حتی با اینکه طراحی بامو سری ۷ جدید کاملاً متفاوت با نسل پیشین آن است اما واضح است که این طراحی بیشتر یک تکامل است تا یک انقلاب.
سری ۷ جدید، باریکتر و بلندتر از قبل به نظر میرسد. این موضوع بیشتر به طراحی آن برمیگردد. چراغهای عریضتر جلو که به جلوپنجره آن چسبیدهاند و خطوط متعدد و برجستهتر بدنه نسبت به طراحی ساده و فربه قبلی در ایجاد چنین تصویر نقشی عمده دارند.۵۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
esh
۲۴ خرداد ۱۳۹۴به گزارش اقتصاد نیوز، از اعضای اصلی تیم طراحی بی ام و سری هفت می توان به نادر فقیه زاده،کریم حبیب و آدریان ون هایدونگ سر طراح ارشد بی ام و، اشاره کرد.
آخرین هنر نمایی نادر فقیه زاده یکی از طراحان ارشد بی ام و، بخش اصلی طراحی بی ام و سری 7 جدید را بر عهده داشته است.
http://fararu.com/fa/news/236518/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D9%84%D9%82-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%85-%D9%88
sina
۲۴ خرداد ۱۳۹۴عالیه حرف نداره این ماشین ، دلم خواست :) دل دیگه کاریش نمیشه کرد
از نویسنده عزیز بخاطر این مطلب و عکسای با کیفیت تشکر می کنم
mazaher
۲۴ خرداد ۱۳۹۴سلام خودروسازان المانی هر روز بهتر از دیروز
AliZeus
۲۴ خرداد ۱۳۹۴آلمانی غیر آلمانی نداره، همه هر روز بهتر از دیروز هستن، جز صاایران و ایران !
luis
۲۴ خرداد ۱۳۹۴از نظر من سری 7 جدید شیطنت زیبایی و جذابیتش بیشتره.
علي رضا
۲۴ خرداد ۱۳۹۴نسل جدید طراحیش بهتر شده ولی طراحی چراغ های عقب نسل قبلش کلاسیکتر بود.
عارف
۲۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی سری جدید-لایک
طراحی سری قدیمی-دیس لایک
فرامرز
۲۴ خرداد ۱۳۹۴اونایی که همش میگفتن داخلش تغییری نکرده دو تا عکس آخر رو نگاه کنن. انصافاْ خیلی بهتر از قبل شده و بر عکس نسل قبل که ظاهر یه خودروی نرم و تنبل رو داشت ظاهر یه خودروی گران و اسپورت رو داره!
آرمان
۲۴ خرداد ۱۳۹۴کاملاً پیشرفت در طراحی داخلی و خارجی مشهوده….
و در نسل جدید خیلی ابهت بیشتری پیدا کرده این سری 7……
بی ام یه بار دیگه قدرتش رو به رخ مرسدس و آئودی کشید……..!!!!!!؟؟؟؟؟
ali mtr
۲۴ خرداد ۱۳۹۴چراغ های عقب نسل قبل بهتر بود خیلی شیک خوشگل تر بودند
احمد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴اینا رو ولش کنید فقط منتظر مقایسه سری 7 با S class باشید یعنی یه جورایی مقایسه ساله واقعا
فقط منتظرم ….
Milad azizi
۲۴ خرداد ۱۳۹۴در طراحی واقعا بهبود یافته ،صندلی های عقب حس لوکس بودن رو القا میکنه مخصوصا دوخت لوزی شکل و پشت سری های بزرگ و بالشتکی.
mahdi-GM
۲۴ خرداد ۱۳۹۴طراحی نسل جدید لوکس تر و قشنگ تره…تکنولوژی بکار رفته هم که دیگه جای خود داره.
Archi khan
۲۴ خرداد ۱۳۹۴“شخصا طرفدار بی ام و هستم ”
به نظر شما طراحی جدید این قدر توپش پر هست که با اس کلاس بخواد در بی افته ؟
آری لایک
نه دیسلایک
سامان از تبریز
۲۴ خرداد ۱۳۹۴سلطان سدانهای فوق لوکس فقط
کلاس اس مرسدس بنززززز
MRK
۲۵ خرداد ۱۳۹۴مگر بنتلی و رولزرویس مرده باشن که کلاس اس سلطان باشه .
عرفان
۲۵ خرداد ۱۳۹۴که اونم زیر مجموعه BMW ست!!!!!!!!
شایان
۲۴ خرداد ۱۳۹۴به وضوحتغییرات و میشه حس کرد به نظرم طرح جدید شکیل تر و بهتره اونایی که میگن بی ام و هیچ تغییری نمیده کجان ماشینهای با اصالت تغییرات توشون وجود داره اگه کنار هم بذارید متوجه این خواهید شد ولی شاید در دید اول اینجوری نباشه به این میگن اصالت
بنتلی
۲۴ خرداد ۱۳۹۴فک کنم کسی که مدل 2015شو خریده الان خیلی حالش گرفتس
حسین
۲۴ خرداد ۱۳۹۴نسبت و ترکیب کلی خطوط بهتر از قبل به نظر میرسه و کاملا پخته تر شده به خصوص ترکیب چراغ های جلو با خطوط روی بدنه که امیدوار بودم جلوپنجره حجیم تر میبود و نوار کرومی ضخیم تری هم میداشت اما مشکل پشت ماشین بیشتر به خاطر تغییر سبک درب صندوق عقبه. از زمان کریس بنگل تو سال 2000 که سری هفتو با طراحی جدید ارائه داد و مورد انتقاد قرار گرفت ( حجم فوق العاده صندوق عقبو میگم ) که بعد ها خلیا حتی بنز ( S کلاس فکر میکنم 2005 ) ازش استفاده کردن اما خود ب ام و به سمت محو کردنش رفت . اما تو این سری احتمالا به خاطر مسائل آیرودینامیک شیب درب صندوق از حالت افق بیشتر خارج شده و شیشه عقب هم بیشتر به سمت انتهای صندوق کشیده شده تقریبا یه سطح شیبدار به وجود آورده، 2 نوار کنار شیشه عقب حذف شده و پخی لبه صندوق هم دیگه وجود نداره ( جزو خطوط شخصیتی ب ام و به حساب میاد برا همینه که نبودش به چشم میاد) . تو حجم ها و پف های پشت هم کمی اغراق شده. طراحی هماهنگ خروجی های اگزوز با طرح چراغ ها هم از هنر طراحای ب ام و ست در کل حجم زیبایی داره ولی تا تو خیابون از نزدیک نبینی نمیشه گفت
همین چن وقت پیش یه 750i گذرموقت زغالی مات مدل 2002 – 2003 دیدم که واقعااز نگاه کردنش خسته نمیشدی به خصوص رنگ مات با رینگای 20 اینچ تیره رنگ مثل یه اثر هنری بود و مثل ماشینای کره ای و ژاپنی گذر زمان درش دیده نمیشد و کاملا جذاب بود
TerraByte
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ههععیییییی!!
کی بشه یه مقایسه پهلو به پهلو بین 131 و صبا انجام بشه!! :|
البته 132 و 131 هم مقایسه بدی نیست! :|
احمد باقری
۲۴ خرداد ۱۳۹۴زیباتر شده.
Armin.64
۲۴ خرداد ۱۳۹۴BMW هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت می کنه و سبک طراحی جدیدش از قبل اسپرت تر و مدرن تر شده اما طراحی قبلی ساده و دل نشین بود و سری 7 جدید طراحی مدرن و خیره کننده ای داره.BMW همیشه معرکس و معرکه می مونه
Fsport
۲۴ خرداد ۱۳۹۴وقتی طراحش یه ایرانی باشه از این بهتر در نمیاد…گند زد بی ام و با این نسل جدید سری ۷…حالا اگه تویوتا همچین طراحی رو نسبت به نسل قبل میکرد این دوستانی که به به چه چه میکنند سیلی از انتقادهارو میکردند…الان به زور میگن وااااای عجب چیزی…
گند بی ام و را به طرفدارای بی ام و تبریک میگم.
کیارش
۲۴ خرداد ۱۳۹۴باز هم اظهار نظر از سوی یک ژاپنی باز که مغزش در برابر عظمت این مهندسی هنگ کرده :)
فعلا که تو تمام مراجع این ماشین از آشغالی به اسم ال اس سره
نمونش کار اند درایور :)
غصه نخوریا، لکسوسم یه روزی بزرگ میشه
mahdi-ms
۲۴ خرداد ۱۳۹۴داداش فازت چیه؟؟
اولا: گیریم طراحیش بد بود(که اصلا اینطور نیست). به ایرانی بودن چه ربطی داره؟ ایران اتفاقا پر از استعداده که ازشون استفاده نمیشه. حداقل یکم برای کشور و افرادش احترام قائل بشید. ……………….. دوما شما به این طراحی میگید افتضاح دقیقا چه طراحی رو برتر میدونید؟ الان واقعا زیبایی و ابهت سری ۷ بیش تر از قبلیا نشده؟ تعصب بیخودی روی یک برند تا چقدر…
luis
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ول کن داداش جواب ندیم بهتره احساس میکنم از عمد یه چیز میگه جو رو به هم بریزه قسم میخورم یه پروفایل دیگه داره با اون میاد به لکسوس فحش میده.
BMW4ever
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ایرانی داریم تا ایرانی … اگه یه ایرانی زبده و با استعداد مثل نادر فقیه زاده وامثالهم باشه کار همیشه درسته
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴مگه یه خبر از ب ام و باشه ببینیمت
RETOLEX
۲۷ خرداد ۱۳۹۴……………….
چی بگم.!!
AHMADREZA BMW
۲۴ خرداد ۱۳۹۴بهترین سدان جهان
رامتین
۲۴ خرداد ۱۳۹۴واقعا بینظیره. یعنی اگه پول باشه ضعیفترین مدل این سری یعنی 730 که تنها با موتور 4 سیلندر 2 لیتری توان 258 اسب میده را خرید، شاهکاری را نصیب خود کردی. از نظر من با چنین چهره زیبا و امکانات وصف ناپذیر، پیروز رقابت با S کلاس، بی ام و خواهد بود. ضمن اینکه اگر Mپاور این سری هم ساخته شده میتونه S65 AMG را نیز شکست بده که واقعا چیز عجیبی خواهد شد.
احسان(احسان سابق)
۲۴ خرداد ۱۳۹۴چه جالب.مقایسه بین خودرویی رو میخونیم که بیش از 99.99% از مردم دنیا توانای خریدش رو ندارن
رضا
۲۵ خرداد ۱۳۹۴خداییش خیلی زیبا تر شده مخصوصا از نمای عقب
Soroosh.english.Aston Martin v12
۲۵ خرداد ۱۳۹۴شما به rapid s نگاه بندازین استون مارتین حالتون از اینا بهم می خوره دلم می خواد لوکس بودنشو ببینید حتما نگاه کنید
رضا
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ولی رپید از نظر راحتی و جاداری اصلا به پای سری7 نمیرسه
شایان
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ماشینه خوبیه ولی این یه چیزه دیگست روح اتمبیل در این نهفتست برای همین عاشق داره
شایان
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ضمنا داخلش اصلا جادار نیست انگار فقط ساختنش واسه دکور همین
نوید جهرمی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴من ک میگم نمای جدیدش بهتر شده.
هم اسپرتیش کاملا نمایانه هم به لوکس بودنش اضافه شده. نسل قبلیش سردرگم بود.خوابالود بود اگه اسپرت میخواستی بشه باید سری ام میگرفتی تا یکم تهاجمی به نظر بیاد اما این یکی همینطور که وایساده انگار میخواد زمینو بکنه
رامکال
۲۵ خرداد ۱۳۹۴هر روز بهتر از دیروز.
بی ام و فراتر از یک نام.
مهدی
۲۵ خرداد ۱۳۹۴طراحی جدید نه تنها وقار و منش یه خودروی مجلل رو داره بلکه ظاهر جذاب و فریبنده یه خودروی اسپرت رو هم داره…اصلا در نگاه از روبرو انگار دعوتت میکنه به مبارزه…
بهادر
۲۷ خرداد ۱۳۹۴از وقتی کریس بنگل رفته بی ام و به یه شوخی تبدیل شده.واقعا طراحیاش مسخرس
بابک
۱ تیر ۱۳۹۴بسیار زیبا تر و شیک تر از قبل طراحی شده