پرفروشترین خودروهای لوکس دنیا با برند بامو فروخته میشوند. در سال ۲۰۱۴ همچنان بامو در رتبه نخست باقی ماند اما سایه دو هموطن خود یعنی مرسدس و آئودی را بهوضوح مشاهده میکند.
BMW در سال گذشته توانست با ۹.۵ درصد افزایش در تولید و فروش، در مجموع ۱,۸۱۱,۷۱۹ دستگاه خودرو به فروش برساند. این بهترین رکورد BMW نیز محسوب میشود. مدلهای سری ۲ کوپه، سری ۲ اکتیو تورر و X4 نقشی اساسی در بهبود فروش مونیخیها داشتهاند. با این وجود، سری ۳ همچنان پرفروشترین مدل بامو است. این خودرو با ۲ درصد رشد فروش، ۴۷۶,۷۹۲ دستگاه فروخته شده است. فروش سری ۵ با ۱.۷ درصد رشد به ۳۷۳,۰۵۳ دستگاه رسید. کراس آور X5 هم با رشد شگفتانگیز ۳۷.۴ درصدی، ۱۴۷,۳۸۱ دستگاه فروش داشت. بامو سری ۴ هم ۱۱۹,۵۸۰ دستگاه به فروش رسید. مدلهای جدید i3 و i8 هم به ترتیب ۱۶,۰۵۲ و ۱,۷۴۱ دستگاه فروش داشتند. سال ۲۰۱۴ برای آئودی هم وضعیت مطلوبی داشت. فروش ۱,۷۴۱,۱۰۰ دستگاه خودرو از این برند لوکس زیرمجموعه فولکس، نشان میدهد که سرمایهگذاری برای تنوع محصولات و ارتقای آنها مثمر ثمر بوده است زیرا ۱۰.۵ درصد رشد فروش محصولات آئودی نسبت به سال ۲۰۱۳ مشاهده میشود. رشد ویژه آئودی علاوه بر خانواده A3 در انواع SUV این شرکت نیز دیده میشود. یکسوم از مشتریان آئودی، یکی از مدلهای Q3 تا Q5 را خریداری کردهاند. رتبه سوم پرفروشترین خودروهای لوکس به مرسدس بنز رسید. این شرکت با ۱۲.۹ درصد رشد، سال گذشته ۱,۶۵۰,۰۱۰ دستگاه خودرو فروخت. یکچهارم از فروش مرسدس به مدلهای جدید جمعوجور آن نظیر کلاس A، CLA ، GLA و کلاس B اختصاص دارد. کلاس C نیز با فروش جهانی ۳۱۶,۷۹۲ دستگاه و کلاس E با فروش ۲۵۷,۵۷۱ دستگاه ردههای بعدی را دارند. مرسدس کلاس S هم بهعنوان بهترین روند فروش خودروهای لوکس جهان توانسته به آمار فروش ۱۰۳,۷۳۷ دستگاه دست یابد که ۸۲.۲ درصد رشد را نشان میدهد.۸۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳به همه ی دوست داران این برند ها تبریک میگم
حاج حسن
۲۴ دی ۱۳۹۳باز پرچم BMW بالاست :| بابا بس کن دیگه بیا پایین بزار بقیه شرکت ها نون بخورن :)) ناموسن صنعت خودرو سازی یه طرف BMw یه طرف
تازه طوفان BMW در راه است BMW 7seri
هادی
۲۴ دی ۱۳۹۳دوست عزیز کیفیت و محبوبیت محصولات بی ام و بر هیچ کسی پوشیده نیست.با اینکه رو بنز تعصب دارم ولی بعضی از مدلای ب ام و رو هم تحسین میکنم مثل m4,,اما باید اینو قبول کرد ک بی ام و همه تمرکزشو رو خودروهای لوکسش میزاره و نهایتا موتور سیکلت.آئودی هم همینطور!!اما دایره فعالیت مرسدس بنز خیلی وسیع تره و با این وجود همیشه رقابت تنگاتنگی با ب ام و و آئودی داره تو حیطه خودروهای لوکس و این نشان از مدیریت برتر این کمپانی داره.درود
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۳درود .
دقیقا درسته اقا هادی . اما خب فعالیت و هدف هر شرکتی فرق
داره . ب ام و با همه اینهایی که از جمله خود من میگن طراحیش
داره یکنواخت میشه فروش خوبی رو داره . این فروش و محبوبیت
هم 10 ساله یا بیست ساله به دست نیامده .
مرسدس بنز در بین برندهای لوکس و حتی معمولی ، دایره
فعالیتش بسیار زیاده .
اعم از خودروهای کار . ون . اتوبوس های بین شهری و شهری .
کامیون ها با کاربری های مختلف :
کارهای شهرداری . نظامی و …..
همین خود اکتروس اگر اشتباه نکنم ، یا 20 سال پیاپی کامیون
سال اروپا شده یا 20 بار کامیون سال اروپا . که فکر کنم
گزینه ی اوله . بارها و بارها عنوان بهترین اتوبوس اروپارئ
از آن خودش کرده . الان ولوو و مرسدس بنز اکتروس پرفروش
ترین کامیونهای اروپا و اسیا هستند . این موفیقیت ها
الکی نیست .
یک نکته ی جالب بگم . ما در محصولات کاری مرسدس بنز که یک
برند لوکس است ، محصولاتی رو میبینیم که حتی سپر همرنگ بدنه
ندارند . اما مهندسی و کیفیت بالایی رو دارند .
خلاصه دامنه و تخصص هر شرکتی فرق داره .
با سرچ کردن محصولات مرسدس بنز زتروس . یونیماگ . سیتان .
ویتو . ویانو . اسپرینتر . حتی مدلهای نظامیه انهارا هم
میبینید . البته یکی دیگر از تخصصهای بنز ساخت خودروهای
لیموزین و ضد گلوله است که بالای 50 ساله در این نوع شاخه
فعالیت دارد . از بعضی نظرهامرسدس بنز همتا ندارد .
واقعا پتانسیل بالایی داره .
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۵ دی ۱۳۹۳دوستان عذر خواهی می کنم که اینجا این کامنت طولانی رو میذارم
ولی باید به این بحث خاتمه داده بشه
قضیه زیر مجموعه بودن بنز و این حرفا رو میگم که چن وقته خیلی بهش گیر میدن…لطفا به توضیحاتی که میدم خوب دقت کنین و از آخر قضاوتو به عهده خودتون میذارم:
.
.
.
.
همونطوری که احتمالا میدونین کمپانی کنونی مرسدس بنز در حقیقت حاصل اتحاد دو کمپانی benz & cie و دایملر موتورن گیزلشافت یا همون DMG هست.
تا پیش از اتحاد این دو جداگانه کار میکردند و حتی در بسیاری از موارد رقیب سرسختی برای هم بودند.
کمپانی Benz & cie در دهه 19 میلادی بیشترین تعداد تولیدات خودرو را داشت که با همان برند بنز عرضه میشد.
اما کمپانی دایملر تولیدات خود را با اسم مرسدس روانه بازار میکرد.در مورد اسم مرسدس خدمتتون عرض کنم که:
در هنگام اوج گرفتن موفقیت های کاری دایملر، امیل جلینک تاجر و ملاک معروف به سراغ دایملر میرود و ماشین های متعددی سفارش میدهد تا اینکه تصمیم میگیرد با یکی از اینها در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کند.او اسم این ماشین را مرسدس میگذارد
در سال های بعد نیز ماشین های سفارشی جلینک (که اصلیترین مشتری کمپانی DMG محسوب میشد و بعد ها نیز عضو هیات مدیره شد) نیز نام مرسدس به خود گرفتند.موفقیت های پی در پی مرسدس ها در مسابقات از جمله 5 سال قهرمانی پیاپی سبب شد تا اسم مرسدس سراسر کمپانی را فرا بگیرد و به اتومبیل های خیابانی بنز هم کشیده شود.در این دوره اکثریت مردم کمپانی DMG را به نام دایملر-مرسدس میشناختند که دلیلش نام دایملر بر روی کمپانی و نام مرسدس بر روی ماشین های تولیدی بود.
.
.
.
حالا زمانی را که دو کمپانی بنز و دایملر-مرسدس یا همان DMG متحد شدند رو در نظر بگیرید:
کمپانی اول با نام دایملر و ماشین های مرسدس…کمپانی دوم با نام بنز و ماشین های با آرم بنز
خب حالا اسم کمپانی جدید رو چی باید گذاشت؟
کمپانی دایملر + کمپانی بنز –> کمپانی دایملر بنز
ماشین های مرسدس + ماشین های بنز –> ماشین های مرسدس بنز
.
.
پس میبینید که در اصل اسم مرسدس بنز نامی برای ماشین های ساخت کمپانی دایملر بنز بود!
چرا میگم بود؟
چون اسم این کمپانی تغییر کرد…بعد از خرید کرایسلر شد دایملر-کرایسلر و بعد از جدایی شد دایملر آگ
قضیه به همین سادگیه و میبینید که پیچیدگی خاصی هم نداره
مرسدس بنز برندیه که ماشین های دایملر باهاش تولید میشن ولی ما به دلیل ناشناخته بودن دایملر غالبا از همون واژه مرسدس بنز برای شرکت استفاده میکنیم
.
.
.
.
یک نمونه دیگه میگم:
BMW AG
Porsche AG
Audi AG
همه میدونیم اینا چی هستن و همه جا هم این اسما پیدا میشن اما…
Mercedes Benz AG
اینو هیچوقت نمیتونین در هیچ جایی پیدا کنین!
.
اینم مدرکش:
https://www.google.com/search?q=Mercedes+Benz+AG&ie=utf-8&oe=utf-8
.
میبینین که کلمه Mercedes Benz AG حتی در یک مورد هم یافت نشد ولی در عوض همش واژه Daimler AG اومد
.
.
اما سایر مدارک برای حرفام:
http://www.daimler.com/
وبسایت رسمی دایملر که میبینین از بالا تا پایینش همش مرسدس بنزه
فقط چن تا برند دیگه هستن که خب اونام به عنوان زیر مجموعه های مرسدس بنز میشناسیم(که البته درست ترش زیر مجموعه دایملره)مثل اسمارت و…
.
.
به اینها هم دقت کنین ضرر نداره از ویکی پدیا گرفتم
منو قبول ندارین امیدوارم ویکی رو دیگه قبول داشته باشین تا حدودی!
———————————————–
عکس اول:
http://s6.uplod.ir/i/00510/gu8rysd70dq4.bmp
میبینین که توش صریحا به گفته من اشاره شده
نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر!
————————————————
عکس دوم:
http://s6.uplod.ir/i/00510/1g9rzx07kkg9.bmp
تاریخچه و فراز و نشیب کمپانی
میبینین که اسمی از مرسدس به عنوان کمپانی به میان نیامده!
————————————————
عکس سوم:
توضیح ویکی پدیا درباره کارخانجات:
http://s6.uplod.ir/i/00510/jixhfdpzfktv.bmp
به نوشته زیر عکس دقت کنین:
the largest Daimler plant(producing mercedes benz cars)
in Sindelfingen , Germany
واژه ها رو گرفتین؟
Daimler plant
mercedes benz cars
دیگه همه چی واضحه!
————————————————
عکس چهارم:
در مورد دایملر آگ زیاد گفتم در مورد دایملر-بنز هم بزارم:
http://s6.uplod.ir/i/00510/zjktkstm7jn8.bmp
دیگه حرفی میمونه؟
————————————————
و عکس آخر:
دیگه خدایی بهانه انگلیسی بلد نبودن هم حق ندارین بیارین :-D
http://s6.uplod.ir/i/00510/yjjgiiw3fdvo.bmp
————————————————
در پایان این نکته رو هم بگم که اگه لوگوی ستاره سه پر مشهور رو در کاخانجات دیدین دلیلش اینه این لوگو در اصل به ستاره دایملر یا DAG Star معروفه و اسم اصلیش اینه
البته گفتن Mercedes Star هم غلط نیستا ولی این درست تره
تمام حرف این بود که مرسدس بنز برندیه که ماشینای ساخت دایملر آگ باهاش به فروش میرسند!همین!
قضیه مثل کروت هست برای شورلت…کمپانی به اسم کوروت وجود خارجی نداره و در اصل این ماشین ها در همون کارخانه شورلت تولید میشن و تنها برندشون فرق داره حالا به دلایلی…پس گفتن اینکه کوروت از حمایت شورلت بهره منده بی معنیه
حالا با این تفاوت که با برند خود شورلت هم ماشین تولید میشه ولی با برند دایملر آگ خیر…یا مثل آلفا رومئو برای مازراتی
مثال زیاد هست و دایملر هم اولیش نیست
درسته نوشته مرسدس بنز زیر مجموعه دایملر آگ ولی هر گردی که گردو نیست….مثلا:
————————-
http://s6.uplod.ir/i/00510/hsrh01r4dm79.bmp
————————-
http://s6.uplod.ir/i/00510/c5rde4g0j1yh.bmp
————————-
http://s6.uplod.ir/i/00510/9mzp5dtqfzwh.bmp
————————-
.
.
.
و اما حرف آخر
فک نکنم تو این زمینه دیگه حرفی باقی مونده باشه
گفتن اینکه دایملر برای بنز مثل تویوتا برای لکسس یا فولکس برای آئودیه یکی از مضحکترین چیزاییه که در عمر ناقابلم شنیدم و اصلن هم انتظار شنیدنشو نداشتم
اگه آدم یکم از مغزش کار بکشه به صحت حرفای من پی میبره نه اینکه ما رو متعصب خطاب کنه و خودش هیچ منطقی رو نپذیره
به هر حال اگه جوابی هست خوشحال میشم بشنوم استدلالتون چیه…
و حالا یک سوال از کاربران محترم سایت
آیا باز هم کسی فکر میکنه دایملر برای مرسدس بنز مثل تویوتا برای لکسس و یا فولکس برای آئودیه؟؟؟
بابت کامنت بسیار طولانی عذرخواهی میکنم و از اینکه در جای نامناسب گذاشته شد.در این زمینه نیز نه از طرف من و نه از میلاد و نه از طرف هیچکس دیگه ای بحثی در این زمینه نخواهد شد چون به قدر کافی همه چیز واضحه…از این به بعد هم هرکی حرفی زد برای خودش بزنه و مطمئنم کسی توجهی نمیکنه…گرچخ امیدوارم همه این کامنتو ببینن و دست از لج بازی بر دارن
از پدال هم تقاضا دارم زودتر تایید کنه
.
.
(لامصب فرید ببین ساعت 1:40 دقیقه شبه من دارم دسته گل جناب عالی رو جمع میکنم هر چی گفتم اسمتو نیارم نشد جان تو!!! :-D
لطفا دیگه این تن بمیره برای حفظ آبروی خودت یا حداقل برند مورد علاقت هم که شده از این حرفا نزن…تا اینمجا رو هم میزاریم به حساب نداشتن اطلاعات کافی از تاریخچه کمپانی…لطفا دیگه از خر شیطون بیا پایین و چشماتو وا کن ;-) )
.
.
با تشکر از همگی…
4MATIC
۲۵ دی ۱۳۹۳من عکس سری7 رودیدم عمرا اگه بتونه با اس کلاس رقابت کنه
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۵ دی ۱۳۹۳عذر خواهی میکنم
“…در قرن 19 میلادی…”
نوشتم دهه 19 !!!
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳دوست عزیز
همین کارا رو کردین که فرید رفت
اگرم توجه داشته باشی می بینی که حدود یک هفته است که دیگه کامنت نمیزاری با اینکه هر شب تو پداله
در مورد اون قضیه هم باید بگم که
شما اگه یه سر به سایت دایملر بزنی همه چی مشخص میشه
REZA BANIASADI
۲۵ دی ۱۳۹۳اقا رضا
اون همه دلیل آوردی اگه واقعا بنز زیر مجموعه نیست پس چرا ویکی زده؟؟؟؟چرا مثل بقیه که مثالش رو آوردی نزده پرنتس…بعد چرا میری تو سایت دایملر یه قسمت داره به اسم برندهای ما…
نمیدونم شما مثل ما واقعا قبول داری که مرسدس در حال حاضر زیرمجموعه بنزه ولی قبلا نه…
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۷ دی ۱۳۹۳واقعا حرف زدن واسه یه عده فایده نداره!!!
شمام برین تا آخر عمرتون به این فکر کنین که دایملر برای بنز مثل تویوتا برای لکسسه!!!
یک ساعته دارم میگم مرسدس در اصل یک برنده…
اصل کمپانی اسمش دایملره
گفتمم نمیتونین وازه Mercedes Benz AG رو جایی پیدا کنین ولی ظاهرا…
.
.
.
حالا بگین چن تا خودرو با برند دایملر فروخته شده؟
در مورد فرید خودتون برین ازش سوال کنین چرا نمیاد متوجه میشین…
احمدرضا ب ام و
۲۴ دی ۱۳۹۳پرچم بالاست
4MATIC
۲۵ دی ۱۳۹۳چقدر رنگ ابی به اونM3می اد
سعید
۲۴ دی ۱۳۹۳بی ام و اول و بنز بعد از اودی سوم :))
تبریک به طرفدارای اودی
BMW4ever
۲۴ دی ۱۳۹۳علت کمتر بودن عدد فروش بنز بخاطر قیمت خیلی زیاده محصولاتشه ولی از نظر سوددهی فکر کنم بنز اولهi8خیلی کم فروش کرده نگران کنندست
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳اتفاقا دوست عزیزم فروش i8 فراتر از انتظار ها بوده جوری که گفته میشه باید برای تحویلش 10 ماه در انتظار بود!
ارادتمندم
BMW4ever
۲۴ دی ۱۳۹۳شاهین جان ممنون از راهنماییت اینو نمی دونستم
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳خواهش میکنم دوست عزیزم
البته یه جای دیگه خونده بودم این زمان به 18 ماه میرسه ولی فکر کنم 10 ماه موثق تره.
مخلصم
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۴ دی ۱۳۹۳دروووووود!
دوستان گلم اگر بحث درامد و پول و این حرفا باشه خدمتتون عرض کنم که گروه دایملر بیست و دومین کمپانی پر درامد دنیاست و سومین در بین خودروسازان بعد از گروه فولکس واگن و تویوتا موتورز و این یعنی بالاتر از جنرال موتورز و فورد و هوندا و …
.
.
.
حالا که اینجا کامنت گذاشتم خدمتتون عرض کنم که سه تفنگدار شدن بزرگترین لوکس ساز ها
مرسدس هم که بزرگترین و برترین سازنده کامیونه
فولکس هم در درامد از همه بالاتره و ایشالا به زودی در فروش هم بالاتر میره
کلن پرچم بالاس …….. بدجور هم بالاس!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز اصولا برندهای المانی هم قیمت هستند . برندهای لوکس
ژاپنی و امریکایی از نظر قیمتی ارزان تر هستند .
MAFIA
۲۴ دی ۱۳۹۳همشون خوب و عالی.
s.class
۲۵ دی ۱۳۹۳فقط Mercedes Benz S.Class
4MATIC
۲۵ دی ۱۳۹۳اخه چرابنز شده سوم اخه هم تعداد مدل هاش زیاده وهم تنوع موتور هاش مثلا بر ای بنزثEکلاس ازموتور2000تاموتور6200استفاده کرده
به چه دلیلی باید از ایودی وبی ام و کم بیاره
امیررضاFXX K
۲۵ دی ۱۳۹۳امیرسالار BMW
سالار BENZ
نیمه سالار AUDI
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳نشانی بر بالا بودن کیفیت محصولات آلمان
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳بی ربطه ولی پارسال تو نظر سنجی ( نظر من نیست ) آلمان بهترین کشور جهان انتخاب شده بود .
بازهم تاکید می کنم نظر من نیست .
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳به نظر من بهترین کشور های دنیا از هر نظر چه خودرو و چه غیره ژاپن و آلمان هستند
اول ژاپن بعد آلمان
چون مردمان ژاپن خیلی بهتر و متحد ترند
و خیلی چیزای دیگه که توی کامنت نمی گنجد
4MATIC
۲۵ دی ۱۳۹۳ینی زاپن ازالمان ماشینای بهتری تولید می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرصاتو خوردی؟؟؟؟
Archi KHAN
۲۴ دی ۱۳۹۳خب دوست عزیز ، همون جاییکه مطالعه فرمودید حتما ذکر کرده بوده که از چه نظری این جناب آلمان بهترین کشوره.
بهتره اگه کامنت های اینجوری میزارین کامل باشه تا حداقل اطلاعات کسایی که میخونند هم افزایش پیدا کنه
و بشه در موردش باهم صحبت کنیم.
وگرنه کاری نداره منم میگم “ایران در یه نظرسنجی اول شد”
خب واقعا هم تو بعضی چیزا اوله ه ه ه
اما اینکه اون چیزا چی چیه مهمه ه ه
( خیلی پیچیده گفتم آااا ) (-:
مجتبی(ساروی)
۲۵ دی ۱۳۹۳اصلاح میکنم محبوب ترین کشور جهان شده بود
محمدرضا ♥BMW♥
۲۴ دی ۱۳۹۳هی میگم فققققققققققققققققققققققط BMW هی میگید نه
امیر محمد
۲۴ دی ۱۳۹۳سری اس چه قدر رشد داشته!!!! افرین 83 درصد خیلی خوب هستش
ولی شخصا به نظرم ائودی از این سه تا بهتره و خیلی خوبه و بیشتر مردم دوستش دارن و بدون جلب توجه و تو بوقو کرنا کردن تکنولوژی هاش داره به سرعت پیش میره
مهدی 911
۲۴ دی ۱۳۹۳ماشین المانی=لایک بقیه ماشینها=دیس
Camaro 1978
۲۴ دی ۱۳۹۳شوخی می کنید؟!
یعنی چی آخه؟
محمدرضا ♥BMW♥
۲۴ دی ۱۳۹۳پدال جان سری 4 رو نوشتی رسی 4
ehsan
۲۴ دی ۱۳۹۳خدایا این مرسدس بنز رو از ما نگیر. الهی آمین
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳به ما نداده که بگیره
ehsan
۲۵ دی ۱۳۹۳منظورم عکساش بود;-)
مهدی 911
۲۴ دی ۱۳۹۳نمیدونم ماشینهای المانی با وجود قیمتهای بالاتر نسبت به امریکاییها و زاپنیها وانگلیسیها چرا فروش بهتری دارند فکر کنم دلیلش مهندسی بی نقص اوناباشه
محمدرضا ♥BMW♥
۲۴ دی ۱۳۹۳زیبایی(کره) کیفیت(ژاپن) امنیت(آمریکا) قدرت(ایتالیا)…این سه تا آلمانی همه ی اینارو یکجا دارن به همین خاطر فروششون بهتره و البته قیمتشونم بالاتر :)
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۴ دی ۱۳۹۳بسیـــــــــــــــــــــار خوشـــــــــــــمان آمــــــــد!!!
(اینم همون Big like هستش :-D )
Archi KHAN
۲۴ دی ۱۳۹۳البته باید میگفتی هر چهار تا را…
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳منظور دوستمون از هر سه تا
بی ام دبلیو و آیودی و بنز بود
نه اون چهار موردی که گفت
مجتبی(ساروی)
۲۵ دی ۱۳۹۳اینایی که گفتی نسبیه مثلا رنو تو امنیت خیلی عالی کار کرده درضمن فکر کنم اصلا بد گفتی اخف به نظرم در مورد امریکا من بیشتر از قدرت زیادشون شنیدم تا امنیت ایتالیا هم که اگه فراری رو لامبو و الفا منظورته که هم قدرت دارن هم زیبایی هم کیفیت کلا حال نکردم با تقسیم بندیت
امیر fxx
۲۴ دی ۱۳۹۳حالا که benz و bmw تو ایران هستن کاش audiام وارد بشه تا مثلثشون تکمیل بشه.البته یه چیزشون خوبه که همه موتور زیر 2500ccدارن
Mahdi
۲۴ دی ۱۳۹۳حالا که بحثش پیش اومد کسی هست که بدونه چرا آئودی وارد نمیشه و منو از این مشعله فکری نجات بده؟! :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۳درود .
افرین به ب ام و و آئودی و مرسدس بنز . حاکمان بلامنازع خودروهای لوکس در دنیا .
امیدوارم که دیگر رقبا هم فروش خوبی رو تجربه کنند . اما یک چیز خیلی منو نگران
کرده . شباهت مدلهای یک کارخانه با یکدیگر . کم کم داریم شاهد میشیم که طراحیه
مدلهای خودروساز های مخصوصا لوکس به هم نزدیک میشه . من که شخصا از سیاست و
برنامه انها با خبر نیستم . اما میترسم که قظیه ب ام و قبل از ورود کریس بنگل
به دپارتمان ب ام و اتفاق بیفته . یا قظیه جگوار قبل از خرید توسط تاتاموتورز .
البته یکی از دلایل شباهت مدلها همین افزایش مدلها است .
حسین
۲۴ دی ۱۳۹۳درود. میلاد جان شرمنده من بازم سوال دارم
قبل از ورود کریس بنگل، ب ام و چه مشکلی داشت؟ شما میدونی آقای بنگل دقیقا از چه سالی وارد ب ام و شد؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۳درود .
خوبی حسین جان ؟
دقیق یادم نیست . ولی فکر کنم بین سال های 2002 تا 2004 بود که اومد . قبلش مدل
های ب ام و خیلی شبیه هم بودند . همین عوامل رو فروشش تاثیر گذاشته بود .
تا اینکه بنگل وارد ب ام و شد . غوغا کرد . سری 5 ب ام و با چراغ های ابرویی
مانند . درب پف کرده صندوق عقب که نماد لوکس بودن بود . خیلی ها ازش الگو
گرفتن . انتن عقب که مانند دم کوسه بود . یکی از بهتریم دوران ب ام و بود .
حسین
۲۶ دی ۱۳۹۳ممنون میلاد جان مرسی بابت اطلاعاتت
البته اینم بگم کخ همین سری 5 شد بلای جون بنگل. چون خیلی از سنت ها دور شده بود. همین چراغهای ابرویی بدجوری از طرف متعصبین مورد انتقاد قرار گرفت تا اینکه هیئت مدیره مجبور شد بنگل رو کنار بذاره
عارف
۲۴ دی ۱۳۹۳آلمانیا،پرچم شدیدا بالاست
BMW4ever
۲۴ دی ۱۳۹۳نمیدونم چرا BMW یه چیزه دیگست حرف نداره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۳درود .
یک نگاهی به این عکس ها بندازید :
آکورا :
http://www.netcarshow.com/acura/2016-ilx/1280×960/wallpaper_02.htm
http://www.netcarshow.com/acura/2015-tlx/1024×768/wallpaper_10.htm
http://www.netcarshow.com/acura/2014-rlx/1280×960/wallpaper_01.htm
آئودی :
http://www.netcarshow.com/audi/2015-a1/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/audi/2013-a3/1280×960/wallpaper_05.htm
و
http://www.netcarshow.com/audi/2015-a6/1280×960/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/audi/2013-a4/1280×960/wallpaper_01.htm
ب ام و :
http://www.netcarshow.com/bmw/2016-x6_m/1280×960/wallpaper_05.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2016-x5_m/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/bmw/2015-x4/1280×960/wallpaper_02.htm
کادیلاک :
http://www.netcarshow.com/cadillac/2016-cts-v/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/cadillac/2016-ats-v_sedan/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/cadillac/2014-cts/1280×960/wallpaper_06.htm
جگوار :
http://www.netcarshow.com/jaguar/2016-xe/1280×960/wallpaper_03.htm
http://www.netcarshow.com/jaguar/2014-xjr/1280×960/wallpaper_04.htm
http://www.netcarshow.com/jaguar/2012-xfr/1280×960/wallpaper_01.htm
لکسس :
http://www.netcarshow.com/lexus/2014-is_us-version/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/lexus/2015-rc_f/1280×960/wallpaper_20.htm
http://www.netcarshow.com/lexus/2016-gs_f/1280×960/wallpaper_02.htm
لینکلن :
http://www.netcarshow.com/lincoln/2016-mkx/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/lincoln/2015-mkc/1280×960/wallpaper_04.htm
یا
http://www.netcarshow.com/lincoln/2013-mkz/1280×960/wallpaper_01.htm
http://www.netcarshow.com/lincoln/2013-mks/1024×768/wallpaper_02.htm
مرسدس بنز :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/1280×960/wallpaper_0d.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class/1280×960/wallpaper_0b.htm
منظور من اینه که قدیم تفاوت بین مدلهای کارخونه ها بسیار عالی بود .
اما الان خیلی کم شده ، تشخیص انها حتی در فاصله هایی که زیاد هم دور نیست خیلی
سخت شده . از همه مهمتر سردرگمیه مشتری . نمیدونم . باید صبر کرد و دید که
مشتری که مهمترین عامل در فروش یک خودرو است ، چه واکنشی نسبت به این تشابهات
نشون میده .
سروش شیرازی
۲۴ دی ۱۳۹۳سلام استادای محترم اقا ی سوال واسم پیش اومده جواب بدین لطفا(بی ام و بازامخصوصا) تفاوت سری 4 (428i) و سری 3 (328i) از نظر کلاسی تو چیه؟موتوری یکین از نظر اندازه هم 4 در سدان سایز متوسطن.جریانش چیه؟اگه هم ممکنه همتای بنزشون رو هم بگین
احمدرضا ب ام و
۲۴ دی ۱۳۹۳مثل سری 4 گرند کوپه در بنز نیست این اولش
من سری 4 رو دیدم از نزدیک کابینش لوکس تره جادار تره و راحت تره و همچنین یک سدانه با ارتفاع کم سقف
یه چیزی شبیه سوناتای 2014 از نظر سقف و در کلاس لکسوس es
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳دوست عزیزم پاسخ سوال شما بصورت کامل تو این لینک توضیح داده شده.
امیدوارم که تونسته باشم کمکی بهتون کرده باشم.
اردتمندم
http://cars.overstock.com/Comparison-2014-BMW-4-Series-vs-2014-BMW-3-Series/83246/static.html?
سروش شیرازی
۲۴ دی ۱۳۹۳ای اس لکسس مگه تو کلاس سری 5 نیست؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۳درود .
نه دوست عزیز . خود ما هم موندیم در این مورد . چون لکسس
is میشه رقیب سی کلاس . لکسس gs هم میشه رقیب سری 5 و ایی
کلاس . من نمیدونم ایی اس رقیب چه مدلیه .
حسین
۲۴ دی ۱۳۹۳درود. آقا سروش ب ام و نامگذاری محصولاتشو یکم تغییر داد. به این صورت که مدلهای سدان رو با نامگذاری قبلی، و مدلهای کوپه و کانورتیبل و گرن کوپه رو با اعداد زوج نامگذاری میکنه. سری 4 در واقع همون کوپه ی سری 3 هستش که البته در مدلهای گرن کوپه (سدانِ کوپه) و کانورتیبل هم تولید میشه. اتاقش یکم بزرگتره و به خاطر فرم کوپه مانند سقفش زیباتره، یکم لوکس تره و گرون تر هم است.
امیدوارم جوابتو داده باشم
صادق
۲۴ دی ۱۳۹۳رسیدن به فروش شرکتی مث BMW کار آسونی نیس، و قطعا یه برنامه ریزی باند مدت میخواد تا به تحقق بپیونده (از تشخیص سلیقه ی مردم بگیر (که شامل کل مردم جهان میشه، نه مختص یه کشور) تا تولیدات مقرون به صرفه)
BEnz و Audi چند سالیه که برای گرفتن این عنوان از BMW دارن برنامه ریزی و تلاش میکنن، و البته نزدیک هم شدن
حالا رقابت با کل BMW یه طرف، رقابت با سری 3 این شرکت یه طرف!!!
یعنی واقعا جزء محبوب ترین خودروهای نه تنها BMW بلکه تمام خودروهای جهان هستش
که جدیدا سری 2 هم داره وارد رقابت میشه (به عنوان پرفروش ترین محصول های BMW)
خلاصه امیدوارم سری 3 همیشه باشه (واقعا دوسش دارم، از ته دل میگم)
ارادت
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳سلام صادق جون
خوبی؟ تو آسمونا دنبالت میگشتم،تو پدال پیدات کردم داداش! ;)
البته یه جا فروش ب ام و رو بیشتر از دو میلیون دیدم که فکر کنم با احتساب مینی و رولزرویس بوده.
در کل لوزی طلایی ماشین های آلمانی(BMW،بنز،آئودی و پورشه) آبروی خودروسازی آلمان هستند.من خودم از دیدن موفقیتشون خیلی خوشحال میشم.
یه چیزی رو هم نمیدونم دقت کردی یا نه،این BMW سری 1 خیلی مهجور واقع شده! خیلی وقته که ازش خبری نیومده! من خودم الان با دیدنش یادش افتادم!
ارادت
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳بهتر نبود به جای لوزی میگفتی مربع؟؟؟
این یعنی طرف دار رنو هستی
متصعب
داری پی ریزی میکنی که رنو رو اینجا بزرگ نشون بدی؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که
شوخی کردم
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳انصافا کیف کردم با طرز فکرت نوید جان! خیلی خوب گفتی!
البته اگه میگفتم مربع،اونوقت ولوو میومد تو ذهن! :)
ولی رنو هم عالیه.پژو هم عالیه.کلا آدم ماشین باز باشه و از یه خودروی خوب خوشش نیاد در حق خودش و ماشینای خوب ظلم کرده.
بد میگم انصافا؟!
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳بازم میگم
به قول یک نفر
قربونتم
نه شما درست میفرمایی
صادق
۲۴ دی ۱۳۹۳درود درود درود
احوال شاهین گل؟؟ آقا من چاکرم، چه خبر داشی؟؟
آره شاهین، منم دیدم آمار 2 میلیونیشو، (البته 2 و خورده ای بود)
درمورد سری 1 هم راستش قبول دارم، سری 2 که اومد، سری 1 یکم به حاشیه رفت، البته نسل جدیدش که بیاد احتمالا دیف جلو باشه، منم خبر زیادی ازش دیگه ندارم
در کل چاکرم ;) ارادت
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳مخلصتم داوش گلم 3>
منم درگیر امتحان و درس و آزمایشو کارو و…
یعنی کلا یه جوری شدم که وقت آزادم معلوم نیست!
منم شنیدم قراره فیس لیفت سری 1 واسه 2015 بیاد که تغییراتی خواهد داشت.در کل امیدوارم که فروشش بیشتر و بیشتر بشه و یکیش هم قسمت تو و من بشه :)
Night Fury
۲۴ دی ۱۳۹۳به داش شاهین کجایی داداش؟با درسا چه طوری؟
شاهین
۲۴ دی ۱۳۹۳سلام مصطفی جان خوبی؟
والا درس هارو هم میخونیم دیگه! البته بیشتر تو آزمایشگاه هستم.ان شاالله که همه ی دوستان تو هر زمینه ای که فعالیت میکنن،موفق و پیروز باشن.
ارادتمندم
صادق
۲۴ دی ۱۳۹۳شاهین جمله ی آخرتو باهات هستم شدید ;)
ارادتمندم
Night Fury
۲۵ دی ۱۳۹۳با آرزوی موفقیت برای داداش گلم!
چاکرتم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۳درود .
چنتا خبر هم بود که براتون میذارم :
قیمت برخی مدل های مرسدس بنز برای سال 2015 افزایش یافته است که شامل کلاس A، کلاس CLA، کلاس GLA، کلاس E، کلاس S، کانورتیبل SLK و کلاس G می شود.
لیست قیمت این خودروساز برای هر خودرو افزایشی اندک داشته است.
مدیر ارشد روابط عمومی، محصولات و ارتباطات شرکتی مرسدس بنز در استرالیا، David McCarthyدر مورد افزایش قیمت ها گفت: “هیچ وقت زمان لازم برای این کار را نداشتیم. همیشه تلاش کرده ایم قیمت ها را در حداقل نگه داریم. در هیچ موردی قیمت ها بیش تر از نرخ تورم نیستند. نرخ تورم در سپتامبر سال 2013 حدود 2.3 درصد ارزیابی شده بود.”
در حالی که مدل های بسیاری از این خودرو بدون تجهیزات اضافه ای افزایش قیمت دارند، سدان کوچک کلاس CLA به عنوان بخشی از افزایش قیمت دارای لوازمی جدید است.
مدل های پایه CLA200 بنزینی و دیزلی افزایش قیمت هزار دلاری دارند اما از صفحه نمایش 8 اینچی بزرگ تر جدید، دوربین ددی معکوس عریض نوین، فرمان و پانل تجهیزات به روز شده، دسته صندلی عقب، کمک پیش گیری از برخورد با ترمز خودکار و دکمه استارت نیز بهره می برند.
CLA250 اسپرت AWDافزایش قیمت نخواهد داشت اما دارای هایلایت های قرمز جدید در اطراف دریچه های هوا است. رینگ های آلیاژی 19 اینچی دو رنگ نیز در آن دیده می شوند.
مدل پرچم دار CLA45 AMG افزایش قیمتی 1500 دلاری به همراه تمام تجهیزات استاندارد ذکر شده و فرمانی جدید با تودوزی Nappa Dynamica خواهد داشت .
بعضی از دوستان بر این باور بودند که افزایش قیمت مرسدس بنز برای بالابردن کیفیت
است . اما اینجا به طور کامل توضیح داده شده .
فروش بسیار عالی فولکس واگن :
http://machinemag.ir/News.aspx?ID=2858
کاهش قیمت خودروهای کادیلاک برای افزایش فروش :
http://machinemag.ir/News.aspx?ID=2845
فولکس واگن گلف خودروی سال امریکا :
http://khabarkhodro.com/detail.asp?id=289661
این درحالی است که فروش فولکس تعریف چندانی در امریکا ندارد .
لکسس :
http://www.persiankhodro.com/show_news/41793/%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D8%B1%E2%80%8C%D9%88%E2%80%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%E2%80%8C%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
پولدارهای چین :
http://www.persiankhodro.com/show_news/41717/%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86
سعید
۲۴ دی ۱۳۹۳تنها یک سال بعد از تاریخ ورود به بازار جدیدترین مرسدس کلاس S، بیش از 100 هزار دستگاه از آن تحویل مشتریان شده و جالب است بدانید این اولین بار در تاریخ خودروسازی جهان بوده که تعداد فروش یک خودروی سدان لوکس در چنین دوره زمانی، به چنین حدی رسیده است.(مجله ماشین)
احسان(احسان سابق)
۲۴ دی ۱۳۹۳بی ام و سری 5 با اینکه 6 ساله شده اما هر سال رشد فروش داشته.
مبارک هر سه شرکت و خریداراشون باشه(ایشالا امسال بچه های پدال جزو امار فروش هر سه شرکت باشن)
آقا نادر
۲۴ دی ۱۳۹۳من بعنوان یه طرفدار آئودی احترام خیلی زیادی واسه بنز قائلم ولی بازم آئودی/
یکی از مهمترین دلایل این رتبه ی آئودی رو مدیونه چین هست/لامصب ترکونده چینیا رو/یکی از اولین خودرو سازا بود که به سمت چین سوق پیدا کرد/
Night Fury
۲۴ دی ۱۳۹۳پرچم جرمن ها بالاست!
Night Fury
۲۴ دی ۱۳۹۳هرچه قدر که فروش داشته باشن فروششون به پای سایپا و ایران خودرو نمی رسن!
رامتین
۲۴ دی ۱۳۹۳واقعا BMW بینظیره
والا نمیدونم اگه سری 7 بیاد چه طوفانی به پا میکنه؟؟ BMW سری 730 با موتور 2 لیتر قدرت 268 اسب داره که با ترکیبی از زیبایی و کیفیت، واقعا محشره. مدلهای دیگش که عالیتر. ضمنا سری 9 اگه بیاد که بنتلی رو هم تسخیر میکنه، چه برسه به میباخ!
از نظر اتومبیلهای کانورتیبل هم سالهاست در ایران حرف اول را سری6 میزد. بنابراین پرچم BMW واقعا بالاست…
ناصر ساتیا
۲۴ دی ۱۳۹۳Deutsch ist schon ich liebe deutsch
امیر
۲۵ دی ۱۳۹۳تو آمریکا بنز فزوشش بیشتره تو چین بی ام دبلیو ائودی تو آمریکا خیلی فروشش پیشرفت کرده با چین بنز تو آلمان از این 2تا بیشتر میفروشه جوونا بیشتر عشق بی ام دبلیو هستن زنا عاشق بنز مرداکارمندهم ائودی طبق تحقیقات ولی اینش جالبه هرکدوم استایل کاملا جدا دارن ومتفاوت بخصوص در چراغ البته لکسوزم واقعا عالیه در کنار اینا بنز با دادن cla و gla تو امریکا جایگاهشو محکمتر کرد وبی ام دبلیو فروش X5 واقعا خوبه در کل دنیا و آئودی هم همه جانبس رشدش ولی تی تی فروشش کم بوده
علی
۲۵ دی ۱۳۹۳سه تا خودرو ساز عالین حرف ندارن برترن اما بنز یکم بیشتر تر
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۵ دی ۱۳۹۳بازم آودی که ارادت خاصی بهش دارم.واقعاً هر سه برند جای هیچ حرفی رو باقی نذاشتن.
جا داره یه تبریک درست و حسابی به طرفداری بنز و ب ام و از جمله میلاد و احمد و شاهین عزیز بگم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۳درود .
ممنونم از شما بربد جان . من بیشتر منتظر رو نمایی کادیلاک هستم .
MjM
۲۵ دی ۱۳۹۳ارتش همیشه پیروز ژرمن ها!
محمد
۲۵ دی ۱۳۹۳سلام.
منم به همه طرفداری بی ام و آئودی و بنز تبریک میگم.
ولی من بیشتر از همه فقط و فقط بی ام و رو دوست دارم و با هیچی عوضش نمیکنم و خوشم میاد ازش وسلام.
هرجا سخن از اعتماد است ، نام زیبای بی ام و می درخشد.
طرفدار شش آتیشه ای بی ام و هستم. دگه نظر خودمو گفتم.
بازم پرچم بی ام و آلمان بالاست. تبریک.
در آرزوی vanquish
۲۵ دی ۱۳۹۳بنز چرا رتبه کمتری از آئودی داره.
به غیر از R8 بقیه ی مدل های این شرکت زیاد جالب نیست کی به اینها پول میده با عمون پول میتونن مرسدس بخرن و حال کنن
مرتضی
۲۵ دی ۱۳۹۳اخه در رده لوکس کسی که داره پول میده مثل عوام که نمیپسنده!! عوام و رده های پایین خریدار ماشین اصولا میره سمت تویودا و ……. ولی بیزینس من و جنتلمن و …….. مرسدس و ائودی و بی ام و …… میپسنده حتی اگه اسلحه رو شقیقش بزارن یا ورشکسته شه!!