ما اخیراً فرصت بررسی بزرگترین و گرانترین شاسیبلند بامو یعنی X7 ۲۰۱۹ را داشتهایم. در طول تست یک هفتهای انجام شده ما ویژگیها و آپشن های شگفتانگیز زیادی را در این خودرو یافتیم. همین ویژگیها بود که قیمت بالای خودرو را توجیه میکردند. مدل xDrive50i قیمت ۹۲۶۰۰ دلاری داشته اما خودرویی که در تست حاضر بود از آپشن های متنوعی سود میبرد و به همین خاطر قیمت آن به ۱۱۷۹۴۵ دلار رسیده بود.
- کنترلهای شیشهای
کنترلهای شیشهای یکی از ارزانترین آپشن های X7 بوده اما جزو دوستداشتنیترینها نیز میباشند. این آپشن ۶۵۰ دلاری باعث حذف شیفتر و کنترلهای iDrive استاندارد شده و جایگزین آنها نیز نمونههای کریستالی میباشد. شیفتر به ویژه ظاهر خیالانگیزی داشته و حتی پذیرای حرف شناور X شده است. دیگر کنترلها همچون اهرم iDrive و دکمه استارت/استاپ پیشرانه نیز از شیشه ساخته شده و مخصوصاً در شب جلوه دیگری دارند.
- سقف پانورامیک آسمان
اگر تحت تأثیر کنترلهای شیشهای قرار گرفته و خواهان آپشن بعدی هستید سقف پانورامیک LED آسمان را پیشنهاد میکنیم که جزئی از پکیج اجرایی ۱۳۰۰ دلاری است. این پکیج علاوه بر کنترلهای شیشهای و نگهدارنده های فنجان گرم و سرد شونده شامل سقف آسمان زیبایی هم هست. این سقف در شب روشنایی شبیه ستارههای آسمان را داشته و نور آن حتی تغییر هم میکند. رولزرویس شاید دارای ستارههای نورانی در پوشش سقف خود باشد اما فکر میکنیم نمونه بکار رفته در X7 بهتر است زیرا میتوانید با آن به آسمان شب هم نگاه کنید.
- سیستم صوتی باورز اند ویلکینز
مدل پایه X7 با سیستم صوتی عالی هارمن کاردون عرضه میشود اما خودروی حاضر در تست از سیستم صوتی باور اند ویلکینز با قیمت ۳۴۰۰ دلار سود میبرد. این سیستم صوتی دارای ۲۰ بلندگو بوده و از آمپلیفایر قوی و قدرت ۱۵۰۰ واتی برخوردار بوده و صدایی استثنایی تولید میکند. درست همانند دیگر بخشهای کابین X7، پوشش فلزی بلندگوها نیز در شب روشنایی خاصی دارند. ما سیستمهای صوتی دیگری را هم دیدهایم که دو برابر سیستم باور اند ویلکینز قیمت دارند بنابراین این سیستم صوتی بکار رفته در X7 نسبتاً قیمت مناسبی دارد.
- تکنولوژیهای ایمنی
صحبت از ویژگیهای ایمنی بامو X7 یک کتاب کامل خواهد شد اما میخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم. پکیج حرفهای دستیار رانندگی قیمت ۱۷۰۰ دلاری داشته و شامل دستیار رانندگی فعال است که شامل پشتیبانی نیمه خودران مبتنی بر دوربین میباشد. این پکیج همچنین شامل دستیار ترافیک برای دسترسی محدود در بزرگراههاست که باعث میشود خودرو در سرعتهای زیر ۷۰ کیلومتر در ساعت کنترل خودش را داشته باشد. ما همچنین دوربین ۳۶۰ درجه باکیفیت این شاسیبلند را دوست داریم که حتی دارای مارکرهایی برای محل باز شدن دربهاست بنابراین شما برخوردی با خودروی کناری نخواهید داشت.
- صندلیها
خودروی ما به پکیج صندلی لاکچری با قیمت ۱۲۰۰ دلار مجهز بود که شامل صندلیهای جلوی راحت با عملکرد تهویه و ماساژ میباشد. صندلیهای تهویه دار را میتوان بهصورت جداگانه و با پرداخت مبلغ ۵۰۰ دلار هم سفارش داد. با هزینه کردن ۲۵۰ دلار دیگر نیز صندلیهای جلو، فرمان و استراحت گاه دست گرم شونده به خودرو اضافه میشوند. ما همچنین صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم با قیمت ۸۵۰ دلار را توصیه میکنیم که راحتی بیشتری دارند. بامو همچنین بالشهایی برای پشتسریهای ردیف دوم ارائه میکند و سرنشینان میتوانند یک خواب لذتبخش را تجربه کنند.
- سیستم سرگرمی صندلیهای عقب
سیستم سرگرمی صندلی عقب مثل دیویدی پلیر میتواند در سال ۲۰۱۹ و زمانی که کودکان روی آیفون خود به تماشای فیلم میپردازند احمقانه جلوه کند اما پکیج حرفهای سرگرمی بامو با قیمت ۲۲۰۰ دلار کاملاً هیجانانگیز است زیرا سرنشینان عقب میتوانند ناوبری، سیستم صوتی و نورپردازی داخل خودرو را با آن کنترل کنند. والدین نباید نگران باشند زیرا میتوان از دستکاری رادیو توسط کودکان جلوگیری کرد.
- پیشرانه
شاید گرانترین آپشن این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بکار رفته در مدل xDrive50i باشد. شما چیزی بیشتر از یک پیشرانه به دست میآورید اما خب باید اضافه پرداخت ۱۸۷۰۰ دلاری نسبت به مدل ۶ سیلندر xDrive40i را هم بپذیرید. این بهایی زیاد برای یک پیشرانه است اما خب قدرت آن نیز از ۳۳۵ به ۴۵۶ اسب بخار میرسد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت نیز از ۵.۸ به ۵.۲ ثانیه کاهش مییابد. صدای پیشرانهی ۸ سیلندر این خودرو مشابه مدلهای تولیدی M میباشد.
ایمان
۲۸ آبان ۱۳۹۸به همت این نظام ، سایت پُر طرفدار و محبوب خودرویی در ایران داره تبدیل میشه به قصر زلیخا بعد از رفتن یوسف !!!!
چقدر بحث و تبادل نظر ، چقدر کل کل و جنجال
ولی حالا همه دوستان مثل من کُما زدن
دیگه همه چی سرد و بی روح شده
خدایا خودت به فریادمون برس
Mad.z.Max
۲۹ آبان ۱۳۹۸بغض و اشک و آه، راه تنفسمو گرفته
ابر افسردگی وجودمو پر کرده.
دیگه نمیدونم چه اتفاقی باید بیوفته که همگی به اتحاد رو بیاریم. نمیدونم چرا هنوزم اتحادی نیس
srn
۲۹ آبان ۱۳۹۸یه توصیهی برادرانه به همهی هموطنانم که افسرده و مایوسن،
شرایط فعلی رو تبدیل به انگیزه برای پیشرفت کنید و به هر دری بزنید برای مهاجرت
این سرزمین رو بذارید بمونه برای اونایی که رانت دارن و میتونن یک شبه پله های ترقی رو طی کنند
F22RAPTOR
۲۸ آبان ۱۳۹۸تو این روزا که فقط پدال بالا میاد،
امیدوارم پستهای آخر نباشه
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۸ما هم پول و جون و عمرمونو دادیم اینا تاراج ببرند. تازه نت رو هم قطع کنند. مملکت فول آپشن.
امیرعلی
۲۸ آبان ۱۳۹۸شما هم مثل من بی انگیزه و ناامیدین. من تا دوسال پیش هزارتا فکر و برنامه برا زندگیم دارم ولی الان …..
Ali2240
۲۸ آبان ۱۳۹۸کوچکترین امیدمون به اینده رو هم ازمون گرفتن
تسلیت به همه دوستان بابت مردن تمووم آرزوهامون
F22RAPTOR
۲۸ آبان ۱۳۹۸امروز خواستم فیلم دانلود کنم
بی نام
۲۸ آبان ۱۳۹۸زمانی تا خبر بدی در مورد جایی میشنیدیم سریع به شوخی میگفتیم داریم به کره شمالی میرسیم. دریغ از اینکه واقعا تبدیل شدیم به کره شمالی. واقعا… اما جالب اینجاست که کره شمالی دارای خیابان هایی زیبا و زیرساخت هایی قابل قبول هست اما شهرهای ما شبیه به بیغوله هایی هست که هیچ امنیت مالی و جانی در اون ها حس نمیشه
doubt
۲۸ آبان ۱۳۹۸پدال چرا تایید نمیکنی نظراتو. اینطوری نمیشه که هر رسانه ای بگه ما سیاسی نیستیم و شونه خالی کنه. هرکی و هر سازمانی اندازه خودش باید مسئولیت بپذیره.
میدونم اکثرا تو دلشون به این حرف میخندن ولی اینو بدونید اگه از یجا شروع نشه این مسئولیت پذیری بیشتر از این به قهقرا میریم.
حداقل نظراتی که حرف دل مردمه و آنچنان امنیتی نیستو تایید کنید.
Omid622
۲۸ آبان ۱۳۹۸ان شا الله وضعیتمون خوب بشه
همه غصه هارو بشوره ببره
دیگه واقعا تحمل غصه و پریشانی و اضطراب گرونی و بدو بدو برای دکتر ،بیمارستان نداریم
واقعا آدم هم تا جای میتونه سختی رو تحمل کنه خدایا خودت میدونی این مملکت با این همه ثروت و منابع
این مردم این نوع زندگی لایقشون نیست
و ما لایق یکم فقط یکم رفاه هستیم
اینجا فقط داریم نفسی میکشیم و بعد باید سراغ مرگ بریم
واقعا غصه زیاده
من
۲۸ آبان ۱۳۹۸دیگه حتی حال و حوصله خوندن کامل پست ها هم ندارم ،یدونه عکس پست میبینمو میزنم گوشی خاموش میکنم
دیگه نه امیدی نه ارزویی
جواد
۲۹ آبان ۱۳۹۸یک روز خوب میاد
ما هم شدیم شادروان
دیگه نه علاقه ای و حوصله ای و نه رغبتی دارم
هیچ
همه جنبه های مثبتی که میتونستیم بهش فکر کنیم تو ی این اوضاع اونم گرفتن ازمون
عملا دیگه نیازی به گوشی هوشمند نیست
همون دکمه ای ها جواب مارو میده
بد شانس
۲۹ آبان ۱۳۹۸دیگه اینم از بد شانسیه ماست دیگه
از اینهمه کشور، زرتی باید تو ایران بدنیا بیای
بعد بابات ی آدم عادی باشه نه ی اختلاس گر مال مردم خور
خودتم دستت ب جایی نرسه
Saman
۲۹ آبان ۱۳۹۸اگر نت به همین منوال باشد سایت پدال مجبور خواهد شد بجای مطلب گذاشتن از ماشینهای پیشرفته وکلاس بالائی چون لکسس و کادیلاک و لینکلن و ولوو از تیبا و سمند و پارس مطلب پست کند خخخخخ
مهدی
۲۹ آبان ۱۳۹۸دیگه از تماشای عکس های ماشین های خارحی هم افتادیم دیگه چجوری برندهای کره ای به تمسخر بگیریم
سروش فرخ نژاد
۲۹ آبان ۱۳۹۸عزیزم دنیا همینجور نمی مونه / یه روز آخر می شکنه خواب زمونه
عزیزم شب همیشه شب نمی مونه / صبح می شه آفتاب میاد رو بوم خونه
Abbas
۲۹ آبان ۱۳۹۸کامنتا رو از بالا تا پایین خوندم،این حجم از یاس و ناامیدی برای جوونای یه مملکت واقعا فاجعس!وجدانن چجوری یسریا میان میگن مشکلی نداریم و مملکت گل و بلبله؟؟؟چرا؟!
Elmiraj
۳۰ آبان ۱۳۹۸چون اون یه سری که نهایتا ۵ درصد از جمعیت ایرانن ۹۵ درصد پول این مملکت میره تو حسابشون تا این وضعیتو به هر قیمتی که هست حفظ کنن…..
.
۴ میلیون نفر واسه حفظ این مصیبت کافیه…!!!
علیرضا
۲۹ آبان ۱۳۹۸دیدن این هیولا با این موتور شگفت انگیزه..ولی هدف از تولیدش چیه ؟ موتور v8 تکراری روی ۱۰ تا اتاق تکراری … آدم حس میکنه داره کلاه سرش میره
Abbas
۱ آذر ۱۳۹۸داداش توقع داری واسه هر مدل یه وی ۸ جدید بسازه؟وقتی یه موتور بی نقصه و شاهکار مهندسیه چرا باید دست توش کنن؟در ضمن اینو مطمئن باش هیچکس هیچ کجای دنیا بیشتر از یه ایرانی کلاه سرش نمیره،اصن من و تو سر دنده ی این ماشینو میبینیم باید سکوت اختیار کنیم یا به بیان دیگه باید لال بشیم!!!
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۸ما هیچ، ما فعلاً نگاه، تا این یه مثقال اینترنتم بگیرن،
بعد میشم ما هیچ…
سهیل
۳۰ آبان ۱۳۹۸ماشین چینیم برامون آرزو شده تو این مملکت bmw که جای خود داره. خدایا خودت به دادمون برس.
مک وال
۱ آذر ۱۳۹۸خدایا خودت به فریاد برس!
?????