بامو از فرصت برگزاری کنفرانس NextGen برای معرفی موتورسیکلت الکتریکی و آینده نگرانه ی ویژن DC رودستر استفاده کرده است.
این موتورسیکلت که پیشنمایشی از مدلهای الکتریکی آیندهی این شرکت میباشد یک بایک اسپورت و شیک است که از متریال سبکوزن همچون فیبر کربن و آلومینیوم سود برده است.
اگرچه معمولاً مهمترین بخش یک موتورسیکلت پیشرانهی آن است اما جای این بخش را یک مجموعه باتری بزرگ گرفته که دارای سیستم خنککنندگی ویژه و دو فن نصب شده در طرفین موتورسیکلت میباشد. طراحان بامو همچنین محیط سهبعدی ویژهای برای اطراف مجموعه باتری طراحی کردهاند که این امر باعث میشود ظاهر کلی آن جالبتر از نمونهی بکار رفته در هارلی دیویدسون LiveWire باشد.
اما تکنولوژی نورپردازی بامو همینجا پایان نمییابد چراکه موتورسیکلت موردبحث از لاستیکهای ویژهای سود میبرد که دارای ۵ عنصر فلورسنت یکپارچه بوده و هریک جلوهی بینظیری ایجاد میکنند. این لاستیکها جدای از ایجاد نورپردازی جالب باعث بهبود ایمنی هم میشوند چراکه دیدن آن در شب بهتر صورت خواهد گرفت.
MAHDI
۶ تیر ۱۳۹۸خیلی خیلی مدرن وجذابه
محمد
۶ تیر ۱۳۹۸زیباست
فرمونش حس عجیبی داره بنظر کمی پایین میاد
آینه بغل نداره
شاید در عصر مانیتورهای متعدد خودرویی و دنیای پر از تکنولوژی و مانیتور،زمان ارایه مانیتورهای بزرگتر واسه موتورها هم رسیده باشه مخصوصا موتورهای آینده نگر الکتریکی
شاید حتی دید پشت رو بشه انداخت روی مانیتور بجای آینه بغل
و
قسمت جذابش هم برام شتابگیری تقریبا آنی موتور و در دسترس بودن کل قدرت پیشرانه از ابتدا
اونم واسه یه موتوره
حس بینظیری خواهد داشت حداقل واسه ۱ بار تجربه شتابگیری با یه موتور قدرتمند الکتریکی
حتی بیشتر از ماشینهای الکتریکی
Mehdi TuRbO
۶ تیر ۱۳۹۸عجب چیز با حالیه
رفیق تنهایات باهاش بزنی به جنگل
حمید
۶ تیر ۱۳۹۸طراحی خاصی داره انگار طراحش خواسته یکسری خطوط زیبا و سیال رو رو یک جعبه حجیم جاسازی کنه
OMID
۶ تیر ۱۳۹۸سبک طراحیش مثل دوکاتی دیاوله ،خیلی خوشم اومد
car lover
۶ تیر ۱۳۹۸موتور باید دونفره باشه
یکی نباشه باهاش حرف بزنی تو هوای ازاد واقعا جالب نیس
چ تو راکب باشی چ نباشی واقعا رو موتور حوصلت سر میره باید یکی باشه:))
کلن موتور ی نفره ک میبینم ازش خوشم نمیاد
Khosrow
۶ تیر ۱۳۹۸موتور زیباست ولی راکب یه چیز اضافه هست رو موتور / اصلا تو خورد هم نرفتن / یه جورایی پوزیشن راکب روی موتورخیلی مضحکه ..