«بامو امریکای شمالی» که شریک رسمی کمیته المپیک ایالات متحده امریکا محسوب میشود، اخیراً از یک ویلچر مسابقهای جدید برای تیم دو و میدانی پارا المپیک امریکا رونمایی کرده است. بامو برای این منظور با ورزشکاران و مربیان امریکایی برای طراحی و توسعه این ویلچر مسابقهای همکاری کرده است. در نتیجه، ورزشکاران میتوانند رقابت خوبی در مسابقات پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ داشته باشند.
این ویلچر مسابقهای، در عین حال، ویژگیهای زیباشناسانه و مهندسی خودروهای بامو را در خود منعکس میکند؛ موضوعی که در جنبههایی چون طراحیهای آئرودینامیک، متریالهای فیبر کربنی، تقویتکنندههای شاسی و یک امضای اختصاصی برای هر کدام از ورزشکاران نمود مییابد. توسعه این ویلچر مسابقهای، فرآیندی منحصر به فرد برای بامو بوده است. برد کراچیولا (Brad Cracchiola)، یکی از مدیران «دیزاینورکز» در گروه بامو میگوید:کار بر روی این پروژه، یک تجربه واقعاً لذتبخش برای تیم من بوده و ما نسبت به چیزی که در یک سال و نیم گذشته همراه با این ورزشکاران و مربیانشان به آن دست یافتهایم، افتخار میکنیم.
به گفته «کراچیولا»، در این پروژه فکرهای زیادی وارد شده و تیم طراحی برای دیدن نتیجه نهایی، هیجان زیادی داشته است:
از نشستهای همکاری و هماهنگی گرفته تا تستهای « در لحظه» و آنالیز داده، فرصت منحصر به فردی برای ساخت یک ابزار مسابقهای کاملاً سفارشی فراهم بوده است. ما برای تکمیل محصول نهایی و تماشای رقابت تیم ایالات متحده با آن اشتیاق زیادی داریم.
بامو با کمکگرفتن از ورزشکاران تیم امریکا در عرض چند ماه آینده، ویلچر را برای شرکت در مسابقات آمادهتر خواهد کرد. آخرین نسخه ویلچرهای پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ در تابستان امسال به شرکتکنندگان امریکایی مسابقات دو و میدان پارا المپیک تحویل داده خواهند شد.
ترودی هاردی (Trudy Hardy)، معاون بازاریابی بامو امریکای شمالی در این زمینه میگوید:
شراکت ما با تیم امریکا در ۶ سال گذشته، روند جالبتوجهی را پشتسر گذاشته، ولی شاید بهترین قسمت آن، همکاری مستقیم با ورزشکارانمان بوده است.
ویلچر مسابقهای بامو، چهارمین پروژه تکنولوژی انتقال این کمپانی محسوب میشود. محصول قبلی بامو، یک سورتمه ۲ نفره بود که به تیم امریکا کمک کرد تا در مسابقات المپیک زمستانی سوچی ۲۰۱۴ پس از ۶۲ سال به مدال برسد. این خودروساز از سال ۲۰۱۰ که اسپانسر تیم ایالات متحده شده، همکاریهای زیادی با این تیم داشته است. «هاردی» در این رابطه میگوید:
فداکاری این ورزشکاران برای ورزش و هوادارانشان بینظیر است و ما به عنوان کمپانیای که توجه ویژهای به پرفورمنس و پویایی دارد، احساس میکنیم که این پروژه در جای درستی استفاده میشود و افتخار میکنیم که در آن سهم داریم.
منبع: automoblog
حبیب
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵فلجم نشیدیم ویلپر بی ام و سوار بشیم پولمون به ماشیناش که نمیرسه خدااااااااااا
king 918
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵یعنی این ویلچر به تنهایی کل ایرانخودرو و سایپا رو می ارزه ………..
بهنام طیبی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵معلوم خیلی شاکی از خودروسازان ایران؟؟؟؟
king 918
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵بهنام جان شما شاکی نیستی ؟؟؟؟؟؟
بهنام طیبی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵دل همه خون.
بهنام طیبی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵بی کیفیت ترین حالت ممکن خودرو تولید میکنن و با بالاترین قیمت به فروش میرسونن.خدا نجات بده
great britain
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵من به شخصه فکر میکنم از لحاظ ایمنی خیلی بهتر از محصولات ایرانخودرو و سایپا باشه.
یاسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵درود به همگی و یه سلام هم به جناب مسعود خان!روز همگی بخیر!خداشاهده این ویلچرنشینا به هر دلیل مثه شجاعت شهامت رشادت رفاقت و … خلاصه هر دلیل دیگه هم که باشه هرچه بهشون بدن کمه!به شخصه در اثر حادثه دوماه تو ویلچر بودم!می دونم چه میکشن!بی ام دبلیو گله گل!می دونم تا چن وقت دیگه هواپیما و موشکم هم هوا میده!و در آخر جانبازان ما که لایق اینهمه احترام و عزتن کجا!اون ها کجا!
بهنام طیبی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام و صد درود برشما
احمد باقری
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵دیگه طرف باید سوار شه بره حالشو ببره.
Reza.jz
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵مشکل اول اینه که فلجم نیستیم سوار این شیم:)مشکل دوم هم اینکه اگه فلجم باشیم پولمون نمیرسه تازه به خاطره محدودیت وسایل نقلیه لوکس وارد نمیشه :/!امیدوارم یدونه گذر موقتشو تو خیابون ببینم:دی
حمیدرضا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵خیلی جالبه دولت امریکا برای حمایت از ورزشکاراش از چه کمپانی میخاد براشون ویلچر طراحی کنن اونم برای هر ورزشکار با امضا شخصی بعد میخان تو المپیک مدال نیارن دومین مساله حس خوبی که تیم بی ام دبلیو داشتن واقعا انسانیت چه میکنه …….
(*مهرداد*)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ویلچر هم ویلچره بی ام و
محمد 5154401
۱۱ شهریور ۱۴۰۰عراقیا به ایران خودرو با سایپا میگن (زباله)بعد ما تو ایران پولشو جلو جلو میدم اهنش هنوز ریختگری نشده پولش کجا خرج میشه بعد 1سال یه اشغال میدن کلی ذوق میکنم…. مرگ بر امریکا