اکثر مالکان بامو X6 هرگز شاسیبلند کوپه خود را به آفرود نمیبرند مگر اینکه بهصورت تصادفی از روی یک تختهسنگ کوچک در راههای ناهموار عبور کنند؛ اما تیونر مشهور آلمانی من هارت تصمیم گرفته در یک چالش جذاب X6 را به یک خودروی همهجارو تبدیل کند و حاصل این کار کانسپت MHX6 Dirt است. من هارت اعلام کرده تنها ۵ دستگاه از این هیولا را خواهد ساخت.
سنگ بنای این خودرو نسل فعلی بامو X6 M بوده است. من هارت پیشرانه را تیون کرده و قدرت آن را به ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور را نیز به ۱۲۰۰ نیوتون متر رسانده است. این بهبود خروجی پیشرانه به مدد پیستونهای جدید و توربوهای بازنگری شده و برخی تغییرات دیگر حاصل شده است. سیستم خنک کننده بهتر باعث میشود عملکرد پیشرانه حتی در گرمترین شرایط نیز مناسب باشد. همچنین اسنورکل های ورودی هوای دوگانه در کاپوت باعث میشود جذابیت بصری خودرو افزایش یافته و البته ورود خودرو به آب نیز با مشکلات کمتری همراه باشد.
اگرچه افزایش قدرت پیشرانه خوب است اما قابلیت آفرود X6 را افزایش نمیدهد. برای عملکرد بهتر در مکانهای خارج جاده، من هارت از سیستم تعلیق KW استفاده کرده و ارتفاع خودرو را بالاتر برده است. این شاسیبلند دگرگون شده از رینگهای ۲۱ اینچی با لاستیکهای BF گوودریچ و ترمزهای بهتر سود میبرد.
اما من هارت تنها بخشهای فنی X6 M را تغییر نداده بلکه دستی نیز بر سر و روی این خودرو کشیده است. در بخش زیرین بدنه شاهد پانلهای محافظتی از قطعات حساس فنی هستیم. یک رول کیج نیز در زمان چپ کردنها از سقف محافظت کرده و به عنوان نقطهای به منظور قرار دادن زاپاس کامل نیز کاربرد دارد. گارد میلهای بزرگ در جلو به همراه یک وینچ گیرا نیز بر ابهت MHX6 Dirt میافزایند.
من هارت انتظار دارد مشتریان پولدار خاورمیانهای از جمله برجستهترین مشتریان این خودرو باشند. هر خودرو بهای ۳۹۵ هزار یورویی داشته و ساخت هر نسخه پس از دریافت سفارش بین ۶ تا ۸ ماه زمان میبرد.
Iman mclaren p1
۲۰ آذر ۱۳۹۶خیعلللللللللللللللللی نازه توپه…………خداوکیلی خوشگله و طراحی جدیدو مردونه ای داره
Mohammad
۲۰ آذر ۱۳۹۶اکثر مالکان بامو X6 هرگز شاسیبلند کوپه خود را به آفرود نمیبرند مگر اینکه بهصورت تصادفی از روی یک تختهسنگ کوچک در راههای ناهموار عبور کنند
میدونین چرا این کارو نمیکنن نه به خاطر قیمتش ها
چون نمیتونه عبور کنه
کاملا بیمصرفه
Mohamad ali
۲۰ آذر ۱۳۹۶دوست عزیز فلسفه کراس اوور های بی ام و چیز دیگری ایست
خیلی عجیبه که شاسی های بی ام و را بیمصرف می خوانید اونم x6 را!
mehran (fox)
۲۱ آذر ۱۳۹۶ترول……ترول……ترول…..داستان این دوستمون حالا حالاها ادامه داره زیاد جدی نگیرینش
More
۲۵ آذر ۱۳۹۶من این حرفتو بی احترامی تعبیر کردم .اونی ک ماشین عافرود میخواد میره جیپ میخره نه X6
Sam
۲۰ آذر ۱۳۹۶خیلی خفن شده…
خدایی حال کردم باهاش دمشون گرم…
:::فرشاد:::
۲۰ آذر ۱۳۹۶اصلا نمیتونم یه بامو رو در شرایط آفرود تصور کنم چون نه رو قابلیت آفرود محصولاتش کار شده و نه عمر قطعاتش اجازه اینو میده.
datsun
۲۰ آذر ۱۳۹۶تو آلمانی ها فقط بنز خوب روی آفرود شاسی بلند هاش کار کرده
یادمه یه لیست از شاسی بلندهای واقعی دنیا منتشر شده بود فقط یه آلمانی تو اون لیست بود و اون جی کلاس بود
sami
۲۰ آذر ۱۳۹۶چه خوشگله.
sevlan
۲۰ آذر ۱۳۹۶تو ب ام و ها رو آفرود X5میشه تا حدودی حساب کرد ،چون سیستم Xدرایو ب ام و واسه شرایط آفرود معمولی و سنگین تنظیم نشده.
#ali.m#
۲۰ آذر ۱۳۹۶عجب چهره خشنی
mohammad_FM 480
۲۰ آذر ۱۳۹۶واقعا جالب شده
بنظرم کور کردن کامل شیشه عقب زیاد خوب نیست .
قدرت و گشاور خوبی داره ولی هنوزم نمیتونم قبول کنم با یه بی ام و رفت آفرود…
البته برای افرود سبک بنظرم میتونه جذاب باشه
hamid
۲۰ آذر ۱۳۹۶یا حضرت گشتاور!
حمیدرضا
۲۰ آذر ۱۳۹۶اینو میشه به مشتری های حاشیه خلیج فارس فروخت که باهاش برن افرود البته اگر بتونه از پس ژاپنی ها و امریکایی های قلدر تر بربیاد
G63
۲۰ آذر ۱۳۹۶در عقبش باز میشه؟؟