طراحی بزرگ چراغ های جلویی. تا جایی که پیش خودم آرزو کردم که این طرح تو فروش طوری شکست بخوره که دیگه تا این حد شرکت دست طراح رو باز نکنه که همچین کاری بکنه. اما وقتی دیشب تو یوتیوب کلیپ ها و بررسی های این طراحی رو دیدم بهش امیدوار شدم. چون چراغ هاش خیلی بهتر به نظرم رسید!!!
    ولی از طراحی که بگذریم از نظر عملکرد و کابین بهترین عملکرد ممکن رو خواهد داشت و بازهم سنگ محک کلاس خودش خواهد بود.کیفیت کابین و ارگونومی کابین که فعلا بهترین در کلاس خودشه مگه نسل جدید آئودی A5 و C کلاس کوپه نسل بعد بتونن بهتر باشن!!!
    ((در هرصورت باید منتظر فروش این ماشین بود .اگه به انتخاب من باشه صددرصد سبک های قبلی ب ام و رو دوست دارم.اما نمیدونم شاید شرکت برنامه ای برای این سبک طراحی داره در آینده که به این سبک در طراحی رو آورده. آمار فروش تعیین کننده است که این سبک طراحی شکست بخوره یا ادامه پیدا کنه))

    1. MAHDI

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5357 ديدگاه)

      اگه خواستید طرح دوم سری 4 ( اون نسخه سفید رنگ) تصاویر بیشتری ازش ببینید BMW BLOG رو سرچ کنید تصاویر و کلیپ های زیادی ازشون رو میتونید ببینید?

  28. Hadi

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2191 ديدگاه)

    طراحی نمای عقب و کنار مخصوصاً عقبش حرف نداره….
    ولی هر کاری میکنم نمیتونم با اون جلو پنجره کنار بیام…
    خیلی رو مخه…

  29. ماکان

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (789 ديدگاه)

    سلام.بنده به سلیقه ی شخصی خودم به اضافه ی طراحی داخلی طراحی بیرونی بی ام و سری ۴ جدید را مخصوصاً با جلوپنجره ی بزرگ خیلی دوست دارم از نظر شخصی خودم بی ام و باید خودروهای سال جدیدش را با طراحی متفاوت از خودروهای سال های قبلش می ساخت و تولید می کرد.با تشکّر از طراحان بی ام و.

  30. Saeed

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (756 ديدگاه)

    چراغ های عقبش شبیه چراغ های عقب فیس لیفت مرسدس E و S کلاس شدن :|
    خداییش این چه مدل چراغ عقبیه
    جلوش هم که…
    نگم بهتره:/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا