بامو در زمان معرفی نسل جدید مدلهای M3 و M4 وعدهٔ ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک آنها را داد و حالا سرانجام این اتفاق روی داده است زیرا نسخهٔ چهارچرخ محرک این دو مدل با سامانهٔ M XDrive معرفی شدهاند. البته این سیستم فقط برای نسخههای کامپتیشن ارائه میشود. در سینهٔ M3 و M4 کامپتیشن XDrive همان پیشرانهٔ آشنای ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته اما حالا گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک این نیرو را به سیستم چهارچرخ محرک خاص M تحویل میدهد.
این سیستم بهمنظور توزیع روان و کاملاً متغیر نیرو بین محورهای جلو و عقب، از یک کلاچ چندصفحهای با کنترل الکترونیکی برخوردار است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ این خودروها نیز میتوان به یک دیفرانسیل فعال M، مهندسی خاص میلگاردان و همینطور یک گیربکس کمکی با واحد کنترل اختصاصی اشاره کرد. سامانهٔ چهارچرخ محرک خودروها هم به سه حالت مختلف مجهز بوده و تنظیمات پیشفرض آن روی محور عقب متمرکز است. در حالت 4WD Sport گشتاور حتی بیشتری به چرخهای عقب فرستاده میشود درحالیکه حالت 2WD کل نیرو را به سمت عقب هدایت میکند.
البته بامو صرفاً M3 و M4 را به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز نکرده بلکه سیستم تعلیق دو جناقی محور جلو را بازطراحی کرده و ضریب فرمان را هم باز تنظیم کرده است. به گفتهٔ این شرکت، با این تغییرات، هم نسخههای محرک عقب و هم برادران جدید XDrive آنها با مهندسی خاص خود، شخصیت فرمانپذیری سنتی M را ارائه میکنند.
M3 و M4 کامپتیشن XDrive به سیستم کنترل کشش خاص M مجهز است که در کنار سیستم کنترل پایداری پویا کار میکند تا با ترکیب احساس معمول M با بهبود قابلتوجه کشش و ثبات، تجربهٔ رانندگی کاملاً پویایی را ایجاد کند. در این خودروها سیستم تأمین روغن پیشرانه هم ارتقاء پیدا کرده است. M3 و M4 چهارچرخ محرک روی رینگهای فورجکاری شدهٔ ۱۹ و ۲۰ اینچی مشکیرنگ قرار میگیرند.
به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک، هردو مدل ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسند که ۰.۴ ثانیه از همتایان محرک عقب سریعتر است. حداکثر سرعت این خودروها نیز به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. M3 و M4 کامپتیشن XDrive در ماه جولای در آلمان عرضه میشوند اما آمریکاییها برای خرید آنها باید تا آگوست صبر کنند. قیمت این دو مدل در ایالاتمتحده از ۷۶,۹۰۰ دلار برای سدان و ۷۸,۸۰۰ دلار برای کوپه آغاز میشود.
MAHDI
۳۱ فروردین ۱۴۰۰کی میخواد جلوی اینارو بگیره?
وقتی M3 کامپتیشن محرک عقب زمان 11.49 رو ثبت کرد در مسیر 400 متر حالا نسخه چهار چرخ محرک دیگه جای خود داره.
این نسخه M4 و M3 میتونن با M5 و E63 هم رقابت کنن
MAHDI
۳۱ فروردین ۱۴۰۰https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/01/bmw-m3-m4-colors-26.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/01/bmw-m3-m4-colors-19.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/01/bmw-m3-m4-colors-16.jpg
نسخه پرفومنس M3 و M4
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-13.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-02.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/03/2021_bmw_m4_m_performance_parts_images_10.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/03/bmw_m3_m_performance_parts_2021_07-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/03/bmw_m3_m_performance_parts_2021_26-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2021/03/bmw_m3_m_performance_parts_2021_27-scaled.jpg
گرافیک جذاب تر چراغ های جلو
https://cdn.motor1.com/images/mgl/7nmZ6/s4/bmw-m3-2021-im-test.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/9qNmb/s4/bmw-m3-2021-im-test.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-Qw_I1g6Uxj0/YEksA-O0R6I/AAAAAAAAsAg/7AzFdyuK_F06E_ANWFRUkkamsjn_puc-QCLcBGAsYHQ/s600/BMW-M4-Competition-2022%2B%252840%2529.jpg
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۴۰۰MAHDI جان
همه رنگش را گذاشتی جز رنگ معرکهی زردش را که اینقدر جذابش کرده که مضخرفی این جلوپنجرهی بزرگ را بشوره ببره !
R
۳۱ فروردین ۱۴۰۰کپی همن که اینا تفاوتشون کجاست؟
MAHDI
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ب ام و برای M3 و M4 دو نوع گرافیک چراغ جلو طراحی کرده. یکی تصاویر مطلب بالاست که گرافیک چراغ ها نوار های چنگ ماننده اما نوع دیگه این تصاویر آخر هستش که من پست کردم که گرافیک چراغ ها فقط نوار خطی قسمت پایین چراغ هاست.
طراحی چراغ ها یکی هستش اما گرافیک چراغ ها متفاوته اگه دقت کنید.
باقی تصاویر هم نسخه های عادی و هم
نسخه performance parts هستش برای M3 و M4
محمدهادی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰باریکللا
هیولا بود پرفورمنسش
هیولا تر هم شد
بی ام و واقعا با این ارتقاهاش قلب و روح طرفدارنش رو در مشت خودش نگه داشته
دمتگرم
چه رننننگایی
اوف اوف
REZA
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰جلو پنجره جدید به مرور که داره چشم بهش عادت میکنه داره بهتر توی نظر میاد وجالبتر داره میشه البته به نظر بنده با احترام به نظرات دوستان
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۰شما رو سر جدتون دیگه بحث جلو پنجره رو وسط نکشین??
محمد مختاری آذر
۳۱ فروردین ۱۴۰۰من ازبین m3 m4 قطعا ام4 رو انتخاب میکنم اون ساید ویو و چراغ های عقبش هم خیلی زیبا هستش
به نظر من بحث جنجالی جلوپنجره به عمودی بودن شامل نمیشه مشکل اینجاست که یه مقدار حالت بیضوی نداره وگرنه در مدل های قدیمی جلو پنجره عمودی هم داشته ابم و خیلی هم خوب بودن
porsche
۳۱ فروردین ۱۴۰۰من که m3 رو بیشتر دوست دارم
porsche
۳۱ فروردین ۱۴۰۰من یک سوال از دوستان داشتم
چرا آدم باید بوگاتی بخره ؟؟
اگه برای صداست که……??? صدایی نداره
اگه برای نهایت سرعته چرا آدم کویئنگ زگ وssc نخره که بهترن؟؟
اگه برای پیسته که????
اگه برای درگه که فراری و پورشه با یک هزارم قیمت میخورنش
اگه برای کلکسیونی بودنشه که با این قیمت۹۱۸ و لافراری و p1 وکررا جی تی و … هستن که ارزششون بیشتره
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰پورشه برو تو اتاق بشین به کارای بدت فکر کن ??♂️ حالا من کانیگ زگ فنم دلیل نمیشه بذارم هرکی هرچی می خواد راجع بوگاتی بگه برادر کمی سنجیده تر نظر بده
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۰چون بوگاتی در دنیای اتومبیل مثل اورسن ولز در دنیای سینماست
همون طور که ولز یگانه فیلمسازی هست که در کارنامه فیلم بد و یا حتی متوسط هم نداره و همه شاهکار هستن بوگاتی هم همینطوره (و میشه گفت کوئنیگ زگ هم تا حدودی)
پورشه و فراری و بقیه ماشینهای خوب داشتن متوسط هم داشتن اما بوگاتی نه
البته این یکی از ده ها دلیلش بود
R@m!n
۳۱ فروردین ۱۴۰۰البته اورسن ولز فیلم متوسطم داره مازیار جان ?? فکر کنم شما همون همشهری کین رو دیدی. البته خود اورسن ولز هم نقل قولی داره که جان فوردو استاد و پیشکسوت خودش می دونه، حالا جان فورد خودروسازی کیه این وسط خدا می دونه ??
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۰نه عزیزم من شش تا فیلم از ولز دیدم
محاکمه
نشانی از شر
اتلو
مکبث
هملت
و همشهری کین
و راجع به فورد هم شاید تمام فیلمسازان داعیه شاگردی اون رو دارن ولی ولز فیلم متوسط نداره همگی شاهکار هستن
من صد برابر دنیای اتومبیل خوره دنیای سینما هستم اما بحث بی بحث?
R@m!n
۳۱ فروردین ۱۴۰۰من هزار برابر خوره فیلمم. بانویی از شانگهای رو ببین. البته حرفم شوخی بود اورسن ولز خیلی بزرگه ولی همه بزرگان هم یه فیلم متوسط یا ضعیف داشتن.
Mopar
۳۱ فروردین ۱۴۰۰اورسن ولز کیه؟
REZA
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰هنرپیشه فقید سینمای هالیوود
taha malek
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا چیه بوگاتی شیرون شاهکاره یا ویرون بوگاتی تنها چیزی که داره از خیابون رد شدنی همه نگات میکنن و میتونی بگی میلیون دلار پول اضافه دارم
علی turbos
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بوگاتی یک نماده .
درضمن میلیاردرها فقط میخرن ٬خب اگه نخرن اون همه پول میخاد چی بشه؟!
بمونه گوشه خونه !!!!!!
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ضمنا یه اسب اصیل حتما سریعترین یا قویترین اسب نیست بلکه خون اصالته که در رگهاش جریان داره
HamiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۰دلایل خیلی زیاد …
ارزش کلکسیونیش قطعا از فراری و پورشه و مک لارنی که نام بردی بیشتره … همین دیوو ببین 5 سال بعد چقدر میشه! (البته لافراری هم خیلی با ارزشه و خب ارزون نیست اصلا!)
توی درگ هم والا شیرون توی نسخه های بالا قطعا اون لافراری و پورشه و … رو میخوره … حتی صفر تا 200 اس اف نود استراداله هم به پای بوگاتی نمیرسه …
اینم چنتا 0-200 که یکی از دوستان تو کامنت ها لینک داده بود منم به اون استناد میکنم :
شیرون پور اسپورت = 5.5s
شیرون = 6.1s
زگ وان:1 = 6.6s
اس اف نود استراداله = 6.7s
ویرون سوپر اسپورت = 6.7s
مک لارن سنا و پی وان = 6.8s
لافراری = 6.9s
765 ال تی و پورشه 918 = 7.0s
برای یک چهارم مایل هم ، شیرون پور اسپورت 9.3 میزنه ولی لافراری 9.7
توی پیست والا نظری ندارم
نهایت سرعت هم بوگاتی یه پکیج کامل از راحتی ، تکنولوژی ، زیبایی و امنیت رو بهت میده که به جرئت میگم اس اس سی که هیچی کونیگ زگ هم همچین پکیج کاملی رو بهت نمیده …
گارانتی عالی هم داره …
porsche
۳۱ فروردین ۱۴۰۰میشه جواب بدید؟
BMW
۳۱ فروردین ۱۴۰۰منم واقعا نمیدونم پورشه جان انتخاب های خیلی بهتری هستن از هر جهتی نسبت به بوگاتی ولی یه عده میخرن چرا رو نمیدونم?♂️
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بیمر جان کدومشون من کانیگ زگ فنم کودومشون با لوکسی و راحتی و پرفورمنسو باهم داره ؟
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بیمر جان کدومشون من کانیگ زگ فنم کودومشون با لوکسی و راحتی و پرفورمنسو باهم داره ؟
mahdi_Abdi
۳۱ فروردین ۱۴۰۰چرا بوگاتی میخرن؟ماشسن به این جذابی حرفا میزنی
BenzSLR
۳۱ فروردین ۱۴۰۰داداش اولا بوگاتی به این بحث چه ربطی داشت؟ دوما شما چون بدت میاد همه نباید بدشون بیاد که .الان من از تسلا خوشم نمیاد دلیل نداره همه بدشون بیاد . برعکس جنابعالی بنده از بوگاتی خیلی خوشم میاد.
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بوگاتی میخره چون بوگاتی هستش!قطعا منکرش نمیشه شد.
در ضمن فکر کنم از مانی بپرسی بهتره چون ما نداشتیم نمی تونیم دلیل بیاریم اون داره حتما میدونه.
porsche
۳۱ فروردین ۱۴۰۰دوستان من سوال کردم هیت که نکردم اینجوری حمله میکنید!!!
میخواستم نظر شخصی دوستان رو بدونم همین!!!
بعد آقایslr منم از خود شرکت بوگاتی بدم نمیاد کارشون رو بلدن و پول پارو میکنند… اما چون اونا دارن پول پارو میکنند منم باید پولمو بهشون بدم؟؟؟(البته اگه داشتم😂😂😂)
BenzSLR
۳۱ فروردین ۱۴۰۰پورشه از اون لحاظه باید به شما بگم برا ما زیاده این مبلغ ولی اونی که این خودرو را میگیره این پولا براش پول خورده و اصلا به قیمت خودروها توجه نمیکنن از هرچی خوششون بیاد میخرن حالا هر قیمتی باشه
R
۳۱ فروردین ۱۴۰۰تو کدوم درگ خوردن دقیقا؟ ۴۰۰ متر شیرون معمولی ۹.۴ عه مجله کاراند درایور تست کرده بزن گوگل برات میاره. پور اسپورت ۹.۳ و چنتودیجی رو هم نوشته
نهایت سرعتم که هروقت ۴۹۰ رو اونا رد کردن بعد بیا ادعا کن بهترن
از شتابشم که کدومشو برات مثال بزنم به جز صفر تا سیصد و چهارصد که کونیگزک سریعتره عوضش تو صفر تا صد و دویست کند تره
صدارو ویرون نداشت ولی شیرون داره یکم بلندی نداره فقط توربوهاش خفش کردن
نکته اخرم اینکه علاوه بر مثالایی که زدی بطور متوسط خریدار بوگاتی ۴۲ تا ماشین تو گاراژش داره به اضافه هلیکوپتر شخصی و قایق تفریحی بوگاتی رو برای خاص بودن میخرن برای رکورد دار بودن تو نهایت سرعت خودروهای تولیدی جهان برای اولین بودن تو خیلی چیزا سال ۲۰۰۵ هیچ خودرویی نبود زمان صد تا صفرش ۲.۵ ثانیه باشه پیشنهاد میکنم مستندشو ببینی
porsche
۳۱ فروردین ۱۴۰۰آقای R??? سریع ترین خودروی جاده ای که مکلارن۷۶۵ بود ۹.۴ نرفته چطور شیرون رفته؟؟؟
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.aparat.com/v/bo61f/%25D8%25AF%25D8%25B1%25DA%25AF_%25D8%25A8%25D9%2588%25DA%25AF%25D8%25A7%25D8%25AA%25DB%258C_%25D8%25B4%25DB%258C%25D8%25B1%25D9%2588%25D9%2586_1500_%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25A8%25DB%258C_%25D9%2588_9ff_%25D9%25BE%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25B4%25D9%2587_997&ved=2ahUKEwi3kZTgjo3wAhVQgP0HHT-QBFkQwqsBegQIBhAD&usg=AOvVaw1K9nPVsOVn9omnAHq-Lm0d
R
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰لینک درگ خودروهای تقویت شده رو به من میدی؟ اونم درگی که حتی نه از حالت سکون که هیچ اونیکی دومتر جلوتر درحال حرکت شروع میکنه؟???خودت خجالت نکشیدی از این حرکتت؟??
از اینکه موجبات خنده مارو ایجاد میکنید خوشحالیم
R
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰اما درمورد مک لارن که اس اف ۹۰ ازش سریعتره نکنه پیست مخصوص درگ با لاستیکای چسبنده رو میگی؟? اونموقع جناب srt هم میتونه ادعا کنه دیمون با ۹.۶۵ ثانیه یه زمانی رکورد دار بود درحالیکه اصلا با عوض کردن نصف ماشین تو شرایط مخصوص و سوخت جت اصلا اون تایم درمورد خودروهای جاده ای(نه پیست) مورد قبول نیست. از اون گذشته تو داری یه هایپر اسپورتو با یه سوپر اسپرت که دوبرابر قدرت بیشتر ازش داره مقایسه میکنی و انتظار داری ازش سریعتر نباشه؟??
porsche
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰آقایR حواسم نبود ندیدم9ff تیونش کرده??
اما بحث اصلی اینه که بوگاتی۹.۴ نمیره??
SRT
۳۱ فروردین ۱۴۰۰داری کررا جی تی و ۹۱۸ رو با شیرون مقایسه میکنی؟
اصن اینو ولش کدوم پورشه اینو تو درگ میخوره؟؟
یچیزی در مورد بوگاتی شنیدی فقط
محمدهادی
۳۱ فروردین ۱۴۰۰فقط و فقط برای مصرف یوختش داداش??
اونایی میخرن که دوسدارن خرکت عقربه ی بنزین رو باچشمان غیرمسلح تماشا کنن
یااااخدااااا ۱۶ سیلندر پر اشتها??
مهردادکمال
۳۱ فروردین ۱۴۰۰یه شرکت تیونینگ پیدا نشد دماغ اینو عمل کنه به ولله با هر متر و معیاری جلوپنجره نامتقارن و زشتی داره
RezaRs
۳۱ فروردین ۱۴۰۰زدن همین پدالم پوشش داد
MAHDI
۳۱ فروردین ۱۴۰۰برعکس نظر شما به نظر من جذاب ترین نسل های M3 و M4 هستن. فقط M3 CS نسل قبل میتونه با جذابیت این نسل رقابت کنه.
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰قطعا m4 رو ترجیح میدم.خیلی خواستم بخاطر پرفورمنسش و اینکه بی ام و هست ازش خوشم بیاد.پشتش خوبه ولی جلوشو دوست ندارم.خواستم نشد.درنهایت انتخاب کردنش مثل این میمونه ادم صرفا بخاطر زیبایی باطنی با یکی ازدواج کنه و بگه قیافه برام مهم نیست
R@m!n
۳۱ فروردین ۱۴۰۰که صد البته اون زیبایی ظاهری هم با خرد کردن جلوپنجره با پتک و جایگزینی با قطعات افتر مارکتی برطرف میشه.
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰دقیقا اتفاقا یکی از تیونر ها کوچیکش کرده بود.رامین جان دیگه خودت میدونی دور دوره نیوفیسه دیگه!!!
R@m!n
۳۱ فروردین ۱۴۰۰بله آقا شما یه دهه شصتی بده تیونر یه دونه ده هشتادی بازسازی شده اتاق جدید تحویل بگیر ?? یه سپر زپرتی که چیزی نیست ??
mahan
۳۱ فروردین ۱۴۰۰خیلی تیزی????میدونی چیو کجا بزنی??
R@m!n
۳۱ فروردین ۱۴۰۰نمیشه بی ام و رو دوست نداشت ولی حالم از این جلوپنجرش بهم می خوره
behnam1012
۳۱ فروردین ۱۴۰۰خودمم خسته شدم هر سری که M3 و M4 میبینم میگم کاش این جلو پنجره رو نداشتن ای کاش با فیس M340 معرفی میشدن
امیررضا
۳۱ فروردین ۱۴۰۰آقایون سر جدتون دیگه از جلوپنجره حرف نزنید دیگه زخم شدیم ??. ماشین کلی پرفورمنس و قدرت داره باز همه به جلو پنجره گیر میدن.
Sina10
۳۱ فروردین ۱۴۰۰آقا این حرف غیر منطقی رو همه دارن میزنن
ظاهر از مهم ترین نکات یه ماشینه شاید مهم ترین ویژگیش باشه
پرفورمنس و قدرت چه ربطی به قیافه داره؟
مثل اینه که بری نمره کارنامه همه درسات بشه صفر ، تا اول راهنمایی درس خونده باشی
بعدش بگی چون بچه خوب و با ادبی هستم باید برم بهترین دانشگاه های دنیا?
هر چیزیو که نمیشه به چیز دیگه ای ربط داد
مثلا یه ماشین بساز که شاهکار قرنه و با قیمت ارزون و مفت ، هم مدل کراس اوور داره و هم مدل سدان ، پر از تکنولوژی قیمت ، بسیار زیبا ، همه میگن عالیه ، موتور ۶۰۰ اسب بخاری و هم برقی داره هم هیبرید ، قیمت زیر ۴۰ هزار دلار
بعدش میگن نه در داره ، نه سقف ، کلا بدنه نداره
بعدش با این منطق ، باید بگی این ماشین عالیه برو بخرش?
بله بامو اگه این ماشینو تازه با پرفورمنس ضعیف تر میساخت ناراحتیش کمتر از الان بود که رفته یکی از بهترین ماشین های سدان تاریخو با این قیافه فاجعه تزئین کرد
یعنی هر چی از پرفورمنسش بگم کمه ، کابینش هم عالیه ، قیافه عقبش هم عالیه
ولی جلوش…
یعنی حتی قیافه جلوی سری ۴ رو قبول کردم بزور هم که شده ازش خوشم اومد ولی این M3 و M4 رو نه
سهند
۳۱ فروردین ۱۴۰۰با حرف هایت نسبتا موافقم ولی جلوپنجره را میتوان به راحتی توسط شرکت های افترمارکت عوض کرد آن وقت به اندازه ی m8 زیبا می شود. ولی بازم بی ام و نباید این کارو با m4و m3 می کرد.
امیررضا
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰شما داری میگی فقط و فقط و فقط بخاطر جلو پنجره یه ماشین، قیدشو باید زد؟ فقط بخاطر جلوپنجره؟ ?
داداش بعد به ما میگی حرف غیر منطقی. زیر هر پستی که پدال در مورد بیامو گذاشته بدون استثنا در بارهی هر مدلی که باشه، فقط تو کامنتا دارن در مورد جلوپنجره صحبت میکنن. من نمیگم طراحی مهم نیست از قضا خعلی هم اهمیت داره ولی تنها یکی از ارکان یه اتومبیل قیافشه. کابین و موتور و لذت رانندگی و غیره و غیره هست تو ماشین. فقط بخاطر جلو پنجره بگی یه ماشین رو باید کلا ازش چشم پوشی کرد خیلی غیر قابل هضمه. خودت که صددرصد هم خبر هارو دنبال میکنی هم یوتیوب میبینی هم علاقهمند به دنیای خودرو هستی و خوب میدونی که تمامی کار ژورنالیست های دنیا دارن میگن اگه با جلوپنجره ماشین مشکلی ندارین، ام۳ و ام۴ و سری۴ جدید از بهترین اتومبیل های دنیا هستن و میتونن لذت یه رانندگی ناب رو به انسان بدن. اما اگه از جلوپنجره خوشتون نمیاد دلیلی نداره فقط بکوبید چون بخش قابل توجهی از فروش محصولات بیامو در سال جدید رو ام۴ و ام۳ و مخصوصاً سری۴ تشکیل دادن که یعنی مردم عقلشون به چشمشون نیست که از جلوپنجره یه ماشین متنفرم پس نمیخرمش درحالی که میدونم موتور و گیربکس و شاسی و شتاب و کابین و موارد دیگه ای داره که از رقبای خودش جلوتره. با این نسخه دو دیفرانسیل هم که دیگه بیرقیب میشه. دیگه چی میخوای داداش من؟ من با جلو پنجره مشکلی ندارم، نمیگم خوشگله ولی مشکل خاصی هم نداره بالاخره بیامو یه دلیلی دیده که اینطوری طراحیش کرده. یه حرکت بولد و جهشی انجام داده که بخاطر این جسارت باید تشویقش کرد نه که کوبید.
سهند
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰با حرف های امیررضا موافقم ولی برای مثال مرسدس c63 در نسل فعلی هم هیچ کمبودی نسبت به بی ام و ندارد ولی در عوض طراحیش بهتره نسل جدیدش هم به صورت پلاگین هیبرید با قدرت و گشتاور خیلی بالا معرفی خواهد شد(طراحی نسل جدید c کلاس به نظرم به اندازه ی کافی زیباست) آن وقت قطعا خریداران های بی ام و کمتر خواهد شد.
Sina10
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ما که نگفتیم بقیه چیزای ماشین بده!!
این ماشین از بهترین های تاریخه توی عملکرد فنی
منم همیشه گفتم توی عملکرد فنی هیچ رقیبی نزدیک M3 و M4 جدید نمیشه
نکته بعدی اینه که هر حرکت جسورانه و شجاعانه ای مفید نیست که
اگه سر این باشه نیسان هم نسل بعد GT-R رو کراس اوور کنه بگه این جسارته ، یا مثلا همین بامو بیاد نسل بعد سری ۵ رو با سه تا چرخ بفروشه بگه حرکت جسورانه?
یا مثلا سری ۳ نسل بعد با ۶ تا چرخ ساخته بشه بگه جسورانه?
حرکت جسورانه وقتی خوبه که مفید باشه
نکته اینه که باز هم بگم این ماشین توی تمامی موارد دیگش بجز جلوش ، یکی بهترین ساخته های بامو هست
اگه طرفدار اخبار فوتبال باشی ، چند تا از تیم بزرگ اروپا اومدن برای هم دیگه یه لیگ به نام سوپرلیگ اروپا زدن و از لیگ قهرمانان رفتن ،که یه حرکت جسورانه بود ولی پر از اشتباه ، کلی نقطه ضعف و ایراد داشت
همه اومدن اعتراض کردن به نحو برگزاریش که فوتبالو انحصاری میکنه ، حداقل ۶۴ درصد معترض بودن ، حتی جرمی کلارکسون هم از طرفدارای تیم فوتبال چلسی که رفتن اعتراض کردن حمایت کرد
این لیگه هم داره جمع میشه .
شجاعت همیشه خوب نیست
تغییر همیشه لازمه ولی به درستی انجام بشه
نمیگم کسی نره M3 و M4 نخره
نمیگم فقط بخاطر جلوپنجره این ماشین بده
نه ، منظورم اینه که وقتی تیم طراحی بامو اینقدر زور داشتن که M3 که از بهترین ساخته های تاریخ بامو هست رو اینجوری کنن واحتمال اینکه چیزای زشت تری بسازن خیلی زیاده
باز هم تکرار میکنم پرفورمنس و عملکرد فنی M3 و M4 حرف نداره و توی این زمینه شاهکاره
توی طراحی داخلی و راحتیش هم عالیه
سرزمین آفتاب
۳۱ فروردین ۱۴۰۰سلام دوستان به نظر آدم اگه میخواد کلکسیونی هزینه کنه که بعدن سود کنه بوگاتی واقعا اشتباه اگه الان میبینی بوگاتی گرونه به خاطر اینه که قیمت اولیش بالا بوده و هنوز از قیمتش زیاد افت نکرده شما نگاه به لافراری و 918 کن قیمتش رشد قیمت بیشتری داره من حاضرم یه استون مارتین وان ۷۷ بگیرم که کلان ۷۷ دستگاه تولید شده تا یه بوگاتی و کلان فراری ها ارزش خرید خیلی بیشتری دارن و کلکسیونی ترن چون فراریه و کلان گزینه های کلکسیونی خیلی زیادی هست که بشه بجای بوگاتی خرید و ارزش کلکسیونی بالاتری داشته باشه
Mad.z.Max
۳۱ فروردین ۱۴۰۰جلوپنجره واقعا واقعا نچسب و دوست نداشتنیه، مثه اینه که مثلا تابلوی مونالیزا رو بگیری و بجای دماغش مثلا یه منقار بذاری!! همونقدر نامتقارن و بده!!
البته هرچند که اگه روزی همچون تابلویی هم از یه هنرمند معروف نقاشی میشد، یه عده میومدن به به چه چه میکردن که وای، چه هنر جدید و زیبایی، چه سبک پُست مدرنیزم دلنشینی..!