پرشیاخودرو در راستای ارائه برترین خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات BMW در ایران، طرح خدماتی جدیدی را با عنوان «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی» را رونمایی کرد.
در راستای اصل مشتری مداری بهعنوان یکی از اصول کاری شرکت پرشیاخودرو، این شرکت در سال گذشته موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان نیز شده است.
پرشیا خودرو اعلام کرد: رسیدن به رتبه بهترین شرکت درزمینهٔ ارائه خدمات به مشتری کار دشواری است که نیاز به فعالیتهای برنامهریزیشده و گسترده دارد. پرشیا خودرو در راستای ارائه خدمات به مشتریان خود امسال نیز با برنامهای ویژه پا به عرصه گذاشته و قصد دارد با طرح «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی» در تمام ۳۶۵ روز سال خدمات ویژه خود را به مالکان خودروهای BMW عرضه کند.
این طرح شامل خدمات گسترهای است که سعی دارد تمام نیاز مخاطبان را پشتیبانی کند. با طرح «۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی»، مشتریان میتوانند با اطمینان خاطر، از قطعات اصلی دارای گارانتی معتبر بهرهمند شده و همچنین از خدمات امداد و حمل خودروهای BMW بهصورت شبانهروزی و ارائه خدمات سرویس در محل در تمام روزهای سال استفاده کنند. این طرحها شامل خدمات رایگان فصلی نیز بوده و تخفیفهای ویژهای نیز برای قطعات مورد استفاده در نظر گرفته شده است.
نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو علاوه بر بهرهمندی از خدمات نامبرده، روغن موتور رایگان را در روزهای جمعه به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات ارائه شده توسط تکنیسینهای مجرب پرشیاخودرو دارای گارانتی ۲ ماهه یا ۳۰۰۰ کیلومتری بوده و خودروهای شرکتی نیز علاوه بر گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتری، از خدمات ۲ ساله BSI Plus (سرویس رایگان) نیز بهرهمند میشوند.
شرکت پرشیاخودرو با این طرح جدید درزمینهٔ خدمات به مشتریان، سعی در پشتیبانی کامل از خودروهای BMW داشته و در کنار این خدمات با مشاوره فنی شبانهروزی که ارائه میدهد به نگهداری هر چه بهتر از این خودروها کمک میکند تا مالکان خودرو BMW بتوانند نهایت لذت رانندگی با این خودروها را تجربه کنند.
مالکین خودروهای BMW و سایر علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۴۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.
پایان رپورتاژ آگهی
kevin7360
۱۰ مرداد ۱۳۹۵خوب اگه اینقدر به مشتریها بها میده 10 درصد از قیمت خودروها تخفیفی بده اینجوری مشتریها بیشتر راضیند.مطمئن باشین چند برابر پول تمام این خدمات روی قیمت ماشین از همه جلو جلو می گیرن
فرامرز
۱۰ مرداد ۱۳۹۵قبول دارم که سودشون بالاست و قیمت ها به علل مختلف ناعادلانه هست ولی انصافاْ تو خود آلمان هم خودروها با همون سطح آپشن ارزون نیستن. مثلاْ شما میتونید سری ۳ رو با ۲۶ هزار یورو بگیرید ولی اگه بخواید ۳۲۸ فول آپشن بگیرید باید بالای ۴۵ هزار یورو هزینه کنید. مطمئناْ اگه ب ام و با گیربکس دستی، کولر ساده و بدون حتی کروز کنترل وارد بشه خیلی ارزون تر درمیاد
uss zumwalt DDG-1000
۱۰ مرداد ۱۳۹۵خوش بحال هرکی بی ام و داره
احمد باقری
۱۰ مرداد ۱۳۹۵وقتی قیمتها فرقی نمیکنه، چه فایده ای داره.
AKBAR
۱۱ مرداد ۱۳۹۵امروز فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، در پی بازگشت هیات اقتصادی و گمرکی اتحادیه اروپا از تهران ، با صدور بیانه ای از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی ( WTO ) حمایت کرد .
امير علي
۱۱ مرداد ۱۳۹۵کلاً ضعیف کار میکنن هم نمایندگی های بی ام و هم بنز الان بنز شاسی بلندای خوبی داره با حجم موتور زیر ۲۰۰۰ یا همین بی ام و میتونه مجوز سری هفت دو لیتریو بگیره
عام پوری
۱۵ مرداد ۱۳۹۵حرف bmw شد بازم فقط m3 :)))
Alireza Faravani Saran
۲۰ مرداد ۱۳۹۵واقعا باید تبریک گفت . هم به بی ام و که نماینده خوبی تو کشورمون داره هم به پرشیا خودرو که اعتبار بی امو رو در ایران حفظ کرده و هم به بی ام و سواران عزیز که از همچین خدمات خوبی بهره مند هستند . اما کاش این خدمات منحصر به بی ام و نبود و سایر نمایندگان خودرویی هم با در دستور کار قرار دادن رعایت حقوق مشتری و مشتری مداری خوش میدرخشیدند . چون بی ام و حداقل تو ایران که یک برند در دسترس عموم نیست . به امید ان روز … .
پيمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۵پرشیا خودرو داره خوب و حرفه ای خدمات میده (البته حسابی هم گرون)… ولی کاش به همون سود کلان خدمات بعد از فروش قانع بودند و روی قیمت گذاری ماشینهاشون کمی منصفتر بودند!
احسان(احسان سابق)
۲۵ مرداد ۱۳۹۵پول مفت میگیرن.خدمات ندن باید خودکشی کنن