کلاسی این خودروها در آن حضور دارند این اواخر کمی آشفته و هیجانانگیز شده است. طرفداران هر برند مصافهای پرشوری را دربارهی اینکه کدام سدان لوکس بهتر است برگزار میکنند. زمانی که نسل فعلی مرسدس S کلاس برای اولین بار معرفی شد این خودرو کمی شوک را به جهان به خاطر کابین خود و سطح تجملی که پیش از این در سگمنت موردنظر دیده نشده بود تزریق کرد. بعد از این خودرو بامو سری ۷ G11 معرفی شد. هر دو خودرو سن کمتری از آئودی A8 کهنسال دارند؛ اما در واقعیت هرکدام در برابر یکدیگر چگونه عمل میکنند؟
قدیمیترین خودرو در این مقایسه واضح است که در مکان سوم قرار میگیرد. درحالیکه آئودی A8 هنوز هم خودروی خوبی است اما نمیتواند با دو هموطن جدیدتر و تکنولوژیک تر خود رقابت کند. هرچند A8 هنوز هم برخی موارد را در چنته دارد گه دو حریف دیگر میتوانند از آن یاد بگیرند. برای مثال هندلینگ این خودرو تیزتر و دینامیکتر است. احتمالاً این موضوع به خاطر زمان تولید این خودرو است چراکه در آن زمان به هندلینگ ارزش بیشتری داده میشد. این خودرو در بحث رانندگی هیجان بیشتری از بنز و بامو دارد؛ اما خب کلافه کننده به نظر میرسد و ترکیبی از کابین از مد افتاده و تکنولوژیهای قدیمی را به نمایش میگذارد.
الف.ی
۲۴ آبان ۱۳۹۵تا بنز اس کلاس هست کسی نباید فکر دستیابی به عنوان بهترین خودروی لوکس رو بکنه.
621 اسب بخار
با اون وزن بالا صفر تا صد 3.9 ثانیه
موتور 12 سیلندر
لوکسی بی اندازه
و……………
یه بار عکس داخل این ماشین رو به یکی از فامیل ها نشان دادم گفت اینو حیفه با کفش بری توش باید تو.ش فرش و موکت انداخت!!!!!!!
فقط انگلستان
۲۴ آبان ۱۳۹۵بنز و آئودی و بی ام و همیشه خیلی خوب عمل کردن ولی پورشه فقط بلده سوتی بده جالبه که از نظر بعضی از دوستان نهایت تکنولوژیه
امان از این قورباغه ی زشت
نمی دونم این لاپیکان که می گن چی داره که بقیه ندارن.
mehran911
۲۴ آبان ۱۳۹۵پورشه فقط بلده سوتی بده !!!!!!
چند چندی باخودت !؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟
حیف که به بعضی ها نمیشه بیشتر یکی دیسلایک داد
علي
۲۴ آبان ۱۳۹۵مهران عزیز قضاوت مردم بابت حرف بعضیها از لایک و دیسلایک معلوم میشه . ارزش صلیغه و تفکرت خیلی بیشتر از این حرفاست ، پس خودتو ناراحت نکن و بدون این ۳ خودرو به انضمام پورشه سلاطین و پرچمدار هستند.
با تچکر
سروش قاضی مطلق
۲۴ آبان ۱۳۹۵واقعاااا باهات موافقم پورشه خیلیی زشتههههههه
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵آره خخخخخخییییییییلللللللللییییییییی
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۵ آبان ۱۳۹۵فقط انگلستان رفیق فکرش هم نمیکردم همچین نظری بدی …………
چون رفیق با حالی هستی کلا نخونده میگیرم دیدگاهتو ………
amir
۲۴ آبان ۱۳۹۵نتیجه تست از قبل هم مشخص بود.شاید ب ام و و ائودی بتونن با کلاس E و C رقابت کنند(هر چند اونجا هم جلوی مرسدس بنز کم میارن) ولی هیچگاه رقیب کلاس Sنمیشن.
mohsen
۲۴ آبان ۱۳۹۵ماذا فازا؟ سری 3 پس یعنی به نظر شما از C کلاس کم آورده؟ یا سری 5 از E کلاس ؟
عجب
واقعا متحول میشم این نظرات کارشناسی شده رو میخونم
در ضمن به نظر من انتخاب بین این ها بیشتر سلیقه ای هستش و طراحی سری 7 واقعا به نظرم جذاب تر از رقباست
Bavaria
۲۴ آبان ۱۳۹۵ممکنه بعدا ی مجله دگ همین تست رو انجام بده آئودی اول بشه، مهم معیار اون مجله و تا حدودی سلیقه تست کننده هست
بعدشم همه میدونن سری پنج سلطان کلاس خودشه
سری سه هم ک دگ گفتن نداره
he
۲۴ آبان ۱۳۹۵صبر کن سری 9 بی ام و بیاد بعد بگو بنز رقیب نداره
ماسل
۲۴ آبان ۱۳۹۵بشین تا بیاد(شوخی)
رامتین
۲۴ آبان ۱۳۹۵باشه هر چی تو بگی!!! شک نکن پانامرا یه سر و گردن برتره. کلا پورشه یعنی نهایت تکنولوژی و کلاس. فعلا هم 918 و در ادامه 960 برترین هایپرکار دنیا خواهند بود.
he
۲۴ آبان ۱۳۹۵پانامرا اسپرته آقا جان بحث سر لوکس بودنه
رامتین
۲۴ آبان ۱۳۹۵مهندس پانامرا اسپرت لوکسه.
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز
الف.ی
حرفت کاملا درست.ما راستش برای این ماشین به جای موکت باید از فرش دستبافت استفاده کنیم.
شتاب و قدرت و موتور که گفتی درستن اما نه برای اس کلاس معمولی.
یک اشتباه کوچولو داری.
اونم اینکه در S Class از موتور 12 سیلندر استفاده نشده
موتور های مورد استفادن در اس کلاس یا V6 Biturbo هستن یا V8 biturbo. قدرت هم بین 380 تا 500 اسب بخار هست
فقط در S600 Pullman و S65 Amg از V12 Biturbo استفاده شده.
S65 حدود 670 اسب قدرت و 1100 ن . م. گشتاور داره
سری 7 هم نسل قبلش V10 تنفس طبیعی داشت که صداش دیوانه میکرد.
الان V8 استفاده میکنن
mehran.Jy
۲۴ آبان ۱۳۹۵بعضی چیزا رو نباید مقایسه کرد. فقط باید دوستشون داشت.
من به شخصه اگه درحد سوار شدن اینا پول داشتم، سعی می کردم تو پنج سالی نسلشون جدید می شه همه شون رو یکی دوسالی داشته باشم.
Bavaria
۲۴ آبان ۱۳۹۵همیشه بنز اس کلاس بهترین در کلاس خودش بوده ولی به دور از تعصب این نسل از سری هفت خیلی عالی عمل کرده،و انقدر به اس کلاس نزدیک شده که طبق گفته مطلب بالا با اخلاف بسیار پایین اونم بخاطر سواری اندکی خشکتر دوم شده
این جمله رو اصلا انتظار نداشتم: “همچنین گفته شده که کابین این خودرو کمی گرانقیمتتر از مرسدس احساس میشود و خوشساختتر است.”
از نظر سلیقه ایی هم “بنظر من” سری هفت خوشگلتر و خاص تر از اس کلاسه
انتخاب من بدونه ذره ایی تردید ب ام و سری هفت
اینم قبول دارم که همچنان سلطان این کلاس(البته با اختلاف بسیار کم)، مرسدس هست
فرامرز
۲۴ آبان ۱۳۹۵اس کلاس از نظر خیلی از کارشناسا طراحی داخلی بهتری داره ولی کیفیت مواد و مونتاژ داشبورد سری ۷ یه کلاس بالاتره.
m4
۲۴ آبان ۱۳۹۵از حق نگذریم سری ۷ امسال تحول بزرگی داشته!
اینو کسی میگه ک توی کلاس لوکس اس اول میدونه!
mohammad
۲۴ آبان ۱۳۹۵سری7 های قبلی ماشینای خیلی خوبی بودن ولی تا به این اندازه نتونسته بودن به کلاس اس نزدیک بشن!
این سری7 تنها مدلیه که واقعا یک زنگ خطر محسوب میشه برای اس کلاس ولی این رو هم باید در نظر داشت که اس کلاس منتظر یک فیس لیفتم هست که اونو بهتر از قبل میکنه!!
AK_007
۲۴ آبان ۱۳۹۵من ی تست دیدم ک توی اون سری ۷ از اس ۵۵۰ سریعتر مسیرو طی کرد
اما بی ام و هنوز ماشینی در حد اس ۶۰۰ و مایباخ نساخته
بالاخره وقتشه سری ۸/۹ رو معرفی کنه
he
۲۴ آبان ۱۳۹۵به زودی سری 9 میاد
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵منتظر نسل بعد A8 هستن تا بیاد و خودی نشون بده
مجید
۲۴ آبان ۱۳۹۵من طرفدار ب ام و هستم و دینامیک و کیفیت ساخت که تو متن اشاره شد خیلی از رقیبش بهتره به نظر من خیلی احساسی نتیجه گیری شده و اصلا عقلانی نیست در ضمن فروش سری 7 جدید تا الان تو امریکا بیشترین رشد رو داشته در ضمن وای به حال مرسدس اگه M7 ساخته بشه!!!!!!!!!!!اون موقع دیگه باید بره لنگ بندازه!!!!!!!!
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵رفیق !!
مگه S65 نیست ؟
مگه S62 نیست؟
مگه S8 نیست ؟
البته M7 از همشون دلنشین تره
مجید
۲۴ آبان ۱۳۹۵ارادت رفیق!
قبول دارم خانواده AMG قابلیت های فوقالعاده ای دارن ولی حتی طرفدارای دو اتیشه بنز هم از هندلینگ سری M آگاهن در ضمن آئودی هم عالیه ولی قبول کن آلپینا هم گزینه های خوبی برای رقابت با اونا بوده در غیاب مدل های M تو سری 7 به هرحال هیچی برای من سری 7 نمیشه مخصوصا از سال 2003 به این ور که با تحول و قدرت برگشت و خونی تازه تو رگ هاش تزریق شد.به عنوان مثل همین I-Drive باعث شد رقبا هم خودشونو به روز کنن
به هر حال سلطان باواریا همیشه برای طرفداراش یه چیز دیگه س و برای کسایی ساخته میشه که هدفشون فقط سوار شدن و رسیدن از نقطه A به B نیست گرچه امروز دیگه مالکای این جوری تو اکثر برندها کم شدن عل الخصوص تو این کلاس!!!!!!!!!!!!
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵موافقم رفیق اساسی.
سلیقت اندازه ی خودت برام محترم و باارزشه.
بیستی به مولا…
Efk
۲۴ آبان ۱۳۹۵چراغ جلوی اس کلاس در حد اسمش خوشگل نیست
چیزی نیست که از نزدیک ببنیش بگیرتت ولی از پشت و بغل لذت بردم بخصوص اون خطش که انگار اتو کشیدنش به بهترین شکل طراحی شده
GOD BLESS AMERICA
۲۴ آبان ۱۳۹۵آ8 خوب بود.
Morteza
۲۴ آبان ۱۳۹۵درسته هر سه ماشین ماشینای خوبی هستن و تو کلاس های دیگه انتخاب بهترین بینشون سخته
ولی وقتی بحث لوکس بودن و ماشین شخصیتیه اس کلس بنظرم بهترینه
با پرستیژ تره و بیشتر بدرد ادمای کلاس بالا میخوره
البته این نظر شخصیه
امیر
۲۴ آبان ۱۳۹۵سلیقه هست سری 7حقش بود اول شه
shirkoooo
۲۴ آبان ۱۳۹۵بهترین خودروی لاکچری ۲۰۱۶ در دست ب ام وست ، این نمی تونه عادلانه باشه بخاطر یه کمی نرم تر بودن بنز اول بشه ، در عوض لذت رانندگی و هندلینگ ب ام و یه چیز دیگست ، در ضمن سری ۷ هم الان مثل قدیم نیست کاملا با اس رقابت می کنه .
بنزما
۲۴ آبان ۱۳۹۵سلام اقای مدیرسایت دلیل اسطوره بودن زانتیا چرا تایید نشد شاید بتونم پدال درک کنم
سیاوش
۲۴ آبان ۱۳۹۵پانامرا یعنی تو این کلاس قرار نمیگیره ! مخصوصا نسخه با فاصله محوری بزرگترش!!!
در هر صورت اگه من همچین پولی داشتم
1-پانامرا
2-s کلاس
3- سری 7
4- A8
نویدی
۲۴ آبان ۱۳۹۵s کلاس خیلی بی مهرِ،اصلا جوون پسند نیست،واسه افراد مسن خوبه…بنز توی طراحی بدنه داره پسرفت میکنه.
قطعا بین این سه تا بهترین گزینه bmw سری ۷ هستش…هم بی نهایت لوکس و پیشرفته ست،هم اسپورت و جذابه.
Sepehr
۱۷ مرداد ۱۳۹۷قیافه آئودی هم خیلی سر سنگینه مثل بنز
ماسل
۲۴ آبان ۱۳۹۵به نام خدا
تو این سکمنت پانامرا
ارادت
arash
۲۴ آبان ۱۳۹۵جالبه سانروف ندارن…
سعید
۲۵ آبان ۱۳۹۵با تمام احترام به کمپانی دوست داشتنی و مهندسی آئودی ولی بنظر میرسه A8 کمی از این کلاس خارج شده بیشتر به E و سری ۵ نزدیکه.
نوید جهرمی
۲۶ آبان ۱۳۹۵کاش جگوار XJ و لکسس LS هم برای مقایسه کنارشون بودن.
البته انتخاب بنده بنز اس کلاسه.
حمیدرضا
۲۶ آبان ۱۳۹۵همشون زیبا و با کیفیتن خصوصا اون نوار چوبی شکل که تو عکسام مشخصه پشت ردیف صندلیای جلو انگار داخلشون کمی شبه هم هست ولی طراحی جلو داشبور بی ام دبلیو کمی از بنز به نظر من مدرن تره بنز یه حس قدیمی بودن رو منتقل میکنه و اینکه ائودی با اینکه از همه مسن تره ولی انصافا خیلی طراحی خوبی داره کمی از زمان جلو تر بوده امیدوارم زودتر نسل جدیدش رونمایی شه که دنیای پولدارا قشنگ تره بشه ماهم ببینیم لذت ببریم
mohammad fm480
۲۷ آبان ۱۳۹۵تا وقتی اس کلاس هست مقاسه چرا؟؟
امین
۲۹ آبان ۱۳۹۵اکثر تکنو لوژی ها اولش روی بنز اس کلاس میاد وبعد یکی دو سال بعد روی بی ام و و آئودی
مثل کمربند ایمنی .دوربین دید در شب و………..
پس لازم به تست نبود شما هم خودتون رو ناراحت نکنید دوستان عشق ماشین
Ali
۹ فروردین ۱۳۹۹سلام خدمت دوستان و عزیزان لطفا سر ماشینایی که المان داره تولید میکنه ما ایرانیا با هم دعوا نکنیم . به نظر من کسانی باید در رابطه با این ماشینا صحبت کنن که ماشینو داشتن یا حداقل ۵ دقیقه سوار شدن . یکی مثل من که تاحالا دستمم بهشون نخورده نباید بیام بگم که s کلاس خیلی بهتر از سری هفته یا بلعکس . باز دمشون گرم که دارن این ماشینارو تولید میکنن و یه رقابت سالمو تا اینجا جلو اووردن.رفاقتو رقابت با هم جلو اومده . و هر ساله ماشینو به روز رسانی میکنن و نه مثل پیکان ما که ۴۰ ساله یک مدل تولید شده
به خدا قسم اگه از سال ۴۶ که پیکان اومد ایرانخودرو هر ساله ۲ اپشن بهش اضافه میکرد شاید الان این رقابت ۳ جانجه میشد ۴ جانبه که s کلاس و سری هفت و a8 و پیکان شرکت کننده هاش بودن
ببخشین وقتتونو گرفتم این دیدگاه واقعی من بود