بامو تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار خودروی الکتریکی را در سراسر جهان فروخته است.
این میزان فروش شامل مینی الکتریکی، بامو iPerformance و خودروهای i این کمپانی بوده که در ماه آوریل رشد ۵۲ درصدی داشته و باعث افزایش ۵ درصدی فروش جهانی گروه خودروسازی بامو شده است. بد نیست بدانید بازار آمریکا پذیرای ۷.۳ درصد خودروهای الکتریکی گروه BMW بوده درحالیکه این آمار برای بریتانیا ۹ درصد است و در کشورهای اسکاندیناوی همچون دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند به ۱۵ درصد میرسد. این سهم از خودروهای الکتریکی در مالزی بیشترین درصد را دارد به گونهای که نصف تمامی خودروهای فروخته شده BMW در این کشور از نوع الکتریکی شده بودهاند.
یکی از اعضای هیئتمدیره بامو دراینباره میگوید:
ما مفتخریم اعلام کنیم هماکنون بیش از ۲۵۰ هزار خودروی الکتریکی شده گروه بامو در سراسر جهان تردد میکنند.
با نگاه به عملکرد سال به سال میفهمیم که بامو در فروش خودروهای الکتریکی خود رشد فروش ۴۱ درصدی داشته که این رشد در آمریکا برابر با ۷۳ درصد، در بریتانیا ۲۶ درصد و در چین رشد فروش بسیار قابلتوجه ۶۴۶ درصدی بوده است. در کل بامو کاملاً به هدف فروش ۱۰۰ هزار دستگاهی خودروهای الکتریکی شده در سال ۲۰۱۷ دست یافته و توانسته تعداد ۱۰۳ هزار خودرو بفروشد که این میزان فروش بیشتر از فروش خودروهای M بوده است. شایان ذکر است فروش ۸۰ هزار دستگاهی خودروهای M بامو نیز رکورد جدیدی برای این بخش پرفورمنس بوده است.
خودروهای الکتریکی شده شامل محصولات کاملاً الکتریکی یا هیبریدی بوده و اکثر فروش محصولات الکتریکی شده بامو را نمونههای هیبریدی تشکیل میدهند. در حال حاضر بامو i3 تنها خودروی تمام الکتریکی این شرکت بوده اما تا پایان سال ۲۰۱۹ تعداد ۴ خودروی تمام الکتریکی این گروه خودروسازی به بازار وارد خواهند شد.
مهدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷مرسدس کی میخواد کورس جدی بزاره با الکتریکی های بی ام و
البته ناگفته نمونه مرسدس هم تو سال های اخیر پا تو کلاس هایی گذاشته که بی ام و یا نمیخواد یا جرات نمیکنه واردشون بشه
فتنه گوساله سامری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷bmwبا سدانهاش خیلی ازسوپرااسپرت هارو هم ازروبرده. بهترین انجین سازدنیا ازدید خیلی ازمجله های خودرویی وشتاب ۲/۸ثانیه نسخه معمولی M5وهندلینگ سرسام آورMها نشون میده که bmwیکی ازسلاطین اسپرت سازیه جهانه.ولی میدونه کجا باید سرمایه گذاری کنه.واگه روزی سوپراسپرت بخواد بسازه مطمعن باشید تمام سوپراسپرت های دنیا روبه چالش میکشه
فتنه گوساله سامری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷شرکتی که باساخت ساشی بلندهای پرفومنس وهمینطورغول لوکسM760 که حتی یه Mواقعی نیست تونسته قوانین فیزیک روبه بازی بگیره ازدید اکثر تست کننده ها.پس قطعا میتونه یه سوپراسپرت یاهایپر کاربسازه.این غول بزرگ خودروسازی میدونه چطور نیاز بازار روبراورده کنه.مثلا ایودی میخواد دیگه تولیدسوپراسپرتr8رومتوقف کنه وبجاش جاهای دیگه سرمایه گذاری کنه.
kazem
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷لایک به شما دوست عزیز
shirko
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷احسنت
مهدی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷حرفی که زدین قبول اما تا نصفش
محاسبات فیزیک و طراحی موتور و کمپرسور هوا و … برای یه سوپر کار یا هایپر کار کلا با یه سدان متفاوته
شاید یه سدان به حد کمال خودش برسه مثل ام 5 که واقعا عملکردش در حد سوپرکاره
اما طراحی هایپر و سوپر کار پا گذاشتن تو یه دنیای جدیده
قوانین فیزیکی داره که تقریبا شکوندنشون غیر ممکنه ؛ طراحی موتور برای اون کلاس کاری نیست که هرشرکتی از پسش بر بیاد تو سی سال اخیر فقط بوگاتی ببوده که تمام ماشین هاش بر پایه موتور های عجیب و غریب و غول پیکر بودن
تو سال 1989و1990 که هایپر کار بوگاتی و جگوار سر حد اکثر سرعت اون زمان رقابت داشتن جگوار کلا نتونست یه موتور درخور واسه هایپر کارش بسازه و کم اورد
فورد با سابقه تولید موستانگ باز هم نتونست یه موتور قدرتمند واسه جی تی بسازه وبهونش رو سبک بودن ماشین کرد و از طرف دیگه یه هایپر کار یا سوپر کار عالی میتونه نه تنها برای خودش بلکه کلا برای اون کمپانی محبوبیت بیاره